Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
VW busje.quote:Op maandag 6 december 2010 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
VW busjes
[ afbeelding ]
VW kever
[ afbeelding ]
Dus eindelijk weer langer dan 3 seconden zoenenquote:Op maandag 6 december 2010 13:47 schreef suikertaartje het volgende:
Meneer taart kan weer door zijn neus ademen
Hoi Flashquote:Op maandag 6 december 2010 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus eindelijk weer langer dan 3 seconden zoenen
Oude mini vind ik ook niets aan. Ik heb liever een nieuwe Cooperquote:Op maandag 6 december 2010 14:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
VW busje.
En ik wil nog steeds graag een oude Mini![]()
Van welk modelquote:Op maandag 6 december 2010 14:43 schreef pgrferrari het volgende:
Een VW T1 is Type1.
De 1 uitgave dus.
Ik vind de oude toffer.quote:Op maandag 6 december 2010 14:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oude mini vind ik ook niets aan. Ik heb liever een nieuwe Cooper
Busje. Allereerste model. Bedacht door Ben Pon.quote:
t stata voor transporter, het busje, 1 is dus het oerbusjequote:
Oeh, ik ookquote:Op maandag 6 december 2010 14:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
VW busje.
En ik wil nog steeds graag een oude Mini![]()
Die zijn trouwens ook nog enorm duur die oude Mini'squote:
Wat een verschrikkelijk ding vind ik datquote:Op maandag 6 december 2010 14:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
t stata voor transporter, het busje, 1 is dus het oerbusje
Drie keer raden wat ik lasquote:Op maandag 6 december 2010 14:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Busje. Allereerste model. Bedacht door Ben Pon.
geile neuq sex?quote:
Deze dus:quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus eindelijk weer langer dan 3 seconden zoenen
ik wil er 1quote:Op maandag 6 december 2010 14:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk ding vind ik dat![]()
Eenschquote:Op maandag 6 december 2010 14:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, ik ook![]()
Hoewel ik de nieuwe dus ook echt tof vind![]()
En de nieuwe kever:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil ik dat wetenquote:
Mijn hemel. Nou, ik steek nog liever naalden in mijn oog dan dat ik daarin ga rijdenquote:
Kjoetquote:Op maandag 6 december 2010 14:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Eensch
Ik heb deze gezien:
http://link.marktplaats.nl/402597961
Helemaal verliefd
Met oud kenteken
rond de 10.000 euro heb je een knappequote:
Jaquote:
Die technisch ook helemaal in orde is of moet je dan nog het blok reviseren ofzoquote:Op maandag 6 december 2010 14:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
rond de 10.000 euro heb je een knappe
quote:
onder knap versta ik dus gewoon goed om te rijdenquote:Op maandag 6 december 2010 14:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die technisch ook helemaal in orde is of moet je dan nog het blok reviseren ofzo
Toch nog best aan de prijs. Ik vraag me af wat je zo'n ding gebruikt. Lijkt me niet echt praktisch voor dagelijks gebruik namelijkquote:Op maandag 6 december 2010 14:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
onder knap versta ik dus gewoon goed om te rijden
juist welquote:Op maandag 6 december 2010 14:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toch nog best aan de prijs. Ik vraag me af wat je zo'n ding gebruikt. Lijkt me niet echt praktisch voor dagelijks gebruik namelijk
Sterktequote:Op maandag 6 december 2010 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga bij mijn verdrietige uk zitten
Hoeveel zitplaatsen heeft dat dingquote:
Awww. Knuffel voor je ukquote:Op maandag 6 december 2010 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga bij mijn verdrietige uk zitten
Ligt aan de uitvoering. Maar 9 is mogelijkquote:Op maandag 6 december 2010 14:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoeveel zitplaatsen heeft dat ding
Ochquote:Op maandag 6 december 2010 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
is je kutdag nog steeds zo kut?
9quote:Op maandag 6 december 2010 14:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ligt aan de uitvoering. Maar 9 is mogelijk.
dat ligt eraan hoeveel bankjes je er in zetquote:Op maandag 6 december 2010 14:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoeveel zitplaatsen heeft dat ding
Nee. Met rijbewijs B mag je als bestuurder nog maximaal 8 passagiers meenemenquote:Op maandag 6 december 2010 14:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
9
Moet je dan niet een ander rijbewijs hebben voor zoveel personen
Ooh, dat wist ik niet. Voor zoveel mensen is het wel 'handig' danquote:Op maandag 6 december 2010 14:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Met rijbewijs B mag je als bestuurder nog maximaal 8 passagiers meenemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |