mooi tochquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:42 schreef Buitendam het volgende:
Ik moest zo hard lachen toen Peturrrrr zei: En dan ook nog eens je eigen bank willen beroven?!
En de manier waarop Koen reageerde: Oooooooh!!
De gifbeker moest wel helemaal leeg voor Rambo.
Petuurrrrr heeft schijt. Een half uur eerder stond die debiel in een kogelvrijvest met een Glock op een half varken te schietenquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:18 schreef vosss het volgende:
Mag die Peter wel zo met die grote geweren gaan staan zwaaien?
Dat is bewijslast en volgens mij is Peter niet meer dan gewoon een burger en moet ie met zn handen af blijven van de bewijslast toch?
Waarom mocht dat van de politie?
Hij lijkt op Joran.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:01 schreef EL_Presidente het volgende:
http://mk-foto.nl/images/rabocity/rabocity_6Ca.pdf
Met dum dum-kogels nog wel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Petuurrrrr heeft schijt. Een half uur eerder stond die debiel in een kogelvrijvest met een Glock op een half varken te schieten
Dat mag niet. Sterker nog, volgens mij is het zelfs strafbaar om aan bewijsmateriaal te komenquote:Vond dat laatste ook een beetje vaag dat peter alles uit die auto trok. Maar ik denk dat toen hij de politie tipte hij een soort van afspraak heeft gemaakt met ze dat hij wel zijn programma moest maken, of iets in die trant.
Ach, er is toch niet echt sprake van bewijsmateriaal dat 'vervuild' kan raken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat mag niet. Sterker nog, volgens mij is het zelfs strafbaar om aan bewijsmateriaal te komen
Nee ok, maar beleid is beleid toch? Zie die neger wat niet mag blijven volgens de regels en terug moet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach, er is toch niet echt sprake van bewijsmateriaal dat 'vervuild' kan raken.
Oke.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee ok, maar beleid is beleid toch? Zie die neger wat niet mag blijven volgens de regels en terug moet.
Nou dan moet Peturrrrr ook gewoon met zn handen van dat bewijs afblijven; me dunkt
Dat is toch gewoon strafbaar of ben ik nou gek?quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:19 schreef Karina het volgende:
Zoals hij gewoon even in al die wapens en kogels, het bewijsmateriaal! stond te graaien, voor de neus van de politie, idioot eigenlijk.
Appels / perenquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee ok, maar beleid is beleid toch? Zie die neger wat niet mag blijven volgens de regels en terug moet.
Nou dan moet Peturrrrr ook gewoon met zn handen van dat bewijs afblijven; me dunkt
quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar blijft de video van DE CONFRONTATIE?
Mijn sympathie kwam tijdens de uitzending steeds meer bij Koen te liggen. 'John' was de echte klootzak.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:13 schreef Mercer het volgende:
Wow, ik heb hier nog geen enkele negatieve reactie gelezen. Dat is normaalgesproken wel anders.![]()
Nee, negers en peturrrrquote:
Het is volgens mij ook best een goede jongen, met een verkeerde hobby waar andere mensen mogelijk onder te lijden hebben.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mijn sympathie kwam tijdens de uitzending steeds meer bij Koen te liggen. 'John' was de echte klootzak.
Joran heeft ook vast zijn goede kanten. Probleem is dat ze wat minder goede dingen doen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Het is volgens mij ook best een goede jongen, met een verkeerde hobby waar andere mensen mogelijk onder te lijden hebben.
Vooral een domme jongen. Als manager bij de Rabobank heb je een mooi salaris en kun je een fijn leven leiden. Hij zet alles op het spel door na een paar ontmoetingen met een volslagen vreemde alles te vertellen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Het is volgens mij ook best een goede jongen, met een verkeerde hobby waar andere mensen mogelijk onder te lijden hebben.
dat is natuurlijk afgesproken met de politie. maar idd erg slechtquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:18 schreef vosss het volgende:
Mag die Peter wel zo met die grote geweren gaan staan zwaaien?
Dat is bewijslast en volgens mij is Peter niet meer dan gewoon een burger en moet ie met zn handen af blijven van de bewijslast toch?
Waarom mocht dat van de politie?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:16 schreef eight het volgende:
[..]
Vooral een domme jongen. Als manager bij de Rabobank heb je een mooi salaris en kun je een fijn leven leiden. Hij zet alles op het spel door na een paar ontmoetingen met een volslagen vreemde alles te vertellen.
Hoe dom en naïef kun je zijn om op deze manier je leven te verkloten.
Idd en wat me ook opviel is dat ie niet eens de naam vroeg in het eerste telefoongesprek (Sjon vertelde hem niet uit zichzelf)quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:16 schreef eight het volgende:
[..]
Vooral een domme jongen. Als manager bij de Rabobank heb je een mooi salaris en kun je een fijn leven leiden. Hij zet alles op het spel door na een paar ontmoetingen met een volslagen vreemde alles te vertellen.
Hoe dom en naïef kun je zijn om op deze manier je leven te verkloten.
Zonder Peter liep die vent nu nog steeds wapens te verkopen dus als hij die wapens wil laten zien voor zijn show dan heeft ie dat gewoon verdiendquote:Op dinsdag 1 november 2011 02:23 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
dat is natuurlijk afgesproken met de politie. maar idd erg slecht
ditquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:57 schreef Donnis het volgende:
[..]
Zonder Peter liep die vent nu nog steeds wapens te verkopen dus als hij die wapens wil laten zien voor zijn show dan heeft ie dat gewoon verdiend
Het is een deal. Politie neemt het voor lief. Toch vind ik het een beetje sneu. De aflevering was prima. Dit was een beetje over the top...SBS. Tja wat wil jequote:Op vrijdag 4 november 2011 20:57 schreef Donnis het volgende:
[..]
Zonder Peter liep die vent nu nog steeds wapens te verkopen dus als hij die wapens wil laten zien voor zijn show dan heeft ie dat gewoon verdiend
Nee, maar dat is ook wel begrijpelijk .quote:Op zondag 6 november 2011 22:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik snapte die glimlachjes steeds, niet. Ze kwam op mij niet over als de treurende vrouw.
Ja nou goh goh.quote:Op zondag 6 november 2011 23:04 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]Nee, maar dat is ook wel begrijpelijk .
Hij heeft haar bedrogen, dus ik denk niet dat zij er verder heel erg van wakker ligt.
Die krantenknipsels idd... zou dat van Hermans kant een aanwijzing zijn geweest? Dat hij vreesde voor zijn leven (die opmerkingen ook vlak voor zijn verdwijning) en ze daarom bij zich hield voor het geval zijn schoonvader hem echt wat zou (laten) aan doen?quote:Op zondag 6 november 2011 22:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Het meest frappante vond ik dat Ploegstra die krantenknipsels in z'n portemonnee had bewaard. Zoiets doe je volgens mij niet als je het niet ergens bezighoudt. En het feit dat zijn tweede telefoon voor al die afspraakjes, nooit boven water is gekomen. Zoals in de uitzending al gezegd: om Sandra te sparen?
Ook erg vaag idd. Alsof je jezelf er zomaar bij neer legt als je zogenaamd keurige man een dreigbrief en dreigtelefoontjes krijgt.quote:Op zondag 6 november 2011 23:09 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat die Sandra zogenaamd niets wist van al die affaires... wie gelooft dat nou? Ook zo'n raar verhaal vond ik.
Het lijkt me dat je die krantenknipsels niet zonder reden met je meedraagt. Misschien wist Ploegstra meer dan zijn vrouw denkt en werd hij al geruime tijd bedreigd en gevolgd en wist hij ook wie daar achter zat. Die krantenberichten kunnen ook een stille hint zijn, zodat mensen die zijn spullen weten bij wie ze moeten zijn in het geval hem iets zou overkomen.quote:Op zondag 6 november 2011 22:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Geweldige aflevering, indrukwekkend, eng ook.
Die schoonvader... wat een figuur. Hij zei niks te weten van de relaties van zijn schoonzoon, terwijl het hele dorp het wist. Keiharde leugen dus.
Het meest frappante vond ik dat Ploegstra die krantenknipsels in z'n portemonnee had bewaard. Zoiets doe je volgens mij niet als je het niet ergens bezighoudt. En het feit dat zijn tweede telefoon voor al die afspraakjes, nooit boven water is gekomen. Zoals in de uitzending al gezegd: om Sandra te sparen?
Ja vooral dat laatste. En lekker voor dat dochtertje, dat praatte zijn vrouw ook iets teveel recht als je het mij vraagt.quote:Op zondag 6 november 2011 23:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Herman heeft ook nooit aangifte gedaan van al die bedreigingen. Als hij wist dat het zijn schoonvader was snap ik wel dat ie dat niet gedaan heeft: had schoonvader weer de politie op zijn dak gehad en dat was wel het laatste wat de bedoeling was omdat ie daarop juist flipte.
Maar inderdaad: zijn vrouw moet echt veel meer hebben geweten en nóg weten. Je kunt niet 16 jaar met iemand samenleven en dan niet doorhebben wat er werkelijk speelt.
Je weet dat als je vreemd gaat dat je in de problemen kunt komen.quote:Op zondag 6 november 2011 23:08 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ja nou goh goh.Verder was hij er wel voor zijn gezin. En zijn vrouw was zich nergens van bewust, dus om hem dat erg kwalijk te gaan nemen. Mwah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |