Ja, al doe je het wel, dat moet jij weten.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[serieus] ik ga niet vreemd[/serieus]
En daarna weer moeten douchen zeker, terwijl de wekker vroeg gaat en zoonlief in de kamer naast ons slaapt? Nee nee neequote:Op dinsdag 7 december 2010 12:36 schreef RealZeus het volgende:
Ja, en dat hij iets in je stopt. En uitwisseling van allerlei lichaamssappen.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:33 schreef PeZu het volgende:
KENT - Een Britse vrouw uit Kent heeft alarmnummer 999 gebeld om de diefstal te melden van haar sneeuwpop. De politie noemde de actie van de vrouw ,,volledig onverantwoordelijk'', berichtten Britse media vrijdag.
De vrouw dacht dat ze de politie moest inschakelen, omdat er op de sneeuwpop munten zaten en theelepeltjes, die respectievelijk de ogen en armen voorstelden.
Toen de vrouw het alarmnummer belde, zei ze: ,,Er is sprake van diefstal bij mijn huis. Ik ben vijf uur niet meer buiten geweest om te kijken of hij er nog was. Maar ik ging een peukje roken en zag dat hij weg was.''
Toen de medewerker van het alarmcentrum vroeg wie er dan verdwenen was, reageerde ze met: ,,Mijn sneeuwpop. Ik dacht, omdat het glad is en niemand naar buiten gaat, dat hij wel veilig zou zijn.''
De politie heeft de vrouw gezegd in welke gevallen mensen de alarmdiensten moeten bellen en in welke niet.
![]()
![]()
dat weet ik zelf ook wel, en ook wat voor schade het bij mij zelf heeft achtergelatenquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, al doe je het wel, dat moet jij weten.![]()
Ik weet alleen wat voor schade het bij de ander kan aanrichten.
En dat is dus het grote nadeel van kinderen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En daarna weer moeten douchen zeker, terwijl de wekker vroeg gaat en zoonlief in de kamer naast ons slaapt? Nee nee nee
moet ik je helpen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:40 schreef suikertaartje het volgende:
de online image editor maakt mijn glitterui niet mooi![]()
* suikertaartje stampt heel hard op de grond
ik las glittertruiquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:40 schreef suikertaartje het volgende:
ontdooien voordat je het eet wil wel eens helpenquote:
Ach, die slaapt overal doorheen hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dat is dus het grote nadeel van kinderen.
Toch geen rode glitter he?quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:40 schreef suikertaartje het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Neeee! Roodquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Toch geen rode glitter he?![]()
![]()
![]()
ieuw ieuw ieuw!
niet in mijn keukenquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Leg het een half uur op het aanrecht, dan is het ontdooit.
Ooooooow, dan is het goedquote:
ik eet ook nog niet, maar ik haat brood dat in de vriezer heeft gelegenquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ontdooien voordat je het eet wil wel eens helpen
Hoop je.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, die slaapt overal doorheen hoor
En anders oordoppen. Bij het kind.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, die slaapt overal doorheen hoor
ik ook, ik haal het wel versquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:41 schreef Muck het volgende:
[..]
ik eet ook nog niet, maar ik haat brood dat in de vriezer heeft gelegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |