zelf kun je ook zuigen zodat dames dat lekker vinden hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
Nee, dat zuigen laat ik liever aan de dames over.
Je schildert ons hier af als bejaarden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohzo. Ja weet je wat het is. Leeftijd zegt aan ene kant niets, maar aan de andere kant, mijn idee is bij mensen met een bijna 10 jaar oudere leeftijd, dat die toch totaal andere levensstijl hebben. Ik wil nog lol hebben en niet op iemand moeten wachten tot zn werkdag voorbij is en dan hopen dat hij niet te moe is van werk om mij nog te willen zien.
God ik heb wel erge honger vandaag
Maar niets mis met je leeftijd hoorIk probeer alleen mezelf uit te leggen ofzo wat niet helemaal lekker gaat
Neequote:Op dinsdag 7 december 2010 12:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus een man moet het eerst bij je doen?
ik heb genoeg ervaring maarja jij slaat steeds aantrekkelijke aanbiedingen afquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Van alleen uitleg leer ik niks.
Ik moet het ook zelf ervaren...
broertjequote:
Het is ook niet zo.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, sorry hoor!
Maar als bijvoorbeeld twee mannen zeggen dat ik heel goed ben met mijn mond, dan neem ik dat niet meteen voor waar aan
Prima, dan doen we het anders.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, sorry hoor!
Maar als bijvoorbeeld twee mannen zeggen dat ik heel goed ben met mijn mond, dan neem ik dat niet meteen voor waar aan
Dat is waar.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
zelf kun je ook zuigen zodat dames dat lekker vinden hoor
Of het tegendeel moet bewezen worden.quote:
Ja, neem daar dan maar van die 18-jarige 'ik-wil-alleen-maar-neuken' meisjes voor.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Van alleen uitleg leer ik niks.
Ik moet het ook zelf ervaren...
kleinequote:
Nee, het waren er inderdaad meerquote:
hee verlegen meisjequote:
Maar dan moet ik mezelf eerst nog voorstellenquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb genoeg ervaring maarja jij slaat steeds aantrekkelijke aanbiedingen af
* LovelyLady begint te twijfelen aan zichzelf
flipsquote:
lovelyquote:
Oh, heb je daar nog een paar van?quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, neem daar dan maar van die 18-jarige 'ik-wil-alleen-maar-neuken' meisjes voor.
Dat gedoe.
ja godver daar heb ik toch niks mee te schaftenquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar dan moet ik mezelf eerst nog voorstellen.
EN daarbij, iets met 'iemand die het te glad vond om te gaan werken'.
Nou, daar ga ik de bikinilijn niet voor scheren hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Prima, dan doen we het anders.
Dames, ik ben een prutser in bed.
Zo, dan kan het alleen maar meevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |