Jij bent van de treinen, ik nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een echte kunstboom ja.
Maar er hangt een trein in.
nee hoor, toen ik nog bij Connexxion werkte, werkte ik ook graag met de kerstquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
IK ben dit jaar zelfs een beetje blij dat ik beide kerstdagen mag werken.
Ben ik nu raar?
Ik hoop volgend jaar buschauffeur te zijn en als er verder niks verandert wil ik dan ook wel werken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ben ik nu raar?
Nee, ik kom je wel helpenquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ben ik nu raar?
Ik vrees ook het ergste.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor hee![]()
maar dankje, ik hoop hetzelfde voor jou
Mja, vorig jaar bewust beide dagen, en de tijd ervoor en erna vrij geregeld, bleek dat ergens in oktober verspspilde moeite te zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor, toen ik nog bij Connexxion werkte, werkte ik ook graag met de kerst
Dat kan niet. Kerst is 25/26 december.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn kerst is pas half januari eigenlijk.
Jaaaaaa Gezelligquote:
Ik fluit wel de hele dag foute kerstliedjes dan hoorquote:
Compensatiequote:Op dinsdag 7 december 2010 21:18 schreef Myraela het volgende:
Onze boom hangt vol met engeltjes. Alleen maar engeltjes.
Omdat je je dan bewuster bent van het feit dat je alleen bent?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom hebben mensen eigenlijk vaak een hekel aan Kerst?
Ik heb poppetjes en kerstsneeuwballen en een heleboel verschillende kleurtjes enzo
Ik heb ook heel veel verschillende kleuren erin... vind ik altijd toch wel leuker dan een boom in één kleur. En ik heb ook figuren, paddestoelen en vogelsquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb poppetjes en kerstsneeuwballen en een heleboel verschillende kleurtjes enzo
De mijne heeft lichtjes, rode en gouden ballen, een rode slinger, wat kerstmanhoofden en een rode piek.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:18 schreef Myraela het volgende:
Onze boom hangt vol met engeltjes. Alleen maar engeltjes.
Ik bied gemaakte knussigheid tussen mensen die ekaar 364 dagen per jaar niets te melden hebben. Op een hol de stad in moeten voor kadoos voor iedereen, de hele dag in de keuken staan want je wilt niet onderdoen voor een ander. En cherry on top of the cake: een ruggewervel in honderdduizend en veertien stukjesquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat is goed. Zet ik keihard deze op:quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik fluit wel de hele dag foute kerstliedjes dan hoor
is dat bruinige flapje onder de trein een paddestoel dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook heel veel verschillende kleuren erin... vind ik altijd toch wel leuker dan een boom in één kleur. En ik heb ook figuren, paddestoelen en vogels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |