ik wil hem nuquote:
ach gossie, kereltje tochquote:Op maandag 6 december 2010 15:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vervelend hegelukkig mag ik wel samen met haar mag tandenpoetsen
Dat ik niet in aanmerking kom voor een voorleessessie bij jouquote:
werk zequote:Op maandag 6 december 2010 14:56 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk. Tot vanavond![]()
als we hem delen hoeven we allebei maar 14.000 euro te betalenquote:
ooh is dat alles, ik schud even mijn zakken leegquote:Op maandag 6 december 2010 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als we hem delen hoeven we allebei maar 14.000 euro te betalen
Ja, je weet...quote:Op maandag 6 december 2010 15:16 schreef MPG het volgende:
Dat ik niet in aanmerking kom voor een voorleessessie bij jou.
Jaquote:Op maandag 6 december 2010 15:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vervelend hegelukkig mag ik wel samen met haar mag tandenpoetsen
quote:
quote:
ik poets mijn tanden altijd onder de douche en samen douchen isquote:Op maandag 6 december 2010 15:19 schreef suikertaartje het volgende:
Jullie mogen allemaaaaal met mij tandenpoetsen, ik zou alleen niet weten wat daar leuk aan is
quote:Op maandag 6 december 2010 15:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik poets mijn tanden altijd onder de douche en samen douchen is
Jij!quote:Op maandag 6 december 2010 15:19 schreef suikertaartje het volgende:
Jullie mogen allemaaaaal met mij tandenpoetsen, ik zou alleen niet weten wat daar leuk aan is
je weet niksquote:
jaloersquote:
oh, dat doe ik thuis ook jaquote:Op maandag 6 december 2010 15:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik poets mijn tanden altijd onder de douche en samen douchen is
ik altijdquote:
ik niet altijd, want ik douche nou eenmaal niet minstens twee keer per dagquote:
dan pas ikquote:Op maandag 6 december 2010 15:23 schreef suikertaartje het volgende:
Maar voordat mensen weer andere dingen gaan denken, ik bedoel dus nu: tanden poetsen bij de gootsteen in de badkamer. Met kleren aan.
quote:Op maandag 6 december 2010 15:24 schreef MPG het volgende:
Dus... nu wil iedereen bij suikertaartje thuis met haar tanden poetsen![]()
![]()
?
quote:Op maandag 6 december 2010 15:23 schreef suikertaartje het volgende:
Maar voordat mensen weer andere dingen gaan denken, ik bedoel dus nu: tanden poetsen bij de gootsteen in de badkamer. Met kleren aan.
1x lang, 1x snelquote:Op maandag 6 december 2010 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik niet altijd, want ik douche nou eenmaal niet minstens twee keer per dag
douchen hehquote:
Welke schooljeugd?quote:Op maandag 6 december 2010 15:24 schreef friemelaar het volgende:
Waarom is die schooljeugd altijd zo vroeg thuis![]()
Kan ik weer niet verder werken
Heb jij een gootsteen in de badkamerquote:Op maandag 6 december 2010 15:23 schreef suikertaartje het volgende:
Jezusmina.quote:Op maandag 6 december 2010 15:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb jij een gootsteen in de badkamer!?
Wij hebben daar een wastafel![]()
. Kom je dan bij ons tanden poetsen?
Die pubers die zijn voorraadkast leeg etenquote:
eigen schuld, zelf gemaaktquote:
Ik dacht meer aan een pyamaquote:Op maandag 6 december 2010 15:23 schreef suikertaartje het volgende:
moet ik even bellen naar je school dat je naar huis moet komen?quote:Op maandag 6 december 2010 15:26 schreef pgrferrari het volgende:
Bah ik wil weg hier.
Hopelijk niet lang meer op school vandaag
Ja, ik dus niet, anders stond er wel pyama.quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
moet ik even bellen naar je school dat je naar huis moet komen?
risico van het vakquote:Op maandag 6 december 2010 15:27 schreef friemelaar het volgende:
dawel maar die schooltijden heb ik niet zelf bepaald
moe ik dan ok me nen zachte g gaan praten?quote:
Inderdaad, maar het project moet zaterdag "toonbaar" zijn en dat betekend dus als hij steeds vroeg thuis komt dat ik 's nachts verder moet werkenquote:
Neequote:Op maandag 6 december 2010 15:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
moe ik dan ok me nen zachte g gaan praten?
ja ge spreekt hier met de mams van vraari, hij moede snel thuiskomenquote:Op maandag 6 december 2010 15:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
moe ik dan ok me nen zachte g gaan praten?
de tas of de zuurtjes?quote:Op maandag 6 december 2010 15:28 schreef Muck het volgende:
Mmm, ik kwam nog een zak zuurtjes tegen in mijn handtas die ik nu even niet gebruik
Jonge, bende gij nou 'nen Braobander of nie?quote:
Oh, geef maar hier hoor, als je ze niet gebruiktquote:Op maandag 6 december 2010 15:28 schreef Muck het volgende:
Mmm, ik kwam nog een zak zuurtjes tegen in mijn handtas die ik nu even niet gebruik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |