Daar istie veuls te laf voorquote:Op maandag 6 december 2010 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar wie volgt hem op dan? Cruijff
Als het, het laatste wordt, dan is van Hanegem de volgendequote:Op maandag 6 december 2010 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar istie veuls te laf voor
Geen daden maar woorden
quote:Op maandag 6 december 2010 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Dean en Iewwwwwbank in 1 zin, D. heb je koorts?
quote:
Nog steeds kiespijn bij het boertje.quote:
Oke niet eikelen nu, ze ziet er mooi uit.quote:
Ik herhaal het alleen, volgens mij ken jij dat?quote:Op maandag 6 december 2010 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, zit je dat meisje voor de gek te houden?
Jaquote:Op maandag 6 december 2010 21:25 schreef Karina het volgende:
Klopt precies wat MM zegt, ze stond haar pasjes te tellen.
Ken ik dat?quote:Op maandag 6 december 2010 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik herhaal het alleen, volgens mij ken jij dat?
niet mijn typequote:Op maandag 6 december 2010 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke niet eikelen nu, ze ziet er mooi uit.
Anne van VOH meer je type? Lekker vastpakkenquote:
ik had een 4 gegevenquote:Op maandag 6 december 2010 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
6,5 dus, dat is wel teveel, ik vond een zesje wel gepast.
quote:
Jaquote:Op maandag 6 december 2010 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Anne van VOH meer je type? Lekker vastpakken
ja prima zoquote:Op maandag 6 december 2010 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, eerlijk, jij hebt een paar kilo meer
Ciao Gomiquote:
*kijkt meteen richting de TT*quote:
Ik denk dus van wel hequote:Op maandag 6 december 2010 21:31 schreef editoor het volgende:
[..]
Hij heeft wel een gaystem. Misschien dat onze kenner patrique meer uitsluitsel kan geven.
Echt welquote:Op maandag 6 december 2010 21:32 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind 'm wel knap.
Maarja, dit is weer zo'n feestnummer waar je qua vocals niet echt kan spetteren ofzo.
Ja er kan veel meer staccato inquote:Op maandag 6 december 2010 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou zeker wel! Dit kan veel pittiger.
Eensch, Sumera moet wegquote:Op maandag 6 december 2010 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Hup, hij moet door, Sam mag weg met haar pruilbakkes
Whehehehehequote:Op maandag 6 december 2010 21:34 schreef Karina het volgende:
Met dat haar had hij zo mee kunnen doen met de Baseballs.
Ik weet niet of je het weet, maar Sam is pas 17.quote:Op maandag 6 december 2010 21:33 schreef Symphonic het volgende:
Als hij geen gay is ben ik nu verliefd op Sam
Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik dat een kutwijf vindquote:
Tis maar goed dat je een man bent, anders was je weer dat jaloerse wijfquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tis maar goed dat je een man bent, anders was je weer dat jaloerse wijf
Kutwijf ook echt, zo'n super zachtaardig meisjequote:Op maandag 6 december 2010 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik dat een kutwijf vind
En dat doe ik nog steeds niet
Hij klinkt alsof ie moet poepenquote:Op maandag 6 december 2010 21:36 schreef Karina het volgende:
Hij klinkt alsof hij de baard in de keel heeft. Wat erg dit.
Dan heb je niet echt goed opgelet tijden de serie..quote:Op maandag 6 december 2010 21:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kutwijf ook echt, zo'n super zachtaardig meisje
ze snappen niet zo goed wat disco is helaasquote:Op maandag 6 december 2010 21:36 schreef Magics het volgende:
JumpJezus wat een slechte muziekkeuze!! Sowieso disco als themashow is zo ongeloollijk 2002.
Ze moeten de regie ontslaan bij Popstars!!
Ben hier ook niet weg vanquote:Op maandag 6 december 2010 21:36 schreef Magics het volgende:
JumpJezus wat een slechte muziekkeuze!! Sowieso disco als themashow is zo ongeloollijk 2002.
Ze moeten de regie ontslaan bij Popstars!!
Als ze echte goede disco kiezen, zou het veel leuker zijn.quote:Op maandag 6 december 2010 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze snappen niet zo goed wat disco is helaas
Ja Rody was rukquote:Op maandag 6 december 2010 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Sharon doet het goed, Rody mag ook naar huis.
Jaquote:Op maandag 6 december 2010 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ze echte goede disco kiezen, zou het veel leuker zijn.
het slaat ook nergens op om die twee samen te doenquote:Op maandag 6 december 2010 21:39 schreef Karina het volgende:
Rody was inderdaad echt heel slecht, maar wat HJ zegt zit wel wat in, dit klopte gewoon niet.
Tuurlijk welquote:Op maandag 6 december 2010 21:39 schreef Guanabana het volgende:
In elke Idols of whatever zit wel weer een disco-thema. Zo kut is dat, dat zijn geen nummers waarbij je vocaal uit kan pakken.
Joh.... alsof the Voice niet slecht isquote:Op maandag 6 december 2010 21:40 schreef Dizer het volgende:
Ik weet niet of ik verwend ben bij the Voice, ik dacht laat ik eens een keer kijken, WTF!!!!!!!!!! Wat is dit toch sleeeeeeeecht!!!
persoonlijk vind ik Popstars beter dan the Voicequote:Op maandag 6 december 2010 21:40 schreef Dizer het volgende:
Ik weet niet of ik verwend ben bij the Voice, ik dacht laat ik eens een keer kijken, WTF!!!!!!!!!! Wat is dit toch sleeeeeeeecht!!!
Het scheelt ook wel dat de jury hier gewoon eerlijk is, itt The Voice, waar ze iedereen alleen maar ophemelen, ook als het slecht was.quote:Op maandag 6 december 2010 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik Popstars beter dan the Voice
Oke de audities waren daar veel beter, maar hier vind ik de live shows toch beter
Oke okequote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef Karina het volgende:
Nog maar een goed disconummer (en wie zei dat je dan niet goed vocaal kunt uitpakken?)
dat sowiesoquote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het scheelt ook wel dat de jury hier gewoon eerlijk is, itt The Voice, waar ze iedereen alleen maar ophemelen, ook als het slecht was.
ik ookquote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef Karina het volgende:
Misschien zingen ze bij VOH beter, maar hier is de jury sowieso kritischer plus ik blijf dit leuker vinden om naar te kijken.
Iets in Geers drankje.quote:Op maandag 6 december 2010 21:45 schreef D. het volgende:
Wat heeft Tooske gedaan dat ze na 10 jaar nu weer ineens overal opduikt?
Doet ze bij SBS niet altijd allerlei dingen? Of is er iets nieuws? Oh ja Popstarsquote:Op maandag 6 december 2010 21:45 schreef D. het volgende:
Wat heeft Tooske gedaan dat ze na 10 jaar nu weer ineens overal opduikt?
quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 21:44 schreef Symphonic het volgende:
Dat nummer dat ze eerder gebruikten van oehoe oehoe discodance
Ik kan er niet op komen
Somebody, somebody, verybody needs somebody
Let's all chant? Dat?quote:Op maandag 6 december 2010 21:44 schreef Symphonic het volgende:
Dat nummer dat ze eerder gebruikten van oehoe oehoe discodance
Ik kan er niet op komen
Somebody, somebody, verybody needs somebody
Had ik het toch goed de Zager bandquote:
Voor mij naast Ottawan zo'n beetje het ultieme disconummerquote:Op maandag 6 december 2010 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Let's all chant? Dat?
D. was me voor
Ik zit ook met een laptop hoor.quote:Op maandag 6 december 2010 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Had ik het toch goed de Zager band
Tnx !!!!
Ik zit op de laptop en dat gaat niet goed samen met iets zoeken op youtube
Mijn favoriete groep uit die tijd is toch Shalamar.quote:Op maandag 6 december 2010 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voor mij naast Ottawan zo'n beetje het ultieme disconummer
quote:
Maar dat is toch ook juist weer geen zangnummer? Dit soort nummers bedoel ik.quote:
Nee daar heb je gelijk in, doe dan EWF.quote:Op maandag 6 december 2010 21:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook juist weer geen zangnummer? Dit soort nummers bedoel ik.
we hebben dezelfde kapperquote:Op maandag 6 december 2010 21:50 schreef Karina het volgende:
Waar ik geen haar heb, heeft hij wel haar
quote:Op maandag 6 december 2010 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we hebben dezelfde kapper(Dean en ik dan)
Ja. leuke interactie.quote:Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ze doen het wel leuk qua enthousiasme![]()
Mag ie even zijn nummertje afmaken svpquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 21:52 schreef just me het volgende:
[..]
Mag ie even zijn nummertje afmaken svp
dat doet nog zeerderquote:Op maandag 6 december 2010 21:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind die andere lekkerder eigeniljk, ook al is hij gay.
quote:Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik niet, ik denk dat het zeer doet
vooruit dan maar, ik heb geduldquote:Op maandag 6 december 2010 21:52 schreef just me het volgende:
[..]
ok, maar dan mag ik daarna, ok?quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 21:52 schreef just me het volgende:
[..]
Die vader is helemaal triestquote:Op maandag 6 december 2010 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
En dan roepen alle anti-Popstars mensen altijd dat SBS Ben in beeld brengt, maar Ben duikt zelf ook overdreven in beeld
Hij is nog jong, dus dat kan hij welquote:Op maandag 6 december 2010 21:53 schreef MissJ het volgende:
[..]
[..]
vooruit dan maar, ik heb geduld
[..]
ok, maar dan mag ik daarna, ok?
quote:Op maandag 6 december 2010 21:53 schreef D. het volgende:
Nog wat disco
Deze stond op 1 toen ik geboren ben
dat ja, Ben werpt zich echt voor de camera bijnaquote:Op maandag 6 december 2010 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
En dan roepen alle anti-Popstars mensen altijd dat SBS Ben in beeld brengt, maar Ben duikt zelf ook overdreven in beeld
Dat vind mijn moeder zo een geweldig nummer.quote:Op maandag 6 december 2010 21:53 schreef D. het volgende:
Nog wat disco
Deze stond op 1 toen ik geboren ben
Het is ook een geweldige nummerquote:Op maandag 6 december 2010 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vind mijn moeder zo een geweldig nummer.
Het was net z'n vader, had het niet verwachtquote:
Is ook zo en die clip ook, in Amsterdam aan de grachten.quote:Op maandag 6 december 2010 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is ook een geweldige nummer
Deze vast ook danquote:Op maandag 6 december 2010 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vind mijn moeder zo een geweldig nummer.
Geloof het wel ja, die vind ik ook goed, Hot Chocolate.quote:
Hot Chocolate, daar ben ik echt fan vanquote:
Met slagroomquote:Op maandag 6 december 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hot Chocolate, daar ben ik echt fan van
Allemaal mooie nummersquote:Op maandag 6 december 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hot Chocolate, daar ben ik echt fan van
ik val ook niet op kale mannenquote:Op maandag 6 december 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
Toch jammer Karina dat je niet op kale mannen valt
Ik maak uitzonderingen, zei ik tochquote:Op maandag 6 december 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
Toch jammer Karina dat je niet op kale mannen valt
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 6 december 2010 21:58 schreef Karina het volgende:
Deze vond ik ook zo leuk (nu nog trouwens)
quote:Op maandag 6 december 2010 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik maak uitzonderingen, zei ik tochMM bijvoorbeeld vind ik dan weer NIET leuk
Dean wel
quote:Op maandag 6 december 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je haargrens trekt
Da's knap voor een kale vrouw.quote:Op maandag 6 december 2010 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ook die heb ik grijs gedraaid in mijn jeugd
vandaar dat ze kaal isquote:Op maandag 6 december 2010 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ook die heb ik grijs gedraaid in mijn jeugd
Ik hou niet zo van dit themaquote:Op maandag 6 december 2010 22:01 schreef Karina het volgende:
Leuke aflevering, al werd er niet zo goed gezongen, het kijkt gewoon lekker weg, het gaat vlot en geen Vodafone gezeik.
Ik wel, vandaar waarschijnlijk, maar Big Band vind ik ook erg leuk altijd (als ze tenminste de goede nummers kiezen).quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 22:01 schreef Karina het volgende:
Leuke aflevering, al werd er niet zo goed gezongen, het kijkt gewoon lekker weg, het gaat vlot en geen Vodafone gezeik.
Bigband is ookquote:Op maandag 6 december 2010 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wel, vandaar waarschijnlijk, maar Big Band vind ik ook erg leuk altijd (als ze tenminste de goede nummers kiezen).
het zal toch wel?quote:Op maandag 6 december 2010 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgen we nu geen gastoptreden meer zoals vorige week? Lekker snel gaat het allemaal
Maar dat was bij de concurrent.quote:Op maandag 6 december 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het zal toch wel?
Take That was wel gaaf trouwens
Als die zou komen! Maar die is nu 80 of zo.quote:Op maandag 6 december 2010 22:04 schreef Symphonic het volgende:
And I was born, born, born to be Alive
Je wordt ouder papaquote:
Is daar een musical van? Ik ben niet zo een Toon fan, heel lang geleden ooit naar een optreden geweest in Carre, ik vond er niet zoveel aan, maar ja, was via mijn werk, dus gratisquote:Op maandag 6 december 2010 22:06 schreef Symphonic het volgende:
We hebben vandaag kaartjes gescoord voor Toon de Musical, eerste rij
Alex Klaasen
Toon raakt me, nog steedsquote:Op maandag 6 december 2010 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Is daar een musical van? Ik ben niet zo een Toon fan, heel lang geleden ooit naar een optreden geweest in Carre, ik vond er niet zoveel aan, maar ja, was via mijn werk, dus gratis
Ne hoor, er zit een stukje tussen rij 1 en het podium en ik heb er wel een stijve nek voor overquote:
Hij deed een stukje Toon Hermans bij DWDD, heb je het gezien?quote:Op maandag 6 december 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toon raakt me, nog steeds
En Alex Klaasen is echt een multi talent
dat kijk ik nooit helaasquote:Op maandag 6 december 2010 22:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hij deed een stukje Toon Hermans bij DWDD, heb je het gezien?
Nee, ik vind Toon Hermans echt vreselijk, dat gerek bij die grapjes, niet mijn ding.quote:Op maandag 6 december 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vooral zijn liedjesquote:Op maandag 6 december 2010 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, ik vind Toon Hermans echt vreselijk, dat gerek bij die grapjes, niet mijn ding.
Te sentimenteel naar mijn smaak. Ik ben meer van de harde grappen en rauwe (Nederlandse) zang.quote:
Ik vond beide niet zo bijzonderquote:Op maandag 6 december 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook, mijn smaak is heeeeel diversquote:Op maandag 6 december 2010 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Te sentimenteel naar mijn smaak. Ik ben meer van de harde grappen en rauwe (Nederlandse) zang.
Ja echt kutquote:Op maandag 6 december 2010 22:16 schreef Karina het volgende:
WTF Sam door! Fok! stortte weer in hier.
dit jaquote:Op maandag 6 december 2010 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
Hier ben ik het ECHT NIET mee eens
Zowel Bertha als Ephraim.
Sam of Rody had eruit gemoeten
Niet dus.quote:Op maandag 6 december 2010 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft ie niet de Gay-community achter zich?
Samquote:Op maandag 6 december 2010 22:18 schreef sheotah het volgende:
Die ene muts had er uit gemoeten, hoe heet ze, die barbiepop.
Solo was hij toch wel heel erg slecht. Het duo was dan wel heel erg goed. Hij is gewoon te wisselvallig.quote:Op maandag 6 december 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
Ephraim kan ik me nog wel iets bij voorstellen, maar Sam was slechter en Rody ook.
Jaquote:Op maandag 6 december 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
Ephraim kan ik me nog wel iets bij voorstellen, maar Sam was slechter en Rody ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |