Mailen misschien wel maar facebook ook?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb een Nokia 2720, kan er alles mee. Kostte 65 euro.
Ja, volgens mij wel. Zal nog eens zoeken. Internet kan iig wel, dus eigenlijk is dit toestel heel compleet en niet duur.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mailen misschien wel maar facebook ook?
Heb je iets tegen mijn topictitel ?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wat is dit nou weer voor topictitel.
Goedemorgen allemaalquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 10:05 schreef Kroketvulling het volgende:
Goeiemorgen! Mijn handen zijn inderdaad erg koud nu.
Ik vind 'm gewoon een beetje truttigquote:
Hm, dat standje ken ik nog nietquote:Op donderdag 9 december 2010 14:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik vind 'm gewoon een beetje truttig.
Ik zou eerder zeggen: "Laten we gaan neuken, dan kun je lekker je handen tussen mijn benen opwarmen!"
Ja? Vind jij dat echt prettig? IJskoude handen op je doos? ... Het is maar wat je prettig vind!quote:Op donderdag 9 december 2010 14:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik zou eerder zeggen: "Laten we gaan neuken, dan kun je lekker je handen tussen mijn benen opwarmen!"
quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 14:15 schreef Darkwolf het volgende:
Ja? Vind jij dat echt prettig? IJskoude handen op je doos? ... Het is maar wat je prettig vind!
Dame ? Waar ?quote:Op donderdag 9 december 2010 14:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Tijdens het voorspel natuurlijk.
[..]Tijdens het voorspel natuurlijk. Als de kleren nog aan zijn, en er zit trouwens wel meer daar dan alleen een doos, zoals de binnenkant van je benen.
Pff, domme oversekste mannen hier zeg!
Ik post hier nog maar zelden en er is gewoon niks veranderd, nog steeds gaat het hier alleen maar over seks! Je kunt hier als dame gewoon niet eens normaal een berichtje plaatsen, zonder dat je meteen seksueel geintimideerd wordt door een stel geile kerels
.
quote:Op donderdag 9 december 2010 14:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Tijdens het voorspel natuurlijk.
[..]Tijdens het voorspel natuurlijk. Als de kleren nog aan zijn, en er zit trouwens wel meer daar dan alleen een doos, zoals de binnenkant van je benen.
Pff, domme oversekste mannen hier zeg!
Ik post hier nog maar zelden en er is gewoon niks veranderd, nog steeds gaat het hier alleen maar over seks! Je kunt hier als dame gewoon niet eens normaal een berichtje plaatsen, zonder dat je meteen seksueel geintimideerd wordt door een stel geile kerels
.
quote:Op woensdag 10 november 2010 02:49 schreef NietTeVolgen het volgende:
Laat die militairen het is tekenen dan
'is' is een militaire afkorting voor "informatie-stappenplan".quote:Op donderdag 9 december 2010 14:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik walg ervan als mensen het woordje 'is' gebruiken, waar het 'eens' hoort te zijn.
[..]
Oh, is ff me woordeboek erbij pakken hoor!quote:Op donderdag 9 december 2010 15:12 schreef _Led_ het volgende:
'is' is een militaire afkorting voor "informatie-stappenplan".
Nee het eens maar een geintjequote:Op donderdag 9 december 2010 15:16 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, is ff me woordeboek erbij pakken hoor!
Dat had je pas moeten prijsgeven als ze melde het niet te kunnen vinden (na daaaagen zoekenquote:
Alsof ik niet doorhad dat _Led_ weer is uit ze nek zat te lullen...quote:Op donderdag 9 december 2010 17:16 schreef R0N1N het volgende:
Dat had je pas moeten prijsgeven als ze melde het niet te kunnen vinden (na daaaagen zoeken)
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Alsof ik niet doorhad dat _Led_ weer is uit ze nek zat te lullen...
'melde'...![]()
Verleden tijd van het werkwoord 'mellen'...
Pff, dat had ik expres fout geschreven.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:50 schreef R0N1N het volgende:
Oh, enne ... ik heb 1 boek met alle woordeN. Jij hebt blijkbaar een boek per woord nodig
Net zoals 'is' en 'ff', en 'me'.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:16 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, is ff me woordeboek erbij pakken hoor!
Zo zijn we zoenzo niet gemeld.quote:
Graag, zeker zolang jij 'always' blijft schrijven als 'allways'quote:
Ja, was hetquote:Op donderdag 9 december 2010 21:41 schreef R0N1N het volgende:
Wat ?
"Alle wegen zijn in beweging", niks mee hoor![]()
... of was het nou "maandverband in beweging" ... hmmm
Voorspel met kleding nog aan... ach, natuurlijk! It's been a while you know.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
Tijdens het voorspel natuurlijk. Als de kleren nog aan zijn, en er zit trouwens wel meer daar dan alleen een doos, zoals de binnenkant van je benen.
quote:
Jij laat altijd meteen je broek zakken bij elk paard dat je tegenkomt?quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:42 schreef Darkwolf het volgende:
Voorspel met kleding nog aan... ach, natuurlijk! It's been a while you know.
Heb jij wel eens een paard in een spijkerbroek gezien?quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jij laat altijd meteen je broek zakken bij elk paard dat je tegenkomt?
Mooiquote:
Dat is een mooie JPquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Mooi! Ik krijg zin om te stappen als ik dat liedje hoor, maar het is nog een beetje te vroeg
.
En mijn Chinese jurk is vorige week binnengekomen:
[ afbeelding ]
Ik koop vaker Chinese kleding bij deze verkoopster en ook deze jurk zit weer helemaal perfect! Netpanty en rode hoge laarzen met hoge hakken erbij en het Oudjaarsfeest kan beginnen![]()
Nog 3 weken wachten.
Chique hoor !quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Mooi! Ik krijg zin om te stappen als ik dat liedje hoor, maar het is nog een beetje te vroeg
.
[ afbeelding ]
Ik koop vaker Chinese kleding bij deze verkoopster en ook deze jurk zit weer helemaal perfect! Netpanty en rode hoge laarzen met hoge hakken erbij en het Oudjaarsfeest kan beginnen![]()
Nog 3 weken wachten.
Tsssss.... ik ben niet zo oversekst als jij hoor, "dame"!quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
Jij laat altijd meteen je broek zakken bij elk paard dat je tegenkomt?
Het was toch niet JIJ die ik toen in dat ene internetfilmpje heb gezien?quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:42 schreef Darkwolf het volgende:
Voorspel met kleding nog aan... ach, natuurlijk! It's been a while you know.
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Schitterend !quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
Nog 3 weken wachten.
Ik rust mijn (boterham met) kaas met je meequote:Op vrijdag 10 december 2010 09:30 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Tsssss.... ik ben niet zo oversekst als jij hoor, "dame"!![]()
En wat Bastard zegt (al sloeg dat waarschijnlijk op mij maar ok): Wel eens een paard in een spijker broek gezien? Of wat voor kleding dan ook?
Ik rust mijn kaas...
Aan de verpakking zal het niet liggen nee. Ziet er leuk uit die jurk (& dat is een understatement). De enige juiste kleur ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:12 schreef Lavenderr het volgende:
Mooie jurk JP.
Understated sexy ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |