RAMBOBANK!twitter:PeterRdeV twitterde op zondag 30-10-2011 om 20:56:23Over een half uurtje de ontmaskering van een gewetenloze wapenhandelaar bij de RA(M)BO-bank... SBS6 21:30 uur. reageer retweet
PeterRdeV Peter R. de Vriesquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:14 schreef carboni het volgende:
RAMBOBANK!twitter:PeterRdeV twitterde op zondag 30-10-2011 om 20:56:23Over een half uurtje de ontmaskering van een gewetenloze wapenhandelaar bij de RA(M)BO-bank... SBS6 21:30 uur. reageer retweet
Inderdaad, netjes hoor.quote:
Heeft ie weer natte dromen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ze gingen alleen achter hem aan omdat ie een wapenhandelaar zou zijn toch? Met toeval dus ook bezig om een flinke kraak te doen, heeft Peter wel geluk bij gehad.
Koen moet zich wel kut gevoeld hebben op het moment dat ie Peter Rrrr zag.
Ik dacht even dat hij ging huilen. Probeerde nog, een beetje half, te vluchten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ja, en toen-ie naar "John" keek.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Kan het me wel voorstellen, dat verwacht je eigenlijk niet. Maar ik vond wel dat hij iets te onvoorzichtig was met alles, dus dan is het eigenlijk gewoon wachten tot het mis gaat.quote:
Inderdaad. Net op het moment dat ik dacht dat het niet echt bijzonder was kwam er een prachtige wending.quote:
Nou zo voorzichtig vond ik hem niet, zulke wapendeals met onbekenden in je woonkamer afhandelen. En na 3 afspraken zelf komen met plannen om je eigen bank te beroven.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Kan het me wel voorstellen, dat verwacht je eigenlijk niet. Maar ik vond wel dat hij iets te voorzichtig was met alles, dus dan is het eigenlijk gewoon wachten tot het mis gaat.
Inderdaad, hij was helemaal niet voorzichtig.quote:Op maandag 31 oktober 2011 06:30 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Nou zo voorzichtig vond ik hem niet, zulke wapendeals met onbekenden in je woonkamer afhandelen. En na 3 afspraken zelf komen met plannen om je eigen bank te beroven.
Ik bedoelde ONvoorzichtigquote:Op maandag 31 oktober 2011 06:30 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Nou zo voorzichtig vond ik hem niet, zulke wapendeals met onbekenden in je woonkamer afhandelen. En na 3 afspraken zelf komen met plannen om je eigen bank te beroven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |