Rubber is een polymeer dat voorkomt als een emulsie in het sap van een aantal plantensoorten (dit sap is bekend als latex), zoals Braziliaanse rubberboom, Indische rubberboom (Ficus elastica), Euphorbia's (Manihot glaziovii), paardenbloem onder andere Taraxacum kok-saghyz, Parthenium argentatum, Funtumia elastica, Landolphia spp. en Cryptostegia spp.. De naam komt van het Engelstalige werkwoord voor wrijven (to rub).quote:
Nee, want Symphquote:
Werk terroriseren ftwquote:Op zondag 5 december 2010 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die komt dan toch wel naar ons?
of moeten we zijn werk terroriseren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ja, en in Zwolle wonen alleen lompe dronken boeren.quote:Op zondag 5 december 2010 23:22 schreef MPG het volgende:
[..]
tv is natuurlijk een medium voor de eenvoudige medemens. Daar besteed ik mijn aandacht niet aan.
En wederom is een percentage HvN-kijkers en volkszangers (welke ook vrij veel in Brabant te vinden zijn) natuurlijk geen enkel excuus voor een generalisatie.
Ik generaliseer graag. Dat maakt het leven makkelijk en voorspelbaar.quote:Op zondag 5 december 2010 23:22 schreef MPG het volgende:
[..]
tv is natuurlijk een medium voor de eenvoudige medemens. Daar besteed ik mijn aandacht niet aan.
En wederom is een percentage HvN-kijkers en volkszangers (welke ook vrij veel in Brabant te vinden zijn) natuurlijk geen enkel excuus voor een generalisatie.
Weet ikquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want Symph![]()
[..]
Werk terroriseren ftwen wokkie danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Wok zoeken we ook opquote:
Lijkt mij wel gezellig als we ergens met ze allen kunnen lunchen. Moeten we denk ik wel een tafel bespreken thoughquote:Op zondag 5 december 2010 23:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja hoelaat enzo, ik moet met OV dus niet al te laat weer terug....
24 december hebben we het nu over, en geen idee hoe laat, wat mij betreft rond 14:00 als ik Thijs mee moet nemen en eerder nog als ik hem uitbesteedquote:Op zondag 5 december 2010 23:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja hoelaat enzo, ik moet met OV dus niet al te laat weer terug....
Haarlem, 24-12, hoe laat en ben ik misschien ook welkom?quote:
Hoe hard ze ook tegen je hart schoppen, breken zal het niet meerquote:
lunchen ??? Je kwam toch tegen 16:00 aan?quote:Op zondag 5 december 2010 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt mij wel gezellig als we ergens met ze allen kunnen lunchen. Moeten we denk ik wel een tafel bespreken though
Deurne eigenlijk, maar regio Eindhoven de gekste jaquote:
Natuurlijk ben je welkomquote:Op zondag 5 december 2010 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Haarlem, 24-12, hoe laat en ben ik misschien ook welkom?
Oh, jawel hoorquote:Op zondag 5 december 2010 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe hard ze ook tegen je hart schoppen, breken zal het niet meer
iddquote:Op zondag 5 december 2010 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en in Zwolle wonen alleen lompe dronken boeren.
Klaaaar!
Dat is een week eerder. Het gaat nu over 24 decemberquote:Op zondag 5 december 2010 23:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lunchen ??? Je kwam toch tegen 16:00 aan?
zolang je maar niet uit helmond komtquote:Op zondag 5 december 2010 23:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deurne eigenlijk, maar regio Eindhoven de gekste ja![]()
![]()
Nuuuuut. Want in Zwolle wonen ook zeer lieve en knappe damesquote:Op zondag 5 december 2010 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en in Zwolle wonen alleen lompe dronken boeren.
Klaaaar!
Sinds 2 maanden hebben we ook internet en kennen we Fok!quote:Op zondag 5 december 2010 23:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
en in Twente hebben ze sinds 10 jaar licht
lichtquote:Op zondag 5 december 2010 23:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, jawel hoorMijn hart kan best hard breken, maar dat licht aan mij
Oh neuh dat gebeurt mij niet meerquote:Op zondag 5 december 2010 23:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, jawel hoorMijn hart kan best hard breken, maar dat licht aan mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |