Dat zal het zijn. Bij mij op school waren ze ook altijd heel karig met kerstpakkettenquote:Op maandag 6 december 2010 23:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of dat remlof 40 is en ervaring heeft, en dat ik net 18 ben en nog op school zit.
De Jager voelt zich net zoquote:Op maandag 6 december 2010 23:36 schreef phpmystyle het volgende:
Moet verdomme morgen economie afhebben
Over Keynes gesproken, ik heb een interessant boek op de kop getikt: Economen van toen over de crisis van nuquote:Op maandag 6 december 2010 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
De Jager voelt zich net zo
Staat Keynes nog steeds centraal?
Even het partijprogramma van de PvdA plagieren, doet het altijd goed bij de linksen.quote:Op maandag 6 december 2010 23:36 schreef phpmystyle het volgende:
Moet verdomme morgen economie af hebben, iel en het gaat ook nog eens over het milieu![]()
School = niet werkenquote:Op maandag 6 december 2010 23:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of dat remlof 40 is en ervaring heeft, en dat ik net 18 ben en nog op school zit.
Linksen houden niet van plagiaat.quote:Op maandag 6 december 2010 23:38 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Even het partijprogramma van de PvdA plagieren, doet het altijd goed bij de linksen.
Nee, we moeten nu berekenen hoeveel belasting iemand moet betalen. Dus jij verdient 69500 bruto, hoeveel moet jij daarvan belasting betalen. Meer dat soort sommen.quote:Op maandag 6 december 2010 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
De Jager voelt zich net zo
Staat Keynes nog steeds centraal?
Pardon? Zij willen het copyright vrijgeven. Teeven en Buma willen dat niet.quote:Op maandag 6 december 2010 23:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Linksen houden niet van plagiaat.
Als ik zoveel verdiende zou het me geen ruk kunnen schelen hoeveel belasting ik moest betalenquote:Op maandag 6 december 2010 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, we moeten nu berekenen hoeveel belasting iemand moet betalen. Dus jij verdient 69500 bruto, hoeveel moet jij daarvan belasting betalen. Meer dat soort sommen.
Naar wat ik begreep willen zij de macht van Bumra/Stemra inperken. Valt op zich wat voor te zeggen. Overigens doelde ik meer op de leerkrachten, die zijn doorgaans links en houden niet van plagiaat.quote:Op maandag 6 december 2010 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pardon? Zij willen het copyright vrijgeven. Teeven en Buma willen dat niet.
Welles. Zeker als het het partijprogrmma van de partij der partijen betreft.quote:Op maandag 6 december 2010 23:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Linksen houden niet van plagiaat.
Nee? 2 ton per jaar verdienen. Dan lijkt het me pas echt chillquote:Op maandag 6 december 2010 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ik zoveel verdiende zou het me geen ruk kunnen schelen hoeveel belasting ik moest betalen
Ik verdiende ooit een ton per jaar in guldens, maar toen woonde ik in Londen dus daar heb ik ook geen ruk aan over gehoudenquote:Op maandag 6 december 2010 23:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee? 2 ton per jaar verdienen. Dan lijkt het me pas echt chillOk, nu mond houden want ik moet mijn economie-mavo gaan leren
Ach, in het buitenland wonen en werken is ook wel het eea waard, en dat is niet uit te drukken in geld. Alleen moet je wel over een goede taalvaardigheid beschikken, waarschijnlijk is mijn engels net zo goed als die van Roemerquote:Op maandag 6 december 2010 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik verdiende ooit een ton per jaar in guldens, maar toen woonde ik in Londen dus daar heb ik ook geen ruk aan over gehouden
Echt nietquote:Op maandag 6 december 2010 23:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Anyway, er gaat een hele generatie ondernemers weg straks
Nietus. Want jij stinktquote:Op maandag 6 december 2010 23:44 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Welles. Zeker als het het partijprogrmma van de partij der partijen betreft.
Zeker wel, en als ik zo om mij heen kijk dan durf ik daar best openlijke vraagtekens bij te zetten wie dat gat gaat op vangen.quote:
Inderdaad, het opent je ogen en doet je beseffen dat Nederland niet zo speciaal is. Ik voel me meer Europeaan dan Nederlander na mijn jaren in Milaan en Londen.quote:Op maandag 6 december 2010 23:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, in het buitenland wonen en werken is ook wel het eea waard, en dat is niet uit te drukken in geld.
Klopt, op kaart is Nederlands ook maar een onbeduidend landje. Daar vind ik Milaan ook een veel mooiere stad dan bijv Rotterdam. Engeland ben ik nooit geweest maar dat lijkt mij bijvoorbaat al helemaal niks. Is de VS niks voor je?quote:Op maandag 6 december 2010 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad, het opent je ogen en doet je beseffen dat Nederland niet zo speciaal is. Ik voel me meer Europeaan dan Nederlander na mijn jaren in Milaan en Londen.
Dat heb ik 1 december al gedaan, na een maand novemberbaardgroeiquote:Op maandag 6 december 2010 23:55 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, eindelijk effe die halve baard van mn smoel gehaald.
Ik wil nog steeds New York eens zien, misschien volgend jaarquote:Op maandag 6 december 2010 23:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, op kaart is Nederlands ook maar een onbeduidend landje. Daar vind ik Milaan ook een veel mooiere stad dan bijv Rotterdam. Engeland ben ik nooit geweest maar dat lijkt mij bijvoorbaat al helemaal niks. Is de VS niks voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |