Hij weet heel goed wat er aan de hand is en hij is helemaal in zijn nopjes hoor, wat een smeerlapquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:26 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Je kunt beter in een lekker wijf zitten
pssst.. je weet toch wel dat Deathwing niet echt bestaat he? Het zijn maar pixels hoor.. Je kan gewoon lekker gaan slapen, echt!quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:26 schreef Ezio het volgende:
Kijk die Deathwing dan naar je grijnzen vanaf het login screen, wat een smiecht
Net als jouw sekslevenquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:28 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
pssst.. je weet toch wel dat Deathwing niet echt bestaat he? Het zijn maar pixels hoor.. Je kan gewoon lekker gaan slapen, echt!
En waarom ben jij nu niet aan het neuken?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:28 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
pssst.. je weet toch wel dat Deathwing niet echt bestaat he? Het zijn maar pixels hoor.. Je kan gewoon lekker gaan slapen, echt!
Working as intendedquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:29 schreef nikk het volgende:
De verontwaardiging snap ik niet zo. Dit was toch te verwachten?
Zegt iemand met een AC avatarquote:
je mag aannemen dat blizz van de vorige expansions heeft geleerdquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:29 schreef nikk het volgende:
Zegt iemand met een fappende UIquote:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Beter fappen dan questen en pissen in een fles, sukkelquote:
Met Wotlk zat ik om 0:10 op die boot hoor.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:29 schreef nikk het volgende:
Hij staat op connecting nog dat ene stapje verder naar succes.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:32 schreef Bienelientjee het volgende:
Hij staat op succes.....NOG EFFE DAT ENE STAPJE VERDER!
het stapje "disconnected from server"?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:32 schreef Bienelientjee het volgende:
Hij staat op succes.....NOG EFFE DAT ENE STAPJE VERDER!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |