Serieus?! Wow! Waar trouwens?quote:Op maandag 6 december 2010 23:37 schreef alors het volgende:
Hehe eindelijk normale muziek
[..]
Ik heb ze live gezien
ik ben Thom Yorkequote:Op maandag 6 december 2010 23:37 schreef alors het volgende:
Hehe eindelijk normale muziek
[..]
Ik heb ze live gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op maandag 6 december 2010 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben Thom Yorke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
niksquote:Op maandag 6 december 2010 23:40 schreef Paul-89 het volgende:
Wat hebben jullie gekrijgt van Snieklaas ?
Westerpark, 2008, was echt mooi. Weer zat ontzettend mee, 25 graden nog 's avonds, zonsondergangquote:
Zo, dat is wel de perfecte settingquote:Op maandag 6 december 2010 23:40 schreef alors het volgende:
[..]
Westerpark, 2008, was echt mooi. Weer zat ontzettend mee, 25 graden nog 's avonds, zonsondergangen hele prima muziek
Op maandag 6 december 2010 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
Alles wat ik gevraagd hadquote:Op maandag 6 december 2010 23:40 schreef Paul-89 het volgende:
quote:Op maandag 6 december 2010 23:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De nieuwe cd van lange Frans dus ?
quote:Op maandag 6 december 2010 23:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De nieuwe cd van lange Frans dus ?
Wasda?quote:Op maandag 6 december 2010 23:40 schreef Paul-89 het volgende:
Ja, de dag erna stond Lenny Kravitz er geloof ik en toen onweerde het als een gekquote:Op maandag 6 december 2010 23:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo, dat is wel de perfecte setting. Al past keiharde regen ook wel bij Radiohead. *jaloers is*.
Jup, absoluutquote:Op maandag 6 december 2010 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, de dag erna stond Lenny Kravitz er geloof ik en toen onweerde het als een gekWij hebben echt mazzel gehad met zulk weer. Dat kan zo'n buitenoptreden echt maken of breken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |