Tom Waits ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:17 schreef Kroketvulling het volgende:
En vandaag moet ik nog meer eten, want raad eens wie er vandaag jarig is?![]()
(naast Amalia dan...)
Slimerquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:05 schreef _Led_ het volgende:
..En weer verder met TRU ouwehoer !
[ afbeelding ]
Ik weet niet.. is ze goed?quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:32 schreef R0N1N het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 'ineens' last van spoken in huis ... haar maar ff bellen
Hangt ervanaf waarinquote:
Jawel, maar nooit geweten dat jij de Marshmallowman wasquote:
Dank je wel Lavenderrr!quote:
Je weet wel meer niet van mijquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:08 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Jawel, maar nooit geweten dat jij de Marshmallowman was
Vertel eens, heb je leuke kadootjes gekregen vandaag?quote:
Beetje kortdag maar we kunnen anders met heel TRU vanavond wel even gaan toch?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vertel eens, heb je leuke kadootjes gekregen vandaag?
Ga je het vieren, zo ja, wanneer en krijgen wij hier ook een uitnodiging?
Aarhg, Fok! my empathyquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:14 schreef Susi het volgende:
Gefeliciteerd Kroketvulling !
Het ding in de OP doet denken aan
[ afbeelding ]
Lieve clip is dat![]()
Wat bonnen en thee. Gewoon kleinigheidjes, omdat ik het in december niet officieel vier, maar in februari. Dat is van kinds af aan al zo afgesproken. Al ben ik wel gisteren echt officieel 29 geworden hoor.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
Vertel eens, heb je leuke kadootjes gekregen vandaag?
Ga je het vieren, zo ja, wanneer en krijgen wij hier ook een uitnodiging?
Ik lees het nu pas. En hoe was het? Gezellig?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:24 schreef Bastard het volgende:
Beetje kortdag maar we kunnen anders met heel TRU vanavond wel even gaan toch?
Nee we komen in Februari langs lees ik net.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:28 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Ik lees het nu pas. En hoe was het? Gezellig?
Oh ja, natuurlijk! Het zal een parrrrty worden die zijn weerga niet kent.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:47 schreef Bastard het volgende:
Nee we komen in Februari langs lees ik net.
Met ons onderbroek op ons hoofd coke snuiven van de kont van dode illegale thaise hoeren terwijl de politie het gebouw bestormt ?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:25 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk! Het zal een parrrrty worden die zijn weerga niet kent.
Dat heb ik vorig jaar al gedaan, dus ik zal proberen iets nieuws te verzinnen.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:27 schreef _Led_ het volgende:
Met ons onderbroek op ons hoofd coke snuiven van de kont van dode illegale thaise hoeren terwijl de politie het gebouw bestormt ?
LOLquote:Op woensdag 8 december 2010 11:40 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Dat heb ik vorig jaar al gedaan, dus ik zal proberen iets nieuws te verzinnen.
Meh, ik kan niet zo goed tegen drank. Ik lig na 1 glas al naast de bank. Ik hou het wel bij melk of fristi.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
LOL
Je verzint vast wel iets wat nog origineler is dan coke snuiven van iemands kont. Gewoon koffie met een gebakje een idee? En later drank, veel drank?
Hmm, persoonlijk vind ik GHB niet zo lekker smaken, maar op zich wel een leuk idee voor het eerste verjaardagsfuifje van mijn nichtje. Dank Led!quote:Op woensdag 8 december 2010 14:48 schreef _Led_ het volgende:
Rodeo-rijdend estaffette-GHB-gorgelen met vuurpijlen in je hand ?
Oh ja, ik moet nog vuurpijlen bestellen.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:48 schreef _Led_ het volgende:
Rodeo-rijdend estaffette-GHB-gorgelen met vuurpijlen in je hand ?
Die heb ik zelfquote:
Ik heb een Nokia 2720, kan er alles mee. Kostte 65 euro.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:23 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Die heb ik zelf
300 euro op marktplaats, dat vind ik een beetje te veel van het goede..
Een telefoon die kan mailen en facebooken voor de helft van dat geld zal er wel niet zijn he ?
Wat kost een samsung wave nog?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:23 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Die heb ik zelf
300 euro op marktplaats, dat vind ik een beetje te veel van het goede..
Een telefoon die kan mailen en facebooken voor de helft van dat geld zal er wel niet zijn he ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |