Als de rest het er ook mee eens isquote:
Ik herken mij in jouw woorden na 'maar'.quote:Op zondag 5 december 2010 23:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet alleen dat.Het idee van Limburg onafhankelijk (terwijl ze de grootste netto-ontvangers zijn), het feit dat ze het ene kiesjaar extreem-links stemmen, dan weer extreem rechts. En sowieso relatief weinig voor de stabiele middenpartijen gaan.
En omdat ik nog nooit een Limburger met een zinnig argumenten op een bepaalde partij heb zien stemmen, maar ik denk ook dat slimme Limburgers niet geassocieerd willen worden met bepaalde regio's daar.
Dat moeten we nog maar even afwachten inderdaadquote:Op zondag 5 december 2010 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als de rest het er ook mee eens is
Marijke? Haarlem?quote:Op zondag 5 december 2010 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat moeten we nog maar even afwachten inderdaad
* MPG knuffelt Marijkje...quote:
Je doet ook niet veel moeite om dat beeld te ontkrachten dan. Ik haal mijn informatie natuurlijk van de buis. Als jij nu eens op tv kwam.quote:Op zondag 5 december 2010 23:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik herken mij in jouw woorden na 'maar'.
Dus gelieve niet te generaliseren. Dank u.
Als jij rijdt?quote:
Grapjes PI lieverdquote:
Keequote:
Lol, whut?quote:
En Muck halen we wel op als ze mee wil en dan woont de rest er toch naastquote:
Jaquote:Op zondag 5 december 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En Muck halen we wel op als ze mee wil en dan woont de rest er toch naast
huh?quote:
Heuj, daar was je wel weerquote:
of bij pienquote:Op zondag 5 december 2010 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaZullen we dan ook koffie drinken bij Symph?
die komt dan toch wel naar ons?quote:Op zondag 5 december 2010 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaZullen we dan ook koffie drinken bij Symph?
tv is natuurlijk een medium voor de eenvoudige medemens. Daar besteed ik mijn aandacht niet aanquote:Op zondag 5 december 2010 23:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je doet ook niet veel moeite om dat beeld te ontkrachten dan. Ik haal mijn informatie natuurlijk van de buis. Als jij nu eens op tv kwam.
Oh ja, ik neem Limburgers ook niet bijzonder vaak serieus omdat er relatief veel mensen zijn die daar Hart van Nederland bijzonder serieus nemen. En omdat er relatief veel volkszangers wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |