Geen drinken! Ha ik ben wel wakkerquote:
same here, hell niet eens een rijbewijs..quote:
Mijn linkeroog is onbruikbaar want de zenuwen achter het oog zijn nooit ontwikkeld.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:46 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Geen drinken! Ha ik ben wel wakker![]()
En nog veel meer nietmaar boeie ik snap wat je bedoelt.
Mis je een auto niet trouwens?
http://www.justsomelyrics(...)to,-Vliegtuig-Lyricsquote:Op woensdag 8 december 2010 09:59 schreef mschol het volgende:
[..]
same here, hell niet eens een rijbewijs..
toegegeven, soms is dat kut (b.v. als je op vakantie wilt)
Ik drink op het werk 1 a 2 liter cola per dag tegen een prijs van 0quote:Op woensdag 8 december 2010 09:46 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Geen drinken! Ha ik ben wel wakker![]()
En nog veel meer nietmaar boeie ik snap wat je bedoelt.
Mis je een auto niet trouwens?
hmm mijn moeder zit onder de -10 aan beide ogen. ik zit op de -7.5quote:Op woensdag 8 december 2010 10:36 schreef wdn het volgende:
-12.25 was de laatste meting. Wat volgens de oogarts in Roermond toen een record voor hem was.
Met 1 oog mag je autorijden maar dan mag het andere oog niet te veel afwijken meen ik.
Dan ben ik beter af met mijn ene oogquote:Op woensdag 8 december 2010 10:37 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
hmm mijn moeder zit onder de -10 aan beide ogen. ik zit op de -7.5
als hij -12 heeft aan een oog kan hij nog wel erdoor zien hoor mits hij een lens er voor heeft zitten.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:21 schreef Xaryna het volgende:
Oh, ik dacht altijd dat je met 1 oog niet mocht autorijden ivm diepte.
*gaat googlen*
Bronquote:Sinds 16 februari 2010 is de nieuwe Europese richtlijn ingevoerd: In uitzonderlijke omstandigheden kunnen personen met een visus tussen 0,4 en 0,5 geschikt worden verklaard voor rijbewijzen van Groep 1. Voorwaarden zijn de afwezigheid van andere visuele functiestoornissen, een positief advies van een oogarts en een positieve rijgeschiktheidstest (afgenomen door het CBR). Binnen deze richtlijn kunt u zich dus in uitzonderlijke omstandigheden door het CBR laten testen, zonder dat u van een BTS gebruik maakt. Bij personen die het gezichtsvermogen aan één oog missen, of die in geval van diplopie slechts een oog gebruiken, dient de visus van het functionerende oog ten minste 0,5 te bedragen (dit was voorheen 0,6). Tevens zijn de richtlijnen voor rijbewijzen van Groep 2 aangepast. De nieuwe regeling is geldig –in tegenstelling tot de nieuwe BTS-regeling die alleen in Nederland geldig is- in alle Europese landen.
het is een G, geen Qquote:Op woensdag 8 december 2010 11:31 schreef Xaryna het volgende:
@Fraq, weet ik, maar nou wilde ik het weten
je doet het herhaaldelijk fout hoor Sarinaquote:
Maakt niet uit hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 12:08 schreef Xaryna het volgende:
Daarom zeg ik ook Joh, want ik dacht altijd dat het een q was. Komt denk ik door de underscore... Ik schaam me diep
jammerquote:Op woensdag 8 december 2010 11:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ey is er dit jaar nog goede anime begonnen?
Geen meisjes die naar school gaan bullshit hé!
NEE, jij hebt een verkeerde naam gekozen.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:39 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
je doet het herhaaldelijk fout hoor Sarina
Ik snap signalen geeneens wanneer een vrouw ze in mijn gezicht doet! laat staan met smileys vanaf de andere kant van de wereld.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:35 schreef Xaryna het volgende:
At Fraggg, ja, maar daarom verduidelijkte ik het met smilies and PIs om te bewijzen dat ik het bedoelde als een 'joh, dat meen je niet?![]()
', dus een serieuze 'joh'. Vandaar.
@DJ, hangt er vanaf... wat vind je dan wél leuk?
Jij had gewoon moeten anticiperen dat Xaryna jouw naam met een Q wil schrijven en dus Fraq_adder moeten registreren hier.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik snap signalen geeneens wanneer een vrouw ze in mijn gezicht doet! laat staan met smileys vanaf de andere kant van de wereld.
En WDN ik heb geen verkeerde naam gekozen, ik had fragadder onder mijn school email en daar kan ik dus niet meer bij
Nu al een review van 2011!!! vetquote:
Fraq jouquote:Op woensdag 8 december 2010 13:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Jij had gewoon moeten anticiperen dat Xaryna jouw naam met een Q wil schrijven en dus Fraq_adder moeten registreren hier.
ze hebben mn teen nagel weg gesnedenquote:
Ahhhh,.... ik heb ooit een baksteen (met hoek) in mijn teennagel laten flikkeren, teen gekneusd en nagel erafquote:
ja heerlijk gevoel is dat he, ik moet alleen nog een goede serie uit zoeken.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ahhhh,.... ik heb ooit een baksteen (met hoek) in mijn teennagel laten flikkeren, teen gekneusd en nagel eraftop ervaringen zijn dit... Sterkte en veel plezier met de anime!
Je normale niveau sarcasme wekt verwachtingenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:41 schreef Xaryna het volgende:
@Frag, ja zeg, ben ik eens niet sarcastisch, wordt het alsnog niet opgevangen.
Hele nacht marathon gehouden en Escaflowne gekeken. Best goed
Die moet ik ook nog eens gaan kijken.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:41 schreef Xaryna het volgende:
Hoever ben je met N.H.K. ?? Hmmm??quote:Op woensdag 8 december 2010 19:43 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je normale niveau sarcasme wekt verwachtingen
Ik heb mijn laptop thuis laten liggen, vanavond geen anime
SPOILER: voorbeeldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Goed spul he dat Escaflownequote:Op woensdag 8 december 2010 19:41 schreef Xaryna het volgende:
@Frag, ja zeg, ben ik eens niet sarcastisch, wordt het alsnog niet opgevangen.
Best wel irritant omdat maar drie series kijken - wat weinig is voor mijn doen - me dit seizoen best wel goed is bevallen.quote:Fractale
Merry Dream Eater (Yumekui Merry)
Mahou Shoujo MadokaMagica
Level E
Infinite Stratos
Freezing
Gosick
Haiyoru! Nyaruani: Remember My Love (Craft-Sensei)
StarrySky
CardFight!! Vanguard
Houkago no Pleiades
Mja de zweep moet erover, ik heb echt een grondig gebrek aan dicipline, zal maar eens een duitse vriendin zoeken. Ik ben bij uhmm alf 7 of zo. Hij is net uitgelachen om zijn gamescript.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:15 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hoever ben je met N.H.K. ?? Hmmm??
Het was op die game opleiding ja. Overigens weiger ik te geloven dat er zo een opleiding bestaat waar je gewoon zo les krijgt, en anders echt Only in Japan!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
PROTIP: Als het op die game opleiding was dan was het gewoon zijn verbeelding. In de manga zei de leraar chappie dat hij het script best goed vond en vroeg zich af wie het geschreven had...
Geen idee, maar het is wel geschreven door een wereldvreemde Hikikomori.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Het was op die game opleiding ja. Overigens weiger ik te geloven dat er zo een opleiding bestaat waar je gewoon zo les krijgt, en anders echt Only in Japan!
De bekentenis is vrij duidelijk af te leiden van Misaki's reactie lijkt me zo... Freud had gelijk!quote:Ben ik trouwens de enige die na die afl met de dromen naar de freudiaanse betekenis van een slang en een met zwaard doorboorde appel en zo heeft gezocht?
wifi... Je moet wat zonder computerquote:Op woensdag 8 december 2010 22:59 schreef Frag_adder het volgende:
over 3G downloaden, daar gaat je accu
Serieus?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:32 schreef Frag_adder het volgende:
Ben ik trouwens de enige die na die afl met de dromen naar de freudiaanse betekenis van een slang en een met zwaard doorboorde appel en zo heeft gezocht?
Ik had wel door dat het met penetreren te maken had, maar ik vond het zo specifiek misschien zat er een heel verhaal achter, viel dat even tegen. Het was inderdaad: "het gaat over sex"....quote:Op donderdag 9 december 2010 00:05 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Serieus?
Het enige wat je over Freud en verwijzingen naar zijn theorie hoeft te weten is dat het over sex gaat. Als het even kan over sex met je moeder. Maar in principe gaat het altijd over sex in some way or another.
Dus wat denk je wat het betekent?
Maakt toch niet uit?quote:
Ja oke het was voorspelbaar maar ik vond de gehele familie leuk uitgewerktquote:Op donderdag 9 december 2010 09:10 schreef mschol het volgende:
summer wars was best leuk, en wel een tikkeltje voorspelbaar..
Akagi is vetquote:Op donderdag 9 december 2010 18:17 schreef .Cake. het volgende:
Akagi ben ik mee bezig, en de gewoonlijke series die ik volg.
En ja, je mag nu ook best SC'en
zeker waarquote:Op donderdag 9 december 2010 10:27 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ja oke het was voorspelbaar maar ik vond de gehele familie leuk uitgewerktzelden een film waarbij zoveel personages toch echt een persoonlijkheid hebben.
En ik vond het einde ook nog wel liefquote:
Check.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:33 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
En ik vond het einde ook nog wel liefjuist door het geforceerde was het realistischer. En dat met die boot
ik wil hem op DVD
Ik weet alleen niet of ik hem nou beter vond dan the Girl who leapt through time, als je die niet gezien hebt is het een aanrader.
dat einde was wel cute iddquote:Op donderdag 9 december 2010 18:33 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
En ik vond het einde ook nog wel liefjuist door het geforceerde was het realistischer. En dat met die boot
ik wil hem op DVD
Ik weet alleen niet of ik hem nou beter vond dan the Girl who leapt through time, als je die niet gezien hebt is het een aanrader.
Het geforceerde maakte juist het eindequote:Op donderdag 9 december 2010 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
zoals dat b.v. die avondscene op de veranda iets uitgebreider had gemogen van mij... (maar dan zou het einde weer minder geforceerd overkomen)
girl who leapt throught time moet ik ook nog kijken inderdaad...
en ja, zoetsappige, goed geanimeerde, anime vind ik leuk, sue me..![]()
juist bij het einde vond ik dat dus wat wegvallen..quote:Op donderdag 9 december 2010 21:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Het geforceerde maakte juist het eindeHet was / is eenzijdig
ik ga em zoeken en kijken..quote:Tja ik heb het normaal totaal niet op zoetsappig maar The girl who leapt through time is qua romantische film echt heel goed opgezet.
ik maak er morgen weer een bioscoop dagje van denk ik, weer een aantal aardig ogende films, new kids lijkt me gewoon zo achterlijk dat ik et maar ga kijkenquote:Ik wil naar new kids turbo
Daardoor was die eindscene zo briljant, die was op een andere manier nooit geloofwaardig geweestquote:Op donderdag 9 december 2010 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
juist bij het einde vond ik dat dus wat wegvallen..
Jij houd niet van verstand op 0 humor?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:08 schreef hexje het volgende:
Ik post in een topic met new kids liefhebbers?
ik ken new kids voor de rest niet eens, maar de trailer lijkt me gewoon weer hersenloos vermaak, en dat doet het altijd wel goedquote:Op donderdag 9 december 2010 22:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Jij houd niet van verstand op 0 humor?valt dat mij even tegen
Ik ben geen new kids liefhebber, ik hou van al die verstand op 0 comedies van tijd tot tijdDat en een film waar Jody Bernal dood gaat moet goed zijn
Je praat als een turk?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:48 schreef Qunix het volgende:
Hallo!
Ik heb tijdelijk een computer... Mijn oude macbook
Ik ben nu anime download van afgelopen week...
Honey Hunt!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:49 schreef L.no het volgende:
Bleh, ik zoek een manga als Skip Beat!. Iemand suggesties?
Dankjewel.quote:
Ik vind het jack-ass en viva la bam erg vermakelijk om naar te kijken. Als ik zap en new kids zie kan ik wel blijven hangen. Maar ik ga niet willens en wetens naar een film van new kids of jack-ass.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Jij houd niet van verstand op 0 humor?valt dat mij even tegen
Ik ben geen new kids liefhebber, ik hou van al die verstand op 0 comedies van tijd tot tijdDat en een film waar Jody Bernal dood gaat moet goed zijn
Vrouwen met humorquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:13 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik vind het jack-ass en viva la bam erg vermakelijk om naar te kijken. Als ik zap en new kids zie kan ik wel blijven hangen. Maar ik ga niet willens en wetens naar een film van new kids of jack-ass.
Ik hoop dat je manga's bedoelt dus met een goed verhaal erin, want death note lijkt niet veel op code geass of battle royale of monsterquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:01 schreef Mekkalomp het volgende:
Kan iemand een leuke comic/manga aanraden??
Ik zoek mangas zoals: death note/liar game/monster/battle royale/kurosagi/doubt/historie/bloody monday/lost+brain/code geass.
Blood+quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:01 schreef Mekkalomp het volgende:
Ik zoek mangas zoals: death note/liar game/monster/battle royale/kurosagi/doubt/historie/bloody monday/lost+brain/code geass.
cashern sins, ergo proxy , darker than blackquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:01 schreef Mekkalomp het volgende:
FMPquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:23 schreef Xaryna het volgende:
Ik kijk nou Full Metal Panic op een illegaal chinees kopie, dvd dus, en de ondertitels zijn erg grappig
Klagen over spelfouten in een bericht met een tikfout.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:50 schreef Xaryna het volgende:
Jamaar dan zitten er al veel spelfouten en missende woorden in de ondertitel, dan gaat ze ook nog al het engrish (neit te verstaan) in het JAPANS ondertitelen... Ach, ik moet er wel om lachen.
De verhaallijnen zijn totaal anders, maar de mangas hebben bijna allemaal dezelfde kenmerken zoals manipulatie, 'strategische insteek' en 'mind game'. Als de verhaallijnen op elkaar lijken dan zou het saai zijnquote:Ik hoop dat je manga's bedoelt dus met een goed verhaal erin, want death note lijkt niet veel op code geass of battle royale of monster.
Ik kan je Berserk aan raden als je deze nog niet leest. Ik heb eigenlijk nooit een manga gezien waar de actie scenes zo mooi getekend zijn en er ook nog verhaal in zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |