quote:Vehicle ID: 113919
Year of production: 2005
Mileage: 321.000 km
First registration date: 01.08.2005
Gross weight: 15.000 kg
Payload: 7.740 kg
Engine/driveline:
emission class: Euro 3, power output: 177 hp
Chassis/suspension:
suspension: air, wheel base: 4.760 mm
15.0-tonner, Air suspension, rear axle, Anti-lock braking system (ABS), Axle ratio i = 3.308 (HL4), Battery/batteries, higher capacity, Comfort head restraint, co-driver, Deletion, rear underride guard (EC), Disc brakes on front and rear axle, Distribution cockpit, Driver's comfort suspension seat, Grammer, Engine version, Euro 3, Engine, 4-cyl. in-line, LA, 130 kW/177 hp,2200 rpm, Exhaust brake, with constantly-open throttle valve, Export code, Front axle 5.3 t, Front spring, 5.1 t, parabolic, Front underride guard (EC), Gearshift, manual, Immobiliser, with transponder, Instrument cluster, standard, Mirror on driver's side, electrically adjustable, Model series LKN, Platform chassis, Pollen filter, Protective device, side, Provision, 12-V radio, retrofit, Rear axle H4, 10.8 t, crown wheel 368, Rear overhang extended, 2-axle vehicle, Roof hatch/vent, roof, S cab, Speed limiter, 90 km/h, EC, Splash guard in wing, Stabiliser, rear axle, under frame, Steering LS 6/LS 8, Stowage facility above windscreen, 2 compartments, Stowage facility, on engine tunnel, Tail light, for mounted tail lift, Tapered rims, 7.50x19.5, for 285/70 R 19.5, Transmission G 60-6/9.2-1.0, Tyre make, specially requested, Michelin, Tyre size 285/70 R 19.5, front axle, Voltage transformer, 24 V/12 V, 8 A, Wheel arrangement 4x2, Wheelbase 4760 mm, Windows, tinted, without sun filter,
quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:
JA sorry, MB heeft het ff gedaan bij mijquote:
Dat andere hobbelhok toch wel ??quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, die kan ik nu niet meer lenen nu ze die dwerg ernaast hebben.
Welk ander? Die sjienkieitentjooow-dinges?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat andere hobbelhok toch wel ??
Had je maar een fatsoenlijke moeten rijden en geen kamperbakquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
JA sorry, MB heeft het ff gedaan bij mij
Wel als je een beetje je snelheid aanpast denk ik, maar ideaal is het nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Welk ander? Die sjienkieitentjooow-dinges?
Die is wel leuk in de sneeuw. Maar niet op de snelleweg, denk ik.
Editquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wel als je een beetje je snelheid aanpast denk ik, maar ideaal is het niet
Ding is van mijn schoonpa geweest, en die reed als een ouw wijfquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Had je maar een fatsoenlijke moeten rijden en geen kamperbak
Raampjes open ??quote:
Ja. En dan vooral niet achteruit rijdenquote:
Gewoon je LT en HDquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja. En dan vooral niet achteruit rijden![]()
.
Ik moet even de 'nerd' uithangen bij vrienden van me(sms: "het werkt niet!!" -> "oke, wat niet?" -> "ja, dat weten we niet, we hebben er geen verstand van!!" ... fijn, dan weet ik ook echt wat ik mee moet nemen
).
Misschien tot straks. Ligt aan de complexiteit
![]()
.
Nee, ik zit te eten MutZquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:51 schreef Anne het volgende:
Mweheheheh. Was je al een audi aan het zoeken?
Pardon?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gewoon je LT en HD
[..]
Nee, ik zit te eten MutZ
Zó issie niet liefquote:
Wat 'n knapperdquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Óók.
http://i.fok.nl/userpics/74966/Elastiek%202-6-06.jpg!
nu nog ff vvertellen dat peu haar wel wilde neuken op de EO jongerendag maar niet mocht, en dat dr flash wel mocht, hebben we dat ook weer gehad.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Óók.
http://i.fok.nl/userpics/74966/Elastiek%202-6-06.jpg!
Dat soort dingen weet ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nu nog ff vvertellen dat peu haar wel wilde neuken op de EO jongerendag maar niet mocht, en dat dr flash wel mocht, hebben we dat ook weer gehad.
Zit je nou weer op jezelf te geilen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:00 schreef Tjabbo het volgende:
MutZ brrrr
haar opvolger was wel erg okay
dat is een puike vent, nog steeds.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:00 schreef Tjabbo het volgende:
MutZ brrrr
Dagelijks sex mee ook zeker ??quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:00 schreef Tjabbo het volgende:
MutZ brrrr
You wishquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:05 schreef Tjabbo het volgende:
@anne nee op die foto van jou die je laatst stuurde. en verder wat die supermod hierboven zegt
Huh, waarom?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:31 schreef 2cv het volgende:
Dank & dank ! Mede dankzij m'n moeder overigens want het CBR liep moeilijk te doen.
Da's tegen de boezemfibrillaties toch? Is het niet operabel? Ik had WPW type B en dat is succesvol behandeld. (Maar daar fibrilleerden mijn kamers van, niet de boezems.)quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:56 schreef 2cv het volgende:
Die acenocoumarol valt wel mee. Sotalol is heftiger.
Ha, progressie!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:44 schreef 2cv het volgende:
Vorig jaar hebben ze een poging gedaan. Die is deels geslaagd en ik gebruik nu maar 1/3 van de hoeveelheid medicijnen als voorheen.
éénquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Hier staat een wijze opmerking waar en masse op gereageerd word.
Twee.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Driequote:Op dinsdag 7 december 2010 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Instemmende reactie op éénquote:
Duidelijk beargumenteerde weerlegging van twee.quote:
Dat.. om 03.45 gaat de wekkerquote:
6quote:
Ga je tanden poetsen met smegma, dan lijk je net MutZ, maar dan met rood haar!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:39 schreef ook_gek het volgende:
RELLUH!!!!!
PTA mods zijn homo's
de mods zijn er toch echt niet he
Your ban has been moved or deleted.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:42 schreef 2cv het volgende:
http://i200.photobucket.c(...)Allerlei/TubGirl.jpg
Graag. Ik zoek nog een leuke vrijwilligster.quote:
Geluktquote:Op woensdag 8 december 2010 07:46 schreef Duvel het volgende:
Vergeet de baksteen op het gaspedaal niet, anders kom je nergens!
Tof. Ik ben door een kundige bestuurder op tijd naar Utrecht gebracht. Zelf rijden is zo, eh... lang geleden.quote:Op woensdag 8 december 2010 07:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Gelukt. En dat zonder deukjes of krasjes.
Nee. En ook niet lezen.quote:
Te laat.quote:Ik weet zeker dat ik vannacht een van mijn katten heb horen kotsen, maar ik was te lui/moe om direct op te staan (ze hebben me weer heel de nacht wakker gehouden. Vanavond mogen ze dus niet meer boven komen, beetje zat aan het worden nu..).
Maar vanochtend kon ik het nergens vinden. Ik denk dat de andere kat een smakelijk hapje heeft gehad
!!!
Ja.. Dat is ook wel fijn..quote:Op woensdag 8 december 2010 07:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Tof. Ik ben door een kundige bestuurder op tijd naar Utrecht gebracht. Zelf rijden is zo, eh... lang geleden.
Oh ja, carpoolen, maar da's toch wat anders. Ik deel de ruimte met heel veel andere forenzen.quote:Op woensdag 8 december 2010 07:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja.. Dat is ook wel fijn..
* Anne nam 2 jaar lang een kussen mee in de auto, tijdens het carpoolen, om nog ff een uur te kunnen slapen.
OV? Daar sliep ik 4 jaar lang inquote:Op woensdag 8 december 2010 07:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh ja, carpoolen, maar da's toch wat anders. Ik deel de ruimte met heel veel andere forenzen.Alhoewel: het was vanmorgen behoorlijk rustig! Maar misschien komt dat omdat ik vroeger was dan normaal.
Kun je dan ook echt nog slapen ook, onder het carpoolen?
Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:47 schreef 2cv het volgende:
Gewoon lekker pillen vreten. Ik voel me al een stuk beter dan voor de operatie !
Daarom zit ik het liefste niet tegenover iemand.quote:Op woensdag 8 december 2010 07:56 schreef Anne het volgende:
[..]
OV? Daar sliep ik 4 jaar lang in. Heb heel wat mensen per ongeluk in mijn slaap geschopt.
OK, da's veilig slapen. Ik slaap alleen in de auto op weg naar onze vakantieadressen eigenlijk...quote:. Ik reed 2 jaar lang met mijn ex mee (of nouja, meestal reed hij in de ochtend en ik terug)
. Ik denk niet dat als het een collega oid was, ik dan ook zou gaan slapen.
Je woont echt veel te ver van je werk.quote:Op woensdag 8 december 2010 08:15 schreef Anne het volgende:
Ik mis dat wel een beetje. Uur en tien minuten lang alleen rijden is best saai.
Utrecht is leuk werken.quote:Op woensdag 8 december 2010 08:41 schreef Anne het volgende:
Ik vind het wel meevallen... Ik heb zelfs al naar vacatures zitten kijken in Utrecht.
Ik ga niet voor niets met de trein.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:53 schreef Anne het volgende:
Ja, maar richting Utrecht enzo staan wel de files.
Veel plezier met je muts.quote:En 't sneeuwt weer.
Alll aaaj want for kristmuts is joeeeeeeeeeeeeeehoeoheoeeeeeeeee. [/meebler met de radio]
Hihi, "inside".quote:Op woensdag 8 december 2010 10:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja. Ik ga vanavond wel weer in bad..
[/inside joke]
zovaak in bad is slecht voor je huid he. en wat er niet af wil hoort er opquote:Op woensdag 8 december 2010 10:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja. Ik ga vanavond wel weer in bad..
[/inside joke]
Hier nu ook niet meer. Waar ik woon ligt nog genoegquote:
Hoe ik douche (heel heet, heel lang) is denk ik nog slechter voor m'n huidquote:Op woensdag 8 december 2010 10:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
zovaak in bad is slecht voor je huid he. en wat er niet af wil hoort er op
Wat? Zijn humor? Neuh. Altijd al zo geweestquote:Op woensdag 8 december 2010 11:35 schreef PeuRac het volgende:
ligt het nu aan mij, of het in zijn afwezigheid erger geworden?
Niet denken maar doen!quote:
tjabs is toch single enzo?quote:
Omelet ham/kaas, bak salade en halfvolle melk.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:44 schreef Tjabbo het volgende:
zo lekker broodje bal gegeten en broodje pikanto
hééééérlijk.
oh met halfvolle melk want ik doe aan de lijn eh
nicequote:Op woensdag 8 december 2010 12:53 schreef Tjabbo het volgende:
ja maar ik nueck wel op regelmatige basis
Dat kan nooit lang duren.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:12 schreef Tjabbo het volgende:
andersom kan het ook zo zijn dat je wel een relatie hebt maar niet nueckt
Ervaring?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:12 schreef Tjabbo het volgende:
Was dat de reden voor de scheiding?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:12 schreef Tjabbo het volgende:
nee. gelukkig niet. Maar er is een verschil in regelmaat. 1x per week, 2x per week of 2x per maand....het is allemaal 'regelmatig'quote:
Jup, maar kut blijft het.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:32 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee. gelukkig niet. Maar er is een verschil in regelmaat. 1x per week, 2x per week of 2x per maand....het is allemaal 'regelmatig'
@ook_gek: reden houd ik voor mezelf. Het heeft te maken met dingen als uit elkaar groeien en niet langer snappen wat de ander nodig heeft. Als daar dan niet over gepraat kan worden op een goede manier zit je vast.
anders zijn er nog fleshlightsquote:Op woensdag 8 december 2010 12:53 schreef Tjabbo het volgende:
ja maar ik nueck wel op regelmatige basis
ik moest lachenquote:
Op dit moment is het heel erg wisselend, maar vaak genoeg om niet te klagen.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:32 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee. gelukkig niet. Maar er is een verschil in regelmaat. 1x per week, 2x per week of 2x per maand....het is allemaal 'regelmatig'
@ook_gek: reden houd ik voor mezelf. Het heeft te maken met dingen als uit elkaar groeien en niet langer snappen wat de ander nodig heeft. Als daar dan niet over gepraat kan worden op een goede manier zit je vast.
mwah opscheppen over hoeveelheden seks is nooit mijn ding geweest. daarbij heb ik een kind waarvoor ik verantwoordelijkheid wil dragen en een voorbeeld wil zijn dus met de zwans rondslingeren richting zoveel mogelijk vrouwen vind ik (voor mezelf dus) not done.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op dit moment is het heel erg wisselend, maar vaak genoeg om niet te klagen.
je wilt niet opscheppen?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
mwah opscheppen over hoeveelheden seks is nooit mijn ding geweest. daarbij heb ik een kind waarvoor ik verantwoordelijkheid wil dragen en een voorbeeld wil zijn dus met de zwans rondslingeren richting zoveel mogelijk vrouwen vind ik (voor mezelf dus) not done.
Daarom 1 'vaste' partner en ja regelmatig genoeg om blij te zijn dat ik op het werk even op adem kan komen
Gefeliciteerd alvast met de kleinequote:Op woensdag 8 december 2010 13:38 schreef Tjabbo het volgende:
Nogal. Voor alle betrokken partijen maar vooral voor mijndochtertje
die over 2 weekjes alweer 3 wordt
Jij bent "verwen" papa geworden?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:30 schreef Tjabbo het volgende:
thnx. voor sinterklaas heb ik d'r een buggy gekocht van Quinny (voor de kenners: fucking dure troep!) en een pop met een fles en maxi-cosi ding.
Ze vond het super maar was enigszins teleurgesteld toen ze zag dat haar neefje van 2 wel een "thomastrein" kreeg en zij niet. Ach de teleurstelling was snel over maar ze zal nog een flinke verrassing krijgen want die 'thomastrein' set die ze zag ligt ook al een maand bij mij op de kast op d'r te wachten.
* Tjabbo loves dochter blij maken.
Wel een rib uit je lijf dat speelgoed
dan heb je niet veel keuze neequote:Op woensdag 8 december 2010 14:34 schreef Tjabbo het volgende:
nee alle speelgoed is bij mijn ex achter gebleven.
wat moet ik dan?
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:45 schreef Tjabbo het volgende:
En verder ben ik wel een strenge papa en vooral níet een verwen pa.
Scheiding ok maar dat hoeft haar opvoeding niet (extra) in de weg te staan en ik wil d'r geen verwend nest van hebben.
Aan ritme, gelijkheid/continuiteit en duidelijkheid heeft een kind meer dan aan een bult speelgoed.
vind ik dan eh
Dat is vervelend, daar lijdt je dochtertje niet onder hoop ik? Hoe is t verder met jou persoonlijk, in de hele situatie?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:49 schreef Tjabbo het volgende:
We zitten qua opvoeding op 1 lijn. altijd zo geweest eigenlijk.
op dit moment doet mijn ex iets dat lijkt op een koude oorlog. dat was ooit beter en ik hoop dat het weer beter wordt maar dat zal een tijd duren.
vooralsnog is de communicatie verstoord te noemen.
gaat redelijk. je loopt niet elke dag weg uit een relatie van 12 (!) jaar. dat ik mijn dochtertje (veel) minder zie doet me elke minuut van de dag pijn. maar het went. zal moeten.Liefst had ik dat ze bij mij kwam wonen. maar dat zal altijd een utopie zijnquote:Op woensdag 8 december 2010 14:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is vervelend, daar lijdt je dochtertje niet onder hoop ik? Hoe is t verder met jou persoonlijk, in de hele situatie?
Naarmate ze wat ouder wordt, gaat ze het vast steeds beter snappenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
gaat redelijk. je loopt niet elke dag weg uit een relatie van 12 (!) jaar. dat ik mijn dochtertje (veel) minder zie doet me elke minuut van de dag pijn. maar het went. zal moeten.Liefst had ik dat ze bij mij kwam wonen. maar dat zal altijd een utopie zijn
Mijn dochtertje lijdt er wel onder. helaas. Kan ook niet anders, die kids krijgen meer mee dan je denkt hoor.
Hopelijk blijft het een vrolijk meisje. dat was ze altijd in ieder geval wel.
For fucks sakequote:Op woensdag 8 december 2010 09:15 schreef Paladijn het volgende:
o_O
http://www.chinablog.nl/f(...)j-tolpoort-in-china/
IJzel, je moet er voorzichtig mee zijn. Aldus de ANWB vanmorgen
echt welquote:
Klopt, zo ver was ik ook alquote:
Nog lang...quote:Op woensdag 8 december 2010 18:50 schreef Anne het volgende:
Ik heb dat 'maar' een jaar volgehouden gelukkig.
Viel wel mee. Zeker als je het beide druk hebt en het voor de rest wel snor zit.quote:
You don't wanna knowquote:
Ik heb iets leuksquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 8 december 2010 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
http://totallycoolpix.com(...)rt_2010/sport_59.jpg mooi
Daar hadden mijn ouders voor 2 weken terug gereserveerd en weer geannuleerd.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:24 schreef lipje het volgende:
Ga naar het Van der Valk hotel in Rotterdamdat kent SD nog niet
heeft voor jou en SD toch geen zin, je zit op steenworp afstand van zijn huis. (waar ie veel liever zit)quote:Op woensdag 8 december 2010 19:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar hadden mijn ouders voor 2 weken terug gereserveerd en weer geannuleerd.
D'oh. Het is ook niet mijn ideequote:Op woensdag 8 december 2010 19:31 schreef lipje het volgende:
[..]
heeft voor jou en SD toch geen zin, je zit op steenworp afstand van zijn huis. (waar ie veel liever zit)
Ah Kewl, als ze maar fatsoenlijke bedden hebbenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb iets leuks.
http://www.giftfor2.nl/Ca(...)chten-voor-twee.aspx
En ik moet die vóór 12-12 gebruiken/inleveren/iets reserveren.
Domme knurftquote:
Dan moet je iig niet naar een Ramada-hotel gaan. Die bedden zijn heul zacht.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah Kewl, als ze maar fatsoenlijke bedden hebben![]()
En idd, v/d Valk sucks
Is dat een moslim hotel ??quote:Op woensdag 8 december 2010 19:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan moet je iig niet naar een Ramada-hotel gaan. Die bedden zijn heul zacht.
Zelfs ik zakte er helemaal in weg.
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:37 schreef Barcaconia het volgende:
Zojuist mijn eerste ritje in Nederland gereden met mijnJeep
Gefeli, met nieuw kenteken al ?? of witte/groene platen ??quote:Op woensdag 8 december 2010 19:37 schreef Barcaconia het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gefeli, met nieuw kenteken al ?? of witte/groene platen ??Amerikaanse platenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net al getankt. Half met een jerrycan die nog thuis stond, half bij de pomp. Ik was nog 2x zo veel kwijt als ik met een gemiddelde volle tank daar was...![]()
Even uitzoeken wat LPG kost
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Bonjour petite fille, vous cherche le papa ??quote:Op woensdag 8 december 2010 19:38 schreef Anne het volgende:
[..]
In het hotel waar ik was begonnen ze wel in het Frans tegen mij te beppen?!
Rond de 1750¤ bij een fatsoenlijk bedrijfquote:Op woensdag 8 december 2010 19:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Amerikaanse platen
Ik heb net al getankt. Half met een jerrycan die nog thuis stond, half bij de pomp. Ik was nog 2x zo veel kwijt als ik met een gemiddelde volle tank daar was...![]()
Even uitzoeken wat LPG kost
>>KPDquote:Op woensdag 8 december 2010 19:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bonjour petite fille, vous cherche le papa ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bonjour petite fille, vous cherche le papa ??
Dat is ongeveer anderhalve tank benzine, is wel te doen dus.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Rond de 1750¤ bij een fatsoenlijk bedrijf
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
>>KPDPas op. Dadelijk heb je ook een banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ehm, wat moet jij met een collega in een hotel ??quote:Op woensdag 8 december 2010 19:40 schreef Anne het volgende:
[..]. Ik was daar met een collega, eppo. En dat had niet mijn vader kunnen wezen.
Staat daar een ban op dan? Bleh, ik heb toch weinig tijd de komende dagen dus wat boeit mij het ookquote:Op woensdag 8 december 2010 19:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Pas op. Dadelijk heb je ook een ban.
Slapen.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ehm, wat moet jij met een collega in een hotel ??
feliquote:Op woensdag 8 december 2010 19:37 schreef Barcaconia het volgende:
Neuh wat Peu deed was gewoon een domme aktie, had ie op alle 10 zijn vingertjes kunnen natellen..quote:Op woensdag 8 december 2010 19:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Staat daar een ban op dan? Bleh, ik heb toch weinig tijd de komende dagen dus wat boeit mij het ook
Kiek uut, ze waarschuwen voor glibberdeglij, en da's dan buiten de autoquote:
ook MET de autoquote:Op woensdag 8 december 2010 19:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neuh wat Peu deed was gewoon een domme aktie, had ie op alle 10 zijn vingertjes kunnen natellen..
[..]
Kiek uut, ze waarschuwen voor glibberdeglij, en da's dan buiten de auto
Jah, die had ik nog niet ingedekt iddquote:
Ik heb geen idee wat Peu gedaan heeft.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neuh wat Peu deed was gewoon een domme aktie, had ie op alle 10 zijn vingertjes kunnen natellen..
[..]
Koffie?quote:
*springt in de autoquote:
Tot zo. Bel maar als je rond den bosch bent.quote:
Ik weet niet hoe het daar zit. Maar het is hier al de hele week glibberdeglijquote:Op woensdag 8 december 2010 19:50 schreef Sounddragon het volgende:
Thee/chocomel/melk?quote:
Iets stouts, blijkbaar.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat Peu gedaan heeft.
Ik heb gewone thee en suiker. In iedere mengverhouding die je maar kan dromen.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:11 schreef Anne het volgende:
[..]. Gewone, aardbeien, kersen of meloen, graag
. Met drie scheppen suiker
. Op zijn minst.
Hier is het prima te doen, alleen 's morgens is het even oppassenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het daar zit. Maar het is hier al de hele week glibberdeglij.
Doe maar een beetje thee in de suikerpot, maar niet teveel hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 20:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb gewone thee en suiker. In iedere mengverhouding die je maar kan dromen.
t is op loopafstandquote:
quote:
0800-8844 ?? ANWB ?? het RIAGG ?? wat ??quote:Op woensdag 8 december 2010 20:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Tot zo. Bel maar als je rond den bosch bent.
0900-9292quote:Op woensdag 8 december 2010 20:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
0800-8844 ?? ANWB ?? het RIAGG ?? wat ??
Naar Barca ?? not reallyquote:
Is daar alles ontdooid dan al? Hier lag een hele hoop sneeuw op de weg, begin deze week, maar dat is allemaal ijs geworden. Ik ben blij dat ik hakken aan hebquote:Op woensdag 8 december 2010 20:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hier is het prima te doen, alleen 's morgens is het even oppassen![]()
[..]
Doe maar een beetje thee in de suikerpot, maar niet teveel hoor
Ik dacht dat ik dat nr ooit al gegeven had. Maargoed, blijkbaar niet. Op het RIAGG kennen ze mijn naam ook wel.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
0800-8844 ?? ANWB ?? het RIAGG ?? wat ??
Duurt alleen wat langer om te lopenquote:
Dankje Harry!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oeh, ff FA topic lezen dan![]()
Feli Barry met de Jeep!
Zaterdag moest ik via de achterdeur naar buiten om de sneeuw voor de voordeur weg te halen, en zondagochtend was 90% pleite; alleen op de oprit ligt nog ijs en is het glad, maar dat komt omdat ik te lui ben om te strooien, en ik ben er toch niet, ik loop er 2 keer per dag overheen; 's morgens en 's avondsquote:Op woensdag 8 december 2010 20:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Is daar alles ontdooid dan al? Hier lag een hele hoop sneeuw op de weg, begin deze week, maar dat is allemaal ijs geworden. Ik ben blij dat ik hakken aan heb. Met mijn sneakers durf ik nu echt de weg/stoep niet op.
Dat rijmt!quote:
Zit je nu in de auto te fokken ofzo?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:26 schreef Anne het volgende:
In Eindhoven is het ook schoon/weg. Gelukkig.
Neequote:Op woensdag 8 december 2010 20:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zit je nu in de auto te fokken ofzo?
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat nr ooit al gegeven had. Maargoed, blijkbaar niet. Op het RIAGG kennen ze mijn naam ook wel.
http://www.anneshemaavonturen.nl beginnen!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:28 schreef Anne het volgende:
Ik kreeg in de Hema trouwens een doodse blik van een mevrouw![]()
.
Mijn collega stond asociaal in het pad, dus ik roep best hard "jeetje, mevrouw, ga eens aan de kant joh" en geef haar ff een flinke duw met mijn bips tegen de hare.
En dat vrouwtje dacht dus dat ik écht zo asociaal was.
Ik heb daarna wel braaf een medewerker geholpen met een of andere kar die ze amper van de plaats kreeg. Lief hè. Ik stuur de rekening morgen wel ff naar ze op.
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://www.anneshemaavonturen.nl beginnen!
Ik heb echt geen idee waar je bent, waar je woont of waar je naartoe gaat. Vandaarquote:Op woensdag 8 december 2010 20:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Brabant is niet zo ver weg heah.
Mocht je het echt willen kan ik je wel PMen hoor whehequote:Op woensdag 8 december 2010 20:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij had ik jou mijn nummer geven met de Ringmeet, en heb je me toen geSMSt, zou ik moeten kijken of ik dat berichtje nog kan vinden, ik heb het nummer niet opgelagen iig
Ergens in de buurt van de A73 gok ikquote:Op woensdag 8 december 2010 20:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar je bent, waar je woont of waar je naartoe gaat. Vandaar
Als je in Eindhoven zit ben je iig dicht bij mij in de buurt.
Om 20.30 staat de koffie klaar met de vrouw samen. Zitten je 2.4 kind en de labrador er ook bij?quote:
Vooral de kinderenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Als vrouwlief zelf maar de labrador en kinderen uitlaat.
Neuh, mocht dat een keer nodig zijn, komt dat vast wel goedquote:Op woensdag 8 december 2010 20:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mocht je het echt willen kan ik je wel PMen hoor whehe
Jij bent wel érg desperate geloof ik he ??quote:Op woensdag 8 december 2010 20:35 schreef BaraCuda het volgende:
Als er een vrouw koffie zou zetten en zou koken zou ik de kinderen en labrador voor lief nemen
Wat slipje zegtquote:Op woensdag 8 december 2010 20:32 schreef lipje het volgende:
[..]
Ergens in de buurt van de A73 gok ik
Voor koffie en eten dat gemaakt wordt voor me wel jaquote:Op woensdag 8 december 2010 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jij bent wel érg desperate geloof ik he ??
Zullen we hem adopterenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jij bent wel érg desperate geloof ik he ??
Ik mag uitslapen morgen; om 04.00 gaat 'ie pasquote:Op woensdag 8 december 2010 20:49 schreef Barcaconia het volgende:
Ik moet morgen weer vroeg op, ben helemaal gesloopt, moet eigenlijk nog naar belgie maar geen zin meer om te rijden. Ik denk dat ik maar gewoon ga slapen
Hmm, bij mij pas om 5.00. Achja, verschil moet er zijnquote:Op woensdag 8 december 2010 20:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik mag uitslapen morgen; om 04.00 gaat 'ie pas
Ik heb ooit een Amerikaan gehoord die probeerde uit te leggen dat hij het plaatsje Cuijk bedoeldequote:Op woensdag 8 december 2010 20:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat slipje zegt.
[me=Anne] zit in Cuijk.
[/me]
Morgen kan je mij weer ruiken, dan zit ik weer braaf in Eindhoven.
Waarom ??quote:
Hoe weet jij dat nouquote:Op woensdag 8 december 2010 21:01 schreef BaraCuda het volgende:
SD kan niet kokenDus dat wil ik heulemaal niet
Nee, dank je, en hij vindt dat ik niet kan koken, dus nu kan hij het helemaal wel shaken natuurlijkquote:Op woensdag 8 december 2010 21:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Hebben we iets om onze voeten op te leggen als wij twee, samen op de bank zitten?
Ik ben 14 uur in touw elke dag, en ik verrek het om dan ook nog veel moeite te doen als ik thuiskom, inclusief afwas; ik ben luiquote:
Ik heb laatst ergens een reactie gezien dat het geen ster was geloof ikquote:Op woensdag 8 december 2010 21:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat betekent niet meteen dat ie niet kan koken, wel?
Linkje ?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb laatst ergens een reactie gezien dat het geen ster was geloof ik
Zou ook een reactie van mij geweest kunnen zijnquote:Op woensdag 8 december 2010 21:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het kerstfeest is gezegendquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou koken is niet mijn sterkste kant. Dus ja dat is een hint
Zegenen ze ook al linkjes tegenwoordig? Het gaat wel ver met die kerk.quote:
Is dit een uitnodiging om bij jou Kerst te komen vieren?quote:
Heeeeeelemaal geak, die kerkgangersquote:Op woensdag 8 december 2010 21:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zegenen ze ook al linkjes tegenwoordig? Het gaat wel ver met die kerk.
Heb je daar behoefte aan dan ?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:34 schreef lipje het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging om bij jou Kerst te komen vieren?
Ik zei het tochquote:Op woensdag 8 december 2010 21:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Zou ook een reactie van mij geweest kunnen zijn. Over mij dus hè
.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:08 schreef Anne het volgende:
Het is maar goed dat je die-smiley erbij zet ja
. Ik ben geen ster in koken.
Fristi.
Okey, er staat niet dat hij niet kan koken, maar het komt er op neerquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ga ze binnenkort ook maar eens groot inkopen denk ik; voor mezelf koken gaat weinig tot nooit gebeuren vrees ik
Ja. Dat ie weinig tot nooit gáát koken. Wil nog steeds niet zeggen dat ie het niet kan.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:36 schreef BaraCuda het volgende:
Nee, ging over SD die net alleen woonde100% zeker
quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ga ze binnenkort ook maar eens groot inkopen denk ik; voor mezelf koken gaat weinig tot nooit gebeuren vrees ik
Wel snoezig hoor, die verdediging.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja. Dat ie weinig tot nooit gáát koken. Wil nog steeds niet zeggen dat ie het niet kan.
[..]
In Eindhoven was ik niet alleenquote:Op woensdag 8 december 2010 21:48 schreef Anne het volgende:
Slaap lekker. Dat het de nacht in Eindhoven mag overtreffen.
Oh, fijn is datquote:Op woensdag 8 december 2010 21:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben moe![]()
Gister een cursus gehad enzo![]()
agossie, da's wel heavy jaquote:Op woensdag 8 december 2010 21:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben moe![]()
Gister een cursus gehad enzo![]()
Ja dat die lijers dat even lekker onder werktijd organiserenquote:Op woensdag 8 december 2010 21:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Oh, fijn is dat. Is nóg vermoeiender dan een werkdag altijd.
Oh hoera.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ben elke avond kapot en dan moet je nog tot 21:00 naar een VCA verhaaltje gaan luisteren
ik maak niks een nieuwe, ik blijf topic maken vrijquote:Op woensdag 8 december 2010 22:06 schreef Anne het volgende:
Oké ook_gek, jij baggert deze vol en maakt de nieuwe, want wij gaan allemaal naar bed.
Doegie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |