Deze grap was leuk geweest als je die drumstel erbij had gehad.quote:
Ja, precies, en misschien Muck als het haar lukt en DM woont er ook in de buurt...quote:Op zondag 5 december 2010 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee, Jij en Marijke en misschien LovelyLady
Symphonic woont natuurlijk daar in de buurt
Nietquote:
quote:Hoewel jij ook helpt
Koffiequote:
Ik kan plat lezen, schrijven is mij te moeilijk.quote:Op zondag 5 december 2010 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er bestaat ook Drentse literatuur he?Mijn moeder kan dat serieus lezen
quote:Op zondag 5 december 2010 23:13 schreef PeZu het volgende:
steetje, rijke, kijk een swat ik tegenkwam, kennen jullie deze nog?
[ afbeelding ]
http://www.instantrimshot.nl/quote:Op zondag 5 december 2010 23:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Deze grap was leuk geweest als je die drumstel erbij had gehad.
Ba-doem Tssh.
quote:Op zondag 5 december 2010 23:13 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan niet plat lezen, dan val ik in sloapquote:Op zondag 5 december 2010 23:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik kan plat lezen, schrijven is mij te moeilijk.
Generalistquote:Op zondag 5 december 2010 23:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dankzij stemmers uit Limburg (en dan vooral de sterke onderbouwing die ze erbij geven) en België ben ik jaren geleden mijn vertrouwen in de zachte G pratende medemens verloren.
Slaap lekker cgmquote:Op zondag 5 december 2010 23:14 schreef cablegunmaster het volgende:
hoe verslavend deze chat ook mogen zijn... , hoe leuk ik het ook vind om elk berichtje na te lezen..
(ja ik lees daadwerkelijk als ik het volg alle berichtjes.)
Ik ga even,eeuhm...muziek luisteren, peuk roken en slapen
mss filmpje vooraf
Mja, ook hier niet hoorquote:Op zondag 5 december 2010 23:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weer?Voor zover ik weet is dit de eerste keer
keequote:Op zondag 5 december 2010 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, ook hier niet hoorMaar ik heb het er elders al zoooo vaak over gehad
Hahahaquote:Op zondag 5 december 2010 23:13 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 december 2010 23:14 schreef cablegunmaster het volgende:
hoe verslavend deze chat ook mogen zijn... , hoe leuk ik het ook vind om elk berichtje na te lezen..
mss filmpje vooraf
Niet alleen dat.quote:Op zondag 5 december 2010 23:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Generalist.
Als je die peroxide mozartkugel en zijn volgelingen bedoelt, dan wil ik bij dezen even nadrukkelijk melden dat ik mij volledig van zijn gedachtengoed distantieer.
Goed bezigquote:Op zondag 5 december 2010 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, precies, en misschien Muck als het haar lukt en DM woont er ook in de buurt...
Slaap ze!quote:Op zondag 5 december 2010 23:14 schreef cablegunmaster het volgende:
mss filmpje vooraf
Welterusten CGMquote:Op zondag 5 december 2010 23:14 schreef cablegunmaster het volgende:
mss filmpje vooraf
Als de rest het er ook mee eens isquote:
Ik herken mij in jouw woorden na 'maar'.quote:Op zondag 5 december 2010 23:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet alleen dat.Het idee van Limburg onafhankelijk (terwijl ze de grootste netto-ontvangers zijn), het feit dat ze het ene kiesjaar extreem-links stemmen, dan weer extreem rechts. En sowieso relatief weinig voor de stabiele middenpartijen gaan.
En omdat ik nog nooit een Limburger met een zinnig argumenten op een bepaalde partij heb zien stemmen, maar ik denk ook dat slimme Limburgers niet geassocieerd willen worden met bepaalde regio's daar.
Dat moeten we nog maar even afwachten inderdaadquote:Op zondag 5 december 2010 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als de rest het er ook mee eens is
Marijke? Haarlem?quote:Op zondag 5 december 2010 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat moeten we nog maar even afwachten inderdaad
* MPG knuffelt Marijkje...quote:
Je doet ook niet veel moeite om dat beeld te ontkrachten dan. Ik haal mijn informatie natuurlijk van de buis. Als jij nu eens op tv kwam.quote:Op zondag 5 december 2010 23:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik herken mij in jouw woorden na 'maar'.
Dus gelieve niet te generaliseren. Dank u.
Als jij rijdt?quote:
Grapjes PI lieverdquote:
Keequote:
Lol, whut?quote:
En Muck halen we wel op als ze mee wil en dan woont de rest er toch naastquote:
Jaquote:Op zondag 5 december 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En Muck halen we wel op als ze mee wil en dan woont de rest er toch naast
huh?quote:
Heuj, daar was je wel weerquote:
of bij pienquote:Op zondag 5 december 2010 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaZullen we dan ook koffie drinken bij Symph?
die komt dan toch wel naar ons?quote:Op zondag 5 december 2010 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaZullen we dan ook koffie drinken bij Symph?
tv is natuurlijk een medium voor de eenvoudige medemens. Daar besteed ik mijn aandacht niet aanquote:Op zondag 5 december 2010 23:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je doet ook niet veel moeite om dat beeld te ontkrachten dan. Ik haal mijn informatie natuurlijk van de buis. Als jij nu eens op tv kwam.
Oh ja, ik neem Limburgers ook niet bijzonder vaak serieus omdat er relatief veel mensen zijn die daar Hart van Nederland bijzonder serieus nemen. En omdat er relatief veel volkszangers wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |