mooi tochquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:42 schreef Buitendam het volgende:
Ik moest zo hard lachen toen Peturrrrr zei: En dan ook nog eens je eigen bank willen beroven?!
En de manier waarop Koen reageerde: Oooooooh!!
De gifbeker moest wel helemaal leeg voor Rambo.
Petuurrrrr heeft schijt. Een half uur eerder stond die debiel in een kogelvrijvest met een Glock op een half varken te schietenquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:18 schreef vosss het volgende:
Mag die Peter wel zo met die grote geweren gaan staan zwaaien?
Dat is bewijslast en volgens mij is Peter niet meer dan gewoon een burger en moet ie met zn handen af blijven van de bewijslast toch?
Waarom mocht dat van de politie?
Hij lijkt op Joran.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:01 schreef EL_Presidente het volgende:
http://mk-foto.nl/images/rabocity/rabocity_6Ca.pdf
Met dum dum-kogels nog wel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Petuurrrrr heeft schijt. Een half uur eerder stond die debiel in een kogelvrijvest met een Glock op een half varken te schieten
Dat mag niet. Sterker nog, volgens mij is het zelfs strafbaar om aan bewijsmateriaal te komenquote:Vond dat laatste ook een beetje vaag dat peter alles uit die auto trok. Maar ik denk dat toen hij de politie tipte hij een soort van afspraak heeft gemaakt met ze dat hij wel zijn programma moest maken, of iets in die trant.
Ach, er is toch niet echt sprake van bewijsmateriaal dat 'vervuild' kan raken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat mag niet. Sterker nog, volgens mij is het zelfs strafbaar om aan bewijsmateriaal te komen
Nee ok, maar beleid is beleid toch? Zie die neger wat niet mag blijven volgens de regels en terug moet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach, er is toch niet echt sprake van bewijsmateriaal dat 'vervuild' kan raken.
Oke.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee ok, maar beleid is beleid toch? Zie die neger wat niet mag blijven volgens de regels en terug moet.
Nou dan moet Peturrrrr ook gewoon met zn handen van dat bewijs afblijven; me dunkt
Dat is toch gewoon strafbaar of ben ik nou gek?quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:19 schreef Karina het volgende:
Zoals hij gewoon even in al die wapens en kogels, het bewijsmateriaal! stond te graaien, voor de neus van de politie, idioot eigenlijk.
Appels / perenquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee ok, maar beleid is beleid toch? Zie die neger wat niet mag blijven volgens de regels en terug moet.
Nou dan moet Peturrrrr ook gewoon met zn handen van dat bewijs afblijven; me dunkt
quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar blijft de video van DE CONFRONTATIE?
Mijn sympathie kwam tijdens de uitzending steeds meer bij Koen te liggen. 'John' was de echte klootzak.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:13 schreef Mercer het volgende:
Wow, ik heb hier nog geen enkele negatieve reactie gelezen. Dat is normaalgesproken wel anders.![]()
Nee, negers en peturrrrquote:
Het is volgens mij ook best een goede jongen, met een verkeerde hobby waar andere mensen mogelijk onder te lijden hebben.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mijn sympathie kwam tijdens de uitzending steeds meer bij Koen te liggen. 'John' was de echte klootzak.
Joran heeft ook vast zijn goede kanten. Probleem is dat ze wat minder goede dingen doen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Het is volgens mij ook best een goede jongen, met een verkeerde hobby waar andere mensen mogelijk onder te lijden hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |