Moggel !quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh Hans wat geil, je spreekt onze taal
![]()
Mogge![]()
Roel, was het mooi gisteren?
Nog maar eentje
Damn, dat is wel heeeeeel erg toevalligquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:39 schreef oh-oh het volgende:
Vanmorgen was waaaaaaaay freaky trouwens.
Ik liep naar de radio en zong in mn hoofd Rolling in the Deep, zet m aan, en BAMMMM , daar wassie
Dat was echt freaky coolquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dat is wel heeeeeel erg toevallig.
Jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat maakt het nu al als een geslaagde dag.
quote:
Ik heb net ontbetenquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou niet verkeerd zijn. Heb honger!
Blof bedoel je? Die plaat vind ik echt geen <piep> aan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:32 schreef oh-oh het volgende:
Dit nr hangt me echt al giga de keel uit en dan is SR nog niet eens begonnen
Was heel mooi... En ontzettend druk. Zal de familie wel enorm steunen, zoveel support.quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh Hans wat geil, je spreekt onze taal
![]()
Mogge![]()
Roel, was het mooi gisteren?
Nog maar eentje
quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Was heel mooi... En ontzettend druk. Zal de familie wel enorm steunen, zoveel support.
Kan je hier horen zingenquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ooooooooh dit is echt een van mn favo Madonna liedjes
Sorryquote:
Luister ook maar even voor mij. Ik skip even.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:54 schreef Waalwijker het volgende:
Vandaag maar weer eens proberen om naar Domien te luisteren.
Mwoah, Gerard was wel toe aan een nieuw programma, maar ik had liever iemand anders gezien op 10-12.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:17 schreef Kanariegeel het volgende:
Ik ben nu alweer klaar met Domien. Wat mis ik de oude programmering
Zeker.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:17 schreef Waalwijker het volgende:
Roel zou zijn eigen programma moeten krijgen op Hitradio 3.
Ach, met de muziek is weinig mis. Jammer dat er steeds iemand tussen de muziek door lult (en dan gaat 't vooral om wát en de manier waarop).quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:17 schreef Kanariegeel het volgende:
AV was echt geweldig. Mis het ook!quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:17 schreef Kanariegeel het volgende:
Al dat serieuze gelul van Domien en Paul word ik zo moe van. Nou hoeft het ook niet zo 'melig' te worden als Coen en Sander. Maar het is nu zo saai gewoon.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:20 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Mwoah, Gerard was wel toe aan een nieuw programma, maar ik had liever iemand anders gezien op 10-12.
Sluit ik mij graag bij aan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:26 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Al dat serieuze gelul van Domien en Paul word ik zo moe van. Nou hoeft het ook niet zo 'melig' te worden als Coen en Sander. Maar het is nu zo saai gewoon.
Dat Gerard aan wat nieuws toe was ben ik met je eens, maar had Paul en Gerard dan geruild ofzo, en Rob gehouden.
Domien meent bij élk nummer de complete wikipedia voor te lezen. Nee, dat maakt het echt enorm spannendquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:26 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Al dat serieuze gelul van Domien en Paul word ik zo moe van. Nou hoeft het ook niet zo 'melig' te worden als Coen en Sander. Maar het is nu zo saai gewoon.
Dat Gerard aan wat nieuws toe was ben ik met je eens, maar had Paul en Gerard dan geruild ofzo, en Rob gehouden.
Jij luistert nog?quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kerstmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis.
Vind je? Ik hoorde net 'Jesse' van Joshua Kadison.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
LimpBizkit
![]()
![]()
![]()
![]()
Zaaddodender wordt het niet.
Als ik er zo last van had als jou was ik allang weggezapt naar een andere radiozender ipv elke dag er over te klagenquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Domien meent bij élk nummer de complete wikipedia voor te lezen. Nee, dat maakt het echt enorm spannend![]()
. Who gives a fuck? Hebben dj's ook een baas door wie ze worden aan-/bijgestuurd?
Radio 2?quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Als ik er zo last van had als jou was ik allang weggezapt naar een andere radiozender ipv elke dag er over te klagen
Er is meer en aangezien er internet bestaat heb je keuze genoegquote:
Nou, zeg dat welquote:
quote:
wat een kud zender is het toch ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:29 schreef themauster het volgende:
Hansje WaterstadFM komt sinds deze week alleen nog maar met friese nieuws vreselijk
Iets voor onze Roelio?quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:39 schreef Intrepidity het volgende:
By the by, is het geen idee om een 3FM topicmeet te organiseren in Eindhoven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |