Dat heeft niet zoveel met transparantie te maken. Dat heeft eerder te maken met een informatiesysteem wat niet klopt. Als een organisatie of bedrijf te veel informatie produceert en niemand kan alle stukken goed doornemen, dan heb je inderdaad een probleem. Maar dat heeft niet zoveel te maken met Wikileaks.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:25 schreef padlarf het volgende:
[..]
Het punt is dat totale transparantie niet leidt tot meer relevante informatie. Het werkt zelfs contraproductief. De relevante informatie wordt overstelpt.
Akkoordquote:Op woensdag 8 december 2010 13:30 schreef Toad het volgende:
Maar dat heeft niet zoveel te maken met Wikileaks.
Volgens mij was die laatste er precies een jaar geleden ook.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:22 schreef pberends het volgende:
Nee, Henk Anusbleker en Patricia Paay.
WOEEEEHAAAAAquote:Op woensdag 8 december 2010 17:23 schreef DrDentz het volgende:
Vanavond beatlekenner Patricia Paay in DWDD over de het leven en de dood van John Lennon, zijn muziek en de impact die het had op maatschappij.
Ik zou Klopping wel eens in debat willen zien gaan met Joris Lam.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor de Klöpping-fans: hij is zo op 3fm!
gehoord en het was niet echt veel of iets nieuwsquote:Op woensdag 8 december 2010 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor de Klöpping-fans: hij is zo op 3fm!
We konden het programma al steeds minder serieus nemen maar dit doet de deur dicht. Gelukkig is Dijkshoorn er.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:23 schreef DrDentz het volgende:
Vanavond beatlekenner Patricia Paay in DWDD over het leven en de dood van John Lennon, zijn muziek en de impact die het had de op maatschappij.
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:23 schreef DrDentz het volgende:
Vanavond beatlekenner Patricia Paay in DWDD over het leven en de dood van John Lennon, zijn muziek en de impact die het had de op maatschappij.
Het staat er écht!quote:Vandaag is het 30 jaar geleden dat The Beatles-voorman John Lennon werd vermoord door Mark Chapman. Hoe hebben Beatles-fans Henk Bleker, Joop van Zijl en Patricia Paay die dag beleefd?
dacht ik ook al, maar deze ziet er wat minder goed uit, en werkt voor GeenStijlquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 8 december 2010 19:37 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Gewoon even een howto over hoe je websites platlegt.
weet 9/10e van Nederland niet hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 19:37 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Gewoon even een howto over hoe je websites platlegt.
quote:Haha, zit vanavond niet in #Dwdd want ga naar optreden van vriendin kijken. Held @funzoneq neemt waar. Succes man!
about 1 hour ago via Twitter for iPhone
bedanktquote:
is dat zo ja, is hij Joris?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dacht ik ook al, maar deze ziet er wat minder goed uit, en werkt voor GeenStijl
2011, het jaar van de platlegging van België?quote:
Dat ligt al op z'n gatquote:Op woensdag 8 december 2010 19:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
2011, het jaar van de platlegging van België?
Welnee, dat doe ik misschien vanavond nog wel even.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:41 schreef TheFamousMan het volgende:
2011, het jaar van de platlegging van België?
Och, als we het naar Frankrijk trappen, is half België ook weer blijquote:Op woensdag 8 december 2010 19:42 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Dat ligt al op z'n gatBeetje sneu om dan nog na te trappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |