En ik verhoog de inzet metquote:Op woensdag 15 december 2010 10:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Daar gaan we verandering in brengen:
Nu zit dit liedje gezellig in je hoofd.
Dan maar even een lekkere stamper er in gooien?quote:Op woensdag 15 december 2010 10:38 schreef Kroketvulling het volgende:
Het is weer 1 groot spamfeest der wansmaak hier.
Ieeew! Hysterie!quote:Op woensdag 15 december 2010 14:25 schreef Bastard het volgende:
Over wanstaltig gesproken... hij mag weer
All I want for christmas is you
quote:Op woensdag 15 december 2010 10:30 schreef _Led_ het volgende:
En ik verhoog de inzet met
Serieus even door blijven luisteren, na het wat zwakke begin wordt het heel sterk.
En de liefhebbers weten natuurlijk dan zij Australie's meest bekende yodelaarsterinvrouw is - legendarisch.
Ik ook, echt een lekker liedje wat goed blijft hangenquote:Op woensdag 15 december 2010 18:25 schreef Susi het volgende:
Ik heb het liedje van Carey nog te weinig gehoord, ik vind 'm leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren gezien.
Oh en:
Henny Huisman
Henny TuinvrouwOp dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
ik typ dingen. En dan zitten daar natuurlijk fouten in (want dingen typen kan moeilijker zijn dan je denkt), dus dan typ ik weer andere dingen om die eerder fout getypte dingen beter te maken. Ad infinitum.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:23 schreef Darkwolf het volgende:
Wat deed jij ook alweer voor dit spel _LED_? Of werk je hier niet (meer) aan mee?
Ben even vergeten hoe het ook alweer zat...
Lekker aan het coden en debuggen dus.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:28 schreef _Led_ het volgende:
ik typ dingen. En dan zitten daar natuurlijk fouten in (want dingen typen kan moeilijker zijn dan je denkt), dus dan typ ik weer andere dingen om die eerder fout getypte dingen beter te maken. Ad infinitum.
Ik was ook al aan het kijken, ook voor dochterlief.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:20 schreef Loodje het volgende:
Vandaag toch maar ff moonboots halen, of is dat zo jaren '90
Ik heb zelfs meerdere posts van jou gezienquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:58 schreef Darkwolf het volgende:
Ik heb iets engs gedaan. Ik... ik heb weer eens naar het TRU forum gekeken en zelfs gepost!
God vergeeft het je niet, je bent nu verdoemd, net als ikquote:God vergeef mij!![]()
Prachtig, het lijkt wel zo'n oude ansichtkaartquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:13 schreef _Led_ het volgende:
[ afbeelding ]
Christmas time in Amsterdam !
Dat weet ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:48 schreef _Led_ het volgende:
Dude, dit is TRU, hier discussieren we niet, hier herhalen we (inclusief ik) enkel onze eigen standpunten oeverloos (en steeds luider) terwijl we onze vingers in onze oren duwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |