Gewoon, valt buiten ondersteuning sinds die tijd. Maar gewoon blijven zeuren via mail en reviews ofzo..quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:15 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Waarom niet dan? Ik heb em eraf gegooid.
Dat je echt in een chat kan reageren?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:54 schreef winka het volgende:
Weet iemand hier hoe ik mijn whatsappberichten op mijn computer kan krijgenHeb een Iphone...
?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:21 schreef boffer69 het volgende:
Alsof we nog niet genoeg im shit hebben, ik vind 1 Ping!Chat meer dan genoeg.
Bedankt voor die informatiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:21 schreef boffer69 het volgende:
Dit is niet een verplichting, vriend.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:21 schreef boffer69 het volgende:
Nou nou poeh, poeh. Laat ik nu even alle PDA-topics op FOK! af gaan om te roepen dat we al genoeg shit hebben en 1 fabrikant genoeg isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:21 schreef boffer69 het volgende:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nou poeh, poeh. Laat ik nu even alle PDA-topics op FOK! af gaan om te roepen dat we al genoeg shit hebben en 1 fabrikant genoeg is
Ja klopt, dus als iedereen PingChat nou even verwijdert en WhatsApp installeert, en alle Blackberry-users naast Ping ook WhatsApp ff installeren is het voor iedereen handig.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:21 schreef boffer69 het volgende:
Dan betaal je ¤2 voor een jaarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:38 schreef Deceit het volgende:
maar wat na 15 november als mijn proefversie verloopt?
2000 berichtjes is niet eens zoveel, bovendien kun je tegenwoordig bij de meeste providers voor 10 euro 1000 smsjes versturen. Het meest relaxte aan Whatsapp vind ik dat je makkelijk en snel fotos en liedjes kunt sturen!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb in een paar maanden tijd meer dan 2000 berichtjes verstuurd via Whatsapp (Sommigen vast wel meer). Als ik dat als normale SMS-kosten zou moeten zien, dan was ik een jaar abonnement extra aan geld kwijt. Dan kan die 2 euro ook wel eraf per jaar..
Liedjes sturen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:23 schreef Letstalk het volgende:
[..]
2000 berichtjes is niet eens zoveel, bovendien kun je tegenwoordig bij de meeste providers voor 10 euro 1000 smsjes versturen. Het meest relaxte aan Whatsapp vind ik dat je makkelijk en snel fotos en liedjes kunt sturen!
Ik weet niet hoor, maar ik heb nooit last van het niet verzenden van berichtjes... Volgens mij kunnen de servers dat prima hebbenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Liedjes sturen?
Nu begrijp ik waarom de server het soms lastig heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |