Ik heb die niet gehadquote:Op woensdag 29 december 2010 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
had je die van mn piem0l nog gehad of ging die naar m'n moeder?
Dat klinkt niet leukquote:Op woensdag 29 december 2010 19:20 schreef RacerDKB het volgende:
Niet updaten naar 2.1.10165!
Er zit een kutbug in 2.1.10165, elke keer als je reageert in een chat komt er onderaan dezelfde chat alleen dan nog een keer
Heb nu 6 chats open met één persoon door deze bug, en als je er eentje verwijderd raken de andere 5 op hol.
Oke, dan ga ik de update niet installerenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:20 schreef RacerDKB het volgende:
Niet updaten naar 2.1.10165!
Er zit een kutbug in 2.1.10165, elke keer als je reageert in een chat komt er onderaan dezelfde chat alleen dan nog een keer
Heb nu 6 chats open met één persoon door deze bug, en als je er eentje verwijderd raken de andere 5 op hol.
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:29 schreef Qwea het volgende:
Dus of ik ben aan het smsen geslagen toen ik dronken was en kan me niks herinneren![]()
Dan zal ik ongetwijfeld dronken zijn geweest.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
Whatsapp werkt NIET via SMS iig, het is gewoon een instant messager en werkt via je internetverbinding. Heeft het geen verbinding verzend het niks, ook niet via SMS dan ofzo.
Ze sturen jou een sms, één keer ter activatie ja. Weet niet of dat uit je bundel gaat, maar das ook niet echt de werking van het programma ofzo, das alleen om te checken of het nummer klopt.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan zal ik ongetwijfeld dronken zijn geweest.
En helemaal wat je zegt klopt niet
Je krijgt eenmalig een sms toegestuurddie gaat bij mijn weten toch gewoon uit je bundel?
Nou, zo nog maar es installen danquote:Op donderdag 30 december 2010 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze sturen jou een sms, één keer ter activatie ja. Weet niet of dat uit je bundel gaat, maar das ook niet echt de werking van het programma ofzo, das alleen om te checken of het nummer klopt.
Verder heb ik er 480 berichten mee gestuurd en 662 mee ontvangen en nog nooit wat geks in m'n sms kunnen ontdekken
Nou inderdaadquote:Op donderdag 30 december 2010 13:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ben benieuwd of de dienst het met oud&nieuw goed uithoudt..
Data kan best blijven werken en voice niet hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 13:10 schreef kikoooooo het volgende:
Natuurlijk werkt het niet met oud en nieuw. Spraakverbindingen werken dan niet eens, laat staan 3g.
Ik zit dan gewoon op de wifi van vrienden hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 13:10 schreef kikoooooo het volgende:
Natuurlijk werkt het niet met oud en nieuw. Spraakverbindingen werken dan niet eens, laat staan 3g.
Ja okay, maar als WA zélf er uit knalt dan heb je nog niks aan je wifi natuurlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit dan gewoon op de wifi van vrienden hoor
Ik ga er van uit dat dat niet gebeurd.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja okay, maar als WA zélf er uit knalt dan heb je nog niks aan je wifi natuurlijk
Yeah babyquote:Op donderdag 30 december 2010 13:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik ga het toch proberen met oud&nieuw, Roken zal die machine van Whatsapp doen, Roken zeg ik je!!!!
Precies, en ik weet niet hoe populair het in de US is, maar wss dan ook nog wel ff ná onsquote:Op donderdag 30 december 2010 17:38 schreef MacorgaZ het volgende:
Mwah, door het tijdverschil ligt WhatsApp waarschijnlijk al eerder dan 0.00 voor ons eruit hè.
Dat heb ik ook hoor.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:55 schreef RacerDKB het volgende:
Die dubbele chats bug is er al weer uit, had ook een mailtje naar ze gestuurd en is inmiddels al gefixt.
Jullie hadden er geen last van omdat jullie die versie gewoon geskipt hebben, en al een nog nieuwere hebben
Maar ik heb een fixatie om 3 keer per dag ''Bijwerken'' te kiezen
Ik update vaak pas als jij het hebt gezegdquote:Op donderdag 30 december 2010 20:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor.
Zowel via AppBrain als de Market zelf
Dat is toch wel goed van iTunes.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:32 schreef zarGon het volgende:
Hmpf, na een reset zie je niet de laatste berichten, maar berichten van een paar dagen geleden. Je kunt geen handmatige back-up van je WhatsApp-berichten met het programma zelf maken... (Ik zie die optie niet.)
Verder ook jammer dat ie de statistieken niet onthoudt na een reset.
Het is gewoon echt jammer dat Android/Google zelf geen systeem heeft voor back-ups zoals Apple dat heeft met iTunes. Zeer irritant.
WA is sowieso beter dan SMS tijdens de jaarwisselingquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wonderbaarblijk genoeg kwamen m'n berichtjes vrij snel aan bij de geadresseerden. Iets langzamer dan normaal, maar toch binnen een minuut..
Prettige jaarwisseling nog trouwens...
Dat heb ik soms ook! Hahaquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:51 schreef Kloonhommel het volgende:
Zit een idiote bug in xxxxxxxx180. Als ik whatsapp wil intikken krijg ik whatappatappatappatappatappatappatappatappatappatappatappatappatappatappatappatappatappatappatappatappatapp in display te zien.....
bij mij werkte het met oud en nieuw, via GPRS iig, 3G niet geprobeerd.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:10 schreef kikoooooo het volgende:
Nah, ik heb toch een aantal smsjes van mensen met Tmobile veel later gekregen, en ook een aantal gewoon 2 of 3 keer..quote:Op zondag 2 januari 2011 00:46 schreef De-Hamster het volgende:
T-Mobile ook, heb rond 0.00 2 smsjes gekregen en beantwoord en een telefoongesprek kunnen voeren dus ook deze bedrijven gaan met de tijd mee
Die update is er al een tijdje. Kun jij controleren of jij audio die jij hebt ontvangen, kan beluisteren? Ontvangen foto's en video's zijn wel te bekijken, inderdaad.quote:Op woensdag 5 januari 2011 04:12 schreef Marvelous het volgende:
YYEEAAAAHHH!!
Whatsapp heeft eindelijk nieuwe software voor de symbian, kan eindelijk foto`s/video`s versturen en ontvangen!!
Sinds een paar minuten geleden dan he
Oke, dat was het weer... wilde ik gewoon even melden!
Kreeg nu net pas bericht van whatsappquote:Op woensdag 5 januari 2011 04:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die update is er al een tijdje. Kun jij controleren of jij audio die jij hebt ontvangen, kan beluisteren? Ontvangen foto's en video's zijn wel te bekijken, inderdaad.
Lijkt er wel op: http://www.whatsapp.com/nokia/quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:31 schreef Deceit het volgende:
Nokia-C6-01-
kan ik hierop whatsapp gratis op downloaden en ook bestanden versturen etc?
Ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:00 schreef Rainai het volgende:
Op dit website...waar is de juiste, dat ik voor de Samsung Galaxy S kan downloaden.
Android 2.x ? oftwel dit link, begrijp ik?
http://www.whatsapp.com/android/
Kan nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:51 schreef Steve-O het volgende:
Iemand een idee of je kan groepschatten met WhatsApp ?
Met Blackberry messenger kan het wel .quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan niet
Dat kan geloof ik wel met pingchat (weet ik dus niet zeker)
Wie weet ooit in de toekomst bij WA. Nu nog niet iigquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:18 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Met Blackberry messenger kan het wel .
Als ik echter overstap van een BB naar bijv een Android wil ik nog wel graag kunnen groupchatten..
Mja inderdaad.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:19 schreef Loveless85 het volgende:
Gewoon mail... ?Of een echte Instant messenger (MSN/Ebuddy)
Neuh, er is volgens mij altijd wel iets op te vindenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja inderdaad.
Bedoel; je laat je telefoonkeuze toch niet afhangen van het feit of je wel of niet kan groep-chatten
Of ligt dat aan mij?
Dat zal vast niet lang meer duren iddquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, er is volgens mij altijd wel iets op te vindenEn ik denk dat WA ook vast nog wel met zoiets zat komen ooit
Nope. Dat is het nadeel van whatsapp. Het werkt precies als sms. Ook al heb ik jouw nummer, dan kan ik jou smsen of whatsappen. Als jij mijn nummer niet hebt, kun jij mij dus niet smsen of whatsappen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:06 schreef scodam het volgende:
Ik kan op mijn Nokia niet contactpersonen blokeren. Ik heb een bepaald persoon die wel mij heeft geblockt (gelukkig maar) maar hij/zij kan nog wel lekker mij zien (want heb diegene verwijderd uit mijn phone maar dit maakt niks uit gezien ik gewoon soms berichten ontvang van mensen die niet in mijn telefoon staan).
Wordt dit meegenomen in de volgende update?
Maar die persoon heeft mij wel geblokkeerd. Immers de last seen date blijft leeg. Waarom kan diegene dat wel en ik niet?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nope. Dat is het nadeel van whatsapp. Het werkt precies als sms. Ook al heb ik jouw nummer, dan kan ik jou smsen of whatsappen. Als jij mijn nummer niet hebt, kun jij mij dus niet smsen of whatsappen.
het gaat om mijn ex, vandaar dat het nogal gevoelig ligt. maar ik had vernomen dat je wel degelijk mensen kon blokkeren op whatsapp, maar dat heb ik dus fout?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:13 schreef kikoooooo het volgende:
Last seen zegt niks, offline weergeven zegt niks.
SMS ontvang je altijd, whatsapp ontvang je altijd. Hij ontvangt jouw berichten dus gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |