Dude, dit is TRU, hier discussieren we niet, hier herhalen we (inclusief ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:43 schreef P8 het volgende:
Bij deze verwijder ik dit topic uit mAT. Discussiëren is echt onmogelijk hier.
De quote van Sagan uit de sig van Stranger gaat ook in dit topic op.
Toch lukt het soms wel hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:50 schreef P8 het volgende:
True.
Ik weet ook niet waar ik de valse hoop vandaan haalde
Dat is wel héél toevallig, vind je ook niet ?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:42 schreef nokwanda het volgende:
pffft, dat gelul is er ook al vanaf het begin der tijden.
Nee, dan geven we jou de schuld.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:27 schreef _Led_ het volgende:
Anywayz, als het straks dus 22 mei is en er is uiteraard weer helemaal geen fuck gebeurd, welk excuus krijgen we dan te horen ?
- we waren er niet klaar voor ?
- dankzij de gebeden va de gelovigen is het niet nodig om langs te komen ?
- de hemelse bingo loopt uit dus hij komt later wel een keertje ?
Jezus hoefde niet langs te komen omdat de wereld mij al heeft ?quote:Op zondag 19 december 2010 12:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, dan geven we jou de schuld.
quote:Op maandag 20 december 2010 09:50 schreef _Led_ het volgende:
Jezus hoefde durft niet langs te komen omdat de wereld mij [= _Led_] al heeft (?)
Voorspeld door de man die ook al voorspelde dat in 1994 het einde der tijden zou zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:10 schreef Bastard het volgende:
Nog minder dan een maandjehttp://www.ad.nl/ad/nl/10(...)s-al-op-21-mei.dhtml
Misschien was dat de uiterlijke datum waarop alles nog voorkomen had kunnen worden.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Voorspeld door de man die ook al voorspelde dat in 1994 het einde der tijden zou zijn.Da's 17 jaar geleden.
Mensen die de ark letterlijk nemen..quote:
Zou tijd worden.quote:
Ik zou ze een brief sturen met "hahahahaha"quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:08 schreef RickoKun het volgende:
TVP om de mensen uit te lachen![]()
(of mag dat niet, mijn waerde bastard?)
Ook dan vreet ik mijn schoen op.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:56 schreef Hoppahoppa het volgende:
Zullen jullie gek opkijken als dadelijk blijkt dat ik de messias ben.... Ik gniffel nu al in mijn vuistje.
Dan zou ik maar vast een schone slipper uitzoeken!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |