Ik vind haar tofquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:28 schreef PeZu het volgende:
ik vind het tof dat mijn hele scarlett filmpje bijna in mijn ava staat
ze zit aan de ritalinquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind haar tof, maar je filmpje gaat nu wel snel
Want jij bent vreemd geweestquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat weet ik. Dat is volgens mij precies de reden waarom ik nu geen relatie heb.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:43 schreef MPG het volgende:
Ik ga overigens nooit vreemd. Ik stel me altijd netjes voor vantevoren.
Was heel leuk en gezelligquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:42 schreef Flippiee het volgende:
Hoooi LL![]()
Hoe is het? Hoe was Sinterklaas met de jongens?
Bij de meet heb jij je niet netjes voorgesteld hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:43 schreef MPG het volgende:
Ik ga overigens nooit vreemd. Ik stel me altijd netjes voor vantevoren.
jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hihihi maakt niet uit ze blijft tof
Mooi zoquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Was heel leuk en gezellig
[..]
Bij de meet heb jij je niet netjes voorgesteld hoor
Ja maar dat wilde ik niet zeggenquote:
waarom niet?quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi zo
[..]
Ja maar dat wilde ik niet zeggen
weekend ftwquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:47 schreef Panda72 het volgende:
Hee hallo niet zo snel moeten jullie niet werken of zoiets
nee weekendquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:47 schreef Panda72 het volgende:
Werkloosquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:47 schreef Panda72 het volgende:
Dat heb jij altijd.quote:
neequote:
Ja, want dat gaat ook nog wel even duren.quote:
Net alsof het daar niet gewoon net zo erg isquote:
quote:
ga verhuizen ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, want dat gaat ook nog wel even duren.
Chauffeur zijn en in Noord-Nederland wonen is nooit grappig.
Te glad, denk ik.quote:
Maar daar zijn we ook niet samen gegaan...quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Was heel leuk en gezellig
[..]
Bij de meet heb jij je niet netjes voorgesteld hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar daar zijn we ook niet samen gegaan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
boer
Die bij ons zijn veel beter dan de stoep. Wat rond uit belachelijk is, want oudere mensen kunnen zo hun deur niet uit.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net alsof het daar niet gewoon net zo erg is
Die gaan hier gewoon met hun rollator midden op straat lopenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die bij ons zijn veel beter dan de stoep. Wat rond uit belachelijk is, want oudere mensen kunnen zo hun deur niet uit.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die gaan hier gewoon met hun rollator midden op straat lopen
In Enschede en Almelo enzooooo zochten ze wel watquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, want dat gaat ook nog wel even duren.
Chauffeur zijn en in Noord-Nederland wonen is nooit grappig.
eetsequote:
Ja, vond het echt wel humor om te zien...quote:
Ja, dat is twee uur rijden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In Enschede en Almelo enzooooo zochten ze wel wat![]()
Maar dat is ver weg he?
Almelo, daar moet ik deze maand nog naartoequote:Op dinsdag 7 december 2010 11:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dat is ver weg he?
Ik wil deze maand nog richting Almeloquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Almelo, daar moet ik deze maand nog naartoe
Als hij daarna nog iets van 800 km per dag moet toeren, lijkt me dat laatste stukkie luxe-wagen niet meer zo'n probleem...quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dat is ver weg he?
Waarom in de vrede wil je naar Almelo?quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil deze maand nog richting AlmeloMaar hoe ik het voor elkaar krijg qua tijd is een lastig verhaal
realzeus inhurenquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil deze maand nog richting AlmeloMaar hoe ik het voor elkaar krijg qua tijd is een lastig verhaal
quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:01 schreef RealZeus het volgende:
Iedereen aan de lunch en ik heb net m'n ontbijt op.
quote:
Er woont een gigantisch leuke jongen in de buurt daarquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom in de vrede wil je naar Almelo?
Moet ie me wel ophalen vanuit Amsterdamquote:
Gast, lul niet. Als je 12 tot 14 uur gewerkt hebt heb je geen zin in nog even twee uur rijden. Ik moet ook nog een keer slapen. Toen ik nachtchauffeur was was die 50 minuten woon-werkverkeer me al te lang.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Als hij daarna nog iets van 800 km per dag moet toeren, lijkt me dat laatste stukkie luxe-wagen niet meer zo'n probleem...
Moet je de 14e smiddags in de trein stappen, dan zijn we samen in Almeloquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |