quote:
quote:
Word er een beetje hyper vanquote:
wat roel zegt!quote:
tot zo!quote:
En bedankt ouwe spemmer!quote:
tot ziens en bedankt!quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 23:18 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is een automatisch bericht
-Hans- Spam doorbrekerbericht.
LOL.quote:Op maandag 6 december 2010 23:19 schreef alors het volgende:
Nu komt het intellect van Nederland aan het woord mensen! Luister goed!
moet ze ff een paar dagen in een callcenter gaan werken. leren we het haar wel af!quote:Op maandag 6 december 2010 23:22 schreef -Hans- het volgende:
Sharid laat de mensen eens uitpraten. Zo moeilijk kan het toch niet zijn.
Voor haar wel, zo te horenquote:Op maandag 6 december 2010 23:22 schreef -Hans- het volgende:
Sharid laat de mensen eens uitpraten. Zo moeilijk kan het toch niet zijn.
Heel goed. Pak haar maar aan. Keihard. Geen genadequote:Op maandag 6 december 2010 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet ze ff een paar dagen in een callcenter gaan werken. leren we het haar wel af!
striemen op die bolle bips ja!quote:Op maandag 6 december 2010 23:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heel goed. Pak haar maar aan. Keihard. Geen genade.
Corton hoort de baas te zijn maar zij heeft alle touwtjes in handen. Ze doet maar wat. Weg met haar!quote:
tissen limbo.....en met 5 jaar callcenterervaring kan ik zeggen dat die toch het meest onverstaanbaar zijn....quote:Op maandag 6 december 2010 23:24 schreef alors het volgende:
bloah bloah bloah, kenne ge niet normoal Nederlands proate?
zo is ie beterquote:
wahahahahahahaquote:Op maandag 6 december 2010 23:25 schreef Briggy het volgende:
Ik ben haakpatronen aan het zoeken, kom ik ineens dit tegen![]()
[ afbeelding ]
Arm kind
Omgquote:Op maandag 6 december 2010 23:25 schreef Briggy het volgende:
[ afbeelding ]
Arm kind
you like that dont ya?quote:Op maandag 6 december 2010 23:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Af en toe ben je wel een beetje raar he![]()
quote:Op maandag 6 december 2010 23:25 schreef Briggy het volgende:
[ afbeelding ]
Arm kind
Whehequote:Op maandag 6 december 2010 23:27 schreef Briggy het volgende:
Met zijn allen nu... aansteker de lucht in
Sorry, ik was in slaap gevallenquote:Op maandag 6 december 2010 23:27 schreef -Hans- het volgende:
Nou, so far kan de plaat mij weinig boeien.
+1quote:Op maandag 6 december 2010 23:27 schreef -Hans- het volgende:
Nou, so far kan de plaat mij weinig boeien.
Echt hequote:Op maandag 6 december 2010 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tissen limbo.....en met 5 jaar callcenterervaring kan ik zeggen dat die toch het meest onverstaanbaar zijn....
*rent hard weg*quote:Op maandag 6 december 2010 23:29 schreef -Hans- het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAA Alles moet KAPOT. Wwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik ben ooit 2 dagen op rij wakker geworden met Voodoo People in de Pendulum remix!quote:Op maandag 6 december 2010 23:29 schreef -Hans- het volgende:
Lekker rustig chanson. Je zou hier maar mee wakker worden. Wat een plaat. FANTASTISCH!
Ik heb lang haar, maar daar klinkt et niet anders mee?quote:Op maandag 6 december 2010 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
en nu baal ik dat ik dat lange haar niet meer heb...
Ook niet verkeerdquote:Op maandag 6 december 2010 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben ooit 2 dagen op rij wakker geworden met Voodoo People in de Pendulum remix!
maar t headbangt minder leukquote:Op maandag 6 december 2010 23:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb lang haar, maar daar klinkt et niet anders mee?
quote:
Ah, ja dat kan je er wel mee. Krijg ik trouwens knallende koppijn vanquote:
huh?quote:
ach 1 nummertjequote:Op maandag 6 december 2010 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, ja dat kan je er wel mee. Krijg ik trouwens knallende koppijn van
Zeker!quote:
of Mudvayne....quote:Op maandag 6 december 2010 23:33 schreef -Hans- het volgende:
Shakid vind het niets. More Slipknot. Gewoon omdat het kan.
agossie......* 3rdRock zet schaar in zwaar zwart haarquote:Op maandag 6 december 2010 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb vrij lang en erg dik haar, zwaar dus
Haha dikke primaquote:
Nee, niet zwart, blond! En je blijft uit de buurt met die schaarquote:Op maandag 6 december 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
agossie......* 3rdRock zet schaar in zwaar zwart haar
tot zo!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ik ben niet anti-kerst, ikquote:
sorry.....ik dacht ergens zwart te lezen, maar er stond zwaar.....en ik ben al weg!quote:Op maandag 6 december 2010 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, niet zwart, blond! En je blijft uit de buurt met die schaar
LOLquote:Op maandag 6 december 2010 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sorry.....ik dacht ergens zwart te lezen, maar er stond zwaar.....en ik ben al weg!
en Radiohead
Serieus?! Wow! Waar trouwens?quote:Op maandag 6 december 2010 23:37 schreef alors het volgende:
Hehe eindelijk normale muziek
[..]
Ik heb ze live gezien
ik ben Thom Yorkequote:Op maandag 6 december 2010 23:37 schreef alors het volgende:
Hehe eindelijk normale muziek
[..]
Ik heb ze live gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op maandag 6 december 2010 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben Thom Yorke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
niksquote:Op maandag 6 december 2010 23:40 schreef Paul-89 het volgende:
Wat hebben jullie gekrijgt van Snieklaas ?
Westerpark, 2008, was echt mooi. Weer zat ontzettend mee, 25 graden nog 's avonds, zonsondergangquote:
Zo, dat is wel de perfecte settingquote:Op maandag 6 december 2010 23:40 schreef alors het volgende:
[..]
Westerpark, 2008, was echt mooi. Weer zat ontzettend mee, 25 graden nog 's avonds, zonsondergangen hele prima muziek
Op maandag 6 december 2010 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
Alles wat ik gevraagd hadquote:Op maandag 6 december 2010 23:40 schreef Paul-89 het volgende:
quote:Op maandag 6 december 2010 23:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De nieuwe cd van lange Frans dus ?
quote:Op maandag 6 december 2010 23:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De nieuwe cd van lange Frans dus ?
Wasda?quote:Op maandag 6 december 2010 23:40 schreef Paul-89 het volgende:
Ja, de dag erna stond Lenny Kravitz er geloof ik en toen onweerde het als een gekquote:Op maandag 6 december 2010 23:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo, dat is wel de perfecte setting. Al past keiharde regen ook wel bij Radiohead. *jaloers is*.
Jup, absoluutquote:Op maandag 6 december 2010 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, de dag erna stond Lenny Kravitz er geloof ik en toen onweerde het als een gekWij hebben echt mazzel gehad met zulk weer. Dat kan zo'n buitenoptreden echt maken of breken
Zelfs dat kon er niet even vanaf. Belachelijk!quote:Op maandag 6 december 2010 23:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zelfs niet eens een paar diepvriespizza's ?
Gefeliciteerdquote:Op maandag 6 december 2010 23:45 schreef alors het volgende:
Ik heb volgens mij eindelijk een berekening goedw000h00000000000
quote:Op maandag 6 december 2010 23:45 schreef alors het volgende:
Helemaal niksquote:Op maandag 6 december 2010 23:40 schreef Paul-89 het volgende:
Wat een boef is het toch ook!quote:Op maandag 6 december 2010 23:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die ouwe hark die een hoop illegale negerts voor zich heeft werken.
ook geen diepvriespaella?quote:Op maandag 6 december 2010 23:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zelfs dat kon er niet even vanaf. Belachelijk!
topper!quote:Op maandag 6 december 2010 23:45 schreef alors het volgende:
dat is roet van de schoorsteen.....*zucht*quote:Op maandag 6 december 2010 23:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die ouwe hark die een hoop illegale negerts voor zich heeft werken.
Helaas!quote:Op maandag 6 december 2010 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ook geen diepvriespaella?
[..]
topper!
[..]
dat is roet van de schoorsteen.....*zucht*
wattes?quote:Op maandag 6 december 2010 23:49 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind dat Sinterklaas wel een beetje toegenaaid richting jullie is geweest.
aah ik ben weer half in het dialect aan het typen, krijg je als je alles tegelijk wilt doen.quote:
ach, ik heb dit jaar iig niet de schimmel van zijn staf en pepernoten hoeven schrapen. dat vind ik al heel wat waard...quote:Op maandag 6 december 2010 23:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
aah ik ben weer half in het dialect aan het typen, krijg je als je alles tegelijk wilt doen.
Met andere woorden :
Ik vind dat Sinterklaas een beetje karig richting jullie is geweest.
hier zit een nog beter versie in verwerkt. imho natuurlijkquote:Op maandag 6 december 2010 23:53 schreef alors het volgende:
Ik moet bij dit nummer altijd denken aan No Matter What van Boyzone. Die ik beter vind dan dit trouwens![]()
Meat Loafquote:Op maandag 6 december 2010 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hier zit een nog beter versie in verwerkt. imho natuurlijk
heerlijk bombastisch die man. zo over de top dat ik het weer leuk vindquote:
ik meende ook al zoiets te horen ja!quote:
wat Pino112 zegtquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:25 schreef Cee het volgende:
Morgen.
Verkouden, alles aan m'n dhoofd doed pijn, behalve m'n dheus want die is versdopd en ik ruik dhiks meer dus ik proef ook dhiks.
Scherpquote:Op dinsdag 7 december 2010 07:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Dankjewel DHans (the war is over ahahahahahhhh).
quote:
Moggel !quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh Hans wat geil, je spreekt onze taal
![]()
Mogge![]()
Roel, was het mooi gisteren?
Nog maar eentje
Damn, dat is wel heeeeeel erg toevalligquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:39 schreef oh-oh het volgende:
Vanmorgen was waaaaaaaay freaky trouwens.
Ik liep naar de radio en zong in mn hoofd Rolling in the Deep, zet m aan, en BAMMMM , daar wassie
Dat was echt freaky coolquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dat is wel heeeeeel erg toevallig.
Jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat maakt het nu al als een geslaagde dag.
quote:
Ik heb net ontbetenquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou niet verkeerd zijn. Heb honger!
Blof bedoel je? Die plaat vind ik echt geen <piep> aan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:32 schreef oh-oh het volgende:
Dit nr hangt me echt al giga de keel uit en dan is SR nog niet eens begonnen
Was heel mooi... En ontzettend druk. Zal de familie wel enorm steunen, zoveel support.quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh Hans wat geil, je spreekt onze taal
![]()
Mogge![]()
Roel, was het mooi gisteren?
Nog maar eentje
quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Was heel mooi... En ontzettend druk. Zal de familie wel enorm steunen, zoveel support.
Kan je hier horen zingenquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ooooooooh dit is echt een van mn favo Madonna liedjes
Sorryquote:
Luister ook maar even voor mij. Ik skip even.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:54 schreef Waalwijker het volgende:
Vandaag maar weer eens proberen om naar Domien te luisteren.
Mwoah, Gerard was wel toe aan een nieuw programma, maar ik had liever iemand anders gezien op 10-12.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:17 schreef Kanariegeel het volgende:
Ik ben nu alweer klaar met Domien. Wat mis ik de oude programmering
Zeker.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:17 schreef Waalwijker het volgende:
Roel zou zijn eigen programma moeten krijgen op Hitradio 3.
Ach, met de muziek is weinig mis. Jammer dat er steeds iemand tussen de muziek door lult (en dan gaat 't vooral om wát en de manier waarop).quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:17 schreef Kanariegeel het volgende:
AV was echt geweldig. Mis het ook!quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:17 schreef Kanariegeel het volgende:
Al dat serieuze gelul van Domien en Paul word ik zo moe van. Nou hoeft het ook niet zo 'melig' te worden als Coen en Sander. Maar het is nu zo saai gewoon.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:20 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Mwoah, Gerard was wel toe aan een nieuw programma, maar ik had liever iemand anders gezien op 10-12.
Sluit ik mij graag bij aan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:26 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Al dat serieuze gelul van Domien en Paul word ik zo moe van. Nou hoeft het ook niet zo 'melig' te worden als Coen en Sander. Maar het is nu zo saai gewoon.
Dat Gerard aan wat nieuws toe was ben ik met je eens, maar had Paul en Gerard dan geruild ofzo, en Rob gehouden.
Domien meent bij élk nummer de complete wikipedia voor te lezen. Nee, dat maakt het echt enorm spannendquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:26 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Al dat serieuze gelul van Domien en Paul word ik zo moe van. Nou hoeft het ook niet zo 'melig' te worden als Coen en Sander. Maar het is nu zo saai gewoon.
Dat Gerard aan wat nieuws toe was ben ik met je eens, maar had Paul en Gerard dan geruild ofzo, en Rob gehouden.
Jij luistert nog?quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kerstmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis.
Vind je? Ik hoorde net 'Jesse' van Joshua Kadison.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
LimpBizkit
![]()
![]()
![]()
![]()
Zaaddodender wordt het niet.
Als ik er zo last van had als jou was ik allang weggezapt naar een andere radiozender ipv elke dag er over te klagenquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Domien meent bij élk nummer de complete wikipedia voor te lezen. Nee, dat maakt het echt enorm spannend![]()
. Who gives a fuck? Hebben dj's ook een baas door wie ze worden aan-/bijgestuurd?
Radio 2?quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Als ik er zo last van had als jou was ik allang weggezapt naar een andere radiozender ipv elke dag er over te klagen
Er is meer en aangezien er internet bestaat heb je keuze genoegquote:
Nou, zeg dat welquote:
quote:
wat een kud zender is het toch ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:29 schreef themauster het volgende:
Hansje WaterstadFM komt sinds deze week alleen nog maar met friese nieuws vreselijk
Iets voor onze Roelio?quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:39 schreef Intrepidity het volgende:
By the by, is het geen idee om een 3FM topicmeet te organiseren in Eindhoven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |