Jij bent van de treinen, ik nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een echte kunstboom ja.
Maar er hangt een trein in.
nee hoor, toen ik nog bij Connexxion werkte, werkte ik ook graag met de kerstquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
IK ben dit jaar zelfs een beetje blij dat ik beide kerstdagen mag werken.
Ben ik nu raar?
Ik hoop volgend jaar buschauffeur te zijn en als er verder niks verandert wil ik dan ook wel werken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ben ik nu raar?
Nee, ik kom je wel helpenquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ben ik nu raar?
Ik vrees ook het ergste.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor hee![]()
maar dankje, ik hoop hetzelfde voor jou
Mja, vorig jaar bewust beide dagen, en de tijd ervoor en erna vrij geregeld, bleek dat ergens in oktober verspspilde moeite te zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor, toen ik nog bij Connexxion werkte, werkte ik ook graag met de kerst
Dat kan niet. Kerst is 25/26 december.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn kerst is pas half januari eigenlijk.
Jaaaaaa Gezelligquote:
Ik fluit wel de hele dag foute kerstliedjes dan hoorquote:
Compensatiequote:Op dinsdag 7 december 2010 21:18 schreef Myraela het volgende:
Onze boom hangt vol met engeltjes. Alleen maar engeltjes.
Omdat je je dan bewuster bent van het feit dat je alleen bent?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom hebben mensen eigenlijk vaak een hekel aan Kerst?
Ik heb poppetjes en kerstsneeuwballen en een heleboel verschillende kleurtjes enzo
Ik heb ook heel veel verschillende kleuren erin... vind ik altijd toch wel leuker dan een boom in één kleur. En ik heb ook figuren, paddestoelen en vogelsquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb poppetjes en kerstsneeuwballen en een heleboel verschillende kleurtjes enzo
De mijne heeft lichtjes, rode en gouden ballen, een rode slinger, wat kerstmanhoofden en een rode piek.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:18 schreef Myraela het volgende:
Onze boom hangt vol met engeltjes. Alleen maar engeltjes.
Ik bied gemaakte knussigheid tussen mensen die ekaar 364 dagen per jaar niets te melden hebben. Op een hol de stad in moeten voor kadoos voor iedereen, de hele dag in de keuken staan want je wilt niet onderdoen voor een ander. En cherry on top of the cake: een ruggewervel in honderdduizend en veertien stukjesquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat is goed. Zet ik keihard deze op:quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik fluit wel de hele dag foute kerstliedjes dan hoor
is dat bruinige flapje onder de trein een paddestoel dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook heel veel verschillende kleuren erin... vind ik altijd toch wel leuker dan een boom in één kleur. En ik heb ook figuren, paddestoelen en vogels.
Daarom had ik vorig jaar geen kerstboom neergezet. Maar dat verandere toch echt niets aan dat bewustzijn. En ik vind een kerstboom ook wel gezellig, het heeft wel wat. Dus waarom zou ik dat mezelf ontzeggen alleen maar omdat ik alleen ben?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat je je dan bewuster bent van het feit dat je alleen bent?
Ja. Maar het kerstdiner met mijn vriendenclub is dit jaar half januariquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat kan niet. Kerst is 25/26 december.
Dat gaat mij net zo.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom had ik vorig jaar geen kerstboom neergezet. Maar dat verandere toch echt niets aan dat bewustzijn. En ik vind een kerstboom ook wel gezellig, het heeft wel wat. Dus waarom zou ik dat mezelf ontzeggen alleen maar omdat ik alleen ben?
ik heb niets tegen kerst, maar werken met kerst heeft wel wat.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat was bij mij altijd leuk aan kerst. Maar dat kan niet meer nu je hele vriendenclub schoonouders heeft.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar het kerstdiner met mijn vriendenclub is dit jaar half januariEn dat is het enige wat er leuk is aan kerst
Nee, dat is een rendier dat op een kerstbal ligtquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is dat bruinige flapje onder de trein een paddestoel dan?
Waarom geen avonddienst?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb niets tegen kerst, maar werken met kerst heeft wel wat.
Mijn regel bij de bus was: ik wil beide dagen werken, maar geen avonddienst, en dat is altijd goed gegaan
Als ik geen kerst vier, heb ik nog dat gevoel niet. Word niet gevraagd door mn familie en ik heb toch niet t idee dat ik iets mis ofzo (nooit gehad btw, ook voor ik kinderen en partner had)quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat je je dan bewuster bent van het feit dat je alleen bent?
En voor sommige mensen is het misschien wel wrang omdat ze iemand verloren zijn.
En sommige zitten gewoon te stressen om dat hele diner op tafel te mikken.
En die eerste dingen heb ik allemaal ook geen last vanquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bied gemaakte knussigheid tussen mensen die ekaar 364 dagen per jaar niets te melden hebben. Op een hol de stad in moeten voor kadoos voor iedereen, de hele dag in de keuken staan want je wilt niet onderdoen voor een ander. En cherry on top of the cake: een ruggewervel in honderdduizend en veertien stukjes
Ik wil nog een heleboel meer verschillende beestjes enzoquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook heel veel verschillende kleuren erin... vind ik altijd toch wel leuker dan een boom in één kleur. En ik heb ook figuren, paddestoelen en vogels.
Oh ik heb ook een bompje staan hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom had ik vorig jaar geen kerstboom neergezet. Maar dat verandere toch echt niets aan dat bewustzijn. En ik vind een kerstboom ook wel gezellig, het heeft wel wat. Dus waarom zou ik dat mezelf ontzeggen alleen maar omdat ik alleen ben?
kan wel ik hoef het hier niet in huis te hebben et staat me toch in de wegquote:
En daarom doen zij het in janquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat was bij mij altijd leuk aan kerst. Maar dat kan niet meer nu je hele vriendenclub schoonouders heeft.
Oh, ja, dat heb ik niet dus dat zou mij niet uitmaken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
's avonds gewoon bij mijn gezin
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik fluit wel de hele dag foute kerstliedjes dan hoor
Oh jawel hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat was bij mij altijd leuk aan kerst. Maar dat kan niet meer nu je hele vriendenclub schoonouders heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |