abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61233270
Gefeliciteerd!
  woensdag 3 september 2008 @ 11:13:52 #152
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_61342557
Ik had een pakket van 20 lessen genomen en ben al na 7 lessen aan het kloten met AVB Ik vrees dat ik lessen bij moet nemen

Ik vraag 1 ding af als ik fotos zie van motors op het internet dan hebben ze zo een draagstang ofzo onder achterwiel waar dient dat voor?
  woensdag 3 september 2008 @ 11:48:00 #153
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_61343332
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:13 schreef Sala-adin het volgende:
Ik had een pakket van 20 lessen genomen en ben al na 7 lessen aan het kloten met AVB Ik vrees dat ik lessen bij moet nemen

Ik vraag 1 ding af als ik fotos zie van motors op het internet dan hebben ze zo een draagstang ofzo onder achterwiel waar dient dat voor?
1. het ziet er ruig uit.
2. het is makkellijker sleutelen omdat de motor nu recht staat ipv schuin.
2. In de winter b.v. als je de motor lange tijd niet gebruikt komt er een 'vlak' stuk op je band. Met zo'n gevaarte dus niet omdat je band los van de grond staat.

tenminste zoiets heb ik van mn broer gehoord.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_61343549
Wat gaan er mis met avb dan sala-adin?
  woensdag 3 september 2008 @ 12:01:01 #155
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_61343637
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:57 schreef tralalala het volgende:
Wat gaan er mis met avb dan sala-adin?
euhmm onderdeel dat je met 50 moet aankomen rijden en na de eerste poort gas moet los laten en afremmen en bij de 2e poort precies moet stoppen.

Achtje draaien heb ik nooit gedaan omdat de halve draai zo bagger ging

Snelle en langzame slalom krijg ik nu wat beter onder de knie.
  woensdag 3 september 2008 @ 12:48:38 #156
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_61344668
Met avb had ik ook altijd problemen.
Maar weet zeker dat als ik ze nu zou moeten doen dat het geen enkel probleem zal zijn.

Is toch wel wat terechte motorbeheersing enzo.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_61345261
quote:
Op woensdag 3 september 2008 12:01 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Achtje draaien heb ik nooit gedaan omdat de halve draai zo bagger ging
Gewoon vragen of je een keer achterop mag, dan voel je pas echt hoe schuin je kan gaan.
  woensdag 3 september 2008 @ 19:07:29 #158
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_61354588
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:16 schreef tralalala het volgende:

[..]

Gewoon vragen of je een keer achterop mag, dan voel je pas echt hoe schuin je kan gaan.
Ja dat heb ik zo vaak meegemaakt, nooit geweten dat dat kon
pi_61361360
Knieen tegen de tank, altijd kijken waar je naartoe wil, en niet aan de motor denken.

Dus NIET naar de pionnetjes kijken, daar wil je dus NIET heen. Je wil er LANGS.

Ook niet te veel met je motor bezig zijn. Als je je knieen strak tegen de tank houdt, dan doet 'ie niks onverwachts meer en kun je je op de bocht concentreren.
pi_61361478
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:16 schreef tralalala het volgende:

[..]

Gewoon vragen of je een keer achterop mag, dan voel je pas echt hoe schuin je kan gaan.
Zolang je niet met je step de grond raakt is het nog veilig
quote:
Op woensdag 3 september 2008 22:24 schreef RetepV het volgende:
Knieen tegen de tank, altijd kijken waar je naartoe wil, en niet aan de motor denken.

Dus NIET naar de pionnetjes kijken, daar wil je dus NIET heen. Je wil er LANGS.

Ook niet te veel met je motor bezig zijn. Als je je knieen strak tegen de tank houdt, dan doet 'ie niks onverwachts meer en kun je je op de bocht concentreren.
Voor langzame slalom keek ik juist wel naar de pionnen, rest niet echt, ging meer op gevoel
pi_61364141
quote:
Op woensdag 3 september 2008 22:27 schreef Cocktailprikker het volgende:

Zolang je niet met je step de grond raakt is het nog veilig
Met mijn uitwijkproef deed ik dat examinator vond het wel grappig en goed.
Maarja dat is op snelheid natuurlijk...
pi_61367981
quote:
Op woensdag 3 september 2008 22:24 schreef RetepV het volgende:
Knieen tegen de tank, altijd kijken waar je naartoe wil, en niet aan de motor denken.

Dus NIET naar de pionnetjes kijken, daar wil je dus NIET heen. Je wil er LANGS.

Ook niet te veel met je motor bezig zijn. Als je je knieen strak tegen de tank houdt, dan doet 'ie niks onverwachts meer en kun je je op de bocht concentreren.
Ben jij soms mijn instructeur? Die zegt precies hetzelfde
  donderdag 4 september 2008 @ 09:36:14 #163
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_61368791
quote:
Op donderdag 4 september 2008 08:49 schreef Sala-adin het volgende:
Ben jij soms mijn instructeur? Die zegt precies hetzelfde
Luisteren dus.

En nou ook weer niet afklemmen die handel.
WB herinnert zich nog het krampachtige rijden in het begin.
Tot spierpijn aan toe.

Je moet wel relaxt op dat paard zitten.
  donderdag 4 september 2008 @ 10:42:48 #164
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_61380212
Afgelopen weekend een motor gekocht.

Is een Suzuki Bandit 650SA ABS (25KW ) uit 2006 geworden.




Lessers die nog bezig zijn veel succes en hopelijk kunnen jullie ook snel zelfstandig de weg op.
............................
pi_61380342
quote:
Op woensdag 3 september 2008 22:24 schreef RetepV het volgende:
Knieen tegen de tank, altijd kijken waar je naartoe wil, en niet aan de motor denken.

Dus NIET naar de pionnetjes kijken, daar wil je dus NIET heen. Je wil er LANGS.

Ook niet te veel met je motor bezig zijn. Als je je knieen strak tegen de tank houdt, dan doet 'ie niks onverwachts meer en kun je je op de bocht concentreren.
Ik heb vandaag mijn 3e les gehad en het ging dramatisch
De rem niet hard genoeg inknijpen tijdens de stopproef, niet goed in z'n 1 terugschakelen etc.
Maar hoe kan je nou niet naar die pionnetjes kijken, als je moet zigzaggen
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
pi_61380494
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:13 schreef Sala-adin het volgende:
Ik had een pakket van 20 lessen genomen en ben al na 7 lessen aan het kloten met AVB Ik vrees dat ik lessen bij moet nemen

Ik vraag 1 ding af als ik fotos zie van motors op het internet dan hebben ze zo een draagstang ofzo onder achterwiel waar dient dat voor?
Mijn motor heeft alleen een jiffy (zijstandaard). Als je de ketting wil smeren kan dat op twee manieren. Of je blijft je motor, stukje bij beetje, vooruitduwen. Tot je de hele ketting hebt gehad. Of je zet hem op die paddockstand en kan zo het achterwiel ronddraaien, zodat je eenvoudig de hele ketting meeneemt. Zelfde geldt voor schoonmaken van achterwiel bijvoorbeeld.

Verder is het ook een favo poserstyle van veel rijders, als de bike op de foto moet
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_61381113
quote:
Op donderdag 4 september 2008 17:46 schreef sander89 het volgende:
Afgelopen weekend een motor gekocht.

Is een Suzuki Bandit 650SA ABS (25KW ) uit 2006 geworden.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Lessers die nog bezig zijn veel succes en hopelijk kunnen jullie ook snel zelfstandig de weg op.
Hoeveel heb je er voor betaald?

Ik ben overigens zelf niet echt fan van nakedbikes met zo een voorkapje.
pi_61381645
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:27 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Hoeveel heb je er voor betaald?

Ik ben overigens zelf niet echt fan van nakedbikes met zo een voorkapje.
Heb hem voor 5000 euro gekocht, zeker goede prijs en hij is nog zo goed als nieuw want heeft pas 2000 km gereden.
Zit ook nog fabrieksgarantie op, want is in maart 2007 verkocht als overjarig model aan de eerste eigenaar.

Maar vond alleen top kuip ook minder toen ik heb voor het eerst zag op internet, in het echt vind ik het zo ook wel goed.

Maar je kan er ook nog een onder kuip op zetten zodat die volle kuip is.
Misschien ga ik dat nog in 2009 doen.

[ Bericht 22% gewijzigd door sander89 op 04-09-2008 18:55:28 ]
............................
pi_61382625
Nice bike... ik wou dat ik zo'n budget had

Morgen mijn laatste les voor het avd examen en woensdag is het dan eindelijk zover
pi_61383308
Captain_Ghost
Eerste rijles: rond november 2006
Theorie: ???
AVB: ???
AVD: 10 januari 2007
Rijschool: F. de Lange (Assen)
Lesmotor: honda cbr500 (>25KW)

Ik heb alles in 1 keer gehaald.

Nu rij ik met kawaski ZZR 600 (4 cilinder)
verbruik bij normale rijgedrag ongeveer 1 op 20.

het is heerlijk motor.
Misschien wil ik volgend jaar motor met 1000 cc of meer.


Mijn moeder was namelijk niet blij mee.
Uiteindelijk accepteer zij het, omdat mijn vader ook op motor rijbewijs heeft.
Toen kreeg mijn vader echt een midlifecrisis, hij heeft uiteindelijk bmw KT1100 ook gekocht.
nu is hij weer tevreden.

Mijn broer wil ook, alleen heeft nu geen geld voor.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_61403217
Heerlijk lesje vandaag, instructeur zat in de auto en die hebben we even kwijt gereden op de snelweg
kraak kraak ric...ing...age..ingen, mmm zou wel richting Wageningen zijn, maar de instructeur was ergens anders afgeslagen
Wij natuurlijk niet wachten aan de kant, maar lekker op eigen houtje rond wezen scheuren richting rijschool. (ritje van zeker 15 minuten)

Volgende keer moesten we toch maar even ergens een plekje zoeken op even te stoppen....
Maar wat heerlijk zonder dat getetter in je oor
pi_61404019
ik doe ook lessen sinds kort!
I found the love but it didn't last
Wonderful Days belong to the past
I don't know where I stand, what I'm to do
tried to forget and i'll find someone new
pi_61476598
As vrijdag mn eerste les!! Ben nog 20 maar kon echt geen jaar meer wachten.
Anyhoe, jack en helm worden geleend maar wat raden jullie aan qua broek/schoenen?
Ballerinas of sneakers worden hem denk ik niet bergschoenen zijn het enige sterke schoeisel dat ik heb.
Goed genoeg, of gelijk motorlaarsjes kopen?
merci
And hey! Just so you know, it's not that common, it doesn't happen to every guy, and it is a big deal!
pi_61478314
Gewoon motorlaarzen aanschaffen. kun je later altijd goed gebruiken
pi_61479980
quote:
Op donderdag 4 september 2008 17:51 schreef RuiDaSilva het volgende:
Ik heb vandaag mijn 3e les gehad en het ging dramatisch
De rem niet hard genoeg inknijpen tijdens de stopproef, niet goed in z'n 1 terugschakelen etc.
Tja, remmen. Zo lang je er niet bij gaat sturen, kun je best hard remmen hoor. Er is nog wel wat voor nodig voordat je over de kop vliegt .

Dit bijvoorbeeld:

Maar volgens mij gaat daar gewoon zijn vooras in tweeen, je hoort *pang* voordat hij over de kop gaat.

Zelfs als je voorwiel gaat glijden, dan is er nog niks aan de hand. Zo lang je je stuur maar vasthoudt, en je rem weer ietsje los laat.

Ik denk altijd maar: als Rossi al die dingen kan zonder op zijn bek te gaan, dan is het blijkbaar allemaal mogelijk.
quote:
Maar hoe kan je nou niet naar die pionnetjes kijken, als je moet zigzaggen
Eh sja, daar heb ik ook nog geen antwoord op. Maar als ik niet naar de pionnetjes kijk lukt het ook, dus er zit wel iets in.
pi_61480085
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:54 schreef cottonwool het volgende:
Anyhoe, jack en helm worden geleend maar wat raden jullie aan qua broek/schoenen?
Tja, als het toch je bedoeling is om je rijbewijs te gaan halen, dan kun je net zo goed nu al de kleding aanschaffen. Ik zou het je zelfs aanraden. In zo'n broek van de rijschool stappen terwijl het zweet van je voorganger er nog uit druipt, dat is het niet echt. Zelfde met de helm.

Ik rij overigens wel gewoon met kisten. Als je je schoenveters goed wegwerkt, dan kan dat best. Het staat wat onprofessioneel als je op je bek gaat omdat je veters tussen de ketting komen .
pi_61481920
Bij AVB examen wordt er gekeken naar je schoeisel, dus dan is het wel aan te raden om al laarzen te hebben. Kisten mogen inderdaad ook geloof ik, maar als je het toch een keer moet kopen...
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  woensdag 10 september 2008 @ 12:46:32 #179
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_61521612
quote:
Op maandag 8 september 2008 19:11 schreef RetepV het volgende:
Ik rij overigens wel gewoon met kisten. Als je je schoenveters goed wegwerkt, dan kan dat best. Het staat wat onprofessioneel als je op je bek gaat omdat je veters tussen de ketting komen .
Idd, en wat ook kan voorkomen is je veter om het rem/schakelpedaal.
pi_61528255
AVD binnen

Heerlijk ritje met lekker weer, 1 foutje op de snelweg...Ik wou inhalen maar er zat een auto naast me te weinig gespiegeld dus (overkomt me normaal echt nooit ), snel de richting weer uit en wachten tot de auto er voorbij was.

Maar de examinator was tevreden
pi_61533678
Gisteren noodrem proeven gedaan. Langzaam opgebouwd naar 120km/u. Lekker hoor, met 120km/u terug naar 0 in zo'n 60 meter. Leer je meteen goed waarom je met je edele delen tegen de tank moet zitten...

Ik moet zeggen dat ik het niet echt iets vond om vaak te doen. Ik schreef een paar rondes terug nog iets over de onzin van het door een paar rode pionnetjes geintimideerd worden. Maar als je met 120km/u op die pionnetjes afrijdt en weet dat je heel hard moet remmen, dan krijgen ze toch iets gevaarlijks.

Ik kan het iedereen aanraden om een keer te doen (op een veilige plek, natuurlijk).
pi_61624182
Ik bleek in mn eerste les niet het natuurtalent te zijn waar ik op hoopte haha.
Vooral aan het begin te angstig waardoor ik al moeite had gewoon normaal weg te rijden! Toen ik daar eenmaal over heen was ging het allemaal wel goed gelukkig. Wel vette spierpijn de dag erna
And hey! Just so you know, it's not that common, it doesn't happen to every guy, and it is a big deal!
  zondag 14 september 2008 @ 18:30:37 #183
221210 bierzuipert
doe mij maar een cola
pi_61625622
Ik twijfel ook of ik me motorrijbewijs moet gaan halen.
Grote voordeel zal zijn reistijd naar werk en de leuke uitstapjes die je met de motor kan maken.
Veel vrijheid dus!

Nadeel; ik zie toch tegen die lessen op. En kosten ook.
Mijn vriendin ziet het ook niet zo zitten i.v.m. gevaarlijk en kwetsbaar op de motor.

ik denk er nog even overna...
  zondag 14 september 2008 @ 19:55:41 #184
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_61627695
quote:
Op woensdag 10 september 2008 17:28 schreef tralalala het volgende:
AVD binnen

Heerlijk ritje met lekker weer, 1 foutje op de snelweg...Ik wou inhalen maar er zat een auto naast me te weinig gespiegeld dus (overkomt me normaal echt nooit ), snel de richting weer uit en wachten tot de auto er voorbij was.

Maar de examinator was tevreden

NAAICE
pi_61632641
Nou, morgen moet ik op voor mijn AVB. Wel een beetje examen zenuwen. Ik heb geen les van te voren, maar natuurlijk wel naar het examenterrein rijden. Het is mooi droog morgen, dus die verplichte noodstop komt wel goed.

Ik zat nog eens alles door te nemen, en ik kom er achter dat ik de linkse/rechts halve draai nog nooit geoefend heb. Maar ja, da's niet moeilijker dan een achtje. Ik weet alleen niet of je de rem mag gebruiken bij die halve draai. Naja, vraag ik morgen wel nog effe van te voren. Kan nooit moeilijker zijn dan een achtje .

Ah well, wish me luck!
pi_61632933
Halve draai mag icm je achterrem ja Wel zo makkelijk ook.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_61644090
Et aussi un nouveaux update!

GESLAAGD!

RetepV
Eerste rijles: 09-08-08
Theorie: 22-08-08 GESLAAGD!
AVB: 15-09-08 GESLAAGD!
AVD: 09-10-08
Rijschool: Jan ter Beek, Bussum
Lesmotor: Kawasaki ER5 (>25KW)

Gisteravond kreeg ik de ergste examenvrees in de geschiedenis van de motorrijexamens. Hele nacht slecht geslapen. Uit arren moede maar alle proeven op een papiertje geschreven en in mijn hoofd af zitten spelen. Toen werd ik wat rustiger. Maar sjezus, ik ben wel 10 keer wakker geworden uit nachtmerries.

Vanochtend nog wat zenuwen, maar ik denk dat ze op waren ofzo. Eenmaal op de motor was alles weg. Het ging echt supergoed.

Gedaan:

Precisiestop: Perfect.
Bochtje naar links: Perfect.
Langzame slalom: Perfect.
Snelle slalom: Perfect.
Noodstop: Moest over. Tweede keer vond 'ie ook dat ik niet hard genoeg remde. Dus niet perfect, maar hij vond het wel Ok.
Motor aan de hand en achteruit inparkeren: Perfect. Motor had wat moeite met starten, dat wel, maar dat is geen examenonderdeel .
Uitwijkoefening: Perfect. Ik vond zelf dat ik smokkelde door wat te vroeg in te sturen, maar die examinator zei dat 'ie daar niks van had gemerkt.

Ik weet niet of de examinator nou echt een onvoldoende heeft gegeven voor de noodstop, ik hoop het niet. Maar wat kan het mij ook schelen.

Tussen de proeven door ook goed laten zien dat ik kon rijden. Tenslotte ben je de hele tijd bezig met de examens, niet alleen maar als je in een proef zit. Ik denk dat dat ook wel geholpen heeft. Die examinator is natuurlijk zelf motorrijder, en hij moet natuurlijk ook zien dat je lol hebt in het rijden.

Voor mijn gevoel was ik na 10 minuten al klaar. Ik had echt zoiets van: ik wil die andere dingen ook nog doen! Maar de examinator was harteloos.

Samen met een meisje afgereden, maar zij was helaas gezakt. Zij heeft de volle 30 minuten (?) volgereden, maar toch gezakt. Ik moest dus op haar wachten, dus ben ik maar wat rondjes gaan rijden en wat dingetjes gaan doen op de parkeerplaats. Ik hoopte dat het beter zou gaan met dat meisje als ik maar niet ging staan kijken. Daarbij mag ik nog niet motorrijden, dus elke meter rijden is nu nog meegenomen.

AVD dacht ik eerst dat ik op dezelfde dag had. Maar dat bleek niet zo (wist ik al, maar had hier maar niet geupdate). Ik mag nu 9 oktober afrijden voor AVD. Nou, als ik daar niet voor slaag, dan eet ik mijn laarzen op. Ik ben toch toe aan echte motorlaarzen, dus dat kan er wel van af.

Wat jammer dat ik niet toch nog mijn AVD eerder had ingepland, dan had ik nu al kunnen rijden. Mooi weer.

Edit:

Ik heb toch nog 7 proeven gedaan, ik was de precisiestop vergeten. Dus het zal wel 15 minuten zijn geweest ofzo. Het leek allemaal erg kort.

[ Bericht 6% gewijzigd door RetepV op 15-09-2008 14:06:38 ]
pi_61644619
quote:
Op zondag 14 september 2008 18:30 schreef bierzuipert het volgende:
Ik twijfel ook of ik me motorrijbewijs moet gaan halen.
Grote voordeel zal zijn reistijd naar werk en de leuke uitstapjes die je met de motor kan maken.
Veel vrijheid dus!

Nadeel; ik zie toch tegen die lessen op. En kosten ook.
Mijn vriendin ziet het ook niet zo zitten i.v.m. gevaarlijk en kwetsbaar op de motor.
Ik zou het gewoon doen (heb ik ook gedaan ).

Maar je vriendin heeft wel gelijk dat je kwetsbaarder bent op de motor. Maar als je goed om je heen kijkt, en goed actief met het verkeer bezig bent, dan zie je alle problemen van te voren al wel aankomen. En dan zorg je er natuurlijk voor dat je die problemen voor bent en de hele gevaarlijke situatie niet eens meer ontstaat. Het gevaarlijkste wordt het binnen de stad, waar de andere verkeersdeelnemers niet goed opletten, en waar je fietsers en spelende kinderen enzo tegenkomt. Of mensen die zonder te kijken hun deur opengooien. Of mensen die bij het uitrijden van een uitrit alleen oog voor auto's hebben, of denken dat je een brommer bent waar ze nog wel voor kunnen.

Tja, kosten. Motorrijden is tegenwoordig een gunst van de overheid, dus dat kost wel wat. Maar ja, als je het allemaal goed en serieus aanpakt, EN er lol bij hebt, dan kun je de kosten wel beperken tot 1100 euro. Ik heb zelf voor mijn AVB 10 uur gelest. Ik had wel met 2 uurtjes minder af gekund, maar ik had een pakket gekocht. En je weet van te voren toch nooit hoe het gaat.

De ergste kosten zijn nog wel die voor je theorie-examen. Jongens, wat een geldklopperij.
pi_61650711
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:54 schreef RetepV het volgende:
Eerste rijles: 09-08-08
Theorie: 22-08-08 GESLAAGD!
AVB: 15-09-08 GESLAAGD!
AVD: 09-10-08
Gefeliciteerd

Hoeveel lessen heb je gehad tussen je eerste rijles en je AVB ?

Ik had 26-08-08 mijn eerste rijles, heb nu 6 lessen gehad en mijn instructeur heeft vandaag mijn AVB aangevraagd Hoelang moet je dan meestal wachten ivm drukte CBR etc.?

Mijn theorie heb ik al binnen sinds 10-09-08
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
pi_61651479
quote:
Op maandag 15 september 2008 17:34 schreef RuiDaSilva het volgende:
Gefeliciteerd
Tnx!
quote:
Hoeveel lessen heb je gehad tussen je eerste rijles en je AVB ?
10 lessen, plus 1 proefles.
quote:
Ik had 26-08-08 mijn eerste rijles, heb nu 6 lessen gehad en mijn instructeur heeft vandaag mijn AVB aangevraagd Hoelang moet je dan meestal wachten ivm drukte CBR etc.?
Mijn rijschool doet het anders. Die koopt examencapaciteit in, dus hoef je alleen een dag te kiezen. Ik had mazzel dat iemand zijn AVD niet had gehaald, dus ik kon gelijk op 9 oktober. Dus helaas kan ik je niet helpen .
pi_61684154
Morgen eindelijk mijn rijbewijs aanvragen nog helemaal geen tijd voor gehad
Niet dat ik een motor heb ofzo
pi_61686299
Ik weet nog wel een leuke te koop. Zie ava

Qua tijdsbestek had ik ook een strakke planning. Theorie, avb en avd was binnen 10 dagen. Had 4 lessen avd geoefend en toen gelijk opgegaan. Gozer waar ik mee lestte moest 's ochtends zn theorie nog halen en als een gek terug komen om AVD te doen . Ik had ook een rijschool met megaveel plekken, maar als je niet kon afrijden zat je toch met de kosten van een examen.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_61687217
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:15 schreef Lennox het volgende:
Ik had ook een rijschool met megaveel plekken, maar als je niet kon afrijden zat je toch met de kosten van een examen.
Ja precies. Dat had ik er niet bij geschreven. Het risico is voor jou. Daarom had ik AVD ook nog niet aangevraagd. Was te onzeker.
pi_61688938
quote:
Op donderdag 4 september 2008 17:58 schreef Lennox het volgende:

[..]

Mijn motor heeft alleen een jiffy (zijstandaard). Als je de ketting wil smeren kan dat op twee manieren. Of je blijft je motor, stukje bij beetje, vooruitduwen. Tot je de hele ketting hebt gehad. Of je zet hem op die paddockstand en kan zo het achterwiel ronddraaien, zodat je eenvoudig de hele ketting meeneemt. Zelfde geldt voor schoonmaken van achterwiel bijvoorbeeld.

Verder is het ook een favo poserstyle van veel rijders, als de bike op de foto moet
Of de 3e mogelijkheid. Je trekt je motor een stuk over de jiffy heen, dan komt je achterwiel los van de grond. En kan je ook je ketting smeren. Moet je wel iemand hebben die je motor beet houd, of je zet hem ergens tegen aan. Bij de meeste wat sportievere modellen werkt dit wel.
pi_61730854
Motor-Forum is down dus ik kom hier ff lullen

Maar aangezien dit het lestopic is... ik heb nog een paar z.g.a.n. motorschoenen te koop die ik alleen maar heb gebruikt om mee te lessen. Ze zijn inmiddels vervangen voor een paar Sidi's omdat ik supersport (Triumph Daytona 675) ben gaan rijden

Het gaat om deze waterdichte half leer/half textiel laarzen met verstiviging uiteraard, maat 43/44.


Ze mogen weg voor 35 Euro
Mail me anders even op
Age of fruity enlightenment!
pi_61730964
niet dat ik interesse heb maar loopt dat ook lekker?
Ja doei.
pi_61731001
quote:
Op donderdag 18 september 2008 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
niet dat ik interesse heb maar loopt dat ook lekker?
Lopen best relaxed Stukken beter dan mijn Sidi's iig
Age of fruity enlightenment!
pi_61731106
Mijn Sidi's lopen opzich best goed, maar je moet er niet hele wandelingen mee willen maken...

heb wel stevige wandelschoenen die ik eventueel ook op de motor kan dragen, maar die zijn naar mijn zin net iets te laag. Voor volgende zomer(vakantie) maar eens even snuffelen naar zoiets
Ja doei.
pi_61731791
Had weer les vandaag alle oefeningen gingen goed behalve de precisiestop. Mijn instructeur gaat alvast een examen aanvraag doen.
pi_61731811
oh ja, rijlessen

fijn
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')