Ik zie ook totaal geen reden om een willekeurig paard in z'n hol te staren.quote:
.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:29 schreef R0N1N het volgende:
Aan de verpakking zal het niet liggen nee.
Onmogelijk. Er bestaat geen materiaal met wie of wat dan ook van mij en zou het al helemaal nooit online gooien.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:31 schreef Kroketvulling het volgende:
Het was toch niet JIJ die ik toen in dat ene internetfilmpje heb gezien?
+1 scherp.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:30 schreef R0N1N het volgende:
Ik zie ook totaal geen reden om een willekeurig paard in z'n hol te staren.
Ik moest even Mr. Hands googlen, maar ja, dat was inderdaad degene waarover ik het had. Getverdemme, waarom moet ik daar weer aan denken net nu ik een kroket achter de kiezen heb?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:34 schreef Darkwolf het volgende:
Onmogelijk. Er bestaat geen materiaal met wie of wat dan ook van mij en zou het al helemaal nooit online gooien.
(Ik neem aan dat je het over de bekende Mr. Hands video hebt. Niet echt duidelijk namelijk.)
Gewoon die staart omhoog trekken. Waarom moeilijk doen?quote:+1 scherp.
(Behalve dat je een paard niet *in* de hol kan kijken, daar er een staart voor zit. Slimpie!)
Dat zegt wellicht meer over jou dan over mij dan...quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:50 schreef Kroketvulling het volgende:
Ik moest even Mr. Hands googlen, maar ja, dat was inderdaad degene waarover ik het had. Getverdemme, waarom moet ik daar weer aan denken net nu ik een kroket achter de kiezen heb?
Contradictie: hij ziet uberhaupt geen reden om naar een paarden kont te kijken, dus ook dat zou al voor hem te moeilijk zijn.quote:Gewoon die staart omhoog trekken. Waarom moeilijk doen?
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:12 schreef Lavenderr het volgende:
Mooie jurk JP.
Understated sexy ook.
Bedankt, bedankt, bedankt allemaalquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:29 schreef R0N1N het volgende:
Je hoeft overigens geen 3 weken te wachten hoor JP, je mag 'm best al eerder aan mij showen
Raadt eens!quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk aantrekken met Oudjaar, of gaan jullie niet naar een feest?
Een feest.. nou ik heb een haat/liefde met oudjaar. Ik probeer een feest te hebben op kerstdagen en oudjaar drink ik graag de hele avond champagne, kijk ik even wat vuurwerk en lig er toch om een uur of 2 wel in.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt, bedankt, bedankt allemaal.
Wat gaan jullie eigenlijk aantrekken met Oudjaar, of gaan jullie niet naar een feest?
Ik weet het nog niet JP, heb nu nog niet zoveel zin in de feestdagen, komt nog wel hopelijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt, bedankt, bedankt allemaal.
Ja dat inderdaad.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:32 schreef Kroketvulling het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in oud en nieuw feesten. Altijd maar dat opdringerige gedoe. Dan ga ik liever gewoon tijdens een doodnormaal weekend uit. Misschien trek ik wel gewoon een pyjamapak aan, en ga op de bank mooi liggen wezen.
Goh.. sloot van verschil.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
Kerst boeit mij nou niet zoveel. Ik ga dan meestal wel naar mijn ouders, maar of ik ze met kerst zie of een andere dag, maakt mij eigenlijk niet zoveel uit. Ik heb ook vaak gewoon gewerkt met kerst (en pinksteren, pasen, koninginnedag).
Maar Oudjaar vind ik het feest der feesten, de mooiste stapavond van het hele jaar. Ik zit me nu al te verheugen!
Precies dat ja. En als ik het zo om me heen hoor zijn er heel veel mensen, jong en oud, die er zo over denken. Kijk, het zal best gezellig zijn hoor, maar het woord "overrated" vind ik vaak wel bij oud en nieuw feesten passen. Ik word ook altijd spontaan depressief als ik dat "happy new year" liedje van ABBA hoor. Ook al ben ik dan op een leuk, gezellig feest, ik krijg er altijd zo'n melancholisch gevoel van zodra dat nummer inzet of zo.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:41 schreef Bastard het volgende:
Ja dat inderdaad.
Heb jij ook altijd dat je de hele avond dan zit te gapen want ja.. straks gaat het gebeuren?
En op de een of andere manier draait het altijd uit op een deceptie ofzo.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:41 schreef Bastard het volgende:
Ja dat inderdaad.
Heb jij ook altijd dat je de hele avond dan zit te gapen want ja.. straks gaat het gebeuren?
En op de een of andere manier draait het altijd uit op een deceptie ofzo.
Jullie gaan duidelijk met een heel ander soort mensen om dan ikquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:47 schreef Kroketvulling het volgende:
Precies dat ja. En als ik het zo om me heen hoor zijn er heel veel mensen, jong en oud, die er zo over denken.
Hmm, ik heb dan totaal geen tijd voor melancholie. Glas champagne in de hand, iedereen wil elkaar knuffelen en zoenen en allesquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:47 schreef Kroketvulling het volgende:
Kijk, het zal best gezellig zijn hoor, maar het woord "overrated" vind ik vaak wel bij oud en nieuw feesten passen. Ik word ook altijd spontaan depressief als ik dat "happy new year" liedje van ABBA hoor. Ook al ben ik dan op een leuk, gezellig feest, ik krijg er altijd zo'n melancholisch gevoel van zodra dat nummer inzet of zo.
Heeft niets met 'contradictie' te maken hoor & moeilijk vind ik het ook niet. Ik til gerust met liefde een paardenstaart op, zolang er maar geen paardenkont of gebit onder schuilgaat, maar een bloedmooi vrouwmensquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:57 schreef Darkwolf het volgende:
<snip>
Contradictie: hij ziet uberhaupt geen reden om naar een paarden kont te kijken, dus ook dat zou al voor hem te moeilijk zijn.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:15 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Heeft niets met 'contradictie' te maken hoor & moeilijk vind ik het ook niet. Ik til gerust met liefde een paardenstaart op, zolang er maar geen paardenkont of gebit onder schuilgaat, maar een bloedmooi vrouwmens
Oh ja verschrikkelijk inderdaadquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:47 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Precies dat ja. En als ik het zo om me heen hoor zijn er heel veel mensen, jong en oud, die er zo over denken. Kijk, het zal best gezellig zijn hoor, maar het woord "overrated" vind ik vaak wel bij oud en nieuw feesten passen. Ik word ook altijd spontaan depressief als ik dat "happy new year" liedje van ABBA hoor. Ook al ben ik dan op een leuk, gezellig feest, ik krijg er altijd zo'n melancholisch gevoel van zodra dat nummer inzet of zo.
Ik weet niet op wat voor oubollige 50+ feesten jij komt met oud&nieuw, maar ... ABBA ...quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:47 schreef Kroketvulling het volgende:
<snip>
Ik word ook altijd spontaan depressief als ik dat "happy new year" liedje van ABBA hoor. Ook al ben ik dan op een leuk, gezellig feest, ik krijg er altijd zo'n melancholisch gevoel van zodra dat nummer inzet of zo.
Oh ja, dat verplichte ge-sms na twaalf uur. En ik heb al zo'n hekel aan sms-en.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:18 schreef Bastard het volgende:
Oh ja verschrikkelijk inderdaad![]()
Draaien ze die plaat weer.
En je kan het niet helpen dat je dan terugdenkt aan het jaar en weer vooruit kijkt, wat nergens op slaat want dat doe je toch het gehele jaar al.
Dus neem je nog zo'n net te vette oliebol omdat het hoort, schenkt jezelf nog een glas in en probeert mensen te bereiken om ze dingen te wensen waar je toch niks van meent maar gelukkig is het netwerk onbereikbaar dus hoef je ze niet te spreken.
Een oliebol omdat het hoort? Toen ik een jaar of 5 was heb ik voor het eerst en het laatst een oliebol gegeten, ik hou er niet van, dus ik eet het niet. Net zoals een kerstboom 'omdat het zo hoort'. Ik heb nog nooit van mijn leven een kerstboom gekocht.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:18 schreef Bastard het volgende:
Dus neem je nog zo'n net te vette oliebol omdat het hoort, schenkt jezelf nog een glas in
En ik ga geen mensen bellen/sms'en als ik ze geen goede dingen toewens. Ik zou niet weten waarom ik dat wel zou moeten doenquote:en probeert mensen te bereiken om ze dingen te wensen waar je toch niks van meent maar gelukkig is het netwerk onbereikbaar dus hoef je ze niet te spreken.
Nou, dan weet je in ieder geval zeker dat ie goed koud is op 31 december. Desnoods leg je hem de komende week even buiten in de tuin.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
Jullie gaan duidelijk met een heel ander soort mensen om dan ik! Wij zitten juist al vanaf oktober plannen te maken wat te doen met Oudjaar en wat we gaan aantrekken enzo. Ik heb gisteren zelfs alvast de fles champagne koud gelegd
.
Er is ook niks sombers aan, het is per slot van rekening gewoon een jaarwisseling. Maar op de een of andere manier krijg ik altijd zo'n melancholisch gevoel van dat liedje, zoals ik dat ook weleens krijg van andere liedjes. En de feestjes zijn op zich best leuk, maar het is dat verplichte wat me tegenstaat. Iedereen moeten zoenen, en dan iedereens smsje moeten beantwoorden, en hup, daarna schoenen aan, want dan MOETEN we naar buiten in de kou om naar het vuurwerk te kijken, en oooooooh en aaaaaah roepen.quote:Hmm, ik heb dan totaal geen tijd voor melancholie. Glas champagne in de hand, iedereen wil elkaar knuffelen en zoenen en alles.
Ik weet niet naar wat voor Oudjaarsfeesten jullie geweest zijn hoor, dat het in jullie idee zo'n somber gebeuren is!
Naar wat voor feesten ga jij dan? Ik heb dat liedje op elk soort oud en nieuw feest waar ik geweest ben wel voorbij horen komen hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:21 schreef R0N1N het volgende:
Ik weet niet op wat voor oubollige 50+ feesten jij komt met oud&nieuw, maar ... ABBA ...![]()
Die hoor ik waar ik kom echt nooit.![]()
Zo'n opmerking dient men ook niet al te letterlijk te nemen. Anders kan ik altijd nog zeggen dat ik het allemaal voor God doe. Want je weet, niemand is ooit echt alleen.quote:... en je gaat in een pyamapak (?) mooi liggen wezen op de bank (voor wie dan ???)
- hey Darkwolf - DIT is nou wat je noemt een 'contradictie'
Dat ligt dan echt aan jezelf. Meestal kom ik niet eens toe aan sms'en, dat komt 2 januari wel weer (1 januari lig ik meestal in bed, omdat mijn Oudejaarsfeestjes meestal niet eindigen voor 10.00 uur 's ochtendsquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:27 schreef Kroketvulling het volgende:
Er is ook niks sombers aan, het is per slot van rekening gewoon een jaarwisseling. Maar op de een of andere manier krijg ik altijd zo'n melancholisch gevoel van dat liedje, zoals ik dat ook weleens krijg van andere liedjes. En de feestjes zijn op zich best leuk, maar het is dat verplichte wat me tegenstaat. Iedereen moeten zoenen, en dan iedereens smsje moeten beantwoorden, en hup, daarna schoenen aan, want dan MOETEN we naar buiten in de kou om naar het vuurwerk te kijken, en oooooooh en aaaaaah roepen.
Ja ja, opdrinken bedoel je zekerquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat ligt dan echt aan jezelf. Meestal kom ik niet eens toe aan sms'en, dat komt 2 januari wel weer (1 januari lig ik meestal in bed, omdat mijn Oudejaarsfeestjes meestal niet eindigen voor 10.00 uur 's ochtends).
En ineens je schoenen aan? Ik doe mijn schoenen nooit uit tijdens een feest hoor...
En van vuurwerk ben ik bang, dus ik blijf dan altijd lekker binnen, de drank bewaken! Bovendien zijn er altijd meer mensen die binnen blijven hoor
.
'Jullie' laten je te veel leiden door 'wat hoort' en door wat je denkt dat er van je verwacht wordt, en daarom kunnen 'jullie' er niet van genieten.
Ja, dat is het.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
'Jullie' laten je te veel leiden door 'wat hoort' en door wat je denkt dat er van je verwacht wordt, en daarom kunnen 'jullie' er niet van genieten.
Inderdaad, en om de feestvreugde nog extra te vergroten en helemaal in de stemming te komen, presenteer ik hier de nieuwe hit van Zanger Petro:quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:46 schreef _Led_ het volgende:
De vrolijkheid spat er weer vanaf bij de TRU'ers, dat hoor ik alweer !
Nee ja, dat begrijp ik. Die titel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
Inderdaad, en om de feestvreugde nog extra te vergroten en helemaal in de stemming te komen, presenteer ik hier de nieuwe hit van Zanger Petro:
Hee dan was je heel dicht in de buurtquote:Op maandag 13 december 2010 07:46 schreef Darkwolf het volgende:
Overigens: Mid Winter Fair in het Archeon was echt super!
Echt, laat die gast eens met zijn voortanden op een stoeptegel vallen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Inderdaad, en om de feestvreugde nog extra te vergroten en helemaal in de stemming te komen, presenteer ik hier de nieuwe hit van Zanger Petro:
Oh, arme jij, kom maar bij mij hoor schatjequote:Op maandag 13 december 2010 10:31 schreef _Led_ het volgende:
Brrrrr, geen verwarming op werk. Bitter koud !
quote:Op maandag 13 december 2010 15:24 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, arme jij, kom maar bij mij hoor schatje![]()
Nou zeg, wil je een open haard dan?quote:
Goh, wat zal zo'n ding kriebelenquote:Op maandag 13 december 2010 16:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
Of anders een lekkere warme onderbroek, _Led_!
[ afbeelding ]
Daar gaan we verandering in brengenquote:Op woensdag 15 december 2010 09:17 schreef Bastard het volgende:
Dit liedje gezellig in mn hoofd zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |