Nee, het is niet storend ofzoquote:Op zondag 5 december 2010 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]!
Moet ik nog beter mijn best gaan doen dus.
[..].
[..]![]()
![]()
Of U mij negeerde.
quote:
Waar is die?quote:Op zondag 5 december 2010 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb in Haarlem op de Pabo gezeten
Paboquote:Op zondag 5 december 2010 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb in Haarlem op de Pabo gezeten
Zeg ik dat dan wel eensquote:Op zondag 5 december 2010 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, het is niet storend ofzoZolang je maar geen "wablief" gaat zeggen
Geen idee, sms/msn/PM/DM hem zou ik zeggenquote:
Jao, of se wôrs lös?quote:Op zondag 5 december 2010 23:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en español por favor? Mi holandés no es tan bueno.
Nee, daarom moet je het niet zeggenquote:
Komt helemaal goedquote:Op zondag 5 december 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, daarom moet je het niet zeggen![]()
Ik ben ook vrijgezel, dus ik doe iets niet goedquote:Op zondag 5 december 2010 23:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Tips voor vrijgezellen onder ons?
Dat denk ik ook altijdquote:Op zondag 5 december 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben ook vrijgezel, dus ik doe iets niet goed
Wat dan? Want dan doe ik dat ook foutquote:Op zondag 5 december 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben ook vrijgezel, dus ik doe iets niet goed
watquote:
Ik nietquote:
Ik kan je een goed advies geven, kom waar veel mannen zijn , en je bent zo niet meer vrijgezelquote:Op zondag 5 december 2010 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik nietMaar meer dat ik je beter geen advies kan geven
Grapjes PI mensen, grapjes PIquote:Op zondag 5 december 2010 23:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat dan? Want dan doe ik dat ook fout![]()
!
Maar wat nou als ik nu even vrijgezel zou willen zijn tenzij ik mister right right right tegen kom? En de kans dat dat gebeurd is minimaal, dus ik vind het goed zoquote:Op zondag 5 december 2010 23:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik kan je een goed advies geven, kom waar veel mannen zijn , en je bent zo niet meer vrijgezel
De Pabo was destijds bij het Santpoorterplein al was de gymzaal min of meer tegenover de Broekenboerderij aan de andere kant van de randweg dusquote:Op zondag 5 december 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waar is die?
Ik kwam altijd bij de broekenboerderij en de Vomar
Hoe.. hoe komt datquote:Op zondag 5 december 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vond eerst de zachte g altijd stom![]()
maar nu niet meer
Ik zou je statistiek kansen geven hierop:quote:Op zondag 5 december 2010 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar wat nou als ik nu even vrijgezel zou willen zijn tenzij ik mister right right right tegen kom? En de kans dat dat gebeurd is minimaal, dus ik vind het goed zo
Goed dat je het even zegtquote:Op zondag 5 december 2010 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Grapjes PI mensen, grapjes PI
Weet ik ook welquote:Op zondag 5 december 2010 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Grapjes PI mensen, grapjes PI
ftw zachte gquote:Op zondag 5 december 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vond eerst de zachte g altijd stom![]()
maar nu niet meer
Haarlemquote:Op zondag 5 december 2010 23:08 schreef Stuart het volgende:
De Pabo was destijds bij het Santpoorterplein al was de gymzaal min of meer tegenover de Broekenboerderij aan de andere kant van de randweg dus
Oh, gaat het hier weer over?quote:Op zondag 5 december 2010 23:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik zou je statistiek kansen geven hierop:
De kans dat je mr right tegen komt als je geen mannen tegen komt.... Klein
De kans dat je mr right tegen komt als je WEL mannen tegen komt... Groter
Omdat ik wel eens iemand spreek die een zachte g heeftquote:
Leuke winkelstad en de Grote Markt is leuk om iets te drinken. Jammer dat het niet iets centraler ligt anders spraken we daar afquote:
ik moet me inhouden om ze niet nate goan praoten voroal bij telemarketeers of helpdesk medewerkersquote:Op zondag 5 december 2010 23:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vind het vaak moeilijk om de mening van mensen die een zachte G gebruiken net zo serieus te nemen als mensen die een harde G gebruiken.
Ja, maar het hoeft niet dus, als je snapt wat ik bedoel... Eerst mezelf maar eens op de rit krijgen enzo... Dan is er weer ruimte in mijn levenquote:Op zondag 5 december 2010 23:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik zou je statistiek kansen geven hierop:
De kans dat je mr right tegen komt als je geen mannen tegen komt.... Klein
De kans dat je mr right tegen komt als je WEL mannen tegen komt... Groter
quote:Op zondag 5 december 2010 23:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vind het vaak moeilijk om de mening van mensen die een zachte G gebruiken net zo serieus te nemen als mensen die een harde G gebruiken.
Probeer je nu plat te schrijven?quote:Op zondag 5 december 2010 23:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moet me inhouden om ze niet nate goan praoten voroal bij telemarketeers of helpdesk medewerkers
quote:Op zondag 5 december 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik wel eens iemand spreek die een zachte g heeft
Maar wie zouden er allemaal komen dan?quote:Op zondag 5 december 2010 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuke winkelstad en de Grote Markt is leuk om iets te drinken. Jammer dat het niet iets centraler ligt anders spraken we daar af
Weer?quote:
tekst is al platquote:Op zondag 5 december 2010 23:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Probeer je nu plat te schrijven?
Eindhoven de gekstequote:
Geen idee, Jij en Marijke en misschien LovelyLadyquote:Op zondag 5 december 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar wie zouden er allemaal komen dan?
Ja, hihihihi, jij nietquote:
Volgens mij heb ik soms ook wel een beetje de neiging om het accent van mijn gesprekspartner over te nemenquote:Op zondag 5 december 2010 23:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moet me inhouden om ze niet nate goan praoten voroal bij telemarketeers of helpdesk medewerkers
Er bestaat ook Drentse literatuur he?quote:Op zondag 5 december 2010 23:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Probeer je nu plat te schrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |