Het was op die game opleiding ja. Overigens weiger ik te geloven dat er zo een opleiding bestaat waar je gewoon zo les krijgt, en anders echt Only in Japan!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
PROTIP: Als het op die game opleiding was dan was het gewoon zijn verbeelding. In de manga zei de leraar chappie dat hij het script best goed vond en vroeg zich af wie het geschreven had...
Geen idee, maar het is wel geschreven door een wereldvreemde Hikikomori.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Het was op die game opleiding ja. Overigens weiger ik te geloven dat er zo een opleiding bestaat waar je gewoon zo les krijgt, en anders echt Only in Japan!
De bekentenis is vrij duidelijk af te leiden van Misaki's reactie lijkt me zo... Freud had gelijk!quote:Ben ik trouwens de enige die na die afl met de dromen naar de freudiaanse betekenis van een slang en een met zwaard doorboorde appel en zo heeft gezocht?
wifi... Je moet wat zonder computerquote:Op woensdag 8 december 2010 22:59 schreef Frag_adder het volgende:
over 3G downloaden, daar gaat je accu
Serieus?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:32 schreef Frag_adder het volgende:
Ben ik trouwens de enige die na die afl met de dromen naar de freudiaanse betekenis van een slang en een met zwaard doorboorde appel en zo heeft gezocht?
Ik had wel door dat het met penetreren te maken had, maar ik vond het zo specifiek misschien zat er een heel verhaal achter, viel dat even tegen. Het was inderdaad: "het gaat over sex"....quote:Op donderdag 9 december 2010 00:05 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Serieus?
Het enige wat je over Freud en verwijzingen naar zijn theorie hoeft te weten is dat het over sex gaat. Als het even kan over sex met je moeder. Maar in principe gaat het altijd over sex in some way or another.
Dus wat denk je wat het betekent?
Maakt toch niet uit?quote:
Ja oke het was voorspelbaar maar ik vond de gehele familie leuk uitgewerktquote:Op donderdag 9 december 2010 09:10 schreef mschol het volgende:
summer wars was best leuk, en wel een tikkeltje voorspelbaar..
Akagi is vetquote:Op donderdag 9 december 2010 18:17 schreef .Cake. het volgende:
Akagi ben ik mee bezig, en de gewoonlijke series die ik volg.
En ja, je mag nu ook best SC'en
zeker waarquote:Op donderdag 9 december 2010 10:27 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ja oke het was voorspelbaar maar ik vond de gehele familie leuk uitgewerktzelden een film waarbij zoveel personages toch echt een persoonlijkheid hebben.
En ik vond het einde ook nog wel liefquote:
Check.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:33 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
En ik vond het einde ook nog wel liefjuist door het geforceerde was het realistischer. En dat met die boot
ik wil hem op DVD
Ik weet alleen niet of ik hem nou beter vond dan the Girl who leapt through time, als je die niet gezien hebt is het een aanrader.
dat einde was wel cute iddquote:Op donderdag 9 december 2010 18:33 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
En ik vond het einde ook nog wel liefjuist door het geforceerde was het realistischer. En dat met die boot
ik wil hem op DVD
Ik weet alleen niet of ik hem nou beter vond dan the Girl who leapt through time, als je die niet gezien hebt is het een aanrader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |