Geen drinken! Ha ik ben wel wakkerquote:
same here, hell niet eens een rijbewijs..quote:
Mijn linkeroog is onbruikbaar want de zenuwen achter het oog zijn nooit ontwikkeld.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:46 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Geen drinken! Ha ik ben wel wakker![]()
En nog veel meer nietmaar boeie ik snap wat je bedoelt.
Mis je een auto niet trouwens?
http://www.justsomelyrics(...)to,-Vliegtuig-Lyricsquote:Op woensdag 8 december 2010 09:59 schreef mschol het volgende:
[..]
same here, hell niet eens een rijbewijs..
toegegeven, soms is dat kut (b.v. als je op vakantie wilt)
Ik drink op het werk 1 a 2 liter cola per dag tegen een prijs van 0quote:Op woensdag 8 december 2010 09:46 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Geen drinken! Ha ik ben wel wakker![]()
En nog veel meer nietmaar boeie ik snap wat je bedoelt.
Mis je een auto niet trouwens?
hmm mijn moeder zit onder de -10 aan beide ogen. ik zit op de -7.5quote:Op woensdag 8 december 2010 10:36 schreef wdn het volgende:
-12.25 was de laatste meting. Wat volgens de oogarts in Roermond toen een record voor hem was.
Met 1 oog mag je autorijden maar dan mag het andere oog niet te veel afwijken meen ik.
Dan ben ik beter af met mijn ene oogquote:Op woensdag 8 december 2010 10:37 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
hmm mijn moeder zit onder de -10 aan beide ogen. ik zit op de -7.5
als hij -12 heeft aan een oog kan hij nog wel erdoor zien hoor mits hij een lens er voor heeft zitten.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:21 schreef Xaryna het volgende:
Oh, ik dacht altijd dat je met 1 oog niet mocht autorijden ivm diepte.
*gaat googlen*
Bronquote:Sinds 16 februari 2010 is de nieuwe Europese richtlijn ingevoerd: In uitzonderlijke omstandigheden kunnen personen met een visus tussen 0,4 en 0,5 geschikt worden verklaard voor rijbewijzen van Groep 1. Voorwaarden zijn de afwezigheid van andere visuele functiestoornissen, een positief advies van een oogarts en een positieve rijgeschiktheidstest (afgenomen door het CBR). Binnen deze richtlijn kunt u zich dus in uitzonderlijke omstandigheden door het CBR laten testen, zonder dat u van een BTS gebruik maakt. Bij personen die het gezichtsvermogen aan één oog missen, of die in geval van diplopie slechts een oog gebruiken, dient de visus van het functionerende oog ten minste 0,5 te bedragen (dit was voorheen 0,6). Tevens zijn de richtlijnen voor rijbewijzen van Groep 2 aangepast. De nieuwe regeling is geldig –in tegenstelling tot de nieuwe BTS-regeling die alleen in Nederland geldig is- in alle Europese landen.
het is een G, geen Qquote:Op woensdag 8 december 2010 11:31 schreef Xaryna het volgende:
@Fraq, weet ik, maar nou wilde ik het weten
je doet het herhaaldelijk fout hoor Sarinaquote:
Maakt niet uit hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 12:08 schreef Xaryna het volgende:
Daarom zeg ik ook Joh, want ik dacht altijd dat het een q was. Komt denk ik door de underscore... Ik schaam me diep
jammerquote:Op woensdag 8 december 2010 11:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ey is er dit jaar nog goede anime begonnen?
Geen meisjes die naar school gaan bullshit hé!
NEE, jij hebt een verkeerde naam gekozen.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:39 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
je doet het herhaaldelijk fout hoor Sarina
Ik snap signalen geeneens wanneer een vrouw ze in mijn gezicht doet! laat staan met smileys vanaf de andere kant van de wereld.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:35 schreef Xaryna het volgende:
At Fraggg, ja, maar daarom verduidelijkte ik het met smilies and PIs om te bewijzen dat ik het bedoelde als een 'joh, dat meen je niet?![]()
', dus een serieuze 'joh'. Vandaar.
@DJ, hangt er vanaf... wat vind je dan wél leuk?
Jij had gewoon moeten anticiperen dat Xaryna jouw naam met een Q wil schrijven en dus Fraq_adder moeten registreren hier.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik snap signalen geeneens wanneer een vrouw ze in mijn gezicht doet! laat staan met smileys vanaf de andere kant van de wereld.
En WDN ik heb geen verkeerde naam gekozen, ik had fragadder onder mijn school email en daar kan ik dus niet meer bij
Nu al een review van 2011!!! vetquote:
Fraq jouquote:Op woensdag 8 december 2010 13:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Jij had gewoon moeten anticiperen dat Xaryna jouw naam met een Q wil schrijven en dus Fraq_adder moeten registreren hier.
ze hebben mn teen nagel weg gesnedenquote:
Ahhhh,.... ik heb ooit een baksteen (met hoek) in mijn teennagel laten flikkeren, teen gekneusd en nagel erafquote:
ja heerlijk gevoel is dat he, ik moet alleen nog een goede serie uit zoeken.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ahhhh,.... ik heb ooit een baksteen (met hoek) in mijn teennagel laten flikkeren, teen gekneusd en nagel eraftop ervaringen zijn dit... Sterkte en veel plezier met de anime!
Je normale niveau sarcasme wekt verwachtingenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:41 schreef Xaryna het volgende:
@Frag, ja zeg, ben ik eens niet sarcastisch, wordt het alsnog niet opgevangen.
Hele nacht marathon gehouden en Escaflowne gekeken. Best goed
Die moet ik ook nog eens gaan kijken.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:41 schreef Xaryna het volgende:
Hoever ben je met N.H.K. ?? Hmmm??quote:Op woensdag 8 december 2010 19:43 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je normale niveau sarcasme wekt verwachtingen
Ik heb mijn laptop thuis laten liggen, vanavond geen anime
SPOILER: voorbeeldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Goed spul he dat Escaflownequote:Op woensdag 8 december 2010 19:41 schreef Xaryna het volgende:
@Frag, ja zeg, ben ik eens niet sarcastisch, wordt het alsnog niet opgevangen.
Best wel irritant omdat maar drie series kijken - wat weinig is voor mijn doen - me dit seizoen best wel goed is bevallen.quote:Fractale
Merry Dream Eater (Yumekui Merry)
Mahou Shoujo MadokaMagica
Level E
Infinite Stratos
Freezing
Gosick
Haiyoru! Nyaruani: Remember My Love (Craft-Sensei)
StarrySky
CardFight!! Vanguard
Houkago no Pleiades
Mja de zweep moet erover, ik heb echt een grondig gebrek aan dicipline, zal maar eens een duitse vriendin zoeken. Ik ben bij uhmm alf 7 of zo. Hij is net uitgelachen om zijn gamescript.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:15 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hoever ben je met N.H.K. ?? Hmmm??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |