SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: AggramarRealm: Argent Dawnquote:quote:Realm: Auchindounquote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:Realm: Bronzebeardquote:Rolstoelvandaal
Cesjin - (A) - Mage (80)
Thorvay - (A) - Hunter (80)
Mistria - (A) - Rogue (80)
Loksie - (A) - Warlock(80)
Triptonite - (A) - Paladin (80)Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:Realm: Darkspearquote:Realm: Darksorrowquote:Realm: Defias Brotherhoodquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Warlock (80)
Nachtraaf - (H) - Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Mage (80)
Nachthavik - (H) - Priest (80)
Nachtarend - (H) - Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Druid (80)
Nachtwolf - (H) - Shaman (80)Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:Realm: Hellscreamquote:Realm: Haomarushquote:quote:GlenSpey
Sial-(H)- Paladin (80)
Sawé-(H)- Rogue (80)
Austal-(H)- Priest (80)
Flamegrill-(H)- Warrior (32)quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightnings Bladequote:SpookY22
Pipermaru-(H)- Rogue (80)
Korsakof-(H)- Death Knight (80)
Coxinator-(H)- Hunter
Slaggathore-(H)- Druid
Vanillabear-(H)- PaladinRealm: Outlandquote:quote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Stormscalequote:Skillstorm
Xdude -(H)- Shaman(80)
Synchrowise -(H)- Priest(80)
Shiningmoon -(H)- Rogue(80)
Blackiced -(H)- Death Knight(80)
Fieryzst -(H)- Mage
Realm: Skullcrusher
[q]MarkyB
Xtype-(A)- Death KnightRealm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
quote:Op maandag 6 december 2010 23:36 schreef Ezio het volgende:
Oh god, nu heeft een of andere klootviool zo'n train set bij de org flightmaster neergezet
ja.. ik was ook best shocked toen ik het zag. "Kolere, wat een hoop mensen!"quote:Op maandag 6 december 2010 23:43 schreef ufopiloot het volgende:
jezus wat een drukke realm, die mammoet trein![]()
![]()
Ach geeft me wat te doen totdat Rift released wordtquote:Op maandag 6 december 2010 23:44 schreef Kartoshki het volgende:
Ik vraag mij echt af of de expansion de moeite waard is. Heb de afgelopen 6 maanden geen motivatie meer gevonden om actief te blijven.
Succesquote:Op maandag 6 december 2010 23:55 schreef Skillstorm het volgende:
Ik vertrek nu maar naar mediamarkt (of dynabyte beiden zijn open_
Kijk, en dat vind ik dan juist jammer, t/m TBC was een 'grats' als iemand 'dingde' of zulk soort dingen heel normaal, nu is het een zeldzaamheid. Bring back server community pl0xquote:Op maandag 6 december 2010 23:59 schreef Rikketik het volgende:
Nog even in Orgrimmar gekeken, maar op mijn server (Wildhammer) valt het allemaal wel mee. In vergelijking met die screens van Metonae tenminste...
Wel sfeervol en iedereen is ook in een goede bui.Ik wandelde naar die flight master toe met één van m'n altjes, kreeg de achievement dat ik Durotar helemaal verkend had en prompt werd ik door een man of twintig gefeliciteerd.
Normaal gesproken let echt niemand op dat soort achievements die een ander haalt.
Hou je bek, SSB! Je wil ook spelen!quote:
maak ff foto's , kunnen wij ook ff lachenquote:Op maandag 6 december 2010 23:55 schreef Skillstorm het volgende:
Ik vertrek nu maar naar mediamarkt (of dynabyte beiden zijn open_
Hehe, ik maakte dezelfde foutquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:04 schreef Friday12 het volgende:
gebeurde niets restart de game en de game is dood nu
Iedereen op vent hier heeft hetzelfdequote:Op dinsdag 7 december 2010 00:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hehe, ik maakte dezelfde fout
kreeg de melding in beeld dat ik moest herstarten, dus ik deed dat braafquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:04 schreef Migwi het volgende:
[..]
Really?
Ben je te langzaam geweest :p
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:05 schreef hans1988 het volgende:
De eerste lvl 80 Goblin is een feit op Twisting Nether
Login server heeft niets te maken met volle servers maar zwaar overbelaste login serverquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:06 schreef Smoofie het volgende:
FFS, hatelijk om in een FULL server te zitten
Zodat iedereen z'n account kan upgraden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:07 schreef Smoofie het volgende:
Forums zijn natuurlijk ook down van WoW
Dat weet ik, maar ik kom zo in een queue van 1000++++quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Login server heeft niets te maken met volle servers maar zwaar overbelaste login server
Tuurlijk hebben ze dat.. maar je denkt toch niet dat Blizz dat erg vind.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:11 schreef Ezio het volgende:
Dit hadden ze toch wel aan moeten zien komen dunkt mij.
Hoe weet je dat het nu niet langer gaat durenquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:11 schreef Smoofie het volgende:
Ja natuurlijk. Maar het blijft Blizz. TBC was nog erger, duurde toen zelfs 30 min +
Hij is echt een heldquote:
ja, hier ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:10 schreef Smoofie het volgende:
Ik blijf vastzitten op Connecting en daarna disconnected from server
Iemand is je nu waarschijnlijk al voorquote:
wat denk jij, ik moet gauw lvl 80 worden met mijn lvl 24 shammyquote:
en dan blijft ie hangenquote:
Wat verwacht je?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:16 schreef Bartcoah het volgende:
Ja je kan echt 00:01 spelen.
Echt top.
zo'n digital download.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:16 schreef Ben_op_FOK het volgende:
Als Blizzard de stekker uit WoW trekt zijn de haken+touwen niet aan te slepen, wat een nerds![]()
![]()
![]()
Haak+touw kopenquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:17 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Dat ik erin kom om 00:01? Dat beloven ze me toch.
Nee, dan komt er "you have been disconnected from the server" te staanquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:16 schreef ufopiloot het volgende:
Als hij op succes staat, gewoon laten staan, dan kom je erin.
ga jij effe lekker ergens anders op zoek naar je guildquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:16 schreef Ben_op_FOK het volgende:
Als Blizzard de stekker uit WoW trekt zijn de haken+touwen niet aan te slepen, wat een nerds![]()
![]()
![]()
We gaan niet bijten, tief nou maar een eind op met je poremquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:16 schreef Ben_op_FOK het volgende:
![]()
![]()
Ze beloven je dat je account omgezet wordt naar Cataclysm.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:17 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Dat ik erin kom om 00:01? Dat beloven ze me toch.
Ik zoek een guild met mensen die ook weleens daglicht hebben gezienquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:17 schreef byah het volgende:
[..]
ga jij effe lekker ergens anders op zoek naar je guild
-zie vorig topic-
Ik ken er 1quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:19 schreef Smoofie het volgende:
HahaJe denkt dat iedereen een nolifer is heh
En die dacht je in dit topic te vinden? Dwaas.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:18 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Ik zoek een guild met mensen die ook weleens daglicht hebben gezien
Daar werd in de Beta al over geklaagdquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:20 schreef Migwi het volgende:
Hahaha, die voice actor van die draak waarmee je in Hyjal vliegt, eerste quest, wat een clown
omg jij kent iemandquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:21 schreef Ben_op_FOK het volgende:
Ik ken zo'n gast die zijn polsen open ging snijden toen hij WoW niet meer mocht spelen![]()
![]()
![]()
Maar inmiddels ben je weer genezen verklaard?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:21 schreef Ben_op_FOK het volgende:
Ik ken zo'n gast die zijn polsen open ging snijden toen hij WoW niet meer mocht spelen![]()
![]()
![]()
Dan ben je echt ver heenquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:21 schreef Ben_op_FOK het volgende:
![]()
![]()
Stel je voor dat iemand je account hackt, dan hackt ie in feite je levenquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:21 schreef Hitomi het volgende:
Ik kwam een stapje verder, mocht mijn authenticator code invullen.. Nu geeft ie gewoon een lege box met een knopje cancel erin..
Dan heb je inderdaad gelijk, alle WoW spelers zijn zo.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:21 schreef Ben_op_FOK het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:22 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dan heb je inderdaad gelijk, alle WoW spelers zijn zo.
Moet je een zone wide gesprek hebben in deepholm dat is pas irritant want die hoorde je zo'n 10x per uurquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:20 schreef Migwi het volgende:
Hahaha, die voice actor van die draak waarmee je in Hyjal vliegt, eerste quest, wat een clown
Dat is niet om te lachen, ik heb mijn scheermesjes al bij de handquote:
Sorry? Als iemand mijn account met pixels hackt, dan hackt hij mijn leven? Sinds wanneer bestaat mijn leven uit slechts pixels?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:22 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Stel je voor dat iemand je account hackt, dan hackt ie in feite je leven![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:24 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat is niet om te lachen, ik heb mijn scheermesjes al bij de hand
Ik de lengte snijden geeft meer succesquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:24 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat is niet om te lachen, ik heb mijn scheermesjes al bij de hand
Want andere mensen in die game zijn ook slechts virtueel en pixels (aka bots), alleen jij speelt daar als een 'echt iemand'.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:24 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Sorry? Als iemand mijn account met pixels hackt, dan hackt hij mijn leven? Sinds wanneer bestaat mijn leven uit slechts pixels?
srry almachtigequote:Op dinsdag 7 december 2010 00:23 schreef Ben_op_FOK het volgende:
Sorry mensen, maar ik heb geen respect voor no-lifers![]()
![]()
hoe krijgen ze dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:25 schreef ufopiloot het volgende:
En 525 cook in de guild, belachelijk eigenlijk dat iemand een feat krijgt omdat hij meer geluk heeft met inloggen, een paar andere guildies zijn al aan het huilen op vent omdat zij niet kunnen inloggen
Ik vind het ook belachelijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:25 schreef ufopiloot het volgende:
En 525 cook in de guild, belachelijk eigenlijk dat iemand een feat krijgt omdat hij meer geluk heeft met inloggen, een paar andere guildies zijn al aan het huilen op vent omdat zij niet kunnen inloggen
Je kon bij de nieuwe cooking dailies een Box of Meat krijgen, die heeft hij op z'n alts gehaald en van andere mensen gekocht. Daar had hij genoeg vlees mee om naar 525 te komen. Stelt niks voor.quote:
Je kunt beter in een lekker wijf zittenquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:26 schreef Ezio het volgende:
Kijk die Deathwing dan naar je grijnzen vanaf het login screen, wat een smiecht
Hij weet heel goed wat er aan de hand is en hij is helemaal in zijn nopjes hoor, wat een smeerlapquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:26 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Je kunt beter in een lekker wijf zitten
pssst.. je weet toch wel dat Deathwing niet echt bestaat he? Het zijn maar pixels hoor.. Je kan gewoon lekker gaan slapen, echt!quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:26 schreef Ezio het volgende:
Kijk die Deathwing dan naar je grijnzen vanaf het login screen, wat een smiecht
Net als jouw sekslevenquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:28 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
pssst.. je weet toch wel dat Deathwing niet echt bestaat he? Het zijn maar pixels hoor.. Je kan gewoon lekker gaan slapen, echt!
En waarom ben jij nu niet aan het neuken?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:28 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
pssst.. je weet toch wel dat Deathwing niet echt bestaat he? Het zijn maar pixels hoor.. Je kan gewoon lekker gaan slapen, echt!
Working as intendedquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:29 schreef nikk het volgende:
De verontwaardiging snap ik niet zo. Dit was toch te verwachten?
Zegt iemand met een AC avatarquote:
je mag aannemen dat blizz van de vorige expansions heeft geleerdquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:29 schreef nikk het volgende:
Zegt iemand met een fappende UIquote:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Beter fappen dan questen en pissen in een fles, sukkelquote:
Met Wotlk zat ik om 0:10 op die boot hoor.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:29 schreef nikk het volgende:
Hij staat op connecting nog dat ene stapje verder naar succes.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:32 schreef Bienelientjee het volgende:
Hij staat op succes.....NOG EFFE DAT ENE STAPJE VERDER!
het stapje "disconnected from server"?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:32 schreef Bienelientjee het volgende:
Hij staat op succes.....NOG EFFE DAT ENE STAPJE VERDER!
DIt is toch wel een momentje he????quote:
Gast, het is inderdaad een beetje nerdy om nu te gaan spelen, maar voor sommige is het leuk, een hobby, iets leuks om te doen eens in de twee jaar. Maar als je hier zit om half 1 op een dinsdagnacht om alleen maar op die mensen te zeiken en te trollen heb je zelf écht grotere problemenquote:
Questen is gaaf.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:32 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Beter fappen dan questen en pissen in een fles, sukkel
Ik zie je al een paar topics reageren (volg deze reeks nog niet zo lang), maar ik begrijp werkelijk niet wat je in deze reeks te zoeken hebt (nofi).quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:33 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Gast, het is inderdaad een beetje nerdy om nu te gaan spelen, maar voor sommige is het leuk, een hobby, iets leuks om te doen eens in de twee jaar. Maar als je hier zit om half 1 op een dinsdagnacht om alleen maar op die mensen te zeiken en te trollen heb je zelf écht grotere problemenZielig, gewoon zielig
Wat een onzin zegquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:37 schreef Migwi het volgende:
Pft, kutspel, je mag nog geeneens PvPen zonder een gazillion guards op je dak te krijgen
Hoezo?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:37 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik zie je al een paar topics reageren (volg deze reeks nog niet zo lang), maar ik begrijp werkelijk niet wat je in deze reeks te zoeken hebt (nofi).
Succes met je leven man. Maak er wat vanquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:40 schreef Ben_op_FOK het volgende:
Mensen, succes met jullie virtuele wereld en virtuele vriendjes![]()
![]()
![]()
Niet vergeten om te gaan plassen he??? En het vooral melden hier als je al flink bent geleveld![]()
![]()
Ik ga ff lekker een pilsje pakken![]()
stoer, en nu opkankerenquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:40 schreef Ben_op_FOK het volgende:
![]()
![]()
Niet vergeten om te gaan plassen he??? En het vooral melden hier als je al flink bent geleveld![]()
![]()
Alleen drinken en ondertussen lopen fokken is geen sadness wil je zeggen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:40 schreef Ben_op_FOK het volgende:
![]()
![]()
Niet vergeten om te gaan plassen he??? En het vooral melden hier als al flink bent geleveld![]()
![]()
Dit.quote:
moet gewoon een ban op staan, dan houdt hij zijn muil welquote:
Kan je half fok wel bannenquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:41 schreef Ezio het volgende:
moet gewoon een ban op staan, dan houdt hij zijn muil wel
Had je dan echt verwacht dat het een keer goed ging?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:42 schreef dateq het volgende:
Ergens voel ik me behoorlijk genaaid.. Reden om de digitale copy te kopen was juist om om 00:01 te kunnen spelen -_-
Ergens wel ja.. Dit is tenslote al de 3e expansion en bij de voorgaande expa's kan ik me niet deze problemen herinnerenquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:43 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Had je dan echt verwacht dat het een keer goed ging?
Dude, bij de wat grotere world events gaat het al fout... Heck, Wintergrasp heeft zelfs aan een queue system moeten geloven.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:44 schreef dateq het volgende:
[..]
Ergens wel ja.. Dit is tenslote al de 3e expansion en bij de voorgaande expa's kan ik me niet deze problemen herinneren
Nee, dat zeggen de mensen die op vent zitten en wel ingelogd zijnquote:
Ik heb vent maar uitgegooid ... zat mee te luisteren met m'n oude guild. Die kwamen er allemaal in 1 keer in. Eikelsquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:45 schreef Isabeau het volgende:
Nee, dat zeggen de mensen die op vent zitten en wel ingelogd zijn
Ik had al lang level 85 kunnen zijn!! QQ FML
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:46 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik heb vent maar uitgegooid ... zat mee te luisteren met m'n oude guild. Die kwamen er allemaal in 1 keer in. Eikels![]()
Titansteel smelten?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Nah, bij mij genoeg die er ook niet op komen, dus beetje gedeelde smart.
Enne, realm first cooking kan ik nog begrijpen...maar mining? huh?
Succes ie gewoon Succes! Dan gebeurt er namelijk nog steeds niks.
wtf?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:48 schreef hans1988 het volgende:
Server First skinning is ook al voorbij gekomen hier...
Oh...quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:48 schreef Twiitch het volgende:
Titansteel smelten?
Weet niet wanneer dat grijs word.
Misschien samen met z'n guild. Zij killen alles, en hij skinned de boel.quote:
Een skinning first als guild doen. Dat zou wel ontzettend treurig zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:50 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Misschien samen met z'n guild. Zij killen alles, en hij skinned de boel.
Tevergeefs met z'n allen in blijven loggen niet?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:51 schreef nikk het volgende:
Een skinning first als guild doen. Dat zou wel ontzettend treurig zijn.
quote:Due to high volume of traffic, we've taken our World of Warcraft and Starcraft II Community sites offline to allow as many users as possible to claim keys, upgrade accounts and manage subscriptions.
As soon as website load is back to normal we'll open these sites again.
Thank you for your patience!
Dat was rond 22:00 uur al zoquote:
Ruilen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:55 schreef Migwi het volgende:
Ik ben nu in Mt. Hyjal een vervolg quest aan 't zoeken, ook leuk.
Not
Jong zakkenwasser stel je niet aan. Ga anders patience doen zodat andere mensen wel in kunnen loggen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:55 schreef Migwi het volgende:
Ik ben nu in Mt. Hyjal een vervolg quest aan 't zoeken, ook leuk.
Not
Wat heeft dat nou weer met elkaar te maken?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:56 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Jong zakkenwasser stel je niet aan. Ga anders patience doen zodat andere mensen wel in kunnen loggen.
Hij trolltquote:
The fuck? Hoe kan dat dan?quote:
2 no-lifersquote:
25 dailies inleveren levert je al een hoop xp op. En daarna dungeons grinden met je guild ofzo?quote:
Was jij geen bier drinkenquote:
Ben ik nog steedsquote:
dat moet je niet doen het duurt even maar dan log je inquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:51 schreef Reuzelbek het volgende:
godver, maar op cancel gedrukt bij 'success!' want dit werkt ook niet
heb eindelijk ook Success nu na 30 inlog pogingenquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat moet je niet doen het duurt even maar dan log je in
en ik kan eindelijk inloggen =)quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:01 schreef Olment het volgende:
[..]
heb eindelijk ook Success nu na 30 inlog pogingen
Lol 30 pogingen, 1 uur = 1 poging per 2 minuten, slackerquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:01 schreef Olment het volgende:
[..]
ik ben 50 min bezig geweest met dat te doenquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:01 schreef Olment het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:05 schreef Faithfulness het volgende:
The file "expansion1-md5.lst" could not be opened. (ReadInterleavedMD5List-MD5 Count)
Tuuuuuurlijk.
Vergeleken met metro 2033quote:
Da's balenquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:09 schreef Hitomi het volgende:
Meh, ik kwam er doorheen, maar stond niet op de juiste realm.. sta nu te wachten op logging in to game server..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |