ervaring wat is dat?quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mits bergen ervaring, uiteraard
Ik geloof dat meteenquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:22 schreef RealZeus het volgende:
Nee, dat niet, maar toch denk ik wel dat ik beter ben dan een 18 jarige.
Dat gaat sowieso al niet lukken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat is pas als je verliefd op elkaar wordt.
Nouja oud in de zin van, dat ik weet dat er te grote leeffases verschillen zijn. Ik wil het liefst nog iedere weekend klemzuipen, met leuke jongens dansen. Ik zie iemand van rond de 35 niet in een kroeg komen waar ik kom, om even wat te noemen. Betekent niet dat de seks minder is, maar met gecompliceerd bedoelde ik dat het gecomplieerd werd om uit te leggen waarom ik hem dan niet kon nemen puur voor de seks.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, als je oud bent (tenminste in jouw bewoordingen) dan doe je dat minder he...
Wanneer kan ik die komen opdoenquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mits bergen ervaring, uiteraard
heel subtiel hoor zeus, heel subtielquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik schijn heel goed te zijn met mijn vingers.
Idd lekker gehapt!quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso al niet lukken.
[..]
Nouja oud in de zin van, dat ik weet dat er te grote leeffases verschillen zijn. Ik wil het liefst nog iedere weekend klemzuipen, met leuke jongens dansen. Ik zie iemand van rond de 35 niet in een kroeg komen waar ik kom, om even wat te noemen. Betekent niet dat de seks minder is, maar met gecompliceerd bedoelde ik dat het gecomplieerd werd om uit te leggen waarom ik hem dan niet kon nemen puur voor de seks.
Woppa ik hapte.
quote:
quote:ervaring
Uitspraak: rvari
de -woord (vrouwelijk)
ervaringen
Zelfst. Naamw.
wat je weet omdat je het zelf hebt meegemaakt of gedaan. Synoniem: ondervinding
`ervaring opdoen`
`door ervaring wijs geworden`
`spreken uit ervaring`
uit ervaring (= omdat je het zelf hebt ondervonden)
In de kroeg? Ja hoor, graag. Klemzuipen? Nee, dat doe ik niet altijd meer. En met leuke jongens dansen heb ik nooit gedaan eigenlijk.quote:[..]
Nouja oud in de zin van, dat ik weet dat er te grote leeffases verschillen zijn. Ik wil het liefst nog iedere weekend klemzuipen, met leuke jongens dansen. Ik zie iemand van rond de 35 in een kroeg komen waar ik kom, om even wat te noemen. Betekent niet dat de seks minder is, maar met gecompliceerd bedoelde ik dat het gecomplieerd werd om uit te leggen waarom ik hem dan niet kon nemen puur voor de seks.
Woppa ik hapte.
Hmm. Maar is ook dat niet heel persoonlijk?quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:23 schreef RealZeus het volgende:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm. Maar is ook dat niet heel persoonlijk?
Ligt er aan wanneer de mannen met ervaring tijd hebben om het je allemaal uit te leggenquote:
niet wat ik bedoelde maar goedquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niks subtiel, dat zeiden de dames in kwestie zelf.
Daar val je door de mandquote:
Uit je duim zuigen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar val je door de mand.
Gewoon, niets prijsgeven, laat ze er zelf maar achter komen.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ligt er aan wanneer de mannen met ervaring tijd hebben om het je allemaal uit te leggen
Ohzo. Ja weet je wat het is. Leeftijd zegt aan ene kant niets, maar aan de andere kant, mijn idee is bij mensen met een bijna 10 jaar oudere leeftijd, dat die toch totaal andere levensstijl hebben. Ik wil nog lol hebben en niet op iemand moeten wachten tot zn werkdag voorbij is en dan hopen dat hij niet te moe is van werk om mij nog te willen zien.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Idd lekker gehapt!
Maar mij ging het erom dat ik 'oud' ben... ben ouder dan 25... welgeteld 26
Oh, sorry hoor!quote:
Van alleen uitleg leer ik niksquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ligt er aan wanneer de mannen met ervaring tijd hebben om het je allemaal uit te leggen
Dus een man moet het eerst bij je doen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Van alleen uitleg leer ik niks.
Ik moet het ook zelf ervaren...
quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohzo. Ja weet je wat het is. Leeftijd zegt aan ene kant niets, maar aan de andere kant, mijn idee is bij mensen met een bijna 10 jaar oudere leeftijd, dat die toch totaal andere levensstijl hebben. Ik wil nog lol hebben en niet op iemand moeten wachten tot zn werkdag voorbij is en dan hopen dat hij niet te moe is van werk om mij nog te willen zien.
God ik heb wel erge honger vandaag
Maar niets mis met je leeftijd hoorIk probeer alleen mezelf uit te leggen ofzo wat niet helemaal lekker gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |