quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:20 schreef Metatron het volgende:
Ik zit trouwens naar puntje A op de kaart te kijken, en naar de benamingen bij de prikkertjes in de oude kaart, en ik vraag me af of ik iets gemist heb...
Ah. Je komt even niet en meteen is alles geshuffeld.quote:
Oh, dan heb ik het kennelijk al langer geleden gemist, en viel het nu pas op nav de kaartquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:23 schreef Isegrim het volgende:
Even? Bijna anderhalf jaar inmiddels.
quote:
Groot vooral. Maar dat is ook wel weer lekker. Nu alleen nog meubels om het te vullen, aangezien ik zowat alles wat ik had maar eens heb weggekieptquote:
Normaal zijn er wel iets minder negers dan met het zomercarnaval jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:11 schreef Zwollesjappie het volgende:
Ik ben een keer in mijn leven in Rotterdam geweest...
toevalig op een avond, we zouden naar de hollywood music hall gaan.
En wat ik aantrof toen in de trein uitstapte.....
Een grote ghetto.. negers met goude tanden, pet op...
blijkt dat het zomercarnaval was.
Ik heb nu een trauma mijn leven lang![]()
Is jullie stad altijd zo uh.. multicultureel, of loopt er ook wel is een nederlander door heen..
foto's van Ise als Dries R.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:40 schreef Isegrim het volgende:
Net mijn haar weer eens in de henna gezet. Wegens gebrek aan latex handschoentjes met mijn blote handen. Die zien er dus nu uit alsof ik ze heb ingesmeerd met snelbruiner ofzo.
Je aluhoedje is niet eens gaan lekken?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mijn gezicht heb ik niet ingesmeerd met henna.
Ik heb minder water erin en huishoudfolie ipv alu.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je aluhoedje is niet eens gaan lekken?
Ik was rond een uur of 10 in de avond in Rotterdam aangekomen, en er heerste echt een rare sfeer, opeens zagen we ook mensen weg rennen er was een beetje paniek.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh ik vermaak mij altijd prima op het zomercarnaval. Hollywood is wel erg triest ja
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:27 schreef Zwollesjappie het volgende:
[..]
Ik was rond een uur of 10 in de avond in Rotterdam aangekomen, en er heerste echt een rare sfeer, opeens zagen we ook mensen weg rennen er was een beetje paniek.
Ik was echt bang geworden, en ik vroeg aan iemand waar de HMH was, en die jongen ging helemaal uit z'n dak.. Wat kom je hier doen?!! heb je geld?? ik zei dus nee.. Wat kom je hier doen zonder geld doen dan? lopen dan!! ga lopen, en hij wou dat ik naast hem bleef lopen, gelukkig kwamen mijn vrienden eraan en hebben mij weer meegenomen.
toen naar de mcdonalds gegaan, en daar zaten allemaal negerinnen met friet te gooien.
Toen snel de hollywood music hall in gevlucht. Eindelijk een plek waar ik mij wel veilig voelde. En de enigste plek waar ik ook blanken zag lopen.
Het was echt een verschikkelijke dag voor mij..
Ik heb nooit een onveilig gevoel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:29 schreef Zwollesjappie het volgende:
Hebben jullie nooit een onveilig gevoel?
Nu wel gelukt, mijn bijdrage aan de oorlog om de vrijheid van informatie.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:26 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb een scoop. Ik kan geen geld overmaken aan WikiLeaks via ING internetbankieren.
Wat waren de andere plekken waar je blanken zag lopen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:27 schreef Zwollesjappie het volgende:
En de enigste plek waar ik ook blanken zag lopen.
Veel te intelligente grap.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:38 schreef Breuls het volgende:
[..]
Wat waren de andere plekken waar je blanken zag lopen?
Hej, hij zegt 'enigste' en 'ook'. Da's gewoon een inkoppertje.quote:
Piekfijn is niet handig. Moet alles gedemonteerd op begane grond klaarstaan, en dna nemen ze 2 kastjes mee en mag je de rest nog steeds zelf naar de Roteb brengen. Ik schakel er gewoon een bedrijf voor in. Ik haal zelf alles weg wat ik mee wil nemen, en dan geef ik hun de sleutel en regelen ze het verder, incl. oplevering naar de woningbouw. Kost wat, maar ik ben tenminste van het gezeik af.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:57 schreef Breuls het volgende:
Nieuw beginnen met meubels is cool. Dat heb ik bij m'n laatste verhuizing (Curaçao niet meegerekend) ook gedaan; Piekfijn laten komen voor de oude troep en hard naar IKEA gerend voor nieuw spul.
En dat baseer je op één bezoekje aan mogelijk de grootste bagger-tent van de stad tijdens één van de grootste openbare evenementenquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:12 schreef Zwollesjappie het volgende:
trouwens ik discrimineer niet, ben zelf ook half turks...
alleen in rotterdam is het gewoon een ghetto.
Bij mij namen ze alles mee, inclusief een dikke zware salontafel die ze eigenlijk niet hadden mogen dragen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:51 schreef Metatron het volgende:
[..]
Piekfijn is niet handig. Moet alles gedemonteerd op begane grond klaarstaan, en dna nemen ze 2 kastjes mee en mag je de rest nog steeds zelf naar de Roteb brengen. Ik schakel er gewoon een bedrijf voor in. Ik haal zelf alles weg wat ik mee wil nemen, en dan geef ik hun de sleutel en regelen ze het verder, incl. oplevering naar de woningbouw. Kost wat, maar ik ben tenminste van het gezeik af.
Apart. Bij mijn buren was er sprake van bovenstaand gezeur. En dat was voor mij de reden om me de tijd te besparen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:57 schreef Breuls het volgende:
[..]
Bij mij namen ze alles mee, inclusief een dikke zware salontafel die ze eigenlijk niet hadden mogen dragen.
Volgens mij kan jij gewoon niet veranderingen omgaan ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:57 schreef SingleCoil het volgende:
En inderdaad, dat icoon is verdwenen en komt nooit meer terug. Goed gedaan, jongens.
Heb jij zo recentelijk nog eens door de binnenstad van Rotterdam gelopen, en is het je opgevallen hoeveel gezelligheid die degelijke stijlvolle nieuwbouw brengt? Ik denk het niet, eerlijk gezegd.
Waarom ik nu gelijk ergens anders moet gaan wonen is mij een raadsel, ik hou gewoon niet van die duffe vinex-toestanden. Dat mij dat in jouw ogen een azijnzeiker maakt zegt meer over jou dan over mij.
Dus krijg ff vlug de tering met je stedelijke vernieuwing zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |