Ik heb die niet gehadquote:Op woensdag 29 december 2010 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
had je die van mn piem0l nog gehad of ging die naar m'n moeder?
Dat klinkt niet leukquote:Op woensdag 29 december 2010 19:20 schreef RacerDKB het volgende:
Niet updaten naar 2.1.10165!
Er zit een kutbug in 2.1.10165, elke keer als je reageert in een chat komt er onderaan dezelfde chat alleen dan nog een keer
Heb nu 6 chats open met één persoon door deze bug, en als je er eentje verwijderd raken de andere 5 op hol.
Oke, dan ga ik de update niet installerenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:20 schreef RacerDKB het volgende:
Niet updaten naar 2.1.10165!
Er zit een kutbug in 2.1.10165, elke keer als je reageert in een chat komt er onderaan dezelfde chat alleen dan nog een keer
Heb nu 6 chats open met één persoon door deze bug, en als je er eentje verwijderd raken de andere 5 op hol.
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:29 schreef Qwea het volgende:
Dus of ik ben aan het smsen geslagen toen ik dronken was en kan me niks herinneren![]()
Dan zal ik ongetwijfeld dronken zijn geweest.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
Whatsapp werkt NIET via SMS iig, het is gewoon een instant messager en werkt via je internetverbinding. Heeft het geen verbinding verzend het niks, ook niet via SMS dan ofzo.
Ze sturen jou een sms, één keer ter activatie ja. Weet niet of dat uit je bundel gaat, maar das ook niet echt de werking van het programma ofzo, das alleen om te checken of het nummer klopt.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan zal ik ongetwijfeld dronken zijn geweest.
En helemaal wat je zegt klopt niet
Je krijgt eenmalig een sms toegestuurddie gaat bij mijn weten toch gewoon uit je bundel?
Nou, zo nog maar es installen danquote:Op donderdag 30 december 2010 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze sturen jou een sms, één keer ter activatie ja. Weet niet of dat uit je bundel gaat, maar das ook niet echt de werking van het programma ofzo, das alleen om te checken of het nummer klopt.
Verder heb ik er 480 berichten mee gestuurd en 662 mee ontvangen en nog nooit wat geks in m'n sms kunnen ontdekken
Nou inderdaadquote:Op donderdag 30 december 2010 13:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ben benieuwd of de dienst het met oud&nieuw goed uithoudt..
Data kan best blijven werken en voice niet hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 13:10 schreef kikoooooo het volgende:
Natuurlijk werkt het niet met oud en nieuw. Spraakverbindingen werken dan niet eens, laat staan 3g.
Ik zit dan gewoon op de wifi van vrienden hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 13:10 schreef kikoooooo het volgende:
Natuurlijk werkt het niet met oud en nieuw. Spraakverbindingen werken dan niet eens, laat staan 3g.
Ja okay, maar als WA zélf er uit knalt dan heb je nog niks aan je wifi natuurlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit dan gewoon op de wifi van vrienden hoor
Ik ga er van uit dat dat niet gebeurd.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja okay, maar als WA zélf er uit knalt dan heb je nog niks aan je wifi natuurlijk
Yeah babyquote:Op donderdag 30 december 2010 13:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik ga het toch proberen met oud&nieuw, Roken zal die machine van Whatsapp doen, Roken zeg ik je!!!!
Precies, en ik weet niet hoe populair het in de US is, maar wss dan ook nog wel ff ná onsquote:Op donderdag 30 december 2010 17:38 schreef MacorgaZ het volgende:
Mwah, door het tijdverschil ligt WhatsApp waarschijnlijk al eerder dan 0.00 voor ons eruit hè.
Dat heb ik ook hoor.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:55 schreef RacerDKB het volgende:
Die dubbele chats bug is er al weer uit, had ook een mailtje naar ze gestuurd en is inmiddels al gefixt.
Jullie hadden er geen last van omdat jullie die versie gewoon geskipt hebben, en al een nog nieuwere hebben
Maar ik heb een fixatie om 3 keer per dag ''Bijwerken'' te kiezen
Ik update vaak pas als jij het hebt gezegdquote:Op donderdag 30 december 2010 20:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor.
Zowel via AppBrain als de Market zelf
Dat is toch wel goed van iTunes.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:32 schreef zarGon het volgende:
Hmpf, na een reset zie je niet de laatste berichten, maar berichten van een paar dagen geleden. Je kunt geen handmatige back-up van je WhatsApp-berichten met het programma zelf maken... (Ik zie die optie niet.)
Verder ook jammer dat ie de statistieken niet onthoudt na een reset.
Het is gewoon echt jammer dat Android/Google zelf geen systeem heeft voor back-ups zoals Apple dat heeft met iTunes. Zeer irritant.
WA is sowieso beter dan SMS tijdens de jaarwisselingquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wonderbaarblijk genoeg kwamen m'n berichtjes vrij snel aan bij de geadresseerden. Iets langzamer dan normaal, maar toch binnen een minuut..
Prettige jaarwisseling nog trouwens...
Dat heb ik soms ook! Hahaquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:51 schreef Kloonhommel het volgende:
Zit een idiote bug in xxxxxxxx180. Als ik whatsapp wil intikken krijg ik whatappatappatappatappatappatappatappatappatappatappatappatappatappatappatappatappatappatappatappatappatapp in display te zien.....
bij mij werkte het met oud en nieuw, via GPRS iig, 3G niet geprobeerd.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:10 schreef kikoooooo het volgende:
Nah, ik heb toch een aantal smsjes van mensen met Tmobile veel later gekregen, en ook een aantal gewoon 2 of 3 keer..quote:Op zondag 2 januari 2011 00:46 schreef De-Hamster het volgende:
T-Mobile ook, heb rond 0.00 2 smsjes gekregen en beantwoord en een telefoongesprek kunnen voeren dus ook deze bedrijven gaan met de tijd mee
Die update is er al een tijdje. Kun jij controleren of jij audio die jij hebt ontvangen, kan beluisteren? Ontvangen foto's en video's zijn wel te bekijken, inderdaad.quote:Op woensdag 5 januari 2011 04:12 schreef Marvelous het volgende:
YYEEAAAAHHH!!
Whatsapp heeft eindelijk nieuwe software voor de symbian, kan eindelijk foto`s/video`s versturen en ontvangen!!
Sinds een paar minuten geleden dan he
Oke, dat was het weer... wilde ik gewoon even melden!
Kreeg nu net pas bericht van whatsappquote:Op woensdag 5 januari 2011 04:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die update is er al een tijdje. Kun jij controleren of jij audio die jij hebt ontvangen, kan beluisteren? Ontvangen foto's en video's zijn wel te bekijken, inderdaad.
Lijkt er wel op: http://www.whatsapp.com/nokia/quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:31 schreef Deceit het volgende:
Nokia-C6-01-
kan ik hierop whatsapp gratis op downloaden en ook bestanden versturen etc?
Ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:00 schreef Rainai het volgende:
Op dit website...waar is de juiste, dat ik voor de Samsung Galaxy S kan downloaden.
Android 2.x ? oftwel dit link, begrijp ik?
http://www.whatsapp.com/android/
Kan nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:51 schreef Steve-O het volgende:
Iemand een idee of je kan groepschatten met WhatsApp ?
Met Blackberry messenger kan het wel .quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan niet
Dat kan geloof ik wel met pingchat (weet ik dus niet zeker)
Wie weet ooit in de toekomst bij WA. Nu nog niet iigquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:18 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Met Blackberry messenger kan het wel .
Als ik echter overstap van een BB naar bijv een Android wil ik nog wel graag kunnen groupchatten..
Mja inderdaad.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:19 schreef Loveless85 het volgende:
Gewoon mail... ?Of een echte Instant messenger (MSN/Ebuddy)
Neuh, er is volgens mij altijd wel iets op te vindenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja inderdaad.
Bedoel; je laat je telefoonkeuze toch niet afhangen van het feit of je wel of niet kan groep-chatten
Of ligt dat aan mij?
Dat zal vast niet lang meer duren iddquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, er is volgens mij altijd wel iets op te vindenEn ik denk dat WA ook vast nog wel met zoiets zat komen ooit
Nope. Dat is het nadeel van whatsapp. Het werkt precies als sms. Ook al heb ik jouw nummer, dan kan ik jou smsen of whatsappen. Als jij mijn nummer niet hebt, kun jij mij dus niet smsen of whatsappen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:06 schreef scodam het volgende:
Ik kan op mijn Nokia niet contactpersonen blokeren. Ik heb een bepaald persoon die wel mij heeft geblockt (gelukkig maar) maar hij/zij kan nog wel lekker mij zien (want heb diegene verwijderd uit mijn phone maar dit maakt niks uit gezien ik gewoon soms berichten ontvang van mensen die niet in mijn telefoon staan).
Wordt dit meegenomen in de volgende update?
Maar die persoon heeft mij wel geblokkeerd. Immers de last seen date blijft leeg. Waarom kan diegene dat wel en ik niet?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nope. Dat is het nadeel van whatsapp. Het werkt precies als sms. Ook al heb ik jouw nummer, dan kan ik jou smsen of whatsappen. Als jij mijn nummer niet hebt, kun jij mij dus niet smsen of whatsappen.
het gaat om mijn ex, vandaar dat het nogal gevoelig ligt. maar ik had vernomen dat je wel degelijk mensen kon blokkeren op whatsapp, maar dat heb ik dus fout?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:13 schreef kikoooooo het volgende:
Last seen zegt niks, offline weergeven zegt niks.
SMS ontvang je altijd, whatsapp ontvang je altijd. Hij ontvangt jouw berichten dus gewoon.
Lekker boeiend. Sms gooi je toch ook niet ongelezen weg?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:23 schreef scodam het volgende:
Maar het vreemde is dus dat die optie er in mijn nokia versie niet in zit. Ik zou het wel handig vinden dat als ze mij contact ze niet kan seen of ik het bericht heb gelezen, iets wat nu niet kan. Andersom kan ze dat wel bij mij.
Hij stuurt niet al je contacten een bericht, hij stuurt 1 sms naar de whatsapp server, zodat whatsapp ziet welk telefoonnummer je hebt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:52 schreef korting het volgende:
Even een vraagje.
We hebben net Whatsapp geinstalleerd, en toen hij klaar was wilde hij al mijn contacten een berichtje sturen. Dit bericht gaat niet weg, het lijkt wel of je alleen verder kan als je je contacten een bericht stuurt?
dat hebben we al gehad, alleen daarna..quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hij stuurt niet al je contacten een bericht, hij stuurt 1 sms naar de whatsapp server, zodat whatsapp ziet welk telefoonnummer je hebt.
Welk platform?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:17 schreef korting het volgende:
[..]
dat hebben we al gehad, alleen daarna..
Android 2.2quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Welk platform?
Hij gaat je contactpersonenlijst scannen op nummers die ook whatsapp hebben. Hij stuurt niet iedereen een sms hoor
Je krijgt geen berichten van hem en/of wordt niet gestalkt? Dan wis je toch gewoon zijn nummer en klaar is kees? Of ben ik nu zo dom?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:11 schreef scodam het volgende:
[..]
Maar die persoon heeft mij wel geblokkeerd. Immers de last seen date blijft leeg. Waarom kan diegene dat wel en ik niet?
Idd en denk dat die er ook niet gaat komen. Hele mooi phone zon N900 met Linux erop maar apps ervoor vinden is een hel. Volgende phone word dan toch maar een mainstream iphone waar wel apps voor zijn.quote:
Heb ik zelf niet zo vaak last meer van, bij vroegere versies (en dan heb ik het echt over de bèta, toen hij nog niet eens op de website stond) was het vaker.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:44 schreef SolidasRock het volgende:
Whatsapp "slaapt" nog altijd af en toe waardoor ik berichten veel te laat te zien krijg of ontvang. Jammer dat dit nog altijd niet is opgelost. Bij de Iphone4 werkt het gewoon vlekkeloos en bijna al mijn vrienden hebben zo 1tje nu inmiddels en nu ben ik diegeen die uitgelachen wordt.
Jammer.... en nee, ik wil niet naar Iphone4, ik wil dat WA op Android nou eens een keer goed gaat werken
Android-toestel hier... Geen enkel probleem. Werkt vlekkeloos.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:44 schreef SolidasRock het volgende:
Whatsapp "slaapt" nog altijd af en toe waardoor ik berichten veel te laat te zien krijg of ontvang. Jammer dat dit nog altijd niet is opgelost. Bij de Iphone4 werkt het gewoon vlekkeloos en bijna al mijn vrienden hebben zo 1tje nu inmiddels en nu ben ik diegeen die uitgelachen wordt.
Jammer.... en nee, ik wil niet naar Iphone4, ik wil dat WA op Android nou eens een keer goed gaat werken
Geen last van. Doe eens een handmatige check op updates binnen WAquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:44 schreef SolidasRock het volgende:
Laat me raden, je hebt een iPod Touch of iPad?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:32 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Waar de fuck is Whatsapp gebleven in de App store?
Bekijk even de FAQ van WhatsApp, meestal moet UPnP voldoende zijn. Maar goed, het kan ook zijn dat je even wat aparts moet open zetten. WiFi zou net zo snel moeten werken als 3G.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:44 schreef SolidasRock het volgende:
Raar... ik dacht dat dit een algemeen probleem was. Het lijkt bij mij erop dat WA gekilled wordt maar ik gebruik geen taskkiller. De berichten komen altijd aan als ik WA openhou maar zodra ik terugga naar buroblad en andere dingen ga doen of de telefoon op standby zet (scherm uit dus) komt er soms uren geen bericht erop.
Ik heb de indruk dat 3G beter werkt dan Wifi. Is er soms een poortje dat open moet op mijn router? Ik gebruik liever wifi ivm FUP van Hi.
Ik update altijd WA in de hoop dat de problemen dan zijn opgelost.
Ja?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt een iPod Touch of iPad?
Hij staat er gewoon nog hoor.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:32 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Waar de fuck is Whatsapp gebleven in de App store?
Dat werkt al niet meer sinds versie 2.5.10 geloof ik...quote:
Waarom niet dan? Ik heb em eraf gegooid.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat werkt al niet meer sinds versie 2.5.10 geloof ik...
Gewoon, valt buiten ondersteuning sinds die tijd. Maar gewoon blijven zeuren via mail en reviews ofzo..quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:15 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Waarom niet dan? Ik heb em eraf gegooid.
Dat je echt in een chat kan reageren?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:54 schreef winka het volgende:
Weet iemand hier hoe ik mijn whatsappberichten op mijn computer kan krijgenHeb een Iphone...
?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:21 schreef boffer69 het volgende:
Alsof we nog niet genoeg im shit hebben, ik vind 1 Ping!Chat meer dan genoeg.
Bedankt voor die informatiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:21 schreef boffer69 het volgende:
Dit is niet een verplichting, vriend.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:21 schreef boffer69 het volgende:
Nou nou poeh, poeh. Laat ik nu even alle PDA-topics op FOK! af gaan om te roepen dat we al genoeg shit hebben en 1 fabrikant genoeg isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:21 schreef boffer69 het volgende:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nou poeh, poeh. Laat ik nu even alle PDA-topics op FOK! af gaan om te roepen dat we al genoeg shit hebben en 1 fabrikant genoeg is
Ja klopt, dus als iedereen PingChat nou even verwijdert en WhatsApp installeert, en alle Blackberry-users naast Ping ook WhatsApp ff installeren is het voor iedereen handig.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:21 schreef boffer69 het volgende:
Dan betaal je ¤2 voor een jaarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:38 schreef Deceit het volgende:
maar wat na 15 november als mijn proefversie verloopt?
2000 berichtjes is niet eens zoveel, bovendien kun je tegenwoordig bij de meeste providers voor 10 euro 1000 smsjes versturen. Het meest relaxte aan Whatsapp vind ik dat je makkelijk en snel fotos en liedjes kunt sturen!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb in een paar maanden tijd meer dan 2000 berichtjes verstuurd via Whatsapp (Sommigen vast wel meer). Als ik dat als normale SMS-kosten zou moeten zien, dan was ik een jaar abonnement extra aan geld kwijt. Dan kan die 2 euro ook wel eraf per jaar..
Liedjes sturen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:23 schreef Letstalk het volgende:
[..]
2000 berichtjes is niet eens zoveel, bovendien kun je tegenwoordig bij de meeste providers voor 10 euro 1000 smsjes versturen. Het meest relaxte aan Whatsapp vind ik dat je makkelijk en snel fotos en liedjes kunt sturen!
Ik weet niet hoor, maar ik heb nooit last van het niet verzenden van berichtjes... Volgens mij kunnen de servers dat prima hebbenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Liedjes sturen?
Nu begrijp ik waarom de server het soms lastig heeft.
http://www.whatsapp.com/download/quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:46 schreef Curious_Man het volgende:
Is Whatsapp ook beschikbaar voor windowsmobile 6.5???
10 euro... Kan je weer paar biertjes van doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:23 schreef Letstalk het volgende:
[..]
2000 berichtjes is niet eens zoveel, bovendien kun je tegenwoordig bij de meeste providers voor 10 euro 1000 smsjes versturen. Het meest relaxte aan Whatsapp vind ik dat je makkelijk en snel fotos en liedjes kunt sturen!
Naah moeten die mensen maar gewoon een goed functionerende normale telefoon kopenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:20 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
10 euro... Kan je weer paar biertjes van doen.
Dus liever vi whatsapp.
Ik zou vet vinden als er een Whatsapp Java komt. Handig voor mensen zonder smartphone maar wel internet abbo... (heb zelf HTC dus niet nodig)
Creditcard, paypal?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:21 schreef Deceit het volgende:
[..]
Oh ja maar hoe dan, dat vroeg ik me af.. heb nog nooit een app. gekocht..
Je betaald inderdaad via paypalquote:
Blackberry Bold 9000. Mensen met 9700 en 9780 etc hebben wel smileysquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:23 schreef Merkie het volgende:
Heb je een iPhone? Dan moet je geowon een Emoji Free app (oid) uit de App Store downloaden. iPhone even rebooten en dan het Emoji-toetsenbord aanzetten.
Kun je je whatsapp niet updaten dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Blackberry Bold 9000. Mensen met 9700 en 9780 etc hebben wel smileyshet tart me.
Daar verschillen we dan in qua mening. Ik vind een iPhone bagger.quote:
Laatste versie zit er gewoon op.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:26 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Kun je je whatsapp niet updaten dan?
Blackberry goed vinden...quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar verschillen we dan in qua mening. Ik vind een iPhone bagger.
[..]
Laatste versie zit er gewoon op.
Apple fan boy uithangen...quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:29 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Blackberry goed vinden...![]()
Maar OT: tsja dat wordt lastig, zou t dan ook niet weten... heb je je foon al eens een keer opnieuw opgestart ofzo sinds de laaste keer dat je whatsapp hebt geupdate?
Er zit in zijn totaal geen icoontje, dat is het hele probleem.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:30 schreef Koepert het volgende:
Je weet dat t smiley-icoontje rechtsboven zit? (om maar even niet t simpelste over te slaan, omdat het 'toch niet daar aan ligt' )
BB loopt gewoon altijd achter qua features / apps.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar verschillen we dan in qua mening. Ik vind een iPhone bagger.
Dat dacht ik ook wel, maar toch denk ik. ik zeg t ff..quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er zit in zijn totaal geen icoontje, dat is het hele probleem.
Fanboy zijn omdat een ander systeem wat gericht is op zakelijke gebruikers opeens tienermeiden als markt krijgt die vervolgens gaan zeiken over dat apps niet net zo goed werken als op de iPhone/Androidquote:
Neger, alsjeblieft. Ga terug naar je kantoorbaan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:33 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Fanboy zijn omdat een ander systeem wat gericht is op zakelijke gebruikers opeens tienermeiden als markt krijgt die vervolgens gaan zeiken over dat apps niet net zo goed werken als op de iPhone/Android
Fixedquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Android fan boy uithangen...
En ja, natuurlijk heb ik dat gedaan. Ik ben een nerd op dit gebied, maar dit probleem is onoplosbaar. Ik kan er ook op google niks over vinden of zo, dus ik dacht hey, forum, topic, vragen.
Zo iemand heeft lange tenen! Ga jij maar slapen jemig hequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neger, alsjeblieft. Ga terug naar je kantoorbaan.
Ja, ik heb mijn gehele telefoon omgegooid. Alles verwijderd, nieuwere OS erop ditdatzuszo. Maar het werkt niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:34 schreef Letstalk het volgende:
[..]
FixedMaar dat is wel een beetje raar, heb je whatsapp al eens eraf gegooid en opnieuw erop gezet? Mensen die ik ken kregen die smileys gewoon met de update!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |