Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik dat een kutwijf vindquote:
Tis maar goed dat je een man bent, anders was je weer dat jaloerse wijfquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tis maar goed dat je een man bent, anders was je weer dat jaloerse wijf
Kutwijf ook echt, zo'n super zachtaardig meisjequote:Op maandag 6 december 2010 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik dat een kutwijf vind
En dat doe ik nog steeds niet
Hij klinkt alsof ie moet poepenquote:Op maandag 6 december 2010 21:36 schreef Karina het volgende:
Hij klinkt alsof hij de baard in de keel heeft. Wat erg dit.
Dan heb je niet echt goed opgelet tijden de serie..quote:Op maandag 6 december 2010 21:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kutwijf ook echt, zo'n super zachtaardig meisje
ze snappen niet zo goed wat disco is helaasquote:Op maandag 6 december 2010 21:36 schreef Magics het volgende:
JumpJezus wat een slechte muziekkeuze!! Sowieso disco als themashow is zo ongeloollijk 2002.
Ze moeten de regie ontslaan bij Popstars!!
Ben hier ook niet weg vanquote:Op maandag 6 december 2010 21:36 schreef Magics het volgende:
JumpJezus wat een slechte muziekkeuze!! Sowieso disco als themashow is zo ongeloollijk 2002.
Ze moeten de regie ontslaan bij Popstars!!
Als ze echte goede disco kiezen, zou het veel leuker zijn.quote:Op maandag 6 december 2010 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze snappen niet zo goed wat disco is helaas
Ja Rody was rukquote:Op maandag 6 december 2010 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Sharon doet het goed, Rody mag ook naar huis.
Jaquote:Op maandag 6 december 2010 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ze echte goede disco kiezen, zou het veel leuker zijn.
het slaat ook nergens op om die twee samen te doenquote:Op maandag 6 december 2010 21:39 schreef Karina het volgende:
Rody was inderdaad echt heel slecht, maar wat HJ zegt zit wel wat in, dit klopte gewoon niet.
Tuurlijk welquote:Op maandag 6 december 2010 21:39 schreef Guanabana het volgende:
In elke Idols of whatever zit wel weer een disco-thema. Zo kut is dat, dat zijn geen nummers waarbij je vocaal uit kan pakken.
Joh.... alsof the Voice niet slecht isquote:Op maandag 6 december 2010 21:40 schreef Dizer het volgende:
Ik weet niet of ik verwend ben bij the Voice, ik dacht laat ik eens een keer kijken, WTF!!!!!!!!!! Wat is dit toch sleeeeeeeecht!!!
persoonlijk vind ik Popstars beter dan the Voicequote:Op maandag 6 december 2010 21:40 schreef Dizer het volgende:
Ik weet niet of ik verwend ben bij the Voice, ik dacht laat ik eens een keer kijken, WTF!!!!!!!!!! Wat is dit toch sleeeeeeeecht!!!
Het scheelt ook wel dat de jury hier gewoon eerlijk is, itt The Voice, waar ze iedereen alleen maar ophemelen, ook als het slecht was.quote:Op maandag 6 december 2010 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik Popstars beter dan the Voice
Oke de audities waren daar veel beter, maar hier vind ik de live shows toch beter
Oke okequote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef Karina het volgende:
Nog maar een goed disconummer (en wie zei dat je dan niet goed vocaal kunt uitpakken?)
dat sowiesoquote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het scheelt ook wel dat de jury hier gewoon eerlijk is, itt The Voice, waar ze iedereen alleen maar ophemelen, ook als het slecht was.
ik ookquote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef Karina het volgende:
Misschien zingen ze bij VOH beter, maar hier is de jury sowieso kritischer plus ik blijf dit leuker vinden om naar te kijken.
Iets in Geers drankje.quote:Op maandag 6 december 2010 21:45 schreef D. het volgende:
Wat heeft Tooske gedaan dat ze na 10 jaar nu weer ineens overal opduikt?
Doet ze bij SBS niet altijd allerlei dingen? Of is er iets nieuws? Oh ja Popstarsquote:Op maandag 6 december 2010 21:45 schreef D. het volgende:
Wat heeft Tooske gedaan dat ze na 10 jaar nu weer ineens overal opduikt?
quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 21:44 schreef Symphonic het volgende:
Dat nummer dat ze eerder gebruikten van oehoe oehoe discodance
Ik kan er niet op komen
Somebody, somebody, verybody needs somebody
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |