abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:10:26 #51
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_89769944
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 16:35 schreef cafpow het volgende:

[..]

Nee plannen daar zou ik echt nooit aan beginnen hoor, ten eerste durf ik het niet, en ik zou dat anderen om me heen nooit aandoen.
Ik ben blij dat te horen. Jammer dat je zo'n rotdag hebt.
En ik herken dat toch wel een beetje. Soms is de enige manier om het leven aan te kunnen. Er gewoon even mentaal uit te stappen. Net alsof het je niet meer aangaat.
Is waarschijnlijk niet precies hetzelfde als hoe jij je voelt hoor. Maar als het me allemaal boven mijn hoofd groeit dan gooi ik wel eens de handdoek in de ring. Niet in de zin van dat ik dood wil gaan maar ik neem gewoon even een pauze van erover nadenken of van mezelf verlangen dat ik me nog ergens druk over maak. Soms kan ik dat gewoon even niet opbrengen.

Ik wens je heel veel sterkte. En voel je niet schuldig dat je even komt "nemen" hier. Want we hoeven hier geen scorebord bij te houden. :*
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:17:30 #52
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_89770140
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:35 schreef gogosweden het volgende:

[..]

hmm, ik snap wat je bedoeld, zal eerst eventjes een paar dagen meelezen hier, even kijken of mijn problemen van het zelfde kaliber zijn en wat meer bekend worden met alle posters hier ;)
Hallo alweer,

Maar dat bedoelde ik niet. Je kunt gerust nu je verhaal neerzetten. We hoeven toch niet allemaal precies hetzelfde te zijn? Maar als er iemand hier heel erg in de put zit en wat extra aandacht nodig heeft dan moet je het je dus niet persoonlijk aantrekken als het even duurt voordat je een reactie krigjt.

Ik zou nu niet eens thuis moeten zijn maar vandaag ging alles verkeerd. Auto wilde niet meteen starten. Nog nooit problemen mee gehad en nu moest ik het wel 6 keer proberen. De schrik sloeg me om het hart. Tas thuis laten staan. Gelukkig kwam ik er later achter dat ik wel autopapieren bij me had maar het is toch vervelend. Mijn bankpasje zat niet waar het altijd zit en ik kwam er te laat achter dat ik het toch bij me had.
Toch maar besloten om terug langs huis te gaan ook al is dat extra kilometers en extra kosten van nog alsmaar duurder wordende benzine. Van de nood een deugd gemaakt en even langs de bieb gewipt. Reserveringen opgehaald, dan hoef ik morgen de deur niet meer uit. Alweer schrik want nu was ik mijn biebpas kwijt (had ik ook op een ander plekje gestoken, gelukkig heb ik het nu weer zoals het hoort). Je ziet wel, niets geen drama's maar gewoon even niet zo lekker in mijn vel en niet in mijn normale ritme. Ik ben niet depri of paniekerig maar mijn batterij is een beetje leeg na een paar rare dagen.

Dus vertel gerust je verhaal. Graag zelfs. Ik weet hoe het kan opluchten dat je gewoon je ei kwijt kunt. Vanavond ben ik nog wel op tijd terug om de pc weer aan te zetten maar ik kan niet garanderen dat mijn hoofd "wat waard is" voor ik nog eens een nachtje lekker geslapen heb.

Ik hoop dat ik het nu een beetje beter heb uitgelegd dan in mijn eerste poging :+
pi_89770589
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 16:35 schreef cafpow het volgende:

[..]

Nee plannen daar zou ik echt nooit aan beginnen hoor, ten eerste durf ik het niet, en ik zou dat anderen om me heen nooit aandoen.
Dat vind ik ondanks alles toch fijn om te horen :) *knuffel*

Caroline, balen dat je zo'n pechdag had zeg. En helemaal als je al niet zo lekker in je vel zit kan zoiets "simpels" als een pasje wat niet op de goede plek zit al snel teveel zijn.

Ik heb net de helft van het strijkgoed gestreken. Heb de belangrijkste dingen eruit gepikt en die gestreken. De rest komt zondag wel :) Maar toch goed van mezelf dat ik iig nu al de helft heb gedaan, niet alles hoeft natuurlijk meteen in 1 keer (al denkt mn hoofd dat vaak wel) Nu even rustig computeren, eten koken en eten en dan vanavond lekker relaxen :)
  vrijdag 10 december 2010 @ 18:16:01 #54
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_89772088
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:18 schreef gogosweden het volgende:

[..]

ja,maar is het niet een beetje onbeschoft om hier gelijk met mijn probleempies binnen te vallen :)
Ach, ik kom hier alleen af en toe om even te mekkeren.
Maar dan kan ik het wel eventjes kwijt en dat doet goed
pi_89773039
ach, het is niet zo dat ik het heel erg vindt, maar ik probeer altijd zo nuttig mogelijk op zo veel mogelijk personen hier te reageren, vindt dat wel netjes en leuk.

Maar goed, net ff geslapen, dus in ieder geval iets uitgerust, maar toch sta ik op de rand van de "afgrond". En ik begin er steeds serieuzer over te denken om op mezelf te gaan wonen als ik ga studeren, maar het delen van douche/wc/keuken lijkt mij niet zo heel leuk, maar hangt er natuurlijk vanaf, maar tot op dit moment is het maar een idee. Ik moet later eerst financieel kijken wat mogelijk is. Want thuisblijven lijkt me niet 100% prettig, door de interactie, en dat het voor mij gewoon lastig is om met mijn moeder om te gaan. En thuis voel ik me niet helemaal op mijn gemak, dus denk ik dat het opmezelf gaan uiteindelijk wel zou helpen bij de depressie.
Maar eerst wil ik gewoon meer orde in mijn leventje hebben, dus een studie en of baan en gewoon iets stabieler te zijn.

Maar goed, dat is allemaal toekomst, en ik neig altijd veel te ver vooruit te denken. Eerst volgende week maar naar de psycholoog.
  vrijdag 10 december 2010 @ 20:27:35 #56
259233 GimmeGore
pi_89777911
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 18:43 schreef cafpow het volgende:
ach, het is niet zo dat ik het heel erg vindt, maar ik probeer altijd zo nuttig mogelijk op zo veel mogelijk personen hier te reageren, vindt dat wel netjes en leuk.
Voorlopig ben ik niet echt de juiste persoon om op het meeste te reageren.
Ik denk dat mensen daar of niet blijer van worden of dat ik nooit meer in dit topic mag posten :')
pi_89778018
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 18:16 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ach, ik kom hier alleen af en toe om even te mekkeren.
Maar dan kan ik het wel eventjes kwijt en dat doet goed
snap wat je bedoeld :Y
pi_89778617
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:27 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Voorlopig ben ik niet echt de juiste persoon om op het meeste te reageren.
Ik denk dat mensen daar of niet blijer van worden of dat ik nooit meer in dit topic mag posten :')
dat is ook niet de bedoeling hoor...dat je geband wordt van dit topic ;)
  vrijdag 10 december 2010 @ 21:21:57 #59
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_89780859
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 17:29 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Caroline, balen dat je zo'n pechdag had zeg. En helemaal als je al niet zo lekker in je vel zit kan zoiets "simpels" als een pasje wat niet op de goede plek zit al snel teveel zijn.
Sylvana, lief van je :*
Het viel wel mee hoor maar alles ging zo stroef en klungelig en teveel schrikmomenten.
Gelukkig was ik te moe om me ergens druk over te maken. En heb ook een paar dingen geschrapt. Boodschappen doen stond op mijn lijstje maar met de extra rit naar huis zou dat onwijs haasten worden. Dus heb ik maar overgeslagen, ik zal echt niet verhongeren en zo bleef de dag een beetje iets wat ik nog kon bijbenen.

Goed dat je genoeg strijkwerk gedaan hebt en je perfectionisme tot zwijgen hebt gebracht!
Geniet van je relax avond :)

@GimmeGore: Ik hoop dat je hier nog lang mag blijven komen "mekkeren" - was mij als zodanig niet opgevallen dus ik denk dat het wel meevalt en dat je je eigen "tekortkomingen" een beetje opblaast voor jezelf? Zou zo maar kunnen gebeuren.
Niet dat ik natuurlijk ooit mijn eigen worst critic ben hoor O-)
pi_89789586
Oke, hier gaat het iets beter, ben van het echte depressieve gevoel af, maar ben nu melancholisch, en ook al gaat het de afgelopen dagen slecht, tegelijkertijd gaat het goed.
Want ook al is het heel ver weg, ik probeer toch echt te bedenken wat te doen, en zo heb al naar voetbalclubs in de buurt voor dames lopen zoeken, welke nogal schaars zijn hier in de buurt.
En heb er nu een paar in gedachten, om volgend jaar na mijn terugkeer van vakantie me ermee bezig tte houden,want ik wil aan mijn conditie en lichaam gaan werken.
En ik denk onbewust tot een keuze te zijn komen, een keuze die ik ruim 2 jaar uitgesteld heb en nu weer sub-keuzes moet gaan maken.
En het projectje eventueel opmezelf gaan wonen, wat denk ik wel goed is voor mijn sociale leven wat nu echt nul is. En door op kamers te gaan zal ik denk ik eerder dingen buitenshuis ondernemen met anderen. En ik heb er eigenlijk wel zin in.

Verder is het boeken van mijn ticket weer uitgesteld :'( en zoals het gaat zal het me echt niks verbazen als er niks van komt.
want blijkbaar mag ik volgende week woensdag op gesprek bij het werkplein van mij, voor een gesprek ivm. mijn traject, waar ik wel een geen zin in heb.
Maar ik zie wel, ga gewoon dingen regelen netalsof het al vaststaat dat ik op vakantie ga, ik heb mondeling al de bevestiging binnen, nu alleen nog op papier. Maar goed ik zie wel hoe het loopt. Nu ga ik nog even verder met mijn liedjes, en daarna hopelijk na dagen even goed slapen

Verder, soms is mekkeren juist goed. Want het kan enorm opluchten waardoor men met goede moed verder kan.
Is hetzelfde als met ruzies, zijn ook nodig.

@ Caroline, je hebt van die dagen waarin alles misgaat. Dat heb ik zo vaak gehad, dan zat ik op de fiets om iets te gaan ruilen en had ik het bonnetje niet mee, of dan ging ik iets kopen en had ik geen geld bij me. Dagen waarin ik mijn pinpas van de amro en ing doorelkaar haal en de pincodes omwissel...
Op die dagen wat ik meestal doe is gewoon thuis blijven.Want ik wordt hyper en nog verstrooider dan ik was.

En precies, je kan een teen stoten wat net voelt of je een been breekt, .
  zaterdag 11 december 2010 @ 09:43:54 #61
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_89795141
Misgaat, misgaat, dat is een groot woord. Ik heb gewoon een lastige week gehad met een hoop stress en als je moe bent dan werkt alles gewoon wat minder. Thuisblijven was geen optie want twee vrijwilligerbaantjes wachtten op mijn aanwezigheid.
Vandaag ben ik vrij en ik blijf lekker thuis!
Er was een goede training maar ik heb niet de puf om ervoor naar Utrecht te rijden en de avondwandeling vanavond is helaas gecanceled. Omdat de berg gisterochtend levensgevaarlijke ijsbergen waren (nu is hier overigens vrijwel alle sneeuw weggedooid dus achteraf had het best gekund maar ja mij hebben ze natuurlijk weer niets gevraagd O-) )

Cafpow, volgens mij ben jij goed bezig! Ik hoop dat je lekker geslapen hebt.
Ik vind je erg dapper dat je richting op jezelf gaan wonen aan het plannen bent.
^O^
  zaterdag 11 december 2010 @ 12:37:21 #62
259233 GimmeGore
pi_89798592
Bleh, stomme zoektocht naar een bijbaantje.

Misschien moet ik daar maar eens mee ophouden, mijn zelfbeeld gaat er zwaar op achteruit...

Ben jij sociaal? Nee }:| Een echte teamplayer? nee }:| commercieel ingesteld? nee }:|
Dan zoeken wij jou! Mij niet dus }:|
pi_89798974
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 december 2010 09:43 schreef caroline88 het volgende:
Misgaat, misgaat, dat is een groot woord. Ik heb gewoon een lastige week gehad met een hoop stress en als je moe bent dan werkt alles gewoon wat minder. Thuisblijven was geen optie want twee vrijwilligerbaantjes wachtten op mijn aanwezigheid.
Vandaag ben ik vrij en ik blijf lekker thuis!
Er was een goede training maar ik heb niet de puf om ervoor naar Utrecht te rijden en de avondwandeling vanavond is helaas gecanceled. Omdat de berg gisterochtend levensgevaarlijke ijsbergen waren (nu is hier overigens vrijwel alle sneeuw weggedooid dus achteraf had het best gekund maar ja mij hebben ze natuurlijk weer niets gevraagd O-) )

Cafpow, volgens mij ben jij goed bezig! Ik hoop dat je lekker geslapen hebt.
Ik vind je erg dapper dat je richting op jezelf gaan wonen aan het plannen bent.
^O^
Tja, wel lastig zoveel vrijwilligersbaantjes dat zorgt ervoor dat je toch iets minder rust kunt krijgen. Ik zou zeggen geniet van je vrije dag.
En leuk hé, het weer, je weet nooit wat je kan verwachten, het ka zo snel omslaan.

Goed geslapen, nou nee...echt heerlijk geslapen, wel iets teveel gedroomd vanochtend, wat op zich geen nachtmerrie was maar ook niet de meest prettige droom.Maar ik heb van 1uur tot 12 geslapen, dus bijna 12 uurtjes lang. Met als gevolg dat ik nu lichte koppijn (super zwaar hoofd) heb :{ maar ik heb vandaag toch niet veel te doen, behalve mischien wat boodschappen dus is niet erg.
En het opmezelf gaan ik ben nog niks aan het plannen want ik weet dat dat het komende jaar niet haalbaar is ivm financieel aspect, en daarna moet ik even kijken hoe het gaat lopen kwa starten met studeren en daarna ik moet denk maar rond september even kijken, mischien kom ik wel klasgenoten tegen waarmee ik een huis kan delen :) wat ik toch liever zou hebben dan een kamertje.

quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:37 schreef GimmeGore het volgende:
Bleh, stomme zoektocht naar een bijbaantje.

Misschien moet ik daar maar eens mee ophouden, mijn zelfbeeld gaat er zwaar op achteruit...

Ben jij sociaal? Nee }:| Een echte teamplayer? nee }:| commercieel ingesteld? nee }:|
Dan zoeken wij jou! Mij niet dus }:|
Hoe komt het dat je niet sociaal bent? Iedereen is wel een beetje sociaal.
En mischien zoek je een bijbaantje in de verkeerde richting?
In ieder geval sterkte en succes ermee ;) en laat het je niet onderuit krijgen! ^O^
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:40:28 #64
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_89800828
Cafpow ik zal de sneeuw geen seconde missen. Jammer dat je van zo lang slapen nu met hoofdpijn zit, misschien is het toch handig om een wekker te zetten?

GimmeGore, ik ben ook geen teamspeler. Ben zo asociaal dat ik dus nu werkeloos thuis zit.

Hoewel... ga vanmiddag wel mijn eerste krachttrainingsessie doen.
Ik heb er lang mee geworsteld en al die goede adviezen en nu ga ik gewoon mijn eigen ding doen. Hullie hadden wel gelijk hoor maar mijn lijf ligt een beetje in de kreukels en het is dus gewoon slim om met een "rustig opbouw" schema rustig te gaan opbouwen :-)
  zaterdag 11 december 2010 @ 17:33:17 #65
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_89807505
Rustig opbouwschema, zei ze. Ok, het was dus 55 minuten werk. Inclusief opbouwen afbreken en lezen hoe het nu precies moet en zo. Van de 9 was er 1 oefening die ik niet zo vaak kon doen als ik gepland had, dat viel tegen maar het was ook de zwaarste oefening dus geen vrouw overboord. Maandag nog eens proberen of ik ze wel alle 2x15 kan doen.

Mijn rug is nu boos op mij. Dacht dat hij me er fijn overtuigd had van het hernia gevaar dat hij zijn hele leven niets meer hoefde te doen dus vandaag was een forse tegenvaller >:)
pi_89809313
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:40 schreef caroline88 het volgende:
Cafpow ik zal de sneeuw geen seconde missen. Jammer dat je van zo lang slapen nu met hoofdpijn zit, misschien is het toch handig om een wekker te zetten?

GimmeGore, ik ben ook geen teamspeler. Ben zo asociaal dat ik dus nu werkeloos thuis zit.

Hoewel... ga vanmiddag wel mijn eerste krachttrainingsessie doen.
Ik heb er lang mee geworsteld en al die goede adviezen en nu ga ik gewoon mijn eigen ding doen. Hullie hadden wel gelijk hoor maar mijn lijf ligt een beetje in de kreukels en het is dus gewoon slim om met een "rustig opbouw" schema rustig te gaan opbouwen :-)
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:33 schreef caroline88 het volgende:
Rustig opbouwschema, zei ze. Ok, het was dus 55 minuten werk. Inclusief opbouwen afbreken en lezen hoe het nu precies moet en zo. Van de 9 was er 1 oefening die ik niet zo vaak kon doen als ik gepland had, dat viel tegen maar het was ook de zwaarste oefening dus geen vrouw overboord. Maandag nog eens proberen of ik ze wel alle 2x15 kan doen.

Mijn rug is nu boos op mij. Dacht dat hij me er fijn overtuigd had van het hernia gevaar dat hij zijn hele leven niets meer hoefde te doen dus vandaag was een forse tegenvaller >:)
Een wekker zetten is op zich meestal niet nodig, maar ik heb dagen waarin ik gewoon veel te veel slaap. Ik heb nogal aanleg om naar extremen te gaan, of ik slaap te weinig en of ik slaap te veel. Maar de hoofdpijn is inmiddels weg.
Verder is het dus echt zo'n dag waar ik niks doe, heb ruim een uur gesproken met een goede vriend via de webcam. En ik besef nu pas, dat ik best vriendschap kan sluiten zolang het maar neit te persoonlijk wordt, dan heb ik de neiging af te haken. Maar dat heeft te maken met het zeker spelen.
Verder mijn moeder bij de supermarkt gaan halen, en net gegeten. En de rest van de avond lekker achter de pc, weer verder met mijn muziekcollectie :) En van half 10 tot half12 series op tv kijken ;) En morgen weer zo'n rust dagje om maandag te keer te gaan met mailtjes sturen, bellen, dingen regelen, en evt. even naar de bieb. :) En woensdag naar mijn reintergratietraject en ik wil proberen maandag nog via de mail een bewijs te krijgen dat mijn vakantie goedgekeurd is, want dan kan ik eindelijk een ticket halen :{

Verder balen, van die training, maar ach met geduld kom je er op den duur wel. Hoewel de eerste paar keer zullen je spieren behoorlijk klagen.
En tja, die sneeuw mis ik dus wel....ik krijg daar altijd enorme zin van om buiten te gaan wandelen in de sneeuw. Terwijl nu doe ik alles op de fiets en ook probeer ik door het fietsen mijn conditite een beetje bij te houden gaat dat lastig als je zo dichtbij alles woont en met de langste route 10 minuten fietst naar het centurm }:|
  zaterdag 11 december 2010 @ 19:17:55 #67
259233 GimmeGore
pi_89810594
Maandag ga ik met mijn vriend naar zijn psych, ik weet eigenlijk nog niet of dat wel een goed idee is
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:47 schreef cafpow het volgende:

Hoe komt het dat je niet sociaal bent? Iedereen is wel een beetje sociaal.
En mischien zoek je een bijbaantje in de verkeerde richting?
In ieder geval sterkte en succes ermee ;) en laat het je niet onderuit krijgen! ^O^
Als kluizenaar een beroep zou zijn, zou ik er miljarden in kunnen verdienen.(niet de christelijke versie btw)
Ik ben eigenlijk opgehouden met bewust zoeken, ik hoop nu op wat dingen te kunnen bij klussen, maar bij de meeste bijbaantjes verwachten ze dat je toch een half jaar beschikbaar bent, maar ik moet in april op stage.
Ik krijg nu wel veel van die mailtjes van studentenwerk enzo.

Ik weet niet hoe het komt, ik ben gewoon niet zo sociaal, ik weet vaak niet wat ik moet/kan zeggen. Heb ook eigenlijk nooit veel vrienden gehad (ook niet toen ik klein was)
Ik ontwijk ook eigenlijk het liefst mensen.
pi_89812031
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:17 schreef GimmeGore het volgende:
Maandag ga ik met mijn vriend naar zijn psych, ik weet eigenlijk nog niet of dat wel een goed idee is

[..]

Als kluizenaar een beroep zou zijn, zou ik er miljarden in kunnen verdienen.(niet de christelijke versie btw)
Ik ben eigenlijk opgehouden met bewust zoeken, ik hoop nu op wat dingen te kunnen bij klussen, maar bij de meeste bijbaantjes verwachten ze dat je toch een half jaar beschikbaar bent, maar ik moet in april op stage.
Ik krijg nu wel veel van die mailtjes van studentenwerk enzo.

Ik weet niet hoe het komt, ik ben gewoon niet zo sociaal, ik weet vaak niet wat ik moet/kan zeggen. Heb ook eigenlijk nooit veel vrienden gehad (ook niet toen ik klein was)
Ik ontwijk ook eigenlijk het liefst mensen.
Oké, maar zou je zelf wat socialer willen zijn? Ik weet niet of je in behandeling bent of niet, maar anders zou mischien bijvoorbeeld een sociale vaardigheidstraining kunnn bespreken met je psycholoog?
Het is ook maar net wat jij wilt..
  zaterdag 11 december 2010 @ 20:17:30 #69
259233 GimmeGore
pi_89812805
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:57 schreef cafpow het volgende:

[..]

Oké, maar zou je zelf wat socialer willen zijn? Ik weet niet of je in behandeling bent of niet, maar anders zou mischien bijvoorbeeld een sociale vaardigheidstraining kunnn bespreken met je psycholoog?
Het is ook maar net wat jij wilt..
Ik ga nu naar een psychiatrisch verpleegkundige (ivm de wachtlijsten) en ik moet gaan kiezen wat ik hierna wil.
Maar ik weet niet zo goed wat ik wil. Nou ja, wat ik eerst wil...

Ik wil socialer zijn, ik wil minder bang zijn in sociale situaties, ik wil mijn zelfbeeld verbeteren.

Maar ik ben nu dus weer bang dat het allemaal niet werkt. Of dat ik de verkeerde keuze maak, zo van als ik eerst aan mijn zelfbeeld werk en ik ga dan aan die "sociale fobie" werken en dat tweede lukt dan niet meteen, dan ben ik bang dat mijn zelfbeeld er ook weer onder zal lijden.

Net wel eventjes lekker lopen mekkeren op mijn blog. Lucht wel enigszins op.
pi_89813169
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 20:17 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik ga nu naar een psychiatrisch verpleegkundige (ivm de wachtlijsten) en ik moet gaan kiezen wat ik hierna wil.
Maar ik weet niet zo goed wat ik wil. Nou ja, wat ik eerst wil...

Ik wil socialer zijn, ik wil minder bang zijn in sociale situaties, ik wil mijn zelfbeeld verbeteren.

Maar ik ben nu dus weer bang dat het allemaal niet werkt. Of dat ik de verkeerde keuze maak, zo van als ik eerst aan mijn zelfbeeld werk en ik ga dan aan die "sociale fobie" werken en dat tweede lukt dan niet meteen, dan ben ik bang dat mijn zelfbeeld er ook weer onder zal lijden.

Net wel eventjes lekker lopen mekkeren op mijn blog. Lucht wel enigszins op.
hmm, wel een lastige situatie. Het enige nuttige wat ik dus kan zeggen hierop is, als je beetje per beetje aan je sociale fobie werkt en de sociale contacten gaan wat beter met de tijd, helpt dat je zelfbeeld ook.
Dus tja, zolang je aan het ene werkt, werk je eigenlijk ook wel aan het andere. Want als het op sociaal aspect beter gaat, voel je je wat beter in je vel, wat leidt tot ontspanner aan sociale situaties deelnemen, wat weer kan leiden tot een beter zelfbeeld.
En andersom ook ...dus tja, je moet toch ergens beginnen :)
  zondag 12 december 2010 @ 17:37:10 #71
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_89839646
Het is bijna weer maandag. Weer rust ;(
Ben gister toch weer stevig ingestort, ondanks mijn vorige post dat het best goed ging.
Aan de ene kant kan ik met de tijd steeds beter relativeren, aan de andere kant blijft het zwaar irritant...
Geduld is een schone zaak. Zeggen ze...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_89842275
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 17:37 schreef DaviniaHR het volgende:
Ben gister toch weer stevig ingestort, ondanks mijn vorige post dat het best goed ging.
Aan de ene kant kan ik met de tijd steeds beter relativeren, aan de andere kant blijft het zwaar irritant...
balen dat je gisteren toch bent ingestort. Maar ach, het kan gebeuren. En tja dat het een hele tijd goed ging betekend toch dat je vooruitgang boekt.

Hier is het vandaag een redelijk dagje, alleen problemen gehad met mijn ma omdat ik vannacht dus veel te laat in slaap omdat ik weer te laat was opgestaan en vandaag dus weer veel te laat wakker werdt. Maar voor morgen zet ik maar een wekker ;)
pi_89847257
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 17:37 schreef DaviniaHR het volgende:
Lastig, sterkte enzo.

Ja ik heb nu ook even een licht dipje, terwijl het ondanks toch vele op bed liggen gevoelsmatig wel goed ging. Maar toch kijk er tegenwoordig anders tegen aan. En zie steeds vaker dat het best wel okee met me gaat, het moet allemaal wel stukjes beter, maar dat komt nog wel, daar moeten we alle tijd voor nemen.

Maar nu dus even niet en heerst er een negatieve stemming, maar als ik morgen toe kom aan de dingen die ik me voor genomen heb, ben ik al een stuk beter. Nu moet het alleen morgen nog lukken.. :)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 12 december 2010 @ 21:08:58 #74
259233 GimmeGore
pi_89848521
Morgen met mijn vriend mee naar zijn psych.
Ik ben bang dat er weer ruzie van komt.

De buien van mijn vriend doen aan de andere kant mijn gevoel ook geen goed
pi_89854508
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:08 schreef GimmeGore het volgende:
Morgen met mijn vriend mee naar zijn psych.
Ik ben bang dat er weer ruzie van komt.

De buien van mijn vriend doen aan de andere kant mijn gevoel ook geen goed
ach, als er ruzie van komt, moet je vooral kijken wat voor soort ruzie. Want soms kan het naar een psych gaan heel wat dingen losmaken in iemand.
Maar goed, gewoon niet over nadenken en gewoon verstand op nul en gaan met die banaan.

Mischien helpt het jullie juist ;)
  zondag 12 december 2010 @ 22:50:12 #76
259233 GimmeGore
pi_89854764
Ik betwijfel het.

Nou ja, misschien dat hij dan wel wil praten, want met mij praten doet hij amper.
pi_89867741
Goedemorgen :)

Vrijdag en zaterdag druk bezig geweest met de voorbereidingen van de verjaardag. Ging niet helemaal zoals we hadden afgesproken ( ik zou keuken schoonmaken en stoffen en vriend zou badkamer schoonmaken en stofzuigen en dan samen hapjes maken) Maar vriendlief deed zo lang over de badkamer schoonmaken dat ik ook alle hapjes heb gemaakt. Nouja, 's avonds kwam de visite en het was erg gezellig, maar de laatste gasten gingen pas om half 3 naar huis.

Zondag tot half 3 's middags geslapen, maar had nog totaal geen energie. Heb gisteren dus amper wat gedaan, alleen beetje geleerd voor tussentoets van recht die ik vandaag heb en verder gewoon gerelaxed. 's Avonds op tijd naar bed gegaan, voelde me niet zo lekker en ja hoor, vandaag ben ik ziek -O-

Dus blijf maar een dagje thuis hangen, jammer van die tussentoets, maar morgen moet ik ook nog naar school en dan is 1 vak eigenlijk wel erg belangrijk, kan ik eigenlijk niet missen. Dus hopen dat ik me morgen beter voel en wel gewoon naar school ga. Desnoods ga ik alleen die 3 kwartier 's middags naar dat ene vak. Al heb ik dat vak van 's ochtends ook al een keer gemist, dus wil eigenlijk wel gaan. Nouja, vandaag dus maar een dagje rustig aan doen en dan zien we morgen wel verder.

Donderdag laatste keer therapie voor de vakantie, dan 2 weken geen therapie. En afgelopen week en aankomende donderdag hebben we interpersoonlijke therapie en geen cognitieve therapie. Dus dan zit ik een maand zonder cognitieve therapie en dat vind ik wel erg lang -O- Want heb het eigenlijk wel nodig om samen met iemand mijn gedachten onder de loep te nemen.
pi_89868663
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 11:33 schreef Sylvana het volgende:
Goedemorgen :)

Vrijdag en zaterdag druk bezig geweest met de voorbereidingen van de verjaardag. Ging niet helemaal zoals we hadden afgesproken ( ik zou keuken schoonmaken en stoffen en vriend zou badkamer schoonmaken en stofzuigen en dan samen hapjes maken) Maar vriendlief deed zo lang over de badkamer schoonmaken dat ik ook alle hapjes heb gemaakt. Nouja, 's avonds kwam de visite en het was erg gezellig, maar de laatste gasten gingen pas om half 3 naar huis.

Zondag tot half 3 's middags geslapen, maar had nog totaal geen energie. Heb gisteren dus amper wat gedaan, alleen beetje geleerd voor tussentoets van recht die ik vandaag heb en verder gewoon gerelaxed. 's Avonds op tijd naar bed gegaan, voelde me niet zo lekker en ja hoor, vandaag ben ik ziek -O-

Dus blijf maar een dagje thuis hangen, jammer van die tussentoets, maar morgen moet ik ook nog naar school en dan is 1 vak eigenlijk wel erg belangrijk, kan ik eigenlijk niet missen. Dus hopen dat ik me morgen beter voel en wel gewoon naar school ga. Desnoods ga ik alleen die 3 kwartier 's middags naar dat ene vak. Al heb ik dat vak van 's ochtends ook al een keer gemist, dus wil eigenlijk wel gaan. Nouja, vandaag dus maar een dagje rustig aan doen en dan zien we morgen wel verder.

Donderdag laatste keer therapie voor de vakantie, dan 2 weken geen therapie. En afgelopen week en aankomende donderdag hebben we interpersoonlijke therapie en geen cognitieve therapie. Dus dan zit ik een maand zonder cognitieve therapie en dat vind ik wel erg lang -O- Want heb het eigenlijk wel nodig om samen met iemand mijn gedachten onder de loep te nemen.
Jammer dat je ziek bent. Maar je kan beter 2 daagjes goed uitzieken dan over een week nog ziek te zijn ;)
En tja, de laatste terapie voor de vakantie dat is wel balen, maar goed, dat is bij iedereen zo. En een maand zonder cognitieve terapie is niet heel erg handig, maar je kan er zelf wel mee verder gaan. Door zelf proberen eraan te werken en alle terapie daadwerkelijk naar d epraktijk over te brengen.
In ieder geval, beterschap ;)

Hier vandaag redelijk op tijd opgestaan, rond 11 uur, wat dus bijna een uur eerder is dan voorgaande dagen.Hoewel ik weer niet al te best heb geslapen, kon niet in slaap vallen en ben weer veels te vaak wakker geworden tussendoor.
En vandaag ga ik dus iets actiever doen om 's avonds beter te slapen. Straks ff naar een kerstmarktje in de buurt, en daarvanuit ga ik ff naar de bieb wat boeken terugbrengen.

@ Gimmegore laat je nog weten hoe het is gegaan?
pi_89875634
Hier een linkje naar een interessante docu over de werking van het brein bij o.a. depressies. Vanaf 10 min gaat het over depressies, maar het is wel slim om het stuk daarvoor ook te bekijken. Ik vond het wel een openbaring!

http://beta.uitzendinggem(...)-brein-default-brain
pi_89875793
quote:
14s.gif Op maandag 13 december 2010 15:18 schreef Quickie_Butt het volgende:
Hier een linkje naar een interessante docu over de werking van het brein bij o.a. depressies. Vanaf 10 min gaat het over depressies, maar het is wel slim om het stuk daarvoor ook te bekijken. Ik vond het wel een openbaring!

Ja, zag het idd in een voorstukje. Had de link al bij mn favorieten gezet, zodat ik het een keer kon kijken als ik tijd had :)
pi_89878593
quote:

Ik zet hem even bij mijn favorieten, misschien dat ik er binnenkort aan denk dat ik het ga kijken. Evengoed bedankt :)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 13 december 2010 @ 18:10:04 #82
259233 GimmeGore
pi_89882316
Het is me eigenlijk best wel mee gevallen, maar nu is de vraag nog hoeveel er daadwerkelijk in praktijk wordt gebracht.
Ik ben wel blij dat we een en ander uitgesproken hebben.
pi_89897563
quote:

Ga er nu even naar kijken.
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:10 schreef GimmeGore het volgende:
Het is me eigenlijk best wel mee gevallen, maar nu is de vraag nog hoeveel er daadwerkelijk in praktijk wordt gebracht.
Ik ben wel blij dat we een en ander uitgesproken hebben.
Zie je, het was helemaal niet zo erg. En het heeft dus toch wat opgeleverd ^O^

Updatje van mij:
Vandaag is niet mijn dag, voor de 4e dag op een rij te weinig/veel, of te onrustig geslapen. En dat begint toch echt zijn tol te eisen.
verder ik weet niet waardoor het kwam, maar ik voelde me vanmorgen niet al te best maar ook niet slecht. En op bepaald moment kwam er echt een gigantische omslag, voor het eerst in weken kon ik gewoon voelen dat er een echt trieste bui aankwam.
En het wordt/werdt er niet beter op, ik zou om bepaalde dingen juist blij moeten zijn nu, maar ik kan alleen maar verdrietig voelen.
En ik mis die ene persoon met wie we hele diepe gesprekken hadden ook al waren ze maar digitaal, maar momenteel heb ik niks aan contacten, het gesprek loopt super snel dood, omdat ik me gewoon niet goed voel.
En nu lopen al heel rustig de tranen over mijn wangen sinds een kwartiertje, en ik ben weer terug bij het begin :'(
En mijn afspraak met de psycholoog is afgezegd ivm. ziekte en nu zit ik waarschijnlijk een hele maand zonder afspraak tot ergens in januari. En de psycholoog is eigenlijk de enige persoon met wie ik over dingen kan spreken :N
Maar goed ik ga zo ff een serie kijken, en daarna maar slapen.
pi_89913044
GimmeGore, fijn dat het meeviel en dat er dingen zijn uitgesproken :)

Cafpow, balen dat het nog steeds niet jouw dag is. Zolang achter elkaar niet goed slapen gaat idd zijn tol eisen ja. En rot dat die afspraak met die psych niet door gaat, een maand zonder is wel lang, helemaal als je verder weinig contacten hebt en het er niet over kunt hebben. *dikke knuffel*

Ik ben nog steeds ziek, dus vandaag weer niet naar school, wat betekent dat ik kerstvakantie heb ( nouja, moet nog 1 verslag maken van de week, maar verder niets meer) Ik baal er wel van, want mis nou wel erg veel, maarja, het is niet anders.
pi_89923211
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:27 schreef Sylvana het volgende:
GimmeGore, fijn dat het meeviel en dat er dingen zijn uitgesproken :)

Cafpow, balen dat het nog steeds niet jouw dag is. Zolang achter elkaar niet goed slapen gaat idd zijn tol eisen ja. En rot dat die afspraak met die psych niet door gaat, een maand zonder is wel lang, helemaal als je verder weinig contacten hebt en het er niet over kunt hebben. *dikke knuffel*

Ik ben nog steeds ziek, dus vandaag weer niet naar school, wat betekent dat ik kerstvakantie heb ( nouja, moet nog 1 verslag maken van de week, maar verder niets meer) Ik baal er wel van, want mis nou wel erg veel, maarja, het is niet anders.
ah, jammer dat je vandaag dus ook niet naar school kon. Maar wel lekker dat je niet veel meer aan werk hoeft te doen.

Hier vandaag een beter dagje gehad, ben nu wel moe maar ben vandaag trots op mezelf. Eerst 's ochtends boodschappen wezen doen, een gigantische melkvoorraad gehaalf.
En daarna een pakketje in elkaar geknutseld, daarna naar de huisarts gefietst alleen maar om een afspraak te maken, welke voor as. donderdag is.
En ook nog eens het consulaat gebeld en nu prijzen vergelijken en tickets kopen :)
Maar nu neem eerst ik even een pauze..want ik ben veel te actief en hyper en als ik mijn rust niet neem sla ik vanavond kwa stemming weer om.
pi_89923704
Goed van je dat je toch van alles hebt gedaan vandaag! En idd wel belangrijk dat je nu dan even pauze neemt zodat je vanavond niet instort. Goed bezig!
pi_89937449
Cafpow, wat ben je lekker bezig geweest vandaag! ^O^ Hopelijk kom je de avond ook goed door.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_89940699
Bedankt voor de complimentjes allemaal.
Dat laatste wat ik moest doen is nu ook klaar. Alleen ff kijken of ik een afspraak kan veranderen omdat mijn ma ook meewil om gelijk een paar dingen van zichzelf te regelen. En eigenlijk had ik gehoopt alleen te kunnen gaan, maar goed nu kan ik mooi gebruik maken van een voordeelkaart :)
Verder morgen een gesprek bij het werkplein, aan de ene kant gieren de zenuwen door heel mijn lijf, omdat ik totaal niet weet wat mij te wachten staat, en dat is nogal iets waar ik wat moeite mee heb, en een van de dingen waar ik aan werk met mijn psycholoog, dus kan ik dat mooi proberen in de praktijk te brengen.
Verder donderdag moet ik echt vroeg op, heb om half9 een afspraak bij de Ha, alleen het is op 15 min. fietsen van huis vandaan.
En daarna gewoon de rest van de week rust tot maandag of dinsdag, wat weer een druk/lang dagje wordt. En daarna moet ik nog een cadeau kopen voor mijn ma(wel heel makkelijk cadeau overigens ;) )

Overigens zit ik nu vol met zenuwen en kan niet stoppen met piekeren, door een mijn gesprek morgen en ten tweede de vakantie is klaar, toestemming/ticket alles geregeld. Nu alleen nog bepaalde familieleden op de hoogte stellen, maar dat doe ik voor kerst als cadeau (vooral voor mijn oma ;) ) waar ze dus echt super blij mee zal zijn, want ze was aan het vragen wanneer we zouden gaan. En tussendoor ook nog wat plannen gemaakt met bekenden ;)
Zo nu ga ik ff een serie kijken om te proberen te ontspannen voor het slapen ;)

Ow...@ swietje, tja die winterdip daar heb ik ook heel erge last van, vooral in de middag zet het echt keihard op. En ';s avonds op bed dus ook.
Maar probeer gewoon niet naar buiten te kijken en binnen voldoende licht aan te doen, dan valt het meestal nog wel even mee.
pi_89944402
Sterkte allemaal.
We helpen elkaar er wel doorheen :)
  woensdag 15 december 2010 @ 08:37:45 #90
259233 GimmeGore
pi_89947311
Pffffff, ik zit me nu helemaal op te vreten over dat ik morgen een keuze moet maken over wat ik hierna moet.
Nou lig ik daar weer een hele nacht wakker van :')

Vicieuze cirkel much?
  woensdag 15 december 2010 @ 11:27:55 #91
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_89951360
Ha lekker zonnetje buiten, ik word gelijk een beetje meer wakker ^O^

Dinsdag wordt het 's avonds altijd veel te laat. Wil mezelf straks nog wel een keer de deur uit duwen om boodschappen en zo te doen omdat het morgen rotweer wordt.
pi_89953387
cafpow, veel succes met je gesprek op het werkplein vandaag! En fijn dat de vakantie nu geregeld is *O*

Swietje, ja, ik heb ook erg last van een winterdip, vandaag is het mooi weer, dus probeer vandaag zoveel mogelijk naar buiten te gaan als je kunt!

GimmeGore, wat voor keuze heb je gemaakt?

Hier goed geslapen en begin al weer wat minder ziek te worden. Wil vandaag toch wel een paar dingen doen, zoals was opruimen en nieuwe was wassen en kerstkaarten schrijven en die op de bus doen. Hopelijk bezorgt TNT ze nog voor de kerstdagen, al die stakingen schieten niet echt op :N
pi_89962587
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:27 schreef caroline88 het volgende:
Ha lekker zonnetje buiten, ik word gelijk een beetje meer wakker ^O^

Dinsdag wordt het 's avonds altijd veel te laat. Wil mezelf straks nog wel een keer de deur uit duwen om boodschappen en zo te doen omdat het morgen rotweer wordt.
ow, nou, ik hoop dat het morgen niet zo'n rotweer is, want ik moet om 8 uur de deur uit naar de huisarts.
En is het booschappen doen nog gelukt?
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 08:37 schreef GimmeGore het volgende:
Pffffff, ik zit me nu helemaal op te vreten over dat ik morgen een keuze moet maken over wat ik hierna moet.
Nou lig ik daar weer een hele nacht wakker van :')

Vicieuze cirkel much?
Heel veel dingen zijn een circel en vooral het keuzes maken. En geloof ik heb daar last van. Ik gebruikte vroeger(tot een half jaar terug) meestal het "dobbelsten" methode. Kortom ik zei vantevoren, kom er een 3 uit doe ik X en komt er een 5 uit doe ik Y. En ik ging netzolang tot een van die 2 eruit kwam. En wat als eerste kwam deed ik. En nu met de psycholoog is er toch veel vooruitgang geweest kwa besluitvorming. Ik neem sommige besluiten zonde de dobbelsteen, maar meer bewust, ook al stel ik het tot ehet allerlaatste uit.

quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 12:26 schreef Sylvana het volgende:
cafpow, veel succes met je gesprek op het werkplein vandaag! En fijn dat de vakantie nu geregeld is *O*

Swietje, ja, ik heb ook erg last van een winterdip, vandaag is het mooi weer, dus probeer vandaag zoveel mogelijk naar buiten te gaan als je kunt!

GimmeGore, wat voor keuze heb je gemaakt?

Hier goed geslapen en begin al weer wat minder ziek te worden. Wil vandaag toch wel een paar dingen doen, zoals was opruimen en nieuwe was wassen en kerstkaarten schrijven en die op de bus doen. Hopelijk bezorgt TNT ze nog voor de kerstdagen, al die stakingen schieten niet echt op :N
Geod dat je vandaag weer dingen probeert te ondernemen. En ach..tnt , niks aan te doen }:|

Nou, hier loopt het wel redelijk. Ben momenteel net een stuiterbal van hyperactied, ben daarom maar even achter de pc gaan zitten.
Vandaag een pakket weggebracht naar een tnt afgifte punt hier in de buurt. EN naar mijn gesprek op het werkplein geweest.
En ja hoor mijn prive soap krijgt nog een vervolg :P
Ik was vandaag op gesprek bij mijn 5e klantmanager in minder dan 2 jaar |:( en weer het hele verhaal vanaf het volgen van mijn mbo tot nu verteld...en ik wordt echt gek van het herhalen.
Goed ik zou dus aangemeld worden voor team exit, maar daar zien ze niet teveel toekomst in omdat ik voor mijn grootste probleem(psychologisch) in behandeling ben, kunnen zij er neit veel aantoevoegen. En de maatschappelijk werker heeft ook niet veel te doen, omdat de schulden die ik heb, daar kunnen zij niks voor betekenen(studieschuld bij de ibgroep) en die moet ik gewoon rustig aan afbetalen, en ik ben er zelf al voor aan het sparen ;)
En kwa huisvesting, tja ik wil over een tijd wel opmezelf gaan, maar ik wacht eerst even af tot ik aan de studie begin, dat heeft meer prioriteit tenzij het op bepaald moment zo mis gaat thuis dat ik gelijk de deur uit moet. Maar dat zal niet snel gebeuren.
Maar goed, ze gaan rond de 30e mijn geval bespreken, en daarna kijken wat ze met me doen en of ik nou wel of niet in team exit blijf of wat anders. :{
Ondertussen kan ik even rustig kijken naar wat te doen in de toekomst :)
pi_89963548
Zelf heb ik 12 jaar last gehad van paniekaanvallen, opgelost met regressie.
Continu blijven doen waar ik bang voor was (pleinvrees), daardoor word het steeds wat minder.
  woensdag 15 december 2010 @ 17:53:43 #95
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_89966283
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:24 schreef cafpow het volgende:

[..]

ow, nou, ik hoop dat het morgen niet zo'n rotweer is, want ik moet om 8 uur de deur uit naar de huisarts.
En is het booschappen doen nog gelukt?
Ik hoop dat je niet ver hoeft te reizen morgen. ANWB waarschuwt voor files en zo.
Ja gelukkig heb ik mezelf de deur uit geduwd. Ik heb wel minder gedaan dan ik van plan was want ik wou niet zo lang wegblijven en voor donker weer terug thuis zijn. Dus heb ik nu b.v. geen kaas meer want de meeste kaas daar lust ik niet. Ze hadden nog een edammer die wil ik wel proberen maar zonder kaasschaaf vind ik het toch een beetje gevaarlijk.
Terug thuis valt het noodkacheltje om dus die heeft nu beide pootjes afgebroken. Niet zo makkelijk om een noodoplossing te bedenken want de onderkant van dat rotding is scheef en niet horizontaal. Kan hem in de achterkamer tegen de muur laten leunen en dan stutten met mijn -multifunctioneel inzetbare hahaha- gewichtschijven maar dan moet ik wel die kamer ook gaan verwarmen (doe ik nu niet want het is niet nodig en kost alleen maar extra stroom).
Plan B. Laat hem leunen tegen een lege verhuisdoos. Ik stem voor plan B en ga het zo uitvoeren :)
Ja ik ben nog steeds blij met mijn eigen plekje maar het is wel iedere keer geknutsel en daar baal ik wel een beetje van.

Goed dat je je gesprek achter de rug hebt, ja vervelend wel dat je steeds weer je hele verhaal moet vertellen.
pi_89982669
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:46 schreef Foxgod het volgende:
Zelf heb ik 12 jaar last gehad van paniekaanvallen, opgelost met regressie.
Continu blijven doen waar ik bang voor was (pleinvrees), daardoor word het steeds wat minder.
tja, ze zeggen altijd dat de beste methode om je angsten te overwinnen het jezelf ermee confronteren is.

quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:53 schreef caroline88 het volgende:

[..]

Ik hoop dat je niet ver hoeft te reizen morgen. ANWB waarschuwt voor files en zo.
Ja gelukkig heb ik mezelf de deur uit geduwd. Ik heb wel minder gedaan dan ik van plan was want ik wou niet zo lang wegblijven en voor donker weer terug thuis zijn. Dus heb ik nu b.v. geen kaas meer want de meeste kaas daar lust ik niet. Ze hadden nog een edammer die wil ik wel proberen maar zonder kaasschaaf vind ik het toch een beetje gevaarlijk.
Terug thuis valt het noodkacheltje om dus die heeft nu beide pootjes afgebroken. Niet zo makkelijk om een noodoplossing te bedenken want de onderkant van dat rotding is scheef en niet horizontaal. Kan hem in de achterkamer tegen de muur laten leunen en dan stutten met mijn -multifunctioneel inzetbare hahaha- gewichtschijven maar dan moet ik wel die kamer ook gaan verwarmen (doe ik nu niet want het is niet nodig en kost alleen maar extra stroom).
Plan B. Laat hem leunen tegen een lege verhuisdoos. Ik stem voor plan B en ga het zo uitvoeren :)
Ja ik ben nog steeds blij met mijn eigen plekje maar het is wel iedere keer geknutsel en daar baal ik wel een beetje van.

Goed dat je je gesprek achter de rug hebt, ja vervelend wel dat je steeds weer je hele verhaal moet vertellen.
Onbewust maak ik me druk over morgen, moet voor het eerst in maanden weer vroeg op half8 terwijl ik gewend ben om rond half 11 mijn bed uit te kruipen. En gezien het feit dat ik totaal niet moe ben nu, zal ik waarschijnlijk niet veel slapen wat tot niet veel goed kan leiden |:(
ach, ik hoef 10 minutjes te fietsen met redelijk weer, met wat meer regen een kwartiertje. En de zenuwen beginnen er toch wel in te kruipen nu.Omdat ik naar de huisarts ga ivm. last van een oor wat komt en gaat en nog wat andere dingen, waar ik me niet al te gemakkelijk bij voel. EN het feit dat de huisarts bij wijze van een totale vreemde is helpt niet echt. Het is dezelfde ha sinds ik baby ben, maar ik zie hem gemiddeld max. 1x per jaar.
En ook al zou ik alleen gaan om een herhaalrecept toch krijg ik last van zenuwen en dat is best irritant.
Maar goed, balen van dat noodkacheltje vooral met dit weer, dan heb je hem nogal nodig.
Maar goed, nood is nood, plan b klinkt in ieder geval redelijk. EN een tip om het niet te duur te maken en toch redelijk structureel op te lossen, zoek een plank van de hoogte van de pootjes, meet de scheefheid op, en ik zou zeggen ga lekker zagen en dan heb je toch een betere oplossing.

Zo, de rest van de week wordt lekker rustig, En ik zit te denken om te kijken of ik dat team exit van vandaag mischien kan gebruiken voor huisvesting, maar ik wil eigenlijk pas opmezelf zodra de studie begonnen is, dus dat lijkt me ook niet echt nodig.
Maar goed ik moet zowieso nog wachten of ik er terechtkomt. En de soap waarin ik "hoofdrolspeelster" ben gaat gewoon rustig door _O-
pi_89987682
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:16 schreef cafpow het volgende:

[..]

Maar goed, balen van dat noodkacheltje vooral met dit weer, dan heb je hem nogal nodig.
Maar goed, nood is nood, plan b klinkt in ieder geval redelijk. EN een tip om het niet te duur te maken en toch redelijk structureel op te lossen, zoek een plank van de hoogte van de pootjes, meet de scheefheid op, en ik zou zeggen ga lekker zagen en dan heb je toch een betere oplossing.
Ik begrijp waarom je verwachtte niet goed te slapen vannacht, hoop dat je toch nog een paar oogjes hebt kunnen dichtknijpen. En dat de ha straks met een effectieve oplossing komt voor je klachten.

Ja de kachelsoap. Vorige week had de definitieve gaskachel moeten komen. Niet gekomen en ook geen bericht gehad. En bedankt voor de tip. Maar wegens mijn opslagsoap kan ik er niets mee want ik heb maar een deel van mijn gereedschap hier. De huidige opstelling valt niet om, dat is al iets. En is alleen lastig als ik de deur uitga maar ik houd niet van kou dus dat zal zo min mogelijk gebeuren.

Plan voor vandaag, een goede planning en boodschappenlijst maken voor morgen. Zag dat ik vrijdag en dinsdag mijn laatste vrijwilligersdienstjes heb dus hoogste tijd om koelkast aan te vullen. En mijn derde krachttraining - denk dat ik mijn programma iets aanpas om de deadlift te gaan leren. En ja die oefening is even zwaar als de naam aangeeft :-P
maar mijn lieve personal trainer heeft mij een zeer gedetailleerde beschrijving gestuurd van spier tot gewricht hoe je hem moet doen dus ik ga het toch maar proberen.
pi_89989587
Succes met de krachttraining van vandaag caroline.

Hier inmiddels terug van de ha. En zo stom als ik ben, heb ik vandaag een verkeerde route genomen, waardoor ik ongeveer halverwege erachter kwam dat ik in een rondje aan het rijden was en eigenlijk weer terug naar huis fietste ipv. naar de ha 8)7
Maar eenmaal binnen 5 minutjes en klaar is kees. Heb wat druppels voor mijn oor en neus meegekregen. En het probleem ligt volgens de ha aan het feit dat mijn neus nogal snel opdroogt, waardoor een verbinding tussen het oor en neus super gevoelig wordt en ik last van mijn oor krijg. Dus moet nu maar iedere dag gedurende een week druppels gebruiken.
Verder vannacht van 3 tot ongeveer half8 geslapen, maar tussendoor echt veel te vaak wakker geworden. En toen de wekker ging had ik net de slaap goed te pakken. Dus zit nu ff op bed met de laptop en ga straks maar even dutje doen :)
pi_89990389
Hi Cafpow, welkom thuis. Dutjes zijn altijd goed voor ons. Wist je dat de optimale power nap exact 45 minuten duurt?

Ik heb net getraind als een beest. Nieuwe oefening toegevoegd aan het programma en die schijnt heel zwaar te zijn maar dat viel me reuze mee. Zou er zo een paar gewichten aan toevoegen en het nog eens doen. Maar toch maar niet. De uitgangspositie voor die oefening is niet helemaal goed dus ik ga eerst even de juiste stang kopen en het dan nog eens doen.
pi_89995207
Dat is niet slim cafpow om de verkeerde route te nemen. Maar wel fijn dat je zo snel klaar was bij de HA en je druppels hebt gekregen voor je neus/oor.

Ik moet om 10 over 2 naar de HA, eindelijk een afspraak gemaakt om slaapmedicatie te vragen. Want vannacht weer maar iets van 3 uur geslapen, omdat ik zo lig te piekeren over de komende drukte. Tot 6 februari (!!!) hebben we elk weekend wel wat, Kerst, Oud en Nieuw, mijn verjaardag, verjaardag van zwager en van vader, feestavond van de voetbal en verjaardag van mijn moeder. December is al zo'n drukke maand, maar bij ons loopt het dus door tot begin februari. En ik heb echt geen idee hoe ik dat ga overleven -O-

Vanochtend therapie gehad, bij interpersoonlijke therapie niet aan de beurt geweest. Bij conditietraining heerlijk op de grote trampoline gesprongen, was echt fijn. Ik sta op de wachtlijst voor individuele therapie. Yay weer een wachtlijst waar ik op sta -O- Mocht het in de kerstvakantie nog slecht gaan en als ik er behoefte aan heb kan ik wel iemand bellen en misschien tussendoor nog een gesprek hebben, want heb dus 2 weken geen therapie.

Wel balen dat die afspraak met HA zo midden op de middag is, want nu kan ik dus niet vanmiddag slapen. Maar afspraak kon niet anders, dus moet dan maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')