Het geforceerde maakte juist het eindequote:Op donderdag 9 december 2010 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
zoals dat b.v. die avondscene op de veranda iets uitgebreider had gemogen van mij... (maar dan zou het einde weer minder geforceerd overkomen)
girl who leapt throught time moet ik ook nog kijken inderdaad...
en ja, zoetsappige, goed geanimeerde, anime vind ik leuk, sue me..![]()
juist bij het einde vond ik dat dus wat wegvallen..quote:Op donderdag 9 december 2010 21:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Het geforceerde maakte juist het eindeHet was / is eenzijdig
ik ga em zoeken en kijken..quote:Tja ik heb het normaal totaal niet op zoetsappig maar The girl who leapt through time is qua romantische film echt heel goed opgezet.
ik maak er morgen weer een bioscoop dagje van denk ik, weer een aantal aardig ogende films, new kids lijkt me gewoon zo achterlijk dat ik et maar ga kijkenquote:Ik wil naar new kids turbo
Daardoor was die eindscene zo briljant, die was op een andere manier nooit geloofwaardig geweestquote:Op donderdag 9 december 2010 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
juist bij het einde vond ik dat dus wat wegvallen..
Jij houd niet van verstand op 0 humor?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:08 schreef hexje het volgende:
Ik post in een topic met new kids liefhebbers?
ik ken new kids voor de rest niet eens, maar de trailer lijkt me gewoon weer hersenloos vermaak, en dat doet het altijd wel goedquote:Op donderdag 9 december 2010 22:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Jij houd niet van verstand op 0 humor?valt dat mij even tegen
Ik ben geen new kids liefhebber, ik hou van al die verstand op 0 comedies van tijd tot tijdDat en een film waar Jody Bernal dood gaat moet goed zijn
Je praat als een turk?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:48 schreef Qunix het volgende:
Hallo!
Ik heb tijdelijk een computer... Mijn oude macbook
Ik ben nu anime download van afgelopen week...
Honey Hunt!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:49 schreef L.no het volgende:
Bleh, ik zoek een manga als Skip Beat!. Iemand suggesties?
Dankjewel.quote:
Ik vind het jack-ass en viva la bam erg vermakelijk om naar te kijken. Als ik zap en new kids zie kan ik wel blijven hangen. Maar ik ga niet willens en wetens naar een film van new kids of jack-ass.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Jij houd niet van verstand op 0 humor?valt dat mij even tegen
Ik ben geen new kids liefhebber, ik hou van al die verstand op 0 comedies van tijd tot tijdDat en een film waar Jody Bernal dood gaat moet goed zijn
Vrouwen met humorquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:13 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik vind het jack-ass en viva la bam erg vermakelijk om naar te kijken. Als ik zap en new kids zie kan ik wel blijven hangen. Maar ik ga niet willens en wetens naar een film van new kids of jack-ass.
Ik hoop dat je manga's bedoelt dus met een goed verhaal erin, want death note lijkt niet veel op code geass of battle royale of monsterquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:01 schreef Mekkalomp het volgende:
Kan iemand een leuke comic/manga aanraden??
Ik zoek mangas zoals: death note/liar game/monster/battle royale/kurosagi/doubt/historie/bloody monday/lost+brain/code geass.
Blood+quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:01 schreef Mekkalomp het volgende:
Ik zoek mangas zoals: death note/liar game/monster/battle royale/kurosagi/doubt/historie/bloody monday/lost+brain/code geass.
cashern sins, ergo proxy , darker than blackquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:01 schreef Mekkalomp het volgende:
FMPquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:23 schreef Xaryna het volgende:
Ik kijk nou Full Metal Panic op een illegaal chinees kopie, dvd dus, en de ondertitels zijn erg grappig
Klagen over spelfouten in een bericht met een tikfout.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:50 schreef Xaryna het volgende:
Jamaar dan zitten er al veel spelfouten en missende woorden in de ondertitel, dan gaat ze ook nog al het engrish (neit te verstaan) in het JAPANS ondertitelen... Ach, ik moet er wel om lachen.
De verhaallijnen zijn totaal anders, maar de mangas hebben bijna allemaal dezelfde kenmerken zoals manipulatie, 'strategische insteek' en 'mind game'. Als de verhaallijnen op elkaar lijken dan zou het saai zijnquote:Ik hoop dat je manga's bedoelt dus met een goed verhaal erin, want death note lijkt niet veel op code geass of battle royale of monster.
Ik kan je Berserk aan raden als je deze nog niet leest. Ik heb eigenlijk nooit een manga gezien waar de actie scenes zo mooi getekend zijn en er ook nog verhaal in zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |