Interessant, maar waar is de bron van dat WhatsApp gegevens van AL je contactpersonen (dus ook degenen zonder WhatsApp) upload? En dat ook namen en emailadressen die daaraan gekoppeld zijn worden geupload? Want daar geloof ik namelijk geen flikker van.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:41 schreef vallisarosa het volgende:
Lees de volgende link maar eens
http://pliep.nl/blog/2010(...)tig_privacy_probleem
en kijk of je het dan nog zo een geweldige app vindt..
Je kan je eigen contactinformatie sturenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:15 schreef ohjajohh het volgende:
[..]
Dat hebben ze nog niet allemaal.
Jammer, het is dus niet zo dat wanneer ik iemand in mn lijst heb staan, dat ik automatisch bij hen ook in de lijst sta.
Die komt er vast wel voor versie 7quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:39 schreef ukga het volgende:
waarom is er geen whatsapp voor windows mobile
ik was eigenlijk niet echt op de hoogte van alle OS voor mobieltjes enzo. maar na ongeveer 2 uur met mijn nieuwe telefoon was ik daar wel achter ja.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:58 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Die komt er vast wel voor versie 7, ik mag hopen dat je doorhad dat windows 6.1, 6.5 hopeloos achterhaald was tijdens aanschaf van je telefoon?
Volgens mij bel je gewoon op de normale manier, maar is het gewoon een "versnelling" om iemand te bellen (ipv dat je naar contacten gaat, bladiebla)quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:38 schreef Brembo het volgende:
Bij mij staat nu als ik op menuknop druk bel, kan je nu ook al bellen via whatsapp?
Bij Android krijg je de update automatisch en anders kan je ook gewoon een update uitvoerenquote:Op zondag 26 december 2010 22:02 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ik lees net op Facebook dat v2.2 voor Symbian nu ook multimedia support. Kan ik mijn app ook updaten naar deze versie of moet ik het de-installeren en opnieuw installeren?
Hmm ik zie linksboven alleen een vakje met 3G en heb daar eigenlijk nog nooit 2G zien staan. Ik vind geen instelling waar ik dit kan aanpassen maar bij Berichteninstellingen staat wel: Voorkeursverbinding: - GSM/UMTS of - Packet-gegevens, en dit stond op de eerste.quote:Op zondag 26 december 2010 22:54 schreef Kloonhommel het volgende:
Kan je in je satio niet instellen dat ie alleen op gsm netwerk en wifi werkt? Dus op 2g ipv 3g of umts of hdspa.
Ik begrijp dat je helemaal geen mobiel internet wil gebruiken. Dan is dat de manier.
Nope elke keer als ik iets wil wijzigen dan krijg ik: "Kan beveiligde netwerkbestemming niet wijzigen". En verwijderen lukt dus ook niet.quote:Op zondag 26 december 2010 19:33 schreef kikoooooo het volgende:
Kun je het toegangspunt niet wijzigen? Dat je de waardes veranderd?
Gewoon op whatsapp.com downloaden, symbian vraagt automatisch of je het wilt vervangen met de vorige versie.quote:Op zondag 26 december 2010 22:02 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ik lees net op Facebook dat v2.2 voor Symbian nu ook multimedia support. Kan ik mijn app ook updaten naar deze versie of moet ik het de-installeren en opnieuw installeren?
Volgens mijn WA heeft niemand van mijn contacten nog WAquote:
Had ik eergister ook, met android.quote:Op woensdag 29 december 2010 08:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mijn WA heeft niemand van mijn contacten nog WA
Dat lukte me net ook nietquote:Op woensdag 29 december 2010 08:08 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Had ik eergister ook, met android.
Ff refreshen did the trick.
Nee. Nog niet gehad.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:08 schreef kikoooooo het volgende:
Hebben jullie trouwens ook wel eens last van het verkeerde contact openen? Soms wil ik een bericht sturen naar iemand, druk op de naam van dat persoon en hij opent een andere conversatie met een ander persoon?
Ja, heb ik zo nu en dan. En dan kijk ik niet, dus stuur ik het bericht naar de verkeerde persoonquote:Op woensdag 29 december 2010 13:08 schreef kikoooooo het volgende:
Hebben jullie trouwens ook wel eens last van het verkeerde contact openen? Soms wil ik een bericht sturen naar iemand, druk op de naam van dat persoon en hij opent een andere conversatie met een ander persoon?
Nee, dat heb ik weleens bij smsen (android, htc desire), maar bij WA heb ik het nog nooit gehadquote:Op woensdag 29 december 2010 13:08 schreef kikoooooo het volgende:
Wat zij zegt, wel in SMS dat als ik de bovenste conversatie kies hij de onderste uit het venster opentquote:Op woensdag 29 december 2010 13:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik weleens bij smsen (android, htc desire), maar bij WA heb ik het nog nooit gehad
En ik maar denken dat die lieve berichtjes voor mij bedoeld warenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, heb ik zo nu en dan. En dan kijk ik niet, dus stuur ik het bericht naar de verkeerde persoon
Oo bij mij is het dan vaak degene die er net onder staatquote:Op woensdag 29 december 2010 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat zij zegt, wel in SMS dat als ik de bovenste conversatie kies hij de onderste uit het venster opent
Druk je dan niet gewoon verkeerd op het schermquote:Op woensdag 29 december 2010 13:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo bij mij is het dan vaak degene die er net onder staat
Neequote:Op woensdag 29 december 2010 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Druk je dan niet gewoon verkeerd op het scherm
Dat had ik net dus weerquote:Op woensdag 29 december 2010 13:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, heb ik zo nu en dan. En dan kijk ik niet, dus stuur ik het bericht naar de verkeerde persoon
Ja dat is wel strontirritant, dan stuur je de foto ook meteen aan de verkeerde. Lastigquote:Op woensdag 29 december 2010 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb weleens dat als je bv. direct na een foto nemen kiest dat je hem wil delen en vervolgens whatsapp hij niet goed scrolled. Dan wil je dus omlaag scrollen, maar hij kiest gelijk het contact waar je vinger het scherm raakt voor de 'vegende' beweging
Ik had dat al 2 keer met zeer onschuldige foto's gehad dus doe het nu anders. Open eerst contact en kies daar dan wel dat ik diegene een foto wil sturenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
Ja zo stuurde ik dus een foto van m'n poes (zo'n beest met 4 pootjes ja) naar een vriend ipv m'n vriendin
Ja das idd beterquote:Op woensdag 29 december 2010 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had dat al 2 keer met zeer onschuldige foto's gehad dus doe het nu anders. Open eerst contact en kies daar dan wel dat ik diegene een foto wil sturen
Naja, beter extra stappen dan dat foute foto's naar verkeerde mensen gaanquote:Op woensdag 29 december 2010 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das idd beterGewoon contact/conversatie openen en dan bijlage toevoegen. Maar tis zonde want het zijn wel weer wat extra stappen
had je die van mn piem0l nog gehad of ging die naar m'n moeder?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, beter extra stappen dan dat foute foto's naar verkeerde mensen gaan
Liever die extra stappen danquote:Op woensdag 29 december 2010 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das idd beterGewoon contact/conversatie openen en dan bijlage toevoegen. Maar tis zonde want het zijn wel weer wat extra stappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |