Let's all chant? Dat?quote:Op maandag 6 december 2010 21:44 schreef Symphonic het volgende:
Dat nummer dat ze eerder gebruikten van oehoe oehoe discodance
Ik kan er niet op komen
Somebody, somebody, verybody needs somebody
Had ik het toch goed de Zager bandquote:
Voor mij naast Ottawan zo'n beetje het ultieme disconummerquote:Op maandag 6 december 2010 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Let's all chant? Dat?
D. was me voor
Ik zit ook met een laptop hoor.quote:Op maandag 6 december 2010 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Had ik het toch goed de Zager band
Tnx !!!!
Ik zit op de laptop en dat gaat niet goed samen met iets zoeken op youtube
Mijn favoriete groep uit die tijd is toch Shalamar.quote:Op maandag 6 december 2010 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voor mij naast Ottawan zo'n beetje het ultieme disconummer
quote:
Maar dat is toch ook juist weer geen zangnummer? Dit soort nummers bedoel ik.quote:
Nee daar heb je gelijk in, doe dan EWF.quote:Op maandag 6 december 2010 21:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook juist weer geen zangnummer? Dit soort nummers bedoel ik.
we hebben dezelfde kapperquote:Op maandag 6 december 2010 21:50 schreef Karina het volgende:
Waar ik geen haar heb, heeft hij wel haar
quote:Op maandag 6 december 2010 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we hebben dezelfde kapper(Dean en ik dan)
Ja. leuke interactie.quote:Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ze doen het wel leuk qua enthousiasme![]()
Mag ie even zijn nummertje afmaken svpquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 21:52 schreef just me het volgende:
[..]
Mag ie even zijn nummertje afmaken svp
dat doet nog zeerderquote:Op maandag 6 december 2010 21:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind die andere lekkerder eigeniljk, ook al is hij gay.
quote:Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik niet, ik denk dat het zeer doet
vooruit dan maar, ik heb geduldquote:Op maandag 6 december 2010 21:52 schreef just me het volgende:
[..]
ok, maar dan mag ik daarna, ok?quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 21:52 schreef just me het volgende:
[..]
Die vader is helemaal triestquote:Op maandag 6 december 2010 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
En dan roepen alle anti-Popstars mensen altijd dat SBS Ben in beeld brengt, maar Ben duikt zelf ook overdreven in beeld
Hij is nog jong, dus dat kan hij welquote:Op maandag 6 december 2010 21:53 schreef MissJ het volgende:
[..]
[..]
vooruit dan maar, ik heb geduld
[..]
ok, maar dan mag ik daarna, ok?
quote:Op maandag 6 december 2010 21:53 schreef D. het volgende:
Nog wat disco
Deze stond op 1 toen ik geboren ben
dat ja, Ben werpt zich echt voor de camera bijnaquote:Op maandag 6 december 2010 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
En dan roepen alle anti-Popstars mensen altijd dat SBS Ben in beeld brengt, maar Ben duikt zelf ook overdreven in beeld
Dat vind mijn moeder zo een geweldig nummer.quote:Op maandag 6 december 2010 21:53 schreef D. het volgende:
Nog wat disco
Deze stond op 1 toen ik geboren ben
Het is ook een geweldige nummerquote:Op maandag 6 december 2010 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vind mijn moeder zo een geweldig nummer.
Het was net z'n vader, had het niet verwachtquote:
Is ook zo en die clip ook, in Amsterdam aan de grachten.quote:Op maandag 6 december 2010 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is ook een geweldige nummer
Deze vast ook danquote:Op maandag 6 december 2010 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vind mijn moeder zo een geweldig nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |