Kan je half fok wel bannenquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:41 schreef Ezio het volgende:
moet gewoon een ban op staan, dan houdt hij zijn muil wel
Had je dan echt verwacht dat het een keer goed ging?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:42 schreef dateq het volgende:
Ergens voel ik me behoorlijk genaaid.. Reden om de digitale copy te kopen was juist om om 00:01 te kunnen spelen -_-
Ergens wel ja.. Dit is tenslote al de 3e expansion en bij de voorgaande expa's kan ik me niet deze problemen herinnerenquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:43 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Had je dan echt verwacht dat het een keer goed ging?
Dude, bij de wat grotere world events gaat het al fout... Heck, Wintergrasp heeft zelfs aan een queue system moeten geloven.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:44 schreef dateq het volgende:
[..]
Ergens wel ja.. Dit is tenslote al de 3e expansion en bij de voorgaande expa's kan ik me niet deze problemen herinneren
Nee, dat zeggen de mensen die op vent zitten en wel ingelogd zijnquote:
Ik heb vent maar uitgegooid ... zat mee te luisteren met m'n oude guild. Die kwamen er allemaal in 1 keer in. Eikelsquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:45 schreef Isabeau het volgende:
Nee, dat zeggen de mensen die op vent zitten en wel ingelogd zijn
Ik had al lang level 85 kunnen zijn!! QQ FML
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:46 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik heb vent maar uitgegooid ... zat mee te luisteren met m'n oude guild. Die kwamen er allemaal in 1 keer in. Eikels![]()
Titansteel smelten?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Nah, bij mij genoeg die er ook niet op komen, dus beetje gedeelde smart.
Enne, realm first cooking kan ik nog begrijpen...maar mining? huh?
Succes ie gewoon Succes! Dan gebeurt er namelijk nog steeds niks.
wtf?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:48 schreef hans1988 het volgende:
Server First skinning is ook al voorbij gekomen hier...
Oh...quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:48 schreef Twiitch het volgende:
Titansteel smelten?
Weet niet wanneer dat grijs word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |