quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of het tegendeel moet bewezen worden.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, daar ga ik de bikinilijn niet voor scheren hoor
Jij bent getrouwd, jij weet niet eens meer wat seks is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gorgelaarstertjequote:Op dinsdag 7 december 2010 12:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, het waren er inderdaad meer
Gfquote:
Dat zekerquote:
giertjequote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, daar ga ik de bikinilijn niet voor scheren hoor
alleen de bikinilijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ik wil altijd. Alleen voel ik er weinig voor om horizontaal buiten te vliegenquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja godver daar heb ik toch niks mee te schaften
als je geil bent wil je wel
Ja, die drie-dagen baard laat ze staan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
giertje
[..]
alleen de bikinilijn
quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:33 schreef PeZu het volgende:
KENT - Een Britse vrouw uit Kent heeft alarmnummer 999 gebeld om de diefstal te melden van haar sneeuwpop. De politie noemde de actie van de vrouw ,,volledig onverantwoordelijk'', berichtten Britse media vrijdag.
De vrouw dacht dat ze de politie moest inschakelen, omdat er op de sneeuwpop munten zaten en theelepeltjes, die respectievelijk de ogen en armen voorstelden.
Toen de vrouw het alarmnummer belde, zei ze: ,,Er is sprake van diefstal bij mijn huis. Ik ben vijf uur niet meer buiten geweest om te kijken of hij er nog was. Maar ik ging een peukje roken en zag dat hij weg was.''
Toen de medewerker van het alarmcentrum vroeg wie er dan verdwenen was, reageerde ze met: ,,Mijn sneeuwpop. Ik dacht, omdat het glad is en niemand naar buiten gaat, dat hij wel veilig zou zijn.''
De politie heeft de vrouw gezegd in welke gevallen mensen de alarmdiensten moeten bellen en in welke niet.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:33 schreef PeZu het volgende:
KENT - Een Britse vrouw uit Kent heeft alarmnummer 999 gebeld om de diefstal te melden van haar sneeuwpop. De politie noemde de actie van de vrouw ,,volledig onverantwoordelijk'', berichtten Britse media vrijdag.
De vrouw dacht dat ze de politie moest inschakelen, omdat er op de sneeuwpop munten zaten en theelepeltjes, die respectievelijk de ogen en armen voorstelden.
Toen de vrouw het alarmnummer belde, zei ze: ,,Er is sprake van diefstal bij mijn huis. Ik ben vijf uur niet meer buiten geweest om te kijken of hij er nog was. Maar ik ging een peukje roken en zag dat hij weg was.''
Toen de medewerker van het alarmcentrum vroeg wie er dan verdwenen was, reageerde ze met: ,,Mijn sneeuwpop. Ik dacht, omdat het glad is en niemand naar buiten gaat, dat hij wel veilig zou zijn.''
De politie heeft de vrouw gezegd in welke gevallen mensen de alarmdiensten moeten bellen en in welke niet.
![]()
![]()
Gast, we hebben het over sex hierquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil altijd. Alleen voel ik er weinig voor om horizontaal buiten te vliegen.
Of om nog een keer een klap in mijn smoel te krijgen![]()
.
beetr spreek je dan af als je zeker weet dat de vechtgenoot er niet is of zeker niet kan zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil altijd. Alleen voel ik er weinig voor om horizontaal buiten te vliegen.
Of om nog een keer een klap in mijn smoel te krijgen![]()
.
Daar hebben we het in de trein dan wel overquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohzo. Ja weet je wat het is. Leeftijd zegt aan ene kant niets, maar aan de andere kant, mijn idee is bij mensen met een bijna 10 jaar oudere leeftijd, dat die toch totaal andere levensstijl hebben. Ik wil nog lol hebben en niet op iemand moeten wachten tot zn werkdag voorbij is en dan hopen dat hij niet te moe is van werk om mij nog te willen zien.
God ik heb wel erge honger vandaag
Maar niets mis met je leeftijd hoorIk probeer alleen mezelf uit te leggen ofzo wat niet helemaal lekker gaat
Hij ook, lijkt me maar hij is bang voor jouw vriend.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gast, we hebben het over sex hier
Oh, je hebt gelijk. Was dat niet iets metquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:32 schreef RealZeus het volgende:
Jij bent getrouwd, jij weet niet eens meer wat seks is.
No shit sherlock?quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hij ook, lijkt me maar hij is bang voor jouw vriend.
Ja, en dat hij iets in je stopt. En uitwisseling van allerlei lichaamssappen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, je hebt gelijk. Was dat niet iets metlichamelijk
contact
?
Prima, ik zal nog wel proberen in KSC te posten deze week, zodat je mijn username niet vergeet. Ik heb het namelijk gigantisch druk en nauwelijks tijd voor FOK!quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daar hebben we het in de trein dan wel overIk pm je volgende week nog wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |