Verkeinzenquote:Op maandag 6 december 2010 15:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Verkinsen, bedoel je. En dat is gewoon Venloos.
Wat wat?quote:
Venloos is geen dialect, das een spraakgebrekquote:Op maandag 6 december 2010 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Auk as ik éch Venloos dialek gao praote? Beejveurbeeld es ik waat te näöle höb euver de schôttelslet die in de paolingstein leet?
Ik vond het wel leukquote:Op maandag 6 december 2010 15:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Venloos is geen dialect, das een spraakgebrek
Verbeterdquote:Op maandag 6 december 2010 15:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Venloos is geen dialect, das een spraakgebrektaal
![]()
quote:Op maandag 6 december 2010 15:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk
Pas na anderhalf jaar had ik door hoe MPG's vader heet
Heb je mijn oom uit Roermond nou eigenlijk ooit leren verstaanquote:Op maandag 6 december 2010 15:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk
Pas na anderhalf jaar had ik door hoe MPG's vader heet
Neequote:Op maandag 6 december 2010 15:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb je mijn oom uit Roermond nou eigenlijk ooit leren verstaan?
quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 15:59 schreef MPG het volgende:
[..].
De rest van de reactie wordt te voorspelbaar, vul zelf maar in.
quote:
U gaat door voor de vaatwasserquote:
Nu niet een afwasborstel naar TJ sturen he?quote:
woah, kan je dat lijf ook ergens bestellen?quote:
ik wilde em eigenlijk in het zwart maar mijn maat was er niet meer, toen dacht ik: ja maar ik heb altijd wel zwart, en toen ging ik voor witquote:
nee jammer genoeg nietquote:Op maandag 6 december 2010 16:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
woah, kan je dat lijf ook ergens bestellen?
Shit, je hebt me doorquote:Op maandag 6 december 2010 16:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Nu niet een afwasborstel naar TJ sturen he?
Mijn maat is er nooitquote:Op maandag 6 december 2010 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wilde em eigenlijk in het zwart maar mijn maat was er niet meer, toen dacht ik: ja maar ik heb altijd wel zwart, en toen ging ik voor wit
quote:
quote:
jammer jaquote:
Ja, natuurlijk. Wat dacht jij nouquote:Op maandag 6 december 2010 16:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb je die knabbelenbabbelmok nog eigenlijk?
Ik heb de mok van Lars niet meer hoorquote:
Ja. Berg maar goed op, ik weet waar je woontquote:Op maandag 6 december 2010 16:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb de mok van Lars niet meer hoor
hamer, kliko, klep
maaaaar, heb je mijn beker al gezien?
kunnen bijna 4 kopjes inquote:Op maandag 6 december 2010 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Berg maar goed op, ik weet waar je woont.
jupquote:Op maandag 6 december 2010 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jammer ja![]()
maar heel mooi (het setje dus he)
dat heb ik ook vaakquote:
Laterssss zoetjequote:Op maandag 6 december 2010 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
Boodschappenlijstje maken, kind uit bed plukken, ergens iets ophalen, boodschappen doen![]()
Checkquote:Op maandag 6 december 2010 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat heb ik ook vaakbeetje lastige cupmaat :/
Kinderen voor kinderenquote:
Denk erom, geen hagelslag over het lijstje strooien he, die moet op het broodjequote:Op maandag 6 december 2010 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
Boodschappenlijstje maken, kind uit bed plukken, ergens iets ophalen, boodschappen doen![]()
Hihihi, de hagelslag is nu echt opquote:Op maandag 6 december 2010 16:06 schreef MPG het volgende:
Denk erom, geen hagelslag over het lijstje strooien he, die moet op het broodje.
dit is een uitzonderingquote:
Nou je het zegtquote:Dat jochie, is dat Toek?
* Muck flikkert hagelslag door de hele KSCquote:Denk erom, geen hagelslag over het lijstje strooien he, die moet op het broodje.
ik durf ook nooit te bestellen, omdat alles altijd anders valt enzoquote:Op maandag 6 december 2010 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
dat heb ik ook vaakbeetje lastige cupmaat :/
wederom: checkquote:Op maandag 6 december 2010 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik durf ook nooit te bestellen, omdat alles altijd anders valt enzo
van hunkemoller weet ik het wel, maar ze hebben in de winkel alleen die basic bh's in mijn maatquote:Op maandag 6 december 2010 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 december 2010 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou..... Vooruit dan.quote:
Whehehequote:[..]
Nou je het zegt
Ik ga het vanavond eens vragen
/madquote:[..]
* Muck flikkert hagelslag door de hele KSC
hunkemoller heeft nietsquote:Op maandag 6 december 2010 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
van hunkemoller weet ik het wel, maar ze hebben in de winkel alleen die basic bh's in mijn maat
en die met freubeltjes en kantjes nooit... dus dan maar online bestellen
Niet te enthousiast draaienquote:Op maandag 6 december 2010 16:09 schreef cablegunmaster het volgende:
van de week al de tweede keer dat een glas uit mijn bril valt . >.< wel weer vast kunnen zetten door het schroefje aan te draaien maar niet handig.
quote:
jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 6 december 2010 16:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
vooruit, boodschappen doen jij [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |