The truth will get you jailedquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:47 schreef horned_reaper het volgende:
Deze is (verkleind) misschien leuk voor de OP ^^
[ afbeelding ]
Hier nog zo'n leuke van het verzetquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
The truth will get you jailed
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:48 schreef Ryan3 het volgende:
Wat was die poster bij Mulder uit de X-files ook weer mbt the truth?
Is wel ok. Maar dan met volledige tekst of helemaal zonder.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:47 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
mee eens!quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:47 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn soon to be mirror danquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is wel ok. Maar dan met volledige tekst of helemaal zonder.
Ik vind aparte links naar GS-mirror en VPRO-mirror wel leuk. Maximaal 5 interressante mirrors, verder alleen link naar een online-lijst.
Goeie photo iig.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:49 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Hier nog zo'n leuke van het verzet![]()
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:49 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Hier nog zo'n leuke van het verzet![]()
[ afbeelding ]
Het plaatje of Assange?quote:
Tegen de achtergrond van "oude media".quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:55 schreef horned_reaper het volgende:
Deze is ook mooi ^^
[ afbeelding ]
Kwam vandaag ook niet zo veel uit.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:55 schreef Re het volgende:
wel grappig dat er bijna niemand meer echt geinteresseerd lijkt in de inhoud van de cables ... of lijkt dat maar zo?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:55 schreef Re het volgende:
wel grappig dat er bijna niemand meer echt geinteresseerd lijkt in de inhoud van de cables ... of lijkt dat maar zo?
Dit is de bijbehorende originele foto trouwensquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:57 schreef Nemephis het volgende:
Dit iets voor de OP? Heb plaatje wat gecropped.
[ afbeelding ]
Na, dat was de subtitel van the X-Filesquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik dacht iets van the truth is out there, maar wrs zit ik verkeerd...
Een nieuwe jezus is opgestaan mensen. Goddelijk, niets meer en niets minderquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:55 schreef horned_reaper het volgende:
Deze is ook mooi ^^
[ afbeelding ]
PS: vroeger had hij bijna net zulk lang haar als ik![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |