abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89762268
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 13:31 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik heb nooit een onveilig gevoel. :) En ik kom uit een Fries dorpje met 200 inwoners. :P
Ik dacht dat het meer in de buurt van 20 lag?
pi_89762434
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ik dacht dat het meer in de buurt van 20 lag?
:N
pi_89762518
Trouwens een ijsbeertje geboren in Blijdorp *O*
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_89762527
En een gorillaatje. :)
  vrijdag 10 december 2010 @ 14:13:58 #255
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_89762590
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 13:31 schreef Isegrim het volgende:

Ik heb nooit een onveilig gevoel. :) En ik kom uit een Fries dorpje met 200 inwoners. :P
Maar dat heeft ook even geduurd. :)
pi_89762675
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:13 schreef Alicey het volgende:

[..]

Maar dat heeft ook even geduurd. :)
Voordat ik nooit een onveilig gevoel had?

Hmja, misschien dat ik me wel eens onveilig voelde toen ik hier nog niet woonde maar hier wel regelmatig kwam.
  Admin vrijdag 10 december 2010 @ 14:16:51 #257
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_89762679
De vernieuwingen in de binnenstad zijn de laatste jaren erg gericht op de aankleding en de sfeer, om ervoor te zorgen dat het een mooie stad wordt. Kijk bijvoorbeeld naar de nieuwe bestrating in de Karel Doormanstraat; geen standaardtegels, maar mooie chique bredere tegels. Die komen ook op de Meent. En rondom de Laurenskerk; het plein is helemaal opgeknapt, het pand van Fit For Free/Kruidvat is opgeknapt, het pand van Footlocker ook. De brug over de Delftsevaart is vervangen, de Vlasmarkt heeft ook nieuwe bestrating..

Het meeste hiervan heeft als doel de uitstraling van de stad te verbeteren. En ik vind het geslaagd. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_89762705
I'm with Breuls.
pi_89763799
quote:
12s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:03 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Volgens mij kan jij gewoon niet veranderingen omgaan ? :P
Zoals de pestbende aan de Lijnbaan en de Hoogstraat die ein-de-lijk gesloopt is ? De panden met echt historische waarde hebben al jaren een beschermde status man .
En een nieuw CS .... Tjaaa ... Het oude was gewoon aan vervanging toe . En bovendien ook spuuglelijk . Zoals dat hele stuk rondom Engels dat in die sobere jaren 50 stijl gebouwd is lelijk en grauw is . Opdoeken die handel dus en gewoon vervangen door strakke , lichte en functionele gebouwen .

Nieuwe hoge torens die op de planning staan , een nieuwe Kuip , de Markthal , nieuwe Postkantoor, nieuw CS Laat maar komen die plannen *O*
Nee, verandering, help! Ik moet er niet aan denken! Brrr...

Het oude CS was prachtig, geweldig stukje jaren-50 architectuur. Praalstuk van de wederopbouw na de oorlog, een belangrijke kunsthistorische periode, op de grens tussen hollandse spaarzaamheid en het nieuwe optimisme van de jaren 60. Net als ikzelf trouwens.

Volgens mij kan jij gewoon niet zo goed met oude dingen omgaan.

[ Bericht 66% gewijzigd door SingleCoil op 10-12-2010 14:48:19 (ninja edit) ]
Mu!
  Admin vrijdag 10 december 2010 @ 14:49:49 #260
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_89763928
Het oude CS was mooi, maar begon steeds meer een oud stuk vreten te worden. Lelijke ouderwetse stationshal, kille aankleding. Beetje vernieuwing is helemaal niet mis. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 10 december 2010 @ 14:52:16 #261
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_89764027
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:16 schreef Isegrim het volgende:

Voordat ik nooit een onveilig gevoel had?
:Y :)

quote:
Hmja, misschien dat ik me wel eens onveilig voelde toen ik hier nog niet woonde maar hier wel regelmatig kwam.
Gelukkig is het veranderd! *O*
pi_89764045
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:16 schreef Breuls het volgende:
De vernieuwingen in de binnenstad zijn de laatste jaren erg gericht op de aankleding en de sfeer, om ervoor te zorgen dat het een mooie stad wordt. Kijk bijvoorbeeld naar de nieuwe bestrating in de Karel Doormanstraat; geen standaardtegels, maar mooie chique bredere tegels. Die komen ook op de Meent. En rondom de Laurenskerk; het plein is helemaal opgeknapt, het pand van Fit For Free/Kruidvat is opgeknapt, het pand van Footlocker ook. De brug over de Delftsevaart is vervangen, de Vlasmarkt heeft ook nieuwe bestrating..

Het meeste hiervan heeft als doel de uitstraling van de stad te verbeteren. En ik vind het geslaagd. :)
Kwestie van smaak, denk ik. Veel vernieuwing is ook daadwerkelijk een verbetering. Het is alleen jammer dat veel moderne architecten zo overtuigd zijn van zichzelf dat ieder stuk schreeuwt om de aandacht van de stedeling. Zo wordt het wel wat luidruchtig in mijn hoofd. Het kan ook allemaal wat harmonieuzer. En een mer klassieke bouwstijk is niet per definitie gelijk ook lelijk, zoals iets moderns ook niet per definitie van glas en staal hoeft te zijn. In al hun vooruitstrevendheid zijn veel moderne stadsarchitecten vooral een herhaling van hetzelfde thema en en persiflage op zichzelf. 1 City is genoeg, daar hoeven geen 30 kopieen van op de wereld te staan.
Mu!
pi_89764070
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:52 schreef Alicey het volgende:

[..]

:Y :)

[..]

Gelukkig is het veranderd! *O*
Ik weet niet of het aan Rotterdam lag dat ik destijds wel eens een onveilig gevoel had. Volgens mij zou ik datzelfde in elke totaal nieuwe omgeving hebben gehad. :P
pi_89764275
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:49 schreef Breuls het volgende:
Het oude CS was mooi, maar begon steeds meer een oud stuk vreten te worden. Lelijke ouderwetse stationshal, kille aankleding. Beetje vernieuwing is helemaal niet mis. :)
Een beetje vernieuwing had ook gekunt met wat meer respect voor het werk van de oorspronkelijke architect. Tegenwoordig is vernieuwen gelijk zoiets als "slopen en iets eigentijds neerzetten". Waardoor veel historische belangwekkende gebouwen plaats meoten maken voor sfeerlozen kolossen van glas, beton en staal. Dat is gewoon jammer. Waarom het oude station niet gewoon mooi gerenoveerd? Zoals bijvoorbeeld in Antwerpen?
Ik heb vaak de indruk dat het vooral de betonboeren zijn die ons stedelijk architectuurbeleid bepalen.
Mu!
pi_89764296
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:49 schreef Breuls het volgende:
Het oude CS was mooi, maar begon steeds meer een oud stuk vreten te worden. Lelijke ouderwetse stationshal, kille aankleding. Beetje vernieuwing is helemaal niet mis. :)
En bovendien totaal niet meer berekend op zijn taak . De reizigersaantallen lagen eind jaren 50 eenmaal compleet anders dan nu .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 10 december 2010 @ 15:03:52 #266
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_89764513
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:53 schreef Isegrim het volgende:

Ik weet niet of het aan Rotterdam lag dat ik destijds wel eens een onveilig gevoel had. Volgens mij zou ik datzelfde in elke totaal nieuwe omgeving hebben gehad. :P
Misschien dat dat voor andere zich onveilig voelenden ook wel net zo geldt, maar ja - Waarom zou je naar Nijland gaan oid? :)
  vrijdag 10 december 2010 @ 15:04:37 #267
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_89764547
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:58 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

En bovendien totaal niet meer berekend op zijn taak . De reizigersaantallen lagen eind jaren 50 eenmaal compleet anders dan nu .
Dan nog hoef je het niet te slopen..
pi_89764562
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:03 schreef Alicey het volgende:

[..]

Misschien dat dat voor andere zich onveilig voelenden ook wel net zo geldt, maar ja - Waarom zou je naar Nijland gaan oid? :)
Nijland? :')
  vrijdag 10 december 2010 @ 15:06:13 #269
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_89764607
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:04 schreef Isegrim het volgende:

Nijland? :')
Of een willekeurig ander "veilig" dorp. :)
pi_89764650
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:06 schreef Alicey het volgende:

[..]

Of een willekeurig ander "veilig" dorp. :)
Marianne Vaatstra kwam uit Zwaagwesteinde. Meindert Tjoelker werd in Leeuwarden doodgemept. Ik maak me geen illusies. :P
pi_89764715
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:04 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dan nog hoef je het niet te slopen..
Die oude bende renoveren ? Alsjeblieft zeg . Er zat trouwens ook betonrot in dus de geraamde kosten zouden voor renovatie waarschijnlijk duurder uitvallen dan bij nieuwbouw gezien het enorme aantal aanpassingen dat plaats zou moeten vinden. Als het überhaupt al haalbaar was aangezien veel van die aanpassingen ondergronds plaatsvinden (denk aan Randstadrail) .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 10 december 2010 @ 15:09:29 #272
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_89764741
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:07 schreef Isegrim het volgende:

Marianne Vaatstra kwam uit Zwaagwesteinde. Meindert Tjoelker werd in Leeuwarden doodgemept. Ik maak me geen illusies. :P
Maar dan nog gaat niemand zomaar die kant op en bij Rotterdam weer wel. :)
  vrijdag 10 december 2010 @ 15:10:09 #273
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_89764761
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:08 schreef Stokstaart het volgende:

Die oude bende renoveren ? Alsjeblieft zeg . Er zat trouwens ook betonrot in dus de geraamde kosten zouden voor renovatie waarschijnlijk duurder uitvallen dan bij nieuwbouw gezien het enorme aantal aanpassingen dat plaats zou moeten vinden. Als het überhaupt al haalbaar was aangezien veel van die aanpassingen ondergronds plaatsvinden (denk aan Randstadrail) .
Wellicht dat het iets duurder zou zijn, maar dan had je wel iets moois gehad wat bovendien recht doet aan de historische achtergrond.
  Admin vrijdag 10 december 2010 @ 15:12:07 #274
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_89764860
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:58 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Een beetje vernieuwing had ook gekunt met wat meer respect voor het werk van de oorspronkelijke architect. Tegenwoordig is vernieuwen gelijk zoiets als "slopen en iets eigentijds neerzetten". Waardoor veel historische belangwekkende gebouwen plaats meoten maken voor sfeerlozen kolossen van glas, beton en staal. Dat is gewoon jammer. Waarom het oude station niet gewoon mooi gerenoveerd? Zoals bijvoorbeeld in Antwerpen?
Ik heb vaak de indruk dat het vooral de betonboeren zijn die ons stedelijk architectuurbeleid bepalen.
Dat verschilt per project; het ene zal wat meer van het oorspronkelijke bouwwerk meenemen, het andere niet. CS wordt bijvoorbeeld nieuw, maar de letters van het oude station worden er weer op geplaatst. Da's een gebaar richting het oude station.

En het Stadskantoor aan de Meent: dat wordt helemaal gesloopt, op de façades aan de Meent en de Delftsevaart na, zodat het gebouw weliswaar nieuw is, maar aan twee zijden nog steeds hetzelfde uiterlijk heeft.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_89764898
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:10 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wellicht dat het iets duurder zou zijn, maar dan had je wel iets moois gehad wat bovendien recht doet aan de historische achtergrond.
Ravenstein heeft enkele pareltjes ontworpen ja . Denk aan onze diergaarde . Maar het oude CS was gewoon een lelijke betonnen bak die bovendien ernstig in verval geraakt was . In andere plaatsen zou men wellicht allerlei halfbakken renovatietoestanden aangaan , Rotterdam pleurt er gewoon een heel nieuw CS tegen aan . O+ Hou van die mentaliteit *O*
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  Admin vrijdag 10 december 2010 @ 15:13:10 #276
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_89764908
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:58 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

En bovendien totaal niet meer berekend op zijn taak . De reizigersaantallen lagen eind jaren 50 eenmaal compleet anders dan nu .
Precies. En de vervoerstypen verschillen ook; het CS-gebied is een OV-hub van trein, metro, tram, bus en taxi, en daar moet het op ingericht zijn. Er is immers ook intussen een metrolijn bijgekomen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_89765007
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:13 schreef Breuls het volgende:

[..]

Precies. En de vervoerstypen verschillen ook; het CS-gebied is een OV-hub van trein, metro, tram, bus en taxi, en daar moet het op ingericht zijn. Er is immers ook intussen een metrolijn bijgekomen. :)
Sinds de bouw van het station zijn er twee metrolijnen bijgekomen :P

Het huidige station gaat erg op dat van Berlijn HBF lijken. En dat is een erg gaaf station.
  Admin vrijdag 10 december 2010 @ 15:16:42 #278
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_89765083
Bedoel je de bouw van het nu in aanbouw zijnde station? Want dan heb ik iets gemist, volgens mij. :P

Welke lijnen zijn dat?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_89765204
wanneer is dat station nu eindelijk klaar daar in het centrum van rotterdam? :? -O-
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_89765260
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:19 schreef rubje het volgende:
wanneer is dat station nu eindelijk klaar daar in het centrum van rotterdam? :? -O-
All good things take time. :)
  Admin vrijdag 10 december 2010 @ 15:21:09 #281
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_89765318
2011
Ingebruikname eerste deel Openbaar Vervoer Terminal Rotterdam Centraal
Eindoplevering nieuw Metrostation CS
Start bouw ondergrondse fietsenstalling centrumzijde

2012
Ingebruikname eerste deel passage OV-terminal Rotterdam Centraal
Ingebruikname gehele passage OV-terminal
Start inrichting Conradstraat
Start Inrichting Proveniersplein
Start inrichting Weena tussen Karel Doormanstraat/Conradstraat

2013
Opening gehele OV-terminal
Ingebruikname ondergrondse fietsenstalling centrumzijde
Ingebruikname Parkeergarage Kruisplein
Start inrichting Stationsplein/Weena-oversteek
Start inrichting Delftseplein
Start definitieve inrichting Kruisplein

2014
Ingebruikname verbinding Kruispleingarage met Schouwburgplein
Inrichting buitenruimte gereed
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_89765350
Het is de hele dag al zo donker. -O-
pi_89765356
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:16 schreef Breuls het volgende:
Bedoel je de bouw van het nu in aanbouw zijnde station? Want dan heb ik iets gemist, volgens mij. :P

Welke lijnen zijn dat?
Randstadrail en Erasmuslijn. Even opzoeken hoe dat tegenwoordig heet.
pi_89765416
Ik denk dat ik even naar de stad ga voor nieuwe patta's.
pi_89765421
Metrolijnen D en E :)
  Admin vrijdag 10 december 2010 @ 15:23:24 #286
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_89765429
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Randstadrail en Erasmuslijn. Even opzoeken hoe dat tegenwoordig heet.
De Erasmuslijn is er al jaren, dus die tel ik niet mee. Ik doelde inderdaad op de Randstadrail.

Overigens hebben die lijnen nu letters, da's ergens gebeurd toen ik in Curaçao zat. Wat vinden jullie daarvan? Aan de ene kant is het wel overzichtelijk, aan de andere kant vind ik namen voor lijnen juist zo leuk.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 10 december 2010 @ 15:23:32 #287
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_89765432
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:21 schreef Isegrim het volgende:
Het is de hele dag al zo donker. -O-
Ja. -O-
pi_89765471
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:23 schreef Breuls het volgende:

[..]

De Erasmuslijn is er al jaren, dus die tel ik niet mee. Ik doelde inderdaad op de Randstadrail.

Overigens hebben die lijnen nu letters, da's ergens gebeurd toen ik in Curaçao zat. Wat vinden jullie daarvan? Aan de ene kant is het wel overzichtelijk, aan de andere kant vind ik namen voor lijnen juist zo leuk.
Ik moest er even aan wennen, maar vind het nu idd overzichtelijker.
  vrijdag 10 december 2010 @ 15:24:41 #289
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_89765478
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:23 schreef Breuls het volgende:

[..]

De Erasmuslijn is er al jaren, dus die tel ik niet mee. Ik doelde inderdaad op de Randstadrail.

Overigens hebben die lijnen nu letters, da's ergens gebeurd toen ik in Curaçao zat. Wat vinden jullie daarvan? Aan de ene kant is het wel overzichtelijk, aan de andere kant vind ik namen voor lijnen juist zo leuk.
Die namen vond ik ook leuker, en bovendien duidelijker. Je kom toen in 1 oogopslag zien dat de Calandlijn 1 lijn met verschillende aftakkingen is, in plaats van 3 lijnen met andere bestemmingen.
pi_89765615
Die letters zijn vooral voor toeristen en buitenlandse forenzen een stuk prettiger .
Zelfde concept als Londen en NY .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  Admin vrijdag 10 december 2010 @ 15:27:50 #291
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_89765619
Nou, dat vind ik dus voor niet-Rotterdammers of mensen die weinig met de metro gaan handiger: door verschillende letters te gebruiken kun je niet wel in de Calandlijn zitten, maar toch verkeerd uitkomen: je moet nu gewoon in de juiste lijn gaan zitten. Maar dat onderscheid kan ook met namen. Als je naar de Tube kijkt heeft die ook verschillende lijnen met verschillende namen op dezelfde sporen, en weet je precies waar je aan toe bent (uitzonderingen daargelaten overigens, er is ook eea niet handig).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 10 december 2010 @ 15:28:38 #292
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_89765654
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:27 schreef Stokstaart het volgende:
Die letters zijn vooral voor toeristen en buitenlandse forenzen een stuk prettiger .
Zelfde concept als Londen en NY .
London heeft namen, geen letters. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_89765681
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:23 schreef Breuls het volgende:

[..]

De Erasmuslijn is er al jaren, dus die tel ik niet mee. Ik doelde inderdaad op de Randstadrail.

Overigens hebben die lijnen nu letters, da's ergens gebeurd toen ik in Curaçao zat. Wat vinden jullie daarvan? Aan de ene kant is het wel overzichtelijk, aan de andere kant vind ik namen voor lijnen juist zo leuk.
Erg jammer, en dat alleen omdat 020'ers het anders niet snappen. Eerst hoefde je alleen te onthouden 'blauw' of 'rood' en de eindbestemming en je kwam op je plek. Systeem werkt oa. in Londen perfect.

Zo lijkt het wel alsof we meer metrolijnen hebben.
  Admin vrijdag 10 december 2010 @ 15:31:36 #294
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_89765797
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Erg jammer, en dat alleen omdat 020'ers het anders niet snappen. Eerst hoefde je alleen te onthouden 'blauw' of 'rood' en de eindbestemming en je kwam op je plek. Systeem werkt oa. in Londen perfect.
Nee, daar is wel een verschil: de Calandlijn had in het oosten drie eindbestemmingen, en aan de naam van de lijn was niet te zien waar je uitkwam; je moest daar extra op letten. Dat onderscheid vind ik juist goed, en is wat ze, zoals ik hierboven al zei, in London ook hebben. Maar de RET had ook twee nieuwe namen erbij kunnen bedenken; zelfde onderscheid, leukere naamgeving. :)
quote:
Zo lijkt het wel alsof we meer metrolijnen hebben.
Misschien moet je het ook wel zo zien: de Calandlijn was eigenlijk drie lijnen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 10 december 2010 @ 15:37:35 #295
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_89766052
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:27 schreef Stokstaart het volgende:
Die letters zijn vooral voor toeristen en buitenlandse forenzen een stuk prettiger .
Zelfde concept als Londen en NY .
In Londen hebben metrolijnen gewoon een naam hoor..
pi_89766092
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:37 schreef Alicey het volgende:

[..]

In Londen hebben metrolijnen gewoon een naam hoor..
Onderverdeeld in zones met letters en cijfers . Ben er 2 weken geleden nog geweest .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 10 december 2010 @ 15:40:50 #297
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_89766175
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:38 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Onderverdeeld in zones met letters en cijfers . Ben er 2 weken geleden nog geweest .
[ afbeelding ]
Een zone is iets anders dan een metrolijn. In Rotterdam hadden zones een 4-cijferig nummer. Sinds de OV-chipkaart is dat niet meer nodig.
  vrijdag 10 december 2010 @ 15:41:31 #298
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_89766201
In je overzicht staan overigens linksonder de namen van de metrolijnen.
pi_89766406
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:38 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Onderverdeeld in zones met letters en cijfers . Ben er 2 weken geleden nog geweest .
[ afbeelding ]
MIjn god...het schaap weet het verschil niet tussen lijnen en zones... :)
Mu!
  Admin vrijdag 10 december 2010 @ 15:48:44 #300
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_89766505
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:38 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Onderverdeeld in zones met letters en cijfers . Ben er 2 weken geleden nog geweest .
[ afbeelding ]
Kijk eens bij "Key to lines and symbols"?

Je hebt dan twee weken geleden bijzonder slecht opgelet. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')