Ja, dan doe ik wel alsof ik niets zagquote:Op maandag 6 december 2010 15:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh dat ja
Mjaaaaa, beetje moe en geen zin en ik kom te laat op mijn werk, dus laat maar verzuipen
OMG... Zijn ouders tegenkomen tijdens het uitgaan in de tent van GFquote:Op maandag 6 december 2010 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heeft ie dat niet al lang gedaan?
Gewoon, zo.quote:Op maandag 6 december 2010 15:42 schreef Muck het volgende:
Heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Thanks!quote:Op maandag 6 december 2010 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan doe ik wel alsof ik niets zag
we weten beidde wel beterquote:Op maandag 6 december 2010 15:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Pa denkt dat zoonlief er nog helemaal niets van weet en zich er nog helemaal niet mee bezighoudt, en zoonlief denkt dat zijn ouders zich er niet meer mee bezig houden.
Goedzoquote:
Ben er redelijk zeker van dat ie dat niet kan daar geen aanleiding voor heeftquote:Op maandag 6 december 2010 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heeft ie dat niet al lang gedaan?
Right.quote:Op maandag 6 december 2010 15:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
we weten beidde wel beter
[..]
Goedzo
[..]
Ben er redelijk zeker van dat ie dat niet kan daar geen aanleiding voor heeft
wil je het nog weten dan, na al die fuzz is hier de interesse al lang weg hoorquote:Op maandag 6 december 2010 15:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Right.
En nu vertellen wat je aan het maken bent
je mailquote:
Waar hejje die vuige praot dan weer geleerdquote:Op maandag 6 december 2010 15:45 schreef Muck het volgende:
hoal de gloss van oe smoel, dan kenne we plekke
nee, daarom zei ik ook dat hij het moest vertellenquote:Op maandag 6 december 2010 15:46 schreef PeZu het volgende:
wil je het nog weten dan, na al die fuzz is hier de interesse al lang weg hoor
quote:Op maandag 6 december 2010 15:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Right.
En nu vertellen wat je aan het maken bent
Ohnoesquote:Op maandag 6 december 2010 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je mailik denk dat ik hardhandig moet optreden mbt tot je zinsopbouw
van jou?quote:Op maandag 6 december 2010 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar hejje die vuige praot dan weer geleerd?
Internetquote:Op maandag 6 december 2010 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar hejje die vuige praot dan weer geleerd?
Heul niequote:
kreeg jij mail van MPG?quote:Op maandag 6 december 2010 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je mailik denk dat ik hardhandig moet optreden mbt tot je zinsopbouw
quote:Op maandag 6 december 2010 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, daarom zei ik ook dat hij het moest vertellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
ik ga slapenquote:Op maandag 6 december 2010 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, daarom zei ik ook dat hij het moest vertellen
Neequote:
quote:
Geilquote:Op maandag 6 december 2010 15:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Ik praat meestal geen plat braobants, hoewel ik het wel kan.
quote:Op maandag 6 december 2010 15:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Mijn Limburgs is stukken beterquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 15:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Nu wil ik het ook wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Auk as ik éch Venloos dialek gao praote? Beejveurbeeld es ik waat te näöle höb euver de schôttelslet die in de paolingstein leet?quote:
Dat ís ook niet mooiquote:
zo op het scherm doet het me nietsquote:Op maandag 6 december 2010 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Auk as ik éch Venloos dialek gao praote? Beejveurbeeld es ik waat te näöle höb euver de schôttelslet die in de paolingstein leet?
Maak zelf maar schoonquote:Op maandag 6 december 2010 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Auk as ik éch Venloos dialek gao praote? Beejveurbeeld es ik waat te näöle höb euver de schôttelslet die in de paolingstein leet?
Vind je het gekquote:Op maandag 6 december 2010 15:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat ís ook niet mooi
En TJ's oortjes klapperen als ik met mijn tantes praat
quote:Op maandag 6 december 2010 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
zo op het scherm doet het me niets
Verkeinzen is toch een prachtig woord?quote:Op maandag 6 december 2010 15:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Vind je het gek? Mén, niet te vollege
...
Verkinsen, bedoel je. En dat is gewoon Venloos.quote:Op maandag 6 december 2010 15:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Verkeinzen is toch een prachtig woord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |