quote:Op maandag 6 december 2010 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, daarom zei ik ook dat hij het moest vertellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
ik ga slapenquote:Op maandag 6 december 2010 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, daarom zei ik ook dat hij het moest vertellen
Neequote:
quote:
Geilquote:Op maandag 6 december 2010 15:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Ik praat meestal geen plat braobants, hoewel ik het wel kan.
quote:Op maandag 6 december 2010 15:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Mijn Limburgs is stukken beterquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 15:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Nu wil ik het ook wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Auk as ik éch Venloos dialek gao praote? Beejveurbeeld es ik waat te näöle höb euver de schôttelslet die in de paolingstein leet?quote:
Dat ís ook niet mooiquote:
zo op het scherm doet het me nietsquote:Op maandag 6 december 2010 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Auk as ik éch Venloos dialek gao praote? Beejveurbeeld es ik waat te näöle höb euver de schôttelslet die in de paolingstein leet?
Maak zelf maar schoonquote:Op maandag 6 december 2010 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Auk as ik éch Venloos dialek gao praote? Beejveurbeeld es ik waat te näöle höb euver de schôttelslet die in de paolingstein leet?
Vind je het gekquote:Op maandag 6 december 2010 15:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat ís ook niet mooi
En TJ's oortjes klapperen als ik met mijn tantes praat
quote:Op maandag 6 december 2010 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
zo op het scherm doet het me niets
Verkeinzen is toch een prachtig woord?quote:Op maandag 6 december 2010 15:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Vind je het gek? Mén, niet te vollege
...
Verkinsen, bedoel je. En dat is gewoon Venloos.quote:Op maandag 6 december 2010 15:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Verkeinzen is toch een prachtig woord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |