quote:Op zondag 5 december 2010 22:28 schreef PiRANiA het volgende:
Deze week 3 seizoenen big bang theory gezien
Geen flauw idee waar je het over hebt, American Football?quote:Op zondag 5 december 2010 22:30 schreef Doler12 het volgende:
Godver Oakland heeft een touchdown te pakken
Yep Peter is ook zo saaiquote:Op zondag 5 december 2010 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar je het over hebt, American Football?
American Football vind ik ook nogal saai eigenlijk en daar heb je zelfs reclame tijdens de wedstrijd!quote:
Er is helemaal niks saai aan American Footballquote:Op zondag 5 december 2010 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
American Football vind ik ook nogal saai eigenlijk en daar heb je zelfs reclame tijdens de wedstrijd!
Dat is dus pas 22.55quote:Op zondag 5 december 2010 22:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Oh, ik wil Hart van Nederland zien.
quote:
quote:Angst voor de tandarts is een van de meest voorkomende fobieën. In Groot-Brittannië gaat daarom een op de vijf Britten nooit naar de tandarts. Reportage volgt vier jonge Britten met compleet geruïneerde gebitten. Hun tanden zijn zo slecht, dat hun hele leven er negatief door beïnvloed wordt. Ze hebben pijn, kunnen nauwelijks eten en durven de deur niet meer uit. Misschien zijn ze nog te redden zijn door het inzetten van de allerbeste tandartsen?
quote:Op zondag 5 december 2010 22:37 schreef TheKC het volgende:
Fotoboek van Motormuis600
Wiens kloon is dat
Hoezo dat? Gare motor trouwens.quote:Op zondag 5 december 2010 22:37 schreef TheKC het volgende:
Wiens kloon is dat
van jou?quote:Op zondag 5 december 2010 22:37 schreef TheKC het volgende:
Wiens kloon is dat
de moeder van markquote:Op zondag 5 december 2010 22:38 schreef Doler12 het volgende:
Aaaah de nicht van Maya al weet ik niet wie Maya is!
jepquote:Op zondag 5 december 2010 22:41 schreef Karina het volgende:
Gebeuren er bij inrichtingen sowieso niet vaak zelfmoorden?
Studio Voetbal zekerquote:Op zondag 5 december 2010 22:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kijk al een heule tijd iets anders
Miljoenenjachtquote:Op zondag 5 december 2010 22:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, Miljoenenjacht
Zobierzo Studio Voetbal
Voetbal International
quote:Op zondag 5 december 2010 23:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Waar gaat Repo over? Misschien dat ik die straks even aanslinger.
quote:Op zondag 5 december 2010 23:27 schreef PiRANiA het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ook zo'n teller?
Voor in de OP
ja iddquote:Op zondag 5 december 2010 23:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Gadverdamme
Dat je daarmee in een dronken bui in een discotheek staat te zoenen
waar willen ze dat eig van betalen?quote:Op zondag 5 december 2010 23:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Daar kan je genoeg andere leuke dingen mee doen
PM Piles en het wordt geregeldquote:Op maandag 6 december 2010 00:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja
er zijn trouwens 2 topics niet meegerekend in de stats
Alweer niet?quote:Op maandag 6 december 2010 00:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja
er zijn trouwens 2 topics niet meegerekend in de stats
ik wou ook iets over de persoonlijke hygiëne postenquote:Op maandag 6 december 2010 00:20 schreef Irritatie100 het volgende:
En na de tandarts meteen door naar de pedicure, want die nagels zagen er ook niet al te fris uit
hoe komt het?quote:Op maandag 6 december 2010 10:32 schreef PiRANiA het volgende:
Een goede morgen. Ik voel me een stuk beter dan gisteren rond deze tijd
De oorzaak lag meer bij alcohol dan zenuwenquote:Op maandag 6 december 2010 10:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
hoe komt het?
was je zo zenuwachting?
quote:Op maandag 6 december 2010 10:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
De oorzaak lag meer bij alcohol dan zenuwen
Zeker Flugel?quote:Op maandag 6 december 2010 10:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
De oorzaak lag meer bij alcohol dan zenuwen
quote:Op maandag 6 december 2010 14:53 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik heb een klaagbaak topic geopend
Dus jij woont in Alphen aan de rijn?quote:Op maandag 6 december 2010 15:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Over het nieuws uit mijn plaatsje.
quote:Op maandag 6 december 2010 15:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Over het nieuws uit mijn plaatsje.
Straks krijgen ze er 450, dat vinden ze vast fantastischquote:Op maandag 6 december 2010 20:48 schreef Maraca het volgende:
Postalgold is genomineerd voor de Loden leeuw
dat zou een echte bazenactie zijnquote:Op maandag 6 december 2010 22:10 schreef TheKC het volgende:
[..]
Straks krijgen ze er 450, dat vinden ze vast fantastisch
Ik heb op een andere gestemdquote:Op maandag 6 december 2010 22:10 schreef TheKC het volgende:
[..]
Straks krijgen ze er 450, dat vinden ze vast fantastisch
Die stomme vakantie-reclame met dat kinderstemmetjequote:
quote:Op maandag 6 december 2010 20:48 schreef Maraca het volgende:
Postalgold is genomineerd voor de Loden leeuw
Dat kind wat vokantie zegt?quote:Op maandag 6 december 2010 22:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die stomme vakantie-reclame met dat kinderstemmetje
Bakker Bart heeft lekkere broodjesquote:Op maandag 6 december 2010 22:42 schreef tralalala het volgende:
Waarom is Bakker Bart genomineerd?
Jaloerse vrouwen
Die jaquote:Op maandag 6 december 2010 22:46 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat kind wat vokantie zegt?
Corendon toch?
Dank je...quote:
Dat is echt heel sneuquote:Op maandag 6 december 2010 23:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dank je...
Het is gewoon nog zo onwerkelijk. Ze was wel ziek, maar het ging pas de laatste paar dagen heel hard achteruit. Begin september kregen we te horen dat ze kanker had, maar in dergelijke mate dat het prima te behandelen is. Ze begon 6 weken geleden fluitend met de bestralingen met het idee, ik ga daarin en dan is het klaar. Maar ze kreeg gaandeweg heel veel last van complicaties. Longontsteking, longembolie, noem het maar op. En dat is fataal geworden
Laatste keer dat ze in het ziekenhuis lag was 42 jaar geleden, toen m'n oom geboren werd. Kan je nagaan.... En tot een paar weken geleden maakte ze zich druk om haar opstelling bij profcoach en kwam ze vaak bij m'n broertje's voetbal- en judowedstrijden kijken. En nu is ze er niet meer
Ja, absoluut. Ze was sowieso hartstikke modern. Ze zat vaak op MSN, hyves, noem maar op. Woonde gewoon op haarzelf ondanks dat ze 81 was. Ik kwam er gewoon heel graag. Toen m'n ouders op vakantie waren ging ik elke dag 's ochtends bij d'r op de koffie om rond middernacht weer richting huis te vertrekken....quote:Op maandag 6 december 2010 23:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is echt heel sneuklinkt als een hele leuke oma. Zo kut dat het gewoon ineens voorbij kan zijn
Heel veel sterkte lieverd..
quote:Op maandag 6 december 2010 22:46 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat kind wat vokantie zegt?
Corendon toch?
Gecondoleerd , heel veel sterktequote:
quote:Op maandag 6 december 2010 23:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Ze was sowieso hartstikke modern. Ze zat vaak op MSN, hyves, noem maar op. Woonde gewoon op haarzelf ondanks dat ze 81 was. Ik kwam er gewoon heel graag. Toen m'n ouders op vakantie waren ging ik elke dag 's ochtends bij d'r op de koffie om rond middernacht weer richting huis te vertrekken....
ME bij het station vanwege het voetbalquote:
quote:112Twente 112Twente
De Politie Twente zet vandaag voor de wedstrijd het grootst mogelijke aantal agenten in. #twetot
En ik moet vanavond naar Enschede wegens ouderavondquote:Op en rond de Oude Markt en bij het NS-station zijn pelotons ME zichtbaar aanwezig. De bereden politie surveilleert met zes paarden. #twetot
Ik was rond een uur of 2 op Enschede centraal, er staan 2 ME busjes maar volgens mij staan die er meer om af te schrikkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
ME bij het station vanwege het voetbal
[..]
[..]
En ik moet vanavond naar Enschede wegens ouderavondwil niet..
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:19 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik was rond een uur of 2 op Enschede centraal, er staan 2 ME busjes maar volgens mij staan die er meer om af te schrikken.
Alberto is undercover bij de MEquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik hoop hetAnders ga ik wel gewoon met de bus
Heb volgens mij 2x op je gestemd..quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:16 schreef PiRANiA het volgende:
Stemmen jullie wel een keer op mij bij de FOK!verkiezingen?
viel me ook op net...quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:36 schreef tralalala het volgende:
Wtf is er in utrecht cs aan de hand? Stikt van de politie
Dorpsgek en nog ietsquote:
Jij had drugs bij je?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:16 schreef Maraca het volgende:
Eindelijk weer thuis! Klote intercity naar Hengelo ging niet verder dan Enschede Drienerlo. Sta je daar terwijl Twente speeltGelukkig was iedereen al het stadion binnen of liepen ze naar binnen. Alleen wat politieagenten en wat normale mensen stonden op het perron. En dan heb je ook nog een stomme drugshond die ook nog eens naar mij toeloopt
Ga eens ergens anders snuffelen
Krijg je wel allemaal blije mensen aan de balie die hun miljoentjes op komen halen.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:55 schreef Stephan1237 het volgende:
Medewerker Receptie ( 27 uur/week) Nederlandse Staatsloterij
Ik heb een vacature van de Staatsloterij
Alleen is dat te ver weg
Ja dat is waarquote:Op woensdag 8 december 2010 13:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Krijg je wel allemaal blije mensen aan de balie die hun miljoentjes op komen halen.
En dan zit je daar zelf zo van
De nieuwe Gastonquote:Op woensdag 8 december 2010 13:55 schreef Stephan1237 het volgende:
Medewerker Receptie ( 27 uur/week) Nederlandse Staatsloterij
Ik heb een vacature van de Staatsloterij
Alleen is dat te ver weg
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Weer eens een keer een college uitgevallen zonder dat ik (en met mij nog een hele rijd klasgenoten) het wist
Nopequote:
wat een lieve agentquote:Op woensdag 8 december 2010 19:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
NopeGebruik geen drugs.. Politieman trok de hond ook weer terug
Eeehquote:
Thanksquote:Op woensdag 8 december 2010 21:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eeeh
We hebben trouwens wat te vierenOnze allerliefste PiRANiA is modje geworden!
Het fotoboek
Van harte gefeliciteerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 december 2010 09:45 schreef Maraca het volgende:
Bah, afgewezen omdat andere kandidaten beter aan het profiel voldeden. Wat een kul, ik voldoe juist aan hun profiel
das altijd zo'n kutredenquote:Op donderdag 9 december 2010 09:45 schreef Maraca het volgende:
Bah, afgewezen omdat andere kandidaten beter aan het profiel voldeden. Wat een kul, ik voldoe juist aan hun profiel
Ik ga morgen ook even bellen. Doe ik normaal gesproken nooit, maar ik vind dit echt heel erg vreemdquote:
Ja, ze verzinnen altijd wel iets leuks... Zo ben ik een keer afgewezen voor een bijbaan omdat ik te hoog zou zijn opgeleidquote:Op donderdag 9 december 2010 09:45 schreef Maraca het volgende:
(Beginnend) Assistent accountantquote:Op donderdag 9 december 2010 10:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, ze verzinnen altijd wel iets leuks... Zo ben ik een keer afgewezen voor een bijbaan omdat ik te hoog zou zijn opgeleid
Waar was het dit keer voor?
Ik heb ook ooit een keer bij een accountantskantoor gesolliciteerd. Kwam daar op gesprek, nooit meer wat van gehoordquote:
Dat is ook een behoorlijke faalquote:Op donderdag 9 december 2010 10:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit een keer bij een accountantskantoor gesolliciteerd. Kwam daar op gesprek, nooit meer wat van gehoord
Nog een paar gebeld, maar ik kreeg steeds te horen: "Ik twijfel nog sterk tussen jou en iemand anders, je hoort het nog wel."
Toen maar een ander baantje gezocht en die vent maar gelaten voor wat ie was
Dat is knap aan de hand van een briefquote:Op donderdag 9 december 2010 10:21 schreef roos85 het volgende:
ben tijdje terug afgewezen omdat ze dachten dat de tegenkandidaat beter binnen in het team zou passen...
detail: ben niet eens op gesprek geweest
Heb ik ook vaakquote:Op donderdag 9 december 2010 10:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is ook een behoorlijke faal
[..]
Dat is knap aan de hand van een brief
45/77?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:31 schreef Maraca het volgende:
Boehoe.. CBR is examens aan het uitstellen45/77 op dit moment in mijn regio.
Nee, 45 van de 77 examens zijn afgelast volgens de update van 12:00quote:Op donderdag 9 december 2010 13:43 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
45/77?
Sta je op plek 45 van 77 ?
En de jouwe?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, 45 van de 77 examens zijn afgelast volgens de update van 12:00
Krijg je 1 minuut voordat je op moet te horen, dus ik weet het nog nietquote:
doei en succesquote:Op donderdag 9 december 2010 13:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Krijg je 1 minuut voordat je op moet te horen, dus ik weet het nog nietMaar ga nu weg..
Je moet nu?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Krijg je 1 minuut voordat je op moet te horen, dus ik weet het nog nietMaar ga nu weg..
En en en...?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:45 schreef Maraca het volgende:
Oh en dankzij Koos kon ik een vraag beantwoorden die, volgens mijn examinator, 99% van de kandidaten fout hadBedankt Koos
Ach, toen bij het tweede examen kreeg ik als technische vraag iets over de ruitenwisservloeistof (quote:Op donderdag 9 december 2010 18:48 schreef Maraca het volgende:
Nou ja, waren verschillende vragen over het gebruik van een gordelEn ik begreep inderdaad dat de vrijstelling maar 1x geldig is. Boe
KOOOOSSSSSSSSSSquote:Op donderdag 9 december 2010 17:45 schreef Maraca het volgende:
Oh en dankzij Koos kon ik een vraag beantwoorden die, volgens mijn examinator, 99% van de kandidaten fout hadBedankt Koos
Als je maar een beetje om je heen kijkt, vinden ze het al prima volgens mij.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ach, toen bij het tweede examen kreeg ik als technische vraag iets over de ruitenwisservloeistof () en bij m'n derde (
) examen had ik dezelfde examinator als de tweede keer dus hoefde ik niks te doen "omdat je dat vorige keer ook wel wist"
O ja, het fileparkeren en straatje keren ging toen echt zwaar kut, maar dat boeide dus blijkbaar niet
quote:Op maandag 27 november 2006 10:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
Geslaagd![]()
![]()
![]()
Toen ik terug kwam bij het CBR dacht ik echt dat ik gezakt was.
Heelveel domme foutjes gemaakt, zoals voorsorteren achter vrachtwagens terwijl er nog 2 banen vrij waren, een bocht te ruim nemen, teveel nutteloos kijken, 30 rijden waar je 50 mag, remmen voor wegen van rechts op een voorrangsweg, zelfs de handrem had ik er niet goed opgezet
maar het ging om het totaal plaatje en dat was voldoende.
Mijn examinator bleef maar tips geven dat was behoorlijk irritant, maarja ik heb het![]()
Veel succes morgen Sylvana!
Ik had de examinatoren echt wel mee met A & B als ik het zo terug lees.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:28 schreef tralalala het volgende:
AVD binnen
![]()
Heerlijk ritje met lekker weer, 1 foutje op de snelweg...Ik wou inhalen maar er zat een auto naast mete weinig gespiegeld dus (overkomt me normaal echt nooit
), snel de richting weer uit en wachten tot de auto er voorbij was.
Maar de examinator was tevreden
Ik hoop dat ik ook zo'n geluk heb vrijdagquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
[..]
Ik had de examinatoren echt wel mee met A & B als ik het zo terug lees.
En dan vooral als ik hoor waar sommige mensen al voor zakken...
wtf, ik zakte een keer omdat ik 40 reed waar ik 50 mocht en dat was de enige redequote:Op vrijdag 10 december 2010 14:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
[..]
Ik had de examinatoren echt wel mee met A & B als ik het zo terug lees.
En dan vooral als ik hoor waar sommige mensen al voor zakken...
Mijn instructeur vond het ook vreemd dat ik geslaagd was.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
wtf, ik zakte een keer omdat ik 40 reed waar ik 50 mocht en dat was de enige rede
Ik kreeg daar ook commentaar op tijdens de TTTquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
wtf, ik zakte een keer omdat ik 40 reed waar ik 50 mocht en dat was de enige rede
Ik kreeg juist tijdens de TTT, bij m'n eerste examen en van 2 instructeurs (m'n eigen, vervolgens had ik 1 les bij een andere genomen (dat was gebruikelijk bij mijn rijschool rond het examen)) het commentaar dat ik te hard reed. Let je erop, zak je omdat je te langzaam rijdtquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kreeg daar ook commentaar op tijdens de TTTKon toen wel precies aangeven waarom ik wel wist dat je daar 50 mocht, maar dan doe ik het niet
quote:
Wat een gekkigheidquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
En dan gaat mijn wekker gewoon om 6 uur
Ja, stom ding.. en daarna had ik een vervelende droomquote:
Nadat je wakker werd?quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, stom ding.. en daarna had ik een vervelende droom
Ik sliep -> wekker ging -> wakker -> wekker uitzetten -> slapen en nieuwe droomquote:
Ik was in een nostalgiebuiquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:20 schreef Maraca het volgende:
Kinderen voor kinderen.. wat is dat lang geleden
Merk hetquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Mogguh!
Even douchen en dan... stofzuigen!!!
Hoeveel zou zoiets kosten?quote:
quote:
Ja, maar als wij het overnemen gaat het helemaal goed komenquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
moeten we dat wel doen...
Drama-kijkcijfers voor SBS
Dat komt natuurlijk omdat Alberto niet meer op tv isquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
moeten we dat wel doen...
Drama-kijkcijfers voor SBS
Het is mij nog nooit opgevallen tot jullie erover begonnenquote:
ja.en.volgens.ons.staat.deze.mevrouw.in.haar.goed.recht.omdat.de.wetgever.heeft.bepaald.dat.dat.zo.is.mag.de.autocue.trouwens.iets.dichter.bij,staan.ik.kan.het.amper.lezen.quote:Op zondag 12 december 2010 11:40 schreef Irritatie100 het volgende:
DAS je goed recht__________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar zet ik m'n tv niet eens voor aan
Zo treffendquote:Op zondag 12 december 2010 11:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
ja.en.volgens.ons.staat.deze.mevrouw.in.haar.goed.recht.omdat.de.wetgever.heeft.bepaald.dat.dat.zo.is.mag.de.autocue.trouwens.iets.dichter.bij,staan.ik.kan.het.amper.lezen.
DAS hun goed rechtquote:
Hopelijk Peter die zegt dat het de laatste aflevering van dit seizoen isquote:
Ik zag hem in zo'n reclame, maar hij ziet er zo oud uitquote:Op zondag 12 december 2010 11:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hopelijk Peter die zegt dat het de laatste aflevering van dit seizoen is
Peter : Vanavond de laatste aflevering van Peter R de vries. Volgende weekquote:Op zondag 12 december 2010 11:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hopelijk Peter die zegt dat het de laatste aflevering van dit seizoen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |